Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
prosessi

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

BettyB. kirjoitti:Ihme jengiä täällä taas. Ollaan niin rationaalisia ja analyyttisiä että oksat pois. Helvetti, jos sydän sanoo niin anti palaa, kumpaan suuntaan tahansa. Mitä ihmeen varoaikoja täällä pitäisi alkaa pitämään, elämäähän se vaan on, eikä siitä selviä kukaan hengissä. Helkkari sentään, ihmisiä niistä yksinhuoltajienkin lapsista tulee. Elämässä nyt vaan voi sattua ihan mitä tahansa, eikä niihin sattumiin voi millään vaikuttaa. Äh, oon nyt vielä tosi epäselväkin sen suhteen mitä yritän sanoa, toivottavasti joku edes tajuaa.
Tajusin, että jotain kilttiä. Ehkä että saa olla inhimillinen.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriDaavid kirjoitti:Jos tutkimus tehtiin jossain vinkuintiassa naisilla, joilla ei varaa valita?
Ihanan eettistä!
BTW Eikös suuri osa (kaikki?) alkuraskauden keskeytyksistä tehdä metrotreksaatilla nykyään? Sama kai se on, minkä värisen pillerin nielaisee (<= sisältää kärjistyksen).
Ei todellakaan tehdä. Lääkkeellisesti kyllä, mutta lääkkeet ovat antiprogestiini ja perään prostaglandiinijohdos. Metotreksaattia tai muita sytostaatteja käytetään raskausjutuissa käsittääkseni vain kohdunulkoisissa raskauksissa.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Zeb kirjoitti: Ihkua! Kuin suoraan Kauniista ja Rohkeista :D (Selittelyosuus: Katsoin vain ihan muutaman jakson ja olin silloin nuori ja ymmärtämätön, uskottehan.)
Selittelyn makua ;)
Mut joo, jos haluaa oppia tuntemaan toisen nopeasti tjmv. niin suosittelen solukämpän pikkuhuoneessa asumista. Aikasta nopeaan oppii tietämään toisen hyvät ja ne ah kamalat puolet. Siinä on alkuhuuma nopeasti tiessään ;) Vuoden kokemuksella röhisen.
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Zeb kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Jos tutkimus tehtiin jossain vinkuintiassa naisilla, joilla ei varaa valita?
Ihanan eettistä!
.
Jos vaihtoehto on saada kunnon hoito lääkefirman sponsaamana tai abortti jossain savimajassa, niin kumpi on eettisempää?

Tarkoitin, että ei varaa valita sillä tavalla, että voisivat valita laadukkaan keskeytyksen itse maksaen
NuoriDaavid kirjoitti:]BTW Eikös suuri osa (kaikki?) alkuraskauden keskeytyksistä tehdä metrotreksaatilla nykyään? Sama kai se on, minkä värisen pillerin nielaisee (<= sisältää kärjistyksen).
Zeb kirjoitti: Ei todellakaan tehdä. Lääkkeellisesti kyllä, mutta lääkkeet ovat antiprogestiini ja perään prostaglandiinijohdos. Metotreksaattia tai muita sytostaatteja käytetään raskausjutuissa käsittääkseni vain kohdunulkoisissa raskauksissa.

OK. Tämä varmaankin paljasti, että en ole gynekologi :wink:
irmelianneli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

BettyB. kirjoitti:Elämässä nyt vaan voi sattua ihan mitä tahansa, eikä niihin sattumiin voi millään vaikuttaa. Äh, oon nyt vielä tosi epäselväkin sen suhteen mitä yritän sanoa, toivottavasti joku edes tajuaa.
Uskoisin! <3
NuoriDaavid kirjoitti:
Zeb kirjoitti: toisen voi oppia tuntemaan vaikka alle vuodessa.
Hmm. Jos ajatellaan, että tapaat henkilön päivänä 1, niin kuinka pian muuttaisit yhteen asumaan? Minä en ainakaan muuttaisi paljoa alle vuoden tuttavuuden perusteella.
Hö? Mulla jysähti noin kolmessa kuukaudessa mieli ihan varmaksi. Neljä kuukautta seukattu, ja vieläpä eri kaupungeissa asuen. Mitäs siihen sanot? :lol: Asuttais varmasti jo yhdessä, jos vaan voisin myydä kämppäni täältä, mutta pakko odottaa kesään. Eli täyttyy se teidän maaginen vuosi ny sit kuitenkin.. Tosin ei omasta tahdosta, vaan olosuhteiden pakosta. Niin kerta.
NuoriDaavid

