Sunnuntai taas

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Bliss

Re: Sunnuntai taas

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Plääh.
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Bliss kirjoitti:Plääh.
Hyvin sanottu Länsi-Uudeltamaalta! Hyvä kun kuulee mitään kun korvat on niin tukossa. Nenän niistäminen jo sattuu vatsalihaksiin ja silmät on kun pöllöllä jolla on stondis :roll: Ensimmäinen tällainen kunnon flunssa pariin vuoteen, aiemmissa tapauksissa on ollut vain lämpöä tai nuhaisuutta.

Nyt taas huomaa mitä ohjelmia on kaivannut.. Zone Reality- kanavan paramedics koukuttaa joka kerta :) Mieskin leikki eilen teinipoikaa ja kävi kruisailemassa kaupungilla *nauraa* Tuli sopivasti kotiin tarjotakseen kainalon kun silmät luppas.

Tänään ohjelmassa.. öö.. ohjelmia :)
The great club outshines the individual, always and forever.
Vadim
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Jahas. Mitähän nyt sitten? Pitäisi viritellä antiformalismiaiheista paperia, mutta kun järki seisoo. Tämä jälkimmäinen ei kyllä ole varsinaisesti mitään uutta.
Edith

Viesti Kirjoittaja Edith »

Vadim kirjoitti:Jahas. Mitähän nyt sitten? Pitäisi viritellä antiformalismiaiheista paperia, mutta kun järki seisoo. Tämä jälkimmäinen ei kyllä ole varsinaisesti mitään uutta.
Sanoudu irti työstäsi! Lopeta! Vahtimestarikin voi olla virkamies! Paskatyöt tekee elämästä mukavampaa!

Tosin munkin pitää vielä tänään laatia lapsille välikoe huomiseksi, mutta menen ensin salille ja luotan viime hetkeen.
aimohaiku

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Vaola kirjoitti:Mä tulen hulluksi. Jos pitää jo kuorsata kuin iso röhkivä possu, pitääkö myös päästellä sellaisia äänettömiä kananmunapieruja pitkin yötä? Meinasin pyörtyä. Tuntuu edelleen siltä kuin olisi täpärästi selvinnyt kaasukammiosta elossa.
:h:

Yksin nukkumisessakin on siis joitakin hyviä puolia. :)
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Jahas, univelat kuitattu. Laukut purettu ja ensimmäinen pyykkisatsi pörrää koneessa. Pöössä ontto olo ja jääkaapissa pelkkä valo. Jos vaan jumittuisi tähän nojatuoliin ja tuijottaisi boksilta kaikki viimeviikkoiset sarjat...

Voisko joku tuoda ruokaa? Mulla on ruisleipä- ja kasvisvaje, saisko jotain sellasta?
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

Mä niiku haluun "jonkun" kanssa asiallisen tapaamisen siweellisemmässä ympäristössä. vaikka Pieksänmäellä. Voihan se väittää, ettei koskaan Anna, se vaan helpottas mun relautumista. Täytyshän sitä kuulemma "miehellä" olla naispuolisiakin ystäviä, joilta ei saa. (Paitti että ne kumminkin hyvännäköisiltä haluaa, valehtelevat jos muuta väittävät)
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

aimohaiku kirjoitti:
Vaola kirjoitti:Mä tulen hulluksi. Jos pitää jo kuorsata kuin iso röhkivä possu, pitääkö myös päästellä sellaisia äänettömiä kananmunapieruja pitkin yötä? Meinasin pyörtyä. Tuntuu edelleen siltä kuin olisi täpärästi selvinnyt kaasukammiosta elossa.
:h:

Yksin nukkumisessakin on siis joitakin hyviä puolia. :)
Miten niin Vaola ei nukkunut yksin?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vadim
Kitisijä

:think:
isohaara

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Suvinen kirjoitti:Hilmuinen nälkä! Kotopuolessa olis kakkukahvit, mutta en tiedä jaksaako lähteä putsaamaan autoa lumikasan alta. Krapulapäivään varautuminen on kyllä sen verran heikkoa tuolla ruokapuolella, että pakko kai johonkin suunnata kämpästä ulos. Yksi pieni pakastepizza ei koko päivää pelasta..
Oppitunti nro 2; kun ei hamstraa ruokaa krapulapäivän varalle, on pakko hakea ulkoa roskaruokaa. :)
aimohaiku

Lolita kirjoitti:
Vaola kirjoitti:Jos pitää jo kuorsata kuin iso röhkivä possu
Miten niin Vaola ei nukkunut yksin?
Päättelin siitä ettei omaa kuorsaamistaan yleensä kuule.
aimohaiku

Vaola kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Miten niin Vaola ei nukkunut yksin?
No ainakin ilman Aimohaikua.
Missä mä sitten olin yötä? :P
Vadim
Kitisijä

aimohaiku kirjoitti:
Vaola kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Miten niin Vaola ei nukkunut yksin?
Missä olisit halunnut olla?
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

