Kas kun ei alkaa homoksi.Bluntly kirjoitti:Jos mies ei haaveile omasta jälkikasvusta ja pelkää elatusmaksuja niin kannattaa jättää nussimatta.Googlebot kirjoitti:Jos mies ei haaveile omasta jälkikasvusta ja pelkää elatusmaksuja...
Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!
Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!
-
- Kitisijä
Jotkun on niin perseestä, että ovat voineet siinnetäkkin sitä kautta.Tix kirjoitti:Kas kun ei alkaa homoksi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Minusta parisuhteen päättymisen puiminen palstalla on perseestä. Osapuolilla on varmasti tarpeeksi murheita ilman sitäkin. Pyykit pitää pestä kotona eikä torilla, tulee vaan kuraa lakanoihin.
Se kannattaa aina. Double income, no kids.Tix kirjoitti:Kas kun ei alkaa homoksi.Bluntly kirjoitti:Jos mies ei haaveile omasta jälkikasvusta ja pelkää elatusmaksuja niin kannattaa jättää nussimatta.Googlebot kirjoitti:Jos mies ei haaveile omasta jälkikasvusta ja pelkää elatusmaksuja...
Sanoisin riippuvan pelon määrästä. Jos jälkikasvu ja elatusmaksut olisivat henkilökohtainen tragedia ja maailmanloppu, niin sitten olen samaa mieltä. Ehkäisy voi aina pettää, ja satavuotias tulla raskaaksi.Bluntly kirjoitti:Jos mies ei haaveile omasta jälkikasvusta ja pelkää elatusmaksuja niin kannattaa jättää nussimatta.Googlebot kirjoitti:Jos mies ei haaveile omasta jälkikasvusta ja pelkää elatusmaksuja...
Juttelin taannoin seksuaalisesti passiivisen yh-naisen kanssa joka tuli raskaaksi kokeiltuaan mielenkiinnosta kerran elämässään yhden yön suhdetta. Kumi meni rikki, ja raskaus jatkui katumuspilleristä huolimatta. Aborttia hän ei enää halunnut ottaa, ja tuntuu nykyisin olevan tyytyväinen päätökseensä ja tyttäreensä. Mies myös kantoi vastuunsa, maksaa elatusmaksuja ja tapaa tytärtään säännöllisesti.
Tosin olen vain hänen tarinansa varassa, ja ainakin minut tuo katumuspillerin pettäminen yllätti. Voiko noin käydä? Dave? Zed?
DICKs? Eiku DINKs?NuoriDaavid kirjoitti:Se kannattaa aina. Double income, no kids.Tix kirjoitti:Kas kun ei alkaa homoksi.
Viimeksi muokannut Googlebot, 23.10.2007 15:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Voi.Googlebot kirjoitti: Tosin olen vain hänen tarinansa varassa, ja ainakin minut tuo katumuspillerin pettäminen yllätti. Voiko noin käydä? Dave? Zed?
Keksikää sitten parempi pilleri saatana. Syanidi?Rouva Pupu kirjoitti:Voi.Googlebot kirjoitti: Tosin olen vain hänen tarinansa varassa, ja ainakin minut tuo katumuspillerin pettäminen yllätti. Voiko noin käydä? Dave? Zed?
http://en.wikipedia.org/wiki/DINKYGooglebot kirjoitti:DICKs? Eiku DINKs?NuoriDaavid kirjoitti:Se kannattaa aina. Double income, no kids.Tix kirjoitti:Kas kun ei alkaa homoksi.
Jostain syystä unohdin vasektomian yhtenä vaihtoehtona. Sitten voi taas rauhassa peuhata vauvakuumeisten 2- ja 3-kymppisten kanssa, ainakin jos kantti kestää olla kertomatta heille omaehtoisesta lisääntymiskyvyttömyydestään.Googlebot kirjoitti:Sanoisin riippuvan pelon määrästä. Jos jälkikasvu ja elatusmaksut olisivat henkilökohtainen tragedia ja maailmanloppu, niin sitten olen samaa mieltä. Ehkäisy voi aina pettää, ja satavuotias tulla raskaaksi.
Hämmästyttävän huono teho: Yleisesesti käytetyllä Neo-Primovlarilla Raskaus alkaa 3.2 %:llaRouva Pupu kirjoitti:Voi.Googlebot kirjoitti: Tosin olen vain hänen tarinansa varassa, ja ainakin minut tuo katumuspillerin pettäminen yllätti. Voiko noin käydä? Dave? Zed?

