Tajusin, että jotain kilttiä. Ehkä että saa olla inhimillinen.BettyB. kirjoitti:Ihme jengiä täällä taas. Ollaan niin rationaalisia ja analyyttisiä että oksat pois. Helvetti, jos sydän sanoo niin anti palaa, kumpaan suuntaan tahansa. Mitä ihmeen varoaikoja täällä pitäisi alkaa pitämään, elämäähän se vaan on, eikä siitä selviä kukaan hengissä. Helkkari sentään, ihmisiä niistä yksinhuoltajienkin lapsista tulee. Elämässä nyt vaan voi sattua ihan mitä tahansa, eikä niihin sattumiin voi millään vaikuttaa. Äh, oon nyt vielä tosi epäselväkin sen suhteen mitä yritän sanoa, toivottavasti joku edes tajuaa.
Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!
Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!
Ihanan eettistä!NuoriDaavid kirjoitti:Jos tutkimus tehtiin jossain vinkuintiassa naisilla, joilla ei varaa valita?
Ei todellakaan tehdä. Lääkkeellisesti kyllä, mutta lääkkeet ovat antiprogestiini ja perään prostaglandiinijohdos. Metotreksaattia tai muita sytostaatteja käytetään raskausjutuissa käsittääkseni vain kohdunulkoisissa raskauksissa.BTW Eikös suuri osa (kaikki?) alkuraskauden keskeytyksistä tehdä metrotreksaatilla nykyään? Sama kai se on, minkä värisen pillerin nielaisee (<= sisältää kärjistyksen).
Selittelyn makuaZeb kirjoitti: Ihkua! Kuin suoraan Kauniista ja Rohkeista(Selittelyosuus: Katsoin vain ihan muutaman jakson ja olin silloin nuori ja ymmärtämätön, uskottehan.)

Mut joo, jos haluaa oppia tuntemaan toisen nopeasti tjmv. niin suosittelen solukämpän pikkuhuoneessa asumista. Aikasta nopeaan oppii tietämään toisen hyvät ja ne ah kamalat puolet. Siinä on alkuhuuma nopeasti tiessään

Jos vaihtoehto on saada kunnon hoito lääkefirman sponsaamana tai abortti jossain savimajassa, niin kumpi on eettisempää?Zeb kirjoitti:Ihanan eettistä!NuoriDaavid kirjoitti:Jos tutkimus tehtiin jossain vinkuintiassa naisilla, joilla ei varaa valita?
.
Tarkoitin, että ei varaa valita sillä tavalla, että voisivat valita laadukkaan keskeytyksen itse maksaen
NuoriDaavid kirjoitti:]BTW Eikös suuri osa (kaikki?) alkuraskauden keskeytyksistä tehdä metrotreksaatilla nykyään? Sama kai se on, minkä värisen pillerin nielaisee (<= sisältää kärjistyksen).
Zeb kirjoitti: Ei todellakaan tehdä. Lääkkeellisesti kyllä, mutta lääkkeet ovat antiprogestiini ja perään prostaglandiinijohdos. Metotreksaattia tai muita sytostaatteja käytetään raskausjutuissa käsittääkseni vain kohdunulkoisissa raskauksissa.
OK. Tämä varmaankin paljasti, että en ole gynekologi

-
- Kitisijä
Uskoisin! <3BettyB. kirjoitti:Elämässä nyt vaan voi sattua ihan mitä tahansa, eikä niihin sattumiin voi millään vaikuttaa. Äh, oon nyt vielä tosi epäselväkin sen suhteen mitä yritän sanoa, toivottavasti joku edes tajuaa.
Hö? Mulla jysähti noin kolmessa kuukaudessa mieli ihan varmaksi. Neljä kuukautta seukattu, ja vieläpä eri kaupungeissa asuen. Mitäs siihen sanot?NuoriDaavid kirjoitti:Hmm. Jos ajatellaan, että tapaat henkilön päivänä 1, niin kuinka pian muuttaisit yhteen asumaan? Minä en ainakaan muuttaisi paljoa alle vuoden tuttavuuden perusteella.Zeb kirjoitti: toisen voi oppia tuntemaan vaikka alle vuodessa.

