Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Pyry-Matias

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Herra Manala kirjoitti:
McJanne kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Ei ole Elukan viikko ei. Koiranpurema ei näköjään ollut tarpeeksi, kun lisäksi tänään auto meni kuulemma lunastuskuntoon. Kuulostaa aika kohtuuttomalta. Vituttaa kun en voi tehdä asioille yhtään mitään.
Jostain itselle tuntemattomasta syystä on alkanut vituttaa tuollainen toisten asioiden raportoiminen kun ominaan. What gives?
:komp:

Vittu sentään. Olitte joskus. Jos ette ole enää eikä varsinkaan toinen ole enää edes koko palstalla, kirjoita mieluummin vaikka mutsisi elämästä.
:komp:
killkill

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja killkill »

BettyB. kirjoitti:Vituttaa tää paskaläppäri, jonka volyymivalikot on perseestä! Yritän kuunnella kuulokkeilla musaa ja hiljasin vaihtoehto on niin hiljanen ettei kuule mitään ja seuraava vaihtoehto aiheuttaa pysyvää kuulonalenemaa. Perkele!!
Olet varmaankin kokeillut säätää Ohjauspaneelin ääniasetuksista sekä MASTER VOLUMEa että WAVE BALANCEa? Jos ongelma koskee CD-playeria, niin sillekin on oma vola-säätönsä.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja huima »

Pyry-Matias kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:
McJanne kirjoitti: Jostain itselle tuntemattomasta syystä on alkanut vituttaa tuollainen toisten asioiden raportoiminen kun ominaan. What gives?
:komp:

Vittu sentään. Olitte joskus. Jos ette ole enää eikä varsinkaan toinen ole enää edes koko palstalla, kirjoita mieluummin vaikka mutsisi elämästä.
:komp:
:komp:

Ja perään soolo. :draama:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

huima kirjoitti:[
:komp:

Ja perään soolo. :draama:
Meidän ikioma Slash :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja huima »

Elppis kirjoitti: Meidän ikioma Slash :h:
Ei tällä tukalla.
BettyB.

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

killkill kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Vituttaa tää paskaläppäri, jonka volyymivalikot on perseestä! Yritän kuunnella kuulokkeilla musaa ja hiljasin vaihtoehto on niin hiljanen ettei kuule mitään ja seuraava vaihtoehto aiheuttaa pysyvää kuulonalenemaa. Perkele!!
Olet varmaankin kokeillut säätää Ohjauspaneelin ääniasetuksista sekä MASTER VOLUMEa että WAVE BALANCEa? Jos ongelma koskee CD-playeria, niin sillekin on oma vola-säätönsä.
No en ole! En oo tarpeeks nörtti tietääkseni tollasia asioita. Sekin vituttaa!!!!!!11111!!!!!!!!!1!1!!!!1!!!!!
Tix

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Tix »

BettyB. kirjoitti:
killkill kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Vituttaa tää paskaläppäri, jonka volyymivalikot on perseestä! Yritän kuunnella kuulokkeilla musaa ja hiljasin vaihtoehto on niin hiljanen ettei kuule mitään ja seuraava vaihtoehto aiheuttaa pysyvää kuulonalenemaa. Perkele!!
Olet varmaankin kokeillut säätää Ohjauspaneelin ääniasetuksista sekä MASTER VOLUMEa että WAVE BALANCEa? Jos ongelma koskee CD-playeria, niin sillekin on oma vola-säätönsä.
No en ole! En oo tarpeeks nörtti tietääkseni tollasia asioita. Sekin vituttaa!!!!!!11111!!!!!!!!!1!1!!!!1!!!!!
No kokeile ihan niinkin perussettiä, että sen sijaan että naputtelisit koneen voluuminappeja, säädät völyymiä kuunteluohjelmasta. Useimmiten völyyminapit säätää master volumea ja ohjelman säätö wave/CD volumea.

Edit: siis master volume tarpeeksi ylös, ja säädät kuunteluohjelmasta sopivaksi alas.
killkill

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja killkill »

^^ Älä kuuntele! Se on asianajaja ja veloittaa kuitenkin 200 euroa käytännöllisesti katsoen samasta neuvosta jonka annoin ilmaiseXi.
BettyB.