Suosin orgasmien feikkaamista.Googlebot kirjoitti:Jostain syystä unohdin vasektomian yhtenä vaihtoehtona. Sitten voi taas rauhassa peuhata vauvakuumeisten 2- ja 3-kymppisten kanssa, ainakin jos kantti kestää olla kertomatta heille omaehtoisesta lisääntymiskyvyttömyydestään.Googlebot kirjoitti:Sanoisin riippuvan pelon määrästä. Jos jälkikasvu ja elatusmaksut olisivat henkilökohtainen tragedia ja maailmanloppu, niin sitten olen samaa mieltä. Ehkäisy voi aina pettää, ja satavuotias tulla raskaaksi.
NuoriDaavid kirjoitti: Hämmästyttävän huono teho: Yleisesesti käytetyllä Neo-Primovlarilla Raskaus alkaa 3.2 %:llaDon't try this at home!

ps.
enkä toki ole noita itse syönyt..
Velipojalla esikoinen tuli noiden jälkeen kun kumi hajosmasa kirjoitti:Olen 3 krt joutunut kyseisiin pillereihin turvautumaan kumpparin hajotessa.

Jos on varma ettei halua sinappikanuunaa niin vasektomiaan naps.
Onkos tässä sama ikäraja kuin naisella?Tix kirjoitti: Jos on varma ettei halua sinappikanuunaa niin vasektomiaan naps.
Ei välttämättä ole kaikkein mukavin juttu tuokaan. Kuuleman mukaan sivuoireina saattaa tulla helvetilliset kivut.Tix kirjoitti: Jos on varma ettei halua sinappikanuunaa niin vasektomiaan naps.
Joo. Veli hakee itelleen 30 vee -lahjaksi.Rouva Pupu kirjoitti:Onkos tässä sama ikäraja kuin naisella?Tix kirjoitti: Jos on varma ettei halua sinappikanuunaa niin vasektomiaan naps.
-
- Kitisijä
Sairaita!Tix kirjoitti:Joo. Veli hakee itelleen 30 vee -lahjaksi.Rouva Pupu kirjoitti:Onkos tässä sama ikäraja kuin naisella?Tix kirjoitti: Jos on varma ettei halua sinappikanuunaa niin vasektomiaan naps.
Sairaita!
Sairaita!

Pyyhin Netikettiin..
Vaikka olisinkin tilanteessa, että olisin 100%:n varma, että en haluaisi enää lapsia, niin en haluaisi pistää piuhoja poikki.
Jotenkin tunnen, että miehisyyteni kärsisi siitä, jos tietäisin, että en voi siittää lapsia.
Jotenkin tunnen, että miehisyyteni kärsisi siitä, jos tietäisin, että en voi siittää lapsia.
Haluat vain jättää takaportin auki kaiken varalta. Enkä puhunut nyt perseestäsi!NuoriDaavid kirjoitti:Vaikka olisinkin tilanteessa, että olisin 100%:n varma, että en haluaisi enää lapsia, niin en haluaisi pistää piuhoja poikki.
Luulen, että jotkut voivat olla varmoja, varsinkin jos on jo 3 alla. Itse en uskalla ihan siksi, että saatan muuttaa mieleni kersojen suhteen vanhoilla päivillä.NuoriDaavid kirjoitti:Vaikka olisinkin tilanteessa, että olisin 100%:n varma, että en haluaisi enää lapsia, niin en haluaisi pistää piuhoja poikki.
Siihen asti voi sitten pidättäytyä seksistä tai ainakin tarkistella kumppanin mielipiteen vahinko-asiaan muistaen, että mielipide saattaa toki tilanteen tullen muuttua... Onpas seksi muuten pelottava asia, en oo tullu miettineeks!Tix kirjoitti:Itse en uskalla ihan siksi, että saatan muuttaa mieleni kersojen suhteen vanhoilla päivillä.

Viimeksi muokannut Geetzu, 23.10.2007 15:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
^^Yritetäänpä uudelleen: Vaikka olisin 100%.n varma että en halua enempää lapsia, niin silti en pistäisi piuhoja poikki.
Eli huonospermainenkin mies on jotain muuta kuin mies mielessäsi? Apua. Hitto ei ees homoutta vaadita.NuoriDaavid kirjoitti:^^Yritetäänpä uudelleen: Vaikka olisin 100%.n varma että en halua enempää lapsia, niin silti en pistäisi piuhoja poikki.
Puhun vain omasta puolestani. Kerron, mitä minä tunnen.Geetzu kirjoitti:Eli huonospermainenkin mies on jotain muuta kuin mies mielessäsi? Apua. Hitto ei ees homoutta vaadita.NuoriDaavid kirjoitti:^^Yritetäänpä uudelleen: Vaikka olisin 100%.n varma että en halua enempää lapsia, niin silti en pistäisi piuhoja poikki.