Olet siis seukannut neljä kuukautta ja kauhea huuma päällä. So?irmelianneli kirjoitti:
Hö? Mulla jysähti noin kolmessa kuukaudessa mieli ihan varmaksi. Neljä kuukautta seukattu, ja vieläpä eri kaupungeissa asuen. Mitäs siihen sanot?Asuttais varmasti jo yhdessä, jos vaan voisin myydä kämppäni täältä, mutta pakko odottaa kesään. Eli täyttyy se teidän maaginen vuosi ny sit kuitenkin.. Tosin ei omasta tahdosta, vaan olosuhteiden pakosta. Niin kerta.
-
- Kitisijä
Mitääääääääsitte??NuoriDaavid kirjoitti:Olet siis seukannut neljä kuukautta ja kauhea huuma päällä.irmelianneli kirjoitti:
Hö? Mulla jysähti noin kolmessa kuukaudessa mieli ihan varmaksi. Neljä kuukautta seukattu, ja vieläpä eri kaupungeissa asuen. Mitäs siihen sanot?Asuttais varmasti jo yhdessä, jos vaan voisin myydä kämppäni täältä, mutta pakko odottaa kesään. Eli täyttyy se teidän maaginen vuosi ny sit kuitenkin.. Tosin ei omasta tahdosta, vaan olosuhteiden pakosta. Niin kerta.
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Eli tämä suhde ei voi millään toimi kun jo alkuhuumassa kokee näin? Ja jos sitten vaikka kuuden vuoden päästä tulee ero niin se johtuu nopeasti toimimisesta?NuoriDaavid kirjoitti: Olet siis seukannut neljä kuukautta ja kauhea huuma päällä. So?
Alkuhuuma siellä, alkuhuuma täällä. Se oiskin tosi coolia jos aina alkuhuumassa menis sekaisin ja ryntäis vihille ja poksauttaisi muutaman vauvan (paitsi minä toim.huom.). Mutta ei semmosia alkuhuumia oikein eteen ole tullut.
Tän täytyy olla provoilua.irmelianneli kirjoitti:Mitääääääääsitte??NuoriDaavid kirjoitti:Olet siis seukannut neljä kuukautta ja kauhea huuma päällä.irmelianneli kirjoitti:
Kämppiä saa aina myytyä ja ostettua, ja pitää tehä sitä miltä tuntuu. Ja kotikonnuillekin on kiva palata.
Höps. Siis fiksuahan toi on! Todellinen testi itselleen, no yhteinen testi. Jos heti alussa kusee saman katon alla niin eipähän haaskattu aikaa. Loistava juttu.NuoriDaavid kirjoitti:Tän täytyy olla provoilua.
Itse kyllä venasin vuoden, se oli ihan itsekkäistä syistä niin sillä halusin runkata rauhassa ja kaivella varpaanvälejä, eikä siinä alkuhuumassa kehdannu toisen seurassa... Ja mulla oli liian halpa asumismuoto ja välimatka kämppiemme välillä noin 2km.
No kun ei edes ole. Kuka, missä ja milloin on määrätty, että elämä pitää elää jollain tietyllä, oikealla ja hyväksytyllä kaavalla? Jos sinä, ND, olet sitä mieltä, että kaikessa pitää olla aina kaikki varmaa (sulla on varmaan paljon vakuutuksia), niin eihän se tarkoita että kaikkien pitää elää samalla tavalla. Jollekin sopii se ok-talo/farmari/noutaja, toinen haluaa elää elämänsä toisin. Eikä kumpikaan ole sen enempää väärässä kun oikeassakaan.NuoriDaavid kirjoitti:Tän täytyy olla provoilua.
Edit: itse asiassa juuri sinun kaltaisella tavalla ajattelevat miehet ja naiset on niitä, jotka tuputtavat ajatusmaailmaansa meille vähemmän rationaalisille, ja saa meidän tuntemaan olomme epävarmoiksi ja tekemään hätiköityjä päätöksiä.
Mieti kuinka monta TosiRakkautta on kadonnut bittiavaruuteen, koska jokin asia ei vaan voi olla niin. Koska sen pitää olla niin tai näin.BettyB. kirjoitti: Edit: itse asiassa juuri sinun kaltaisella tavalla ajattelevat miehet ja naiset on niitä, jotka tuputtavat ajatusmaailmaansa meille vähemmän rationaalisille, ja saa meidän tuntemaan olomme epävarmoiksi ja tekemään hätiköityjä päätöksiä.
Sydämmein itkee, pelkästä ajatuksesta.
Pyydän anteeksi kaikilta Tosi Rakastavaisilta, joiden rakkauden olen tuhonnut.Rouva Pupu kirjoitti:Mieti kuinka monta TosiRakkautta on kadonnut bittiavaruuteen, koska jokin asia ei vaan voi olla niin. Koska sen pitää olla niin tai näin.BettyB. kirjoitti: Edit: itse asiassa juuri sinun kaltaisella tavalla ajattelevat miehet ja naiset on niitä, jotka tuputtavat ajatusmaailmaansa meille vähemmän rationaalisille, ja saa meidän tuntemaan olomme epävarmoiksi ja tekemään hätiköityjä päätöksiä.
Ja sinäkin, senkin Petollinen Emäkyynikko, kehtasit aiemmin kutsua itseäsi joksikin KityAmoriksi! Törkeetä!NuoriDaavid kirjoitti:Pyydän anteeksi kaikilta Tosi Rakastavaisilta, joiden rakkauden olen tuhonnut.
Eiku siis.. jotain..Zeb kirjoitti:Ja sinäkin, senkin Petollinen Emäkyynikko, kehtasit aiemmin kutsua itseäsi joksikin KityAmoriksi! Törkeetä!NuoriDaavid kirjoitti:Pyydän anteeksi kaikilta Tosi Rakastavaisilta, joiden rakkauden olen tuhonnut.