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

killkill kirjoitti:^^ Älä kuuntele! Se on asianajaja ja veloittaa kuitenkin 200 euroa käytännöllisesti katsoen samasta neuvosta jonka annoin ilmaiseXi.
Ei haittaa, kuittaan sen konsulttitaksoilla.
killkill

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja killkill »

BettyB. kirjoitti:Ei haittaa, kuittaan sen konsulttitaksoilla.
Eli helpdesk jäi TAASKIN nuolemaan näppejään, eikä kukaan edes näyttänyt tissejä.
Lohduttaudun näyttämällä ne itse itselleni..... noooin.

( o Y o )

O jeah!
prosessi

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

huima kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: :komp:

Vittu sentään. Olitte joskus. Jos ette ole enää eikä varsinkaan toinen ole enää edes koko palstalla, kirjoita mieluummin vaikka mutsisi elämästä.
:komp:
:komp:

Ja perään soolo. :draama:
Menee hankalaksi, ottaen huomioon että Elukka kuitenkin tulee jo ihan mukelonkin takia olemaan osa myös minun elämääni, mistä seuraa, että hänen asiansa vaikuttavat myös minun asioihini => ne ovat minunkin asioitani. Mutta tuo Manalan kommentti itse asiassa oli omituisin, siitä kun tuli tunne, etten enää saisi välittää Elukasta. Valitan, mutta välitän, enkä ajatellut lakata välittämästä. Niin, ja pitäisikö minun myös lakata raportoimasta mukelosta, kun puolet sen geeneistä on Elukan?
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja huima »

prosessi kirjoitti:Menee hankalaksi, ottaen huomioon että Elukka kuitenkin tulee jo ihan mukelonkin takia olemaan osa myös minun elämääni, mistä seuraa, että hänen asiansa vaikuttavat myös minun asioihini => ne ovat minunkin asioitani. Mutta tuo Manalan kommentti itse asiassa oli omituisin, siitä kun tuli tunne, etten enää saisi välittää Elukasta. Valitan, mutta välitän, enkä ajatellut lakata välittämästä. Niin, ja pitäisikö minun myös lakata raportoimasta mukelosta, kun puolet sen geeneistä on Elukan?
Tee niin kuin parhaaksi näet, mutta huomioi että Elukka ei välttämättä pidä siitä että hänen asioitaan levitetään muille ihmisille. Sinun vitutuksestasi olisi riittänyt hyvin kirjoitus että joku sinulle rakas tai merkittävä ihminen on kokenut sitä ja tätä.

Voi toki olla, ettei Elukkaa haittaa asia millään tavalla - mutta ensimmäiseksi minullakin tuli mieleen että en haluaisi tuollaisia asioita kenenkään kirjoittavan puolituntemattomille ihmisille - ellei minulta olisi kysytty asiaa.

On eri asia että jotkut kirjoittavat vaikkapa narkkariserkusta tai kännisestä enostaan tietäen, että täällä olevat ihmiset eivät tule heitä koskaan tapaamaan ja ne ovat täysin anonyymejä siinä mielessä. Mutta kun itse kunkin henkilöllisyys ja yhteydet muuhun maailmaan ovat useampien henkilöiden tiedossa, ja toisaalta maailma on pieni - olisi hienoa että toisten ihmisten yksityisyyttä myös ajatellaan.

Kun toinen ei ole enää palstalla, olisi entisestään syytä ajatella haluaako joku että hänestä kirjoitetaan tänne mitään.

Esimerkiksi mitä siitä tulisi, jos parin vuoden kuluttua Manala raportoisi täällä että Geetzu on yh ja strippaa nykyään kalliossa... olettaen siis että Geetzu on tehnyt kosteasilmäisen exitin, ja ettei Manala kirjoita raporttia vain saadakseen geetzulle lisää bisnestä.
SaintJohnPerse

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

prosessi kirjoitti:. Niin, ja pitäisikö minun myös lakata raportoimasta mukelosta, kun puolet sen geeneistä on Elukan?
Pitäisi! Mukelot eivät ole kiinnostavia. (lisäksi voisit lopettaa sanan: "mukelo" käyttämisen)
SikaMika

