Sunnuntai taas
-
- Kitisijä
Re: Sunnuntai taas
Hyvin sanottu Länsi-Uudeltamaalta! Hyvä kun kuulee mitään kun korvat on niin tukossa. Nenän niistäminen jo sattuu vatsalihaksiin ja silmät on kun pöllöllä jolla on stondisBliss kirjoitti:Plääh.

Nyt taas huomaa mitä ohjelmia on kaivannut.. Zone Reality- kanavan paramedics koukuttaa joka kerta

Tänään ohjelmassa.. öö.. ohjelmia

The great club outshines the individual, always and forever.
-
- Kitisijä
Jahas. Mitähän nyt sitten? Pitäisi viritellä antiformalismiaiheista paperia, mutta kun järki seisoo. Tämä jälkimmäinen ei kyllä ole varsinaisesti mitään uutta.
Sanoudu irti työstäsi! Lopeta! Vahtimestarikin voi olla virkamies! Paskatyöt tekee elämästä mukavampaa!Vadim kirjoitti:Jahas. Mitähän nyt sitten? Pitäisi viritellä antiformalismiaiheista paperia, mutta kun järki seisoo. Tämä jälkimmäinen ei kyllä ole varsinaisesti mitään uutta.
Tosin munkin pitää vielä tänään laatia lapsille välikoe huomiseksi, mutta menen ensin salille ja luotan viime hetkeen.
Vaola kirjoitti:Mä tulen hulluksi. Jos pitää jo kuorsata kuin iso röhkivä possu, pitääkö myös päästellä sellaisia äänettömiä kananmunapieruja pitkin yötä? Meinasin pyörtyä. Tuntuu edelleen siltä kuin olisi täpärästi selvinnyt kaasukammiosta elossa.

Yksin nukkumisessakin on siis joitakin hyviä puolia.

Jahas, univelat kuitattu. Laukut purettu ja ensimmäinen pyykkisatsi pörrää koneessa. Pöössä ontto olo ja jääkaapissa pelkkä valo. Jos vaan jumittuisi tähän nojatuoliin ja tuijottaisi boksilta kaikki viimeviikkoiset sarjat...
Voisko joku tuoda ruokaa? Mulla on ruisleipä- ja kasvisvaje, saisko jotain sellasta?
Voisko joku tuoda ruokaa? Mulla on ruisleipä- ja kasvisvaje, saisko jotain sellasta?
-
- Kitisijä
Mä niiku haluun "jonkun" kanssa asiallisen tapaamisen siweellisemmässä ympäristössä. vaikka Pieksänmäellä. Voihan se väittää, ettei koskaan Anna, se vaan helpottas mun relautumista. Täytyshän sitä kuulemma "miehellä" olla naispuolisiakin ystäviä, joilta ei saa. (Paitti että ne kumminkin hyvännäköisiltä haluaa, valehtelevat jos muuta väittävät)
-
- Kitisijä
Miten niin Vaola ei nukkunut yksin?aimohaiku kirjoitti:Vaola kirjoitti:Mä tulen hulluksi. Jos pitää jo kuorsata kuin iso röhkivä possu, pitääkö myös päästellä sellaisia äänettömiä kananmunapieruja pitkin yötä? Meinasin pyörtyä. Tuntuu edelleen siltä kuin olisi täpärästi selvinnyt kaasukammiosta elossa.![]()
Yksin nukkumisessakin on siis joitakin hyviä puolia.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
-
- Kitisijä
Oppitunti nro 2; kun ei hamstraa ruokaa krapulapäivän varalle, on pakko hakea ulkoa roskaruokaa.Suvinen kirjoitti:Hilmuinen nälkä! Kotopuolessa olis kakkukahvit, mutta en tiedä jaksaako lähteä putsaamaan autoa lumikasan alta. Krapulapäivään varautuminen on kyllä sen verran heikkoa tuolla ruokapuolella, että pakko kai johonkin suunnata kämpästä ulos. Yksi pieni pakastepizza ei koko päivää pelasta..

Päättelin siitä ettei omaa kuorsaamistaan yleensä kuule.Lolita kirjoitti:Miten niin Vaola ei nukkunut yksin?Vaola kirjoitti:Jos pitää jo kuorsata kuin iso röhkivä possu
Missä mä sitten olin yötä?Vaola kirjoitti:No ainakin ilman Aimohaikua.Lolita kirjoitti:Miten niin Vaola ei nukkunut yksin?