irmelianneli kirjoitti:
Hö? Mulla jysähti noin kolmessa kuukaudessa mieli ihan varmaksi. Neljä kuukautta seukattu, ja vieläpä eri kaupungeissa asuen. Mitäs siihen sanot? :lol: Asuttais varmasti jo yhdessä, jos vaan voisin myydä kämppäni täältä, mutta pakko odottaa kesään. Eli täyttyy se teidän maaginen vuosi ny sit kuitenkin.. Tosin ei omasta tahdosta, vaan olosuhteiden pakosta. Niin kerta.
Olet siis seukannut neljä kuukautta ja kauhea huuma päällä. So?
irmelianneli
Kitisijä

NuoriDaavid kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:
Olet siis seukannut neljä kuukautta ja kauhea huuma päällä.
Mitääääääääsitte?? :] Kämppiä saa aina myytyä ja ostettua, ja pitää tehä sitä miltä tuntuu. Ja kotikonnuillekin on kiva palata.
Rouva Pupu

NuoriDaavid kirjoitti: Olet siis seukannut neljä kuukautta ja kauhea huuma päällä. So?
Eli tämä suhde ei voi millään toimi kun jo alkuhuumassa kokee näin? Ja jos sitten vaikka kuuden vuoden päästä tulee ero niin se johtuu nopeasti toimimisesta?

Alkuhuuma siellä, alkuhuuma täällä. Se oiskin tosi coolia jos aina alkuhuumassa menis sekaisin ja ryntäis vihille ja poksauttaisi muutaman vauvan (paitsi minä toim.huom.). Mutta ei semmosia alkuhuumia oikein eteen ole tullut.
NuoriDaavid

irmelianneli kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:
Olet siis seukannut neljä kuukautta ja kauhea huuma päällä.
Mitääääääääsitte?? :] Kämppiä saa aina myytyä ja ostettua, ja pitää tehä sitä miltä tuntuu. Ja kotikonnuillekin on kiva palata.
Tän täytyy olla provoilua.
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

NuoriDaavid kirjoitti:Tän täytyy olla provoilua.
Höps. Siis fiksuahan toi on! Todellinen testi itselleen, no yhteinen testi. Jos heti alussa kusee saman katon alla niin eipähän haaskattu aikaa. Loistava juttu.

Itse kyllä venasin vuoden, se oli ihan itsekkäistä syistä niin sillä halusin runkata rauhassa ja kaivella varpaanvälejä, eikä siinä alkuhuumassa kehdannu toisen seurassa... Ja mulla oli liian halpa asumismuoto ja välimatka kämppiemme välillä noin 2km.
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

No kun ei edes ole. Kuka, missä ja milloin on määrätty, että elämä pitää elää jollain tietyllä, oikealla ja hyväksytyllä kaavalla? Jos sinä, ND, olet sitä mieltä, että kaikessa pitää olla aina kaikki varmaa (sulla on varmaan paljon vakuutuksia), niin eihän se tarkoita että kaikkien pitää elää samalla tavalla. Jollekin sopii se ok-talo/farmari/noutaja, toinen haluaa elää elämänsä toisin. Eikä kumpikaan ole sen enempää väärässä kun oikeassakaan.

Edit: itse asiassa juuri sinun kaltaisella tavalla ajattelevat miehet ja naiset on niitä, jotka tuputtavat ajatusmaailmaansa meille vähemmän rationaalisille, ja saa meidän tuntemaan olomme epävarmoiksi ja tekemään hätiköityjä päätöksiä.
Rouva Pupu

BettyB. kirjoitti: Edit: itse asiassa juuri sinun kaltaisella tavalla ajattelevat miehet ja naiset on niitä, jotka tuputtavat ajatusmaailmaansa meille vähemmän rationaalisille, ja saa meidän tuntemaan olomme epävarmoiksi ja tekemään hätiköityjä päätöksiä.
Mieti kuinka monta TosiRakkautta on kadonnut bittiavaruuteen, koska jokin asia ei vaan voi olla niin. Koska sen pitää olla niin tai näin.
Sydämmein itkee, pelkästä ajatuksesta.
NuoriDaavid