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

huima kirjoitti:
Esimerkiksi mitä siitä tulisi, jos parin vuoden kuluttua Manala raportoisi täällä että Geetzu on yh ja strippaa nykyään kalliossa... olettaen siis että Geetzu on tehnyt kosteasilmäisen exitin, ja ettei Manala kirjoita raporttia vain saadakseen geetzulle lisää bisnestä.
Huono esimerkki. Tuollaisen tiedon pimittäminen olisi sekä moraalitonta, rikollista että lihottavaa.
SaintJohnPerse kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Niin, ja pitäisikö minun myös lakata raportoimasta mukelosta, kun puolet sen geeneistä on Elukan?
Pitäisi! Mukelot eivät ole kiinnostavia. (lisäksi voisit lopettaa sanan: "mukelo" käyttämisen)
Kaiken alleen peittävä komppaus tälle.
Aito_Johanna

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

huima kirjoitti:Voi toki olla, ettei Elukkaa haittaa asia millään tavalla - mutta ensimmäiseksi minullakin tuli mieleen että en haluaisi tuollaisia asioita kenenkään kirjoittavan puolituntemattomille ihmisille - ellei minulta olisi kysytty asiaa.
Soraääni täältä sivusta :!: Mistäs tiedät, ettei Elukalta ole kysytty asiaa? Kun noilla kahdella on ollut niin läheinen suhde, että ovat päätyneet naimisiin ja kaikkea, voisikohan olla niin, että he tuntisivat toisensa niin hyvin, että heillä on jonkinlainen tuntuma siihen, kuinka suurta yksityisyydensuojaa toinen tarvitsee ja mitä hänestä voi loukkaamatta Kitinässä kirjoittaa? Niin että annettaisiinko prossun päättää itse oman harkintansa mukaan eikä mentäisi siihen väliin moralisoimaan? Tuntuu ihan pikkasen jeesustelulta nimittäin.

Mutta älkää antako minun häiritä; jos tässä on alkamassa sossepokematsi niin go on.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja huima »

Aito_Johanna kirjoitti:Niin että annettaisiinko prossun päättää itse oman harkintansa mukaan eikä mentäisi siihen väliin moralisoimaan? Tuntuu ihan pikkasen jeesustelulta nimittäin.
Totta kai se on mahdollista ja minähän kirjoitinkin, että voi olla mahdollista että asia olisi näin. Mutta yleinen elämänkokemus ja historialliset e-erot ovat osoittaneet, että useimmiten näin ei ole asia.

Tämä on internet.
Tix

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Tix »

Aito_Johanna kirjoitti:Soraääni täältä sivusta :!: Mistäs tiedät, ettei Elukalta ole kysytty asiaa?
Oletus: ei ole kysytty. Jos on, asia on ok. Jos ei, se ei ole. Luulisi, että Elukka olisi täällä raportoimassa jos niin haluaisi asioiden olevan.

Imo prosessille voisi muutenkin tehdä hyvää sulkea netti välillä ihan kokonaan.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja aasi »

Tix kirjoitti:Luulisi, että Elukka olisi täällä raportoimassa jos niin haluaisi asioiden olevan.
Raportointihan taisi loppua siihen että yleisö närkästyi..
Tasan ei mene muumit kanootissa.
SaintJohnPerse

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

aasi kirjoitti:
Tix kirjoitti:Luulisi, että Elukka olisi täällä raportoimassa jos niin haluaisi asioiden olevan.
Raportointihan taisi loppua siihen että yleisö närkästyi..
niin... onkohan Elukka saanut vähään aikaan melkein pesää?
Pyry-Matias

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

prosessi kirjoitti:Menee hankalaksi, ottaen huomioon että Elukka kuitenkin tulee jo ihan mukelonkin takia olemaan osa myös minun elämääni, mistä seuraa, että hänen asiansa vaikuttavat myös minun asioihini => ne ovat minunkin asioitani. Mutta tuo Manalan kommentti itse asiassa oli omituisin, siitä kun tuli tunne, etten enää saisi välittää Elukasta. Valitan, mutta välitän, enkä ajatellut lakata välittämästä. Niin, ja pitäisikö minun myös lakata raportoimasta mukelosta, kun puolet sen geeneistä on Elukan?
Tee miten lystäät. Tuo raportointisi Elukasta nyt vaan ärsyttää luultavati monia. Ei näitä tarvitse puhki analysoida. Perustouhua. Ilon kautta.
isohaara

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Kiihkeä seksisuhde alaiseen, taas. Homma tulee varmaan paukahtamaan käsille, taas.
Mut ei se mitään, pääasia et nyt on kivaa. Ja talviloman jälkeen varmaan ehtivät rauhottumaan, uskaltaa palata takas töihin.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja huima »

aasi kirjoitti:
Tix kirjoitti:Luulisi, että Elukka olisi täällä raportoimassa jos niin haluaisi asioiden olevan.
Raportointihan taisi loppua siihen että yleisö närkästyi..
Niin kai. Jokunen ajatteli Prosessin tunteita, senkin jeesustelijat.