Niinhän se menee, että kun yrittää vakuuttaa itsensä jatkamisen kannattavuudesta, onnistuu vain vakuuttamaan kaikki muut siitä.BettyB. kirjoitti:^ Siis niinku mitä hittoa? Tää tuli nyt (ainakin mulle) ihan puskan takaa. Tosin, enpä minäkään tosielämääni juuri Kitinässä levittele.
Halusin silti sanoa, että olen pahoillani puolestanne.
-
- Kitisijä
Mitens ne tissit?NuoriDaavid kirjoitti:Not my cup of tea.Tix kirjoitti:
P.S. Tai sit harrastaa vaan jo valmiiksi raskaana olevia, suukkia kakkosta
-
- Kitisijä
Siis tuota noin - syytät toppuuttelijoita toppuuteltavien hupsutuksista? Luotan siihen, että tämä oli viaton provokaatio.BettyB. kirjoitti:Edit: itse asiassa juuri sinun kaltaisella tavalla ajattelevat miehet ja naiset on niitä, jotka tuputtavat ajatusmaailmaansa meille vähemmän rationaalisille, ja saa meidän tuntemaan olomme epävarmoiksi ja tekemään hätiköityjä päätöksiä.
-
- Kitisijä
Siis anteeksi nyt, bittiavaruuteenko se tosirakkaus katoaa...?Rouva Pupu kirjoitti:Mieti kuinka monta TosiRakkautta on kadonnut bittiavaruuteen, koska jokin asia ei vaan voi olla niin. Koska sen pitää olla niin tai näin.
-
- Kitisijä
En näköjään tajua tänään(kään) mitään.
Vadim kirjoitti: Siis anteeksi nyt, bittiavaruuteenko se tosirakkaus katoaa...?
Vadim kirjoitti:En näköjään tajua tänään(kään) mitään.
Tajusithan. Kitinä on rakkauden alku, ja varsinkin sen loppu.
Voihan myös olla niin, että Kitinä on peili, joka vain heijastaa RL:ia.masa kirjoitti:Vadim kirjoitti: Siis anteeksi nyt, bittiavaruuteenko se tosirakkaus katoaa...?Tajusithan. Kitinä on rakkauden alku, ja varsinkin sen loppu.Vadim kirjoitti:En näköjään tajua tänään(kään) mitään.
Tai jos RL heijastelee kitinää. Mistä tietää, kumpi on RL?prosessi kirjoitti:Voihan myös olla niin, että Kitinä on peili, joka vain heijastaa RL:ia.masa kirjoitti:Vadim kirjoitti: Siis anteeksi nyt, bittiavaruuteenko se tosirakkaus katoaa...?Tajusithan. Kitinä on rakkauden alku, ja varsinkin sen loppu.Vadim kirjoitti:En näköjään tajua tänään(kään) mitään.

Kyllä RL:ssa on niin paljon enemmän vivahteita, että se peittoaa peilin kaksiulotteisuuden.NuoriDaavid kirjoitti:Tai jos RL heijastelee kitinää. Mistä tietää, kumpi on RL?prosessi kirjoitti:Voihan myös olla niin, että Kitinä on peili, joka vain heijastaa RL:ia.masa kirjoitti:
Tajusithan. Kitinä on rakkauden alku, ja varsinkin sen loppu.
-
- Kitisijä
Juurikin näinGeetzu kirjoitti:Höps. Siis fiksuahan toi on! Todellinen testi itselleen, no yhteinen testi. Jos heti alussa kusee saman katon alla niin eipähän haaskattu aikaa. Loistava juttu.NuoriDaavid kirjoitti:Tän täytyy olla provoilua.
Itse kyllä venasin vuoden, se oli ihan itsekkäistä syistä niin sillä halusin runkata rauhassa ja kaivella varpaanvälejä, eikä siinä alkuhuumassa kehdannu toisen seurassa... Ja mulla oli liian halpa asumismuoto ja välimatka kämppiemme välillä noin 2km.