-
- Kitisijä
Missä olisit halunnut olla?aimohaiku kirjoitti:Missä mä sitten olin yötä?Vaola kirjoitti:No ainakin ilman Aimohaikua.Lolita kirjoitti:Miten niin Vaola ei nukkunut yksin?
-
- Kitisijä
Miksi puhelin ei soi tai yYveet lennä? "Täytyy mennä tanssitunnille"? Enkä mää nyt ite uskalla viestittää. Platonisesti nähdä vielä joo ja toki tsekkailla. Saahan sitä katsoa vaikkei koskettaa? Onko tyyStin vastenmielistä, että laiha rUma ukko ihailee?
*HAAVEILEE*Suvinen kirjoitti: Saanko lämmittää saunan?
Olisin mielelläni herännyt New Yorkista. Varmaan johtuu eilisestä elokuvasta, jonka ääreen nukahdin.Vadim kirjoitti:Missä olisit halunnut olla?aimohaiku kirjoitti:Missä mä sitten olin yötä?Vaola kirjoitti:
No ainakin ilman Aimohaikua.
-
- Kitisijä
Olen hämmentynyt. Olin eilen häissä, joissa oli yllättävän hauskaa ja joissa (tai siis jatkoilla) viihdyin niinkin hyvin, että kotiuduin vasta neljän aikoihin. Pitääkö minun heittää romukoppaan vakiintunut käsitykseni, jonka mukaan häät ovat lähinnä pakollista piinaa? Maailmankuvani järkkyy.
Kirkossa sentään meinasin nukahtaa.
Don't Panic!
No et paarihyppelyyn riittää syyksi loistava tekosyy poiketa yöllä grillin kautta kotio.Suvinen kirjoitti:Mikä se oli se oppitunti numero 1?
Ulos vääntäytyminen vaatisi myös suihkussa käymisen ja päälle pukemisen, ynnnnhhhh. Ei jaksaisi. Väsyttää ja palelee. Saanko lämmittää saunan?
Siinä ne mun tyttömäisen figuurin salaisuudet sit olikin.
-
- Kitisijä
Mua niiQu vituttaa. Paranoidiani on Oikeassa. Mutta joo, kyllä mä "jonkun" löydän, kuten tässä:
http://kvantti.tky.fi/in/47.shtml
Onneks sitä on useimmiten joko iloinen tai surullinen, ja leffojen katseluhan kuuluu jo kulttuurisivistykseenSuvinen kirjoitti:Ai niiiiiin. Lisäisin listaan tietysti myös ilo- ja surumässyt ja leffan vuokraamisen tekosyyksi sille, että saa yksin vetää jättipussin sipsejä ja purkillisen dippiä. Mistä tulikin mieleeni.....
Argh, huomenna alkaa uusi elämä!

-
- Kitisijä
Haista vittus.Suvinen kirjoitti:Ota karhua.Gat kirjoitti:Mua niiQu vituttaa.

-
- Kitisijä
Lukisit vaikka Asterixia välillä.Gat kirjoitti:Mua niiQu vituttaa. Paranoidiani on Oikeassa. Mutta joo, kyllä mä "jonkun" löydän, kuten tässä:
-
- Kitisijä
Obelixin herätti naisten halua, mutta se olikin supervahva ja nallekarhu. Ja joo hei, Asterixiakin taisi joku MISU haluta. Onneksi Asrerix ja Obelix on homopari. Mutta (kuvitteellisia) ihmisiä. Beam me up, Scotty.Vadim kirjoitti:Lukisit vaikka Asterixia välillä.Gat kirjoitti:Mua niiQu vituttaa. Paranoidiani on Oikeassa. Mutta joo, kyllä mä "jonkun" löydän, kuten tässä:
-
- Kitisijä
Olit vain kaltaisessasi seurassa.nexie kirjoitti:Olen hämmentynyt. Olin eilen häissä, joissa oli yllättävän hauskaa ja joissa (tai siis jatkoilla) viihdyin niinkin hyvin, että kotiuduin vasta neljän aikoihin. Pitääkö minun heittää romukoppaan vakiintunut käsitykseni, jonka mukaan häät ovat lähinnä pakollista piinaa? Maailmankuvani järkkyy.
Tiedän toki, että tätä on vaikea myöntää, mutta on aika kohdata Julma Totuus.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
-
- Kitisijä
Gat kirjoitti:Obelixin herätti naisten halua, mutta se olikin supervahva ja nallekarhu. Ja joo hei, Asterixiakin taisi joku MISU haluta. Onneksi Asrerix ja Obelix on homopari. Mutta (kuvitteellisia) ihmisiä. Beam me up, Scotty.

Tässä on nyt hiukan se ongelma, että itsekritiikkisi on itsesääliä, jota käsittelet syyttämällä muuta maailmaa ongelmista, jotka ovat yksin sinun. Mutta no, kun on kuopassa, onkin syytä jatkaa kaivamista.
-
- Kitisijä
Mikä se Julma Totuus olikaan...?Lilo kirjoitti:Tiedän toki, että tätä on vaikea myöntää, mutta on aika kohdata Julma Totuus.