Kaikki kunnon sossupoke jää tapahtumatta jos täällä yritetään olla inhimillisiä.
Geetz

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Geetz »

SikaMika kirjoitti:
huima kirjoitti:
Esimerkiksi mitä siitä tulisi, jos parin vuoden kuluttua Manala raportoisi täällä että Geetzu on yh ja strippaa nykyään kalliossa... olettaen siis että Geetzu on tehnyt kosteasilmäisen exitin, ja ettei Manala kirjoita raporttia vain saadakseen geetzulle lisää bisnestä.
Huono esimerkki. Tuollaisen tiedon pimittäminen olisi sekä moraalitonta, rikollista että lihottavaa.
Höp höp. En ikinä poistu kuin osakosteesti ja yh-strippariks en voi ruveta koska tuleva aviomieheni Tix sitä ei varmasti sallisi. Manalalle kyllä kertoisin välittömästi uudesta liitostani, tietenkin, kerron sille aina kaiken sellaisen, jonka haluan nettiin silmillenne. 8)

Ihmettelen miten iso juttu tästä nyt on tullu teille. Prosessista ette pidä mutta Elukasta piditte vielä vähemmän. Ihme touhua, mukelot. AJ:n ajatukset ehkä olivat omassa päässäni kun teitä rupesin ihmettelemään.
prosessi

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

huima kirjoitti:Tee niin kuin parhaaksi näet, mutta huomioi että Elukka ei välttämättä pidä siitä että hänen asioitaan levitetään muille ihmisille. Sinun vitutuksestasi olisi riittänyt hyvin kirjoitus että joku sinulle rakas tai merkittävä ihminen on kokenut sitä ja tätä.
Elukkaa ei häiritse, olen kysynyt, eivätkä nyt ainakaan nuo asiat olleet millään tavoin liian henkilökohtaisia. Kyseessähän olivat sentään koiranpurema ja kolari.
huima kirjoitti:
aasi kirjoitti:
Tix kirjoitti:Luulisi, että Elukka olisi täällä raportoimassa jos niin haluaisi asioiden olevan.
Raportointihan taisi loppua siihen että yleisö närkästyi..
Niin kai. Jokunen ajatteli Prosessin tunteita, senkin jeesustelijat.
Eivätkä ajatelleet. Kun minä ihan itse kerroin, ettei minua haittaa ollenkaan mitä Elukka täällä kertoo omasta elämästään, sekin oli jotenkin paheksuttavaa.

Kyllä tässä kaikessa itse asiassa on jotain aivan muuta kyseessä, sillä viime aikoina olen vähentänyt paljonkin kirjoittamista, ja ne muutamat viestit joita kirjoitan, saavat lähinnä kommentteja muodossa "väärä ketju", "väärä aihe", "lainattu mielipide", "mitä ideaa koko tässä ketjussa muka on?", "mitä hauskaa tuossa muka oli?" jne. Aika kummallista, kun ottaa huomioon, että harva täällä mikään virtuoosi on.
prosessi

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Tix kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:Soraääni täältä sivusta :!: Mistäs tiedät, ettei Elukalta ole kysytty asiaa?
Oletus: ei ole kysytty. Jos on, asia on ok. Jos ei, se ei ole. Luulisi, että Elukka olisi täällä raportoimassa jos niin haluaisi asioiden olevan.
Elukka ei ole täällä, koska häneen suhtaudutaan täällä niin vihamielisesti, eikä kukaan kai halua paskaa niskaan jatkuvalla syötöllä. Tietenkin hän tietää mitä minä täällä kirjoitan, eikä suhtaudu siihen negatiivisesti.
Imo prosessille voisi muutenkin tehdä hyvää sulkea netti välillä ihan kokonaan.
Äskenkin oli kolme päivää taukoa! Miten pitkäksi aikaa minun oikein pitäisi netti sulkea, isi?
Vastaa Viestiin