Miksi puhelin ei soi tai yYveet lennä? "Täytyy mennä tanssitunnille"? Enkä mää nyt ite uskalla viestittää. Platonisesti nähdä vielä joo ja toki tsekkailla. Saahan sitä katsoa vaikkei koskettaa? Onko tyyStin vastenmielistä, että laiha rUma ukko ihailee?
Suvinen kirjoitti: Saanko lämmittää saunan?
*HAAVEILEE*
aimohaiku

Vadim kirjoitti:
aimohaiku kirjoitti:
Vaola kirjoitti:
Missä olisit halunnut olla?
Olisin mielelläni herännyt New Yorkista. Varmaan johtuu eilisestä elokuvasta, jonka ääreen nukahdin.
nexie
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja nexie »

Olen hämmentynyt. Olin eilen häissä, joissa oli yllättävän hauskaa ja joissa (tai siis jatkoilla) viihdyin niinkin hyvin, että kotiuduin vasta neljän aikoihin. Pitääkö minun heittää romukoppaan vakiintunut käsitykseni, jonka mukaan häät ovat lähinnä pakollista piinaa? Maailmankuvani järkkyy.

Kirkossa sentään meinasin nukahtaa.
Don't Panic!
isohaara

Suvinen kirjoitti:Mikä se oli se oppitunti numero 1?

Ulos vääntäytyminen vaatisi myös suihkussa käymisen ja päälle pukemisen, ynnnnhhhh. Ei jaksaisi. Väsyttää ja palelee. Saanko lämmittää saunan?
No et paarihyppelyyn riittää syyksi loistava tekosyy poiketa yöllä grillin kautta kotio.
Siinä ne mun tyttömäisen figuurin salaisuudet sit olikin.
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

Mua niiQu vituttaa. Paranoidiani on Oikeassa. Mutta joo, kyllä mä "jonkun" löydän, kuten tässä:

http://kvantti.tky.fi/in/47.shtml
isohaara

Suvinen kirjoitti:Ai niiiiiin. Lisäisin listaan tietysti myös ilo- ja surumässyt ja leffan vuokraamisen tekosyyksi sille, että saa yksin vetää jättipussin sipsejä ja purkillisen dippiä. Mistä tulikin mieleeni.....

Argh, huomenna alkaa uusi elämä!
Onneks sitä on useimmiten joko iloinen tai surullinen, ja leffojen katseluhan kuuluu jo kulttuurisivistykseen :roll:
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

Suvinen kirjoitti:
Gat kirjoitti:Mua niiQu vituttaa.
Ota karhua.
Haista vittus. :roll:
Vadim
Kitisijä

Gat kirjoitti:Mua niiQu vituttaa. Paranoidiani on Oikeassa. Mutta joo, kyllä mä "jonkun" löydän, kuten tässä:

Lukisit vaikka Asterixia välillä.
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

Vadim kirjoitti:
Gat kirjoitti:Mua niiQu vituttaa. Paranoidiani on Oikeassa. Mutta joo, kyllä mä "jonkun" löydän, kuten tässä:

Lukisit vaikka Asterixia välillä.
Obelixin herätti naisten halua, mutta se olikin supervahva ja nallekarhu. Ja joo hei, Asterixiakin taisi joku MISU haluta. Onneksi Asrerix ja Obelix on homopari. Mutta (kuvitteellisia) ihmisiä. Beam me up, Scotty.
Lilo
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lilo »

nexie kirjoitti:Olen hämmentynyt. Olin eilen häissä, joissa oli yllättävän hauskaa ja joissa (tai siis jatkoilla) viihdyin niinkin hyvin, että kotiuduin vasta neljän aikoihin. Pitääkö minun heittää romukoppaan vakiintunut käsitykseni, jonka mukaan häät ovat lähinnä pakollista piinaa? Maailmankuvani järkkyy.

Kirkossa sentään meinasin nukahtaa.
Olit vain kaltaisessasi seurassa.

Tiedän toki, että tätä on vaikea myöntää, mutta on aika kohdata Julma Totuus.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Vadim
Kitisijä

Gat kirjoitti:Obelixin herätti naisten halua, mutta se olikin supervahva ja nallekarhu. Ja joo hei, Asterixiakin taisi joku MISU haluta. Onneksi Asrerix ja Obelix on homopari. Mutta (kuvitteellisia) ihmisiä. Beam me up, Scotty.
:roll:

Tässä on nyt hiukan se ongelma, että itsekritiikkisi on itsesääliä, jota käsittelet syyttämällä muuta maailmaa ongelmista, jotka ovat yksin sinun. Mutta no, kun on kuopassa, onkin syytä jatkaa kaivamista.
Vadim
Kitisijä

Lilo kirjoitti:Tiedän toki, että tätä on vaikea myöntää, mutta on aika kohdata Julma Totuus.
Mikä se Julma Totuus olikaan...?