Rouva Pupu kirjoitti:
BettyB. kirjoitti: Edit: itse asiassa juuri sinun kaltaisella tavalla ajattelevat miehet ja naiset on niitä, jotka tuputtavat ajatusmaailmaansa meille vähemmän rationaalisille, ja saa meidän tuntemaan olomme epävarmoiksi ja tekemään hätiköityjä päätöksiä.
Mieti kuinka monta TosiRakkautta on kadonnut bittiavaruuteen, koska jokin asia ei vaan voi olla niin. Koska sen pitää olla niin tai näin.
Pyydän anteeksi kaikilta Tosi Rakastavaisilta, joiden rakkauden olen tuhonnut.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriDaavid kirjoitti:Pyydän anteeksi kaikilta Tosi Rakastavaisilta, joiden rakkauden olen tuhonnut.
Ja sinäkin, senkin Petollinen Emäkyynikko, kehtasit aiemmin kutsua itseäsi joksikin KityAmoriksi! Törkeetä!
NuoriDaavid

Zeb kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Pyydän anteeksi kaikilta Tosi Rakastavaisilta, joiden rakkauden olen tuhonnut.
Ja sinäkin, senkin Petollinen Emäkyynikko, kehtasit aiemmin kutsua itseäsi joksikin KityAmoriksi! Törkeetä!
Eiku siis.. jotain.. :apuva:
prosessi

BettyB. kirjoitti:^ Siis niinku mitä hittoa? Tää tuli nyt (ainakin mulle) ihan puskan takaa. Tosin, enpä minäkään tosielämääni juuri Kitinässä levittele.
Halusin silti sanoa, että olen pahoillani puolestanne.
Niinhän se menee, että kun yrittää vakuuttaa itsensä jatkamisen kannattavuudesta, onnistuu vain vakuuttamaan kaikki muut siitä.
Vadim
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vadim »

NuoriDaavid kirjoitti:
Tix kirjoitti:
P.S. Tai sit harrastaa vaan jo valmiiksi raskaana olevia, suukkia kakkosta
Not my cup of tea.
Mitens ne tissit?
Vadim
Kitisijä

BettyB. kirjoitti:Edit: itse asiassa juuri sinun kaltaisella tavalla ajattelevat miehet ja naiset on niitä, jotka tuputtavat ajatusmaailmaansa meille vähemmän rationaalisille, ja saa meidän tuntemaan olomme epävarmoiksi ja tekemään hätiköityjä päätöksiä.
Siis tuota noin - syytät toppuuttelijoita toppuuteltavien hupsutuksista? Luotan siihen, että tämä oli viaton provokaatio.
Vadim
Kitisijä

Rouva Pupu kirjoitti:Mieti kuinka monta TosiRakkautta on kadonnut bittiavaruuteen, koska jokin asia ei vaan voi olla niin. Koska sen pitää olla niin tai näin.
Siis anteeksi nyt, bittiavaruuteenko se tosirakkaus katoaa...?
Vadim
Kitisijä

En näköjään tajua tänään(kään) mitään.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Vadim kirjoitti: Siis anteeksi nyt, bittiavaruuteenko se tosirakkaus katoaa...?
Vadim kirjoitti:En näköjään tajua tänään(kään) mitään.

Tajusithan. Kitinä on rakkauden alku, ja varsinkin sen loppu.
prosessi

masa kirjoitti:
Voihan myös olla niin, että Kitinä on peili, joka vain heijastaa RL:ia.
NuoriDaavid

prosessi kirjoitti:
masa kirjoitti:
Tai jos RL heijastelee kitinää. Mistä tietää, kumpi on RL? :think:
prosessi

NuoriDaavid kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
masa kirjoitti:

Tai jos RL heijastelee kitinää. Mistä tietää, kumpi on RL? :think:
Kyllä RL:ssa on niin paljon enemmän vivahteita, että se peittoaa peilin kaksiulotteisuuden.
irmelianneli
Kitisijä

Geetzu kirjoitti:
Höps. Siis fiksuahan toi on! Todellinen testi itselleen, no yhteinen testi. Jos heti alussa kusee saman katon alla niin eipähän haaskattu aikaa. Loistava juttu.

Itse kyllä venasin vuoden, se oli ihan itsekkäistä syistä niin sillä halusin runkata rauhassa ja kaivella varpaanvälejä, eikä siinä alkuhuumassa kehdannu toisen seurassa... Ja mulla oli liian halpa asumismuoto ja välimatka kämppiemme välillä noin 2km.
Juurikin näin 8) Ja ainakin sen vuoden saan minäkin tässä olla omillani sormineni ja varpaineni.. (Mä vielä kaiken lisäksi puren ukkovarpaan kynsiä!)