Hyi helvetti. Wikipediassa on sanan "slimy" kohdalla Brosnanin kuva. Brittiläistä arvokkuutta suunnilleen yhtä paljon kuin Austin Allegrossa.Rouva Pupu kirjoitti:Joo, tuossa on sellaista "arvokkuutta", joka vetoaa.Rouva Numba kirjoitti:Tämä on jo aika vanha, mutta aika lääh!
Ketä sitten panisisit?
Re: Ketä sitten panisisit?
Päivän iltatyttöä panisin. Aikas namu.

Ja Bluntly joo. Mä tiedän että on liian riuku sinun makuuun, ja että pidät lihavemmista naisista.

Ja Bluntly joo. Mä tiedän että on liian riuku sinun makuuun, ja että pidät lihavemmista naisista.
-
- Kitisijä
Tosi tutun näkönen. Onkohan toi ollu mun koulussa tai jotain? Sanotaanko siinä mistäpäin se on?masa kirjoitti:Päivän iltatyttöä panisin. Aikas namu.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Henna kuuluu olevan mansesterista.sipsi kirjoitti:Tosi tutun näkönen. Onkohan toi ollu mun koulussa tai jotain? Sanotaanko siinä mistäpäin se on?masa kirjoitti:Päivän iltatyttöä panisin. Aikas namu.
Jaan kyllä Masan ajatukset tytsystä. Pitkästä aikaa kiinnostava iltatyttö.
Jeh.. Viimeviikkoinen oli melkoinen jumppanorsu.PerttiMakimaa kirjoitti: Pitkästä aikaa kiinnostava iltatyttö.
Kun kerran panohaluista puhutaan, niin...
Alkaa tuo tämän naisen etähimoitseminen olla minulla pahalla Tolalla...
Pamela
Kokeilaan linkkinä.
Alkaa tuo tämän naisen etähimoitseminen olla minulla pahalla Tolalla...

Pamela
Kokeilaan linkkinä.
Viimeksi muokannut PerttiMakimaa, 17.01.2008 14:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Käy kylmässä suihkussa, se auttanee.PerttiMakimaa kirjoitti:Tulipa iso, voikohan tuota pienentää?
Pamela on kylläkin kuumottava kapistus. Sillä on kovin seksikäs äänikin, nam.
Cuulemma Vesa Keskisen exä, vissiin ajalta ennen salarakas Fingerittäjätärtä.sipsi kirjoitti:Tosi tutun näkönen. Onkohan toi ollu mun koulussa tai jotain? Sanotaanko siinä mistäpäin se on?masa kirjoitti:Päivän iltatyttöä panisin. Aikas namu.
Ai että vesa ois saanu laatutussuakin.Vihtahousu kirjoitti: Cuulemma Vesa Keskisen exä, vissiin ajalta ennen salarakas Fingerittäjätärtä.
PertsaPerkele. Pienennä kuvas tai laita linkillä. Läppärin ruutu repeeeeeeeeeeeeeeee
-
- Kitisijä
Sillä on ihana nimi. Mäkin tahtoisin olla PamelaSikaMika kirjoitti:Pamela on kylläkin kuumottava kapistus. Sillä on kovin seksikäs äänikin, nam.
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Piti laittaa linkkinä, kun meinasi sinullakin koko kasvaa yli turvarajojen.masa kirjoitti:PertsaPerkele. Pienennä kuvas tai laita linkillä. Läppärin ruutu repeeeeeeeeeeeeeeee

Joo. On viime aikoina Kotikatu kiinnostanut muutenkin kuin "viran puolesta".SikaMika kirjoitti:Pamela on kylläkin kuumottava kapistus. Sillä on kovin seksikäs äänikin, nam.

Paljon kiintoisampi kysymys olisi se, että kuka panisi sinua. Poikaystäviä ja tyttöystäviä ei nyt lasketa. Kenen uskoisit panevan sinua?
-
- Kitisijä
Iltatyttö = laatutussu?masa kirjoitti:Ai että vesa ois saanu laatutussuakin.Vihtahousu kirjoitti: Cuulemma Vesa Keskisen exä, vissiin ajalta ennen salarakas Fingerittäjätärtä.
PertsaPerkele. Pienennä kuvas tai laita linkillä. Läppärin ruutu repeeeeeeeeeeeeeeee
-
- Kitisijä
Öh, tarpeeksi?Vaola kirjoitti:Entä jos poikaystäväkään ei halua tarpeeksi?Tix kirjoitti:Paljon kiintoisampi kysymys olisi se, että kuka panisi sinua. Poikaystäviä ja tyttöystäviä ei nyt lasketa.
-
- Kitisijä
Ei ole, ei. Mutta, siis, tuota. Hmm.Vaola kirjoitti:Niin, tai koskaan? Ollenkaan? Sehän ei ole tarpeeksi?Vadim kirjoitti:Öh, tarpeeksi?
Oraakkeli tietää:Tix kirjoitti:Paljon kiintoisampi kysymys olisi se, että kuka panisi sinua. Poikaystäviä ja tyttöystäviä ei nyt lasketa. Kenen uskoisit panevan sinua?
Sinä kysyit: Kuka panisi minua?
Oraakkeli vastasi: Talonmies Pikkarainen.
-
- Kitisijä
Pöh.Vaola kirjoitti:Totta. Hmm. Muistuipa juuri mieleeni, että nekin kerrat, jolloin olen itse onnistunut vastavuoroisesti juomaan hänet mukavaksi, ovat laskettavissa yhden käden sormilla!Vadim kirjoitti:Ei ole, ei. Mutta, siis, tuota. Hmm.Vaola kirjoitti:
Niin, tai koskaan? Ollenkaan? Sehän ei ole tarpeeksi?
Tuskin kenenkään, olen liian etäinen ja vaikea.Tix kirjoitti:Kenen uskoisit panevan sinua?
Mä uskon, että Vadim panisi sinua.Zeb kirjoitti:Tuskin kenenkään, olen liian etäinen ja vaikea.Tix kirjoitti:Kenen uskoisit panevan sinua?
Pelkäsin samaa vastausta, mutta sainkin vastaukseksi tyhjentävänprosessi kirjoitti:Oraakkeli tietää:
"Se joka sinulta vonkaa"
Eli siis se täytyy olla tuo lähikaupan kassa, jonka pöksyt näyttävät aina kastuvan minusta.

Ei vaisinkaan. Uskoisin ja toivoisin, että pari(kin) naista tältä palstalta antaisi minulle lihallista rakkautta jos tutustuisi fyysiseen olomuotooni sekä valtaisiin henkisiin voimavaroihini. Tosin muistutan nyt innostuneita, että en ihan joka kerta anna ensitreffeillä.
Tämä on tietysti vain triviaalia, koska tällä hetkellä annan itseäni panna vain kumppanini.
PerttiMakimaa kirjoitti:Pelkäsin samaa vastausta, mutta sainkin vastaukseksi tyhjentävänprosessi kirjoitti:Oraakkeli tietää:

Minulle tuo vastasi "punatukkainen vegaani." Pitänee soitella exälle.. kelpaakohan lakto-ovovegaani?

-
- Kitisijä
Oraakkeli vastasi: Ensirakkautesi.
Herkkää.
Oraakkeli vastasi: Ensirakkautesi.
Herkkää.
Tasan ei mene muumit kanootissa.