prosessi kirjoitti:Menee hankalaksi, ottaen huomioon että Elukka kuitenkin tulee jo ihan mukelonkin takia olemaan osa myös minun elämääni, mistä seuraa, että hänen asiansa vaikuttavat myös minun asioihini => ne ovat minunkin asioitani. Mutta tuo Manalan kommentti itse asiassa oli omituisin, siitä kun tuli tunne, etten enää saisi välittää Elukasta. Valitan, mutta välitän, enkä ajatellut lakata välittämästä. Niin, ja pitäisikö minun myös lakata raportoimasta mukelosta, kun puolet sen geeneistä on Elukan?
Tee niin kuin parhaaksi näet, mutta huomioi että Elukka ei välttämättä pidä siitä että hänen asioitaan levitetään muille ihmisille. Sinun vitutuksestasi olisi riittänyt hyvin kirjoitus että joku sinulle rakas tai merkittävä ihminen on kokenut sitä ja tätä.
Voi toki olla, ettei Elukkaa haittaa asia millään tavalla - mutta ensimmäiseksi minullakin tuli mieleen että en haluaisi tuollaisia asioita kenenkään kirjoittavan puolituntemattomille ihmisille - ellei minulta olisi kysytty asiaa.
On eri asia että jotkut kirjoittavat vaikkapa narkkariserkusta tai kännisestä enostaan tietäen, että täällä olevat ihmiset eivät tule heitä koskaan tapaamaan ja ne ovat täysin anonyymejä siinä mielessä. Mutta kun itse kunkin henkilöllisyys ja yhteydet muuhun maailmaan ovat useampien henkilöiden tiedossa, ja toisaalta maailma on pieni - olisi hienoa että toisten ihmisten yksityisyyttä myös ajatellaan.
Kun toinen ei ole enää palstalla, olisi entisestään syytä ajatella haluaako joku että hänestä kirjoitetaan tänne mitään.
Esimerkiksi mitä siitä tulisi, jos parin vuoden kuluttua Manala raportoisi täällä että Geetzu on yh ja strippaa nykyään kalliossa... olettaen siis että Geetzu on tehnyt kosteasilmäisen exitin, ja ettei Manala kirjoita raporttia vain saadakseen geetzulle lisää bisnestä.