Geep kirjoitti:Sussa on Gat se vika, että
sä oot ihan kauhee lutka. Antaisit ihan kelle tahansa, noin about. Onkohan täällä Kitinässäkään ketään naista, jota et kelpuuttais alles? Sulle kelpaa kaikki, joten sä et saa ketään tuntemaan itseään kovin spessuksi ja heruttamiseen vaaditaan spessuutta.

Kyllä täällä on naisia, joita en kelpuuttaisi. Ja e-herutuksenikin on kohdistuneet vain naisiin, joiden kanssa olisi edes jotain henkistä yhteyttä. Tosin sua Geep en ole heruttanut vaikka olet hassu, fiksu ja kaunis.. johtuneeko siitä, että olet aina paksuna tai varattu?
Mutta ihan ultimatespessu nainen? Vaikeeta.. vain yhden sellaisen olen tavannut ja menettänyt. Lopuista vain että suht. koht jotkut. Ja takuudella baarileijonat ei todellisuudessa pidä saamiaan naisia spessuina, kunhan puhuvat paskaa jonka nainen uskoo tai on uskovinaan.
Minä itse taas.. se riippuu ulkonäöistä huolimatta siitä, saanko naiseen jotain yhteyttä ihan muuten.
prosessi kirjoitti:Ei kai Gattaca täällä ole koskaan ketään oikeasti heruttanut, ainakaan minä en näe tuollaista tekstiä minään heruttamisena, vaan pyrkimyksenä aiheuttaa epämukava olo kohteelle. Jo muihin kohdistuvana nuo Gattacan ilkeilyt ovat aiheuttaneet minussa vastenmielisyyttä, ei Gattacan persoonasta johtuen, vaan noista ilkeistä tarkoitusperistä, ja itseeni kohdistettuna tietenkin teho moninkertaistuu. Gattacan suurin ongelma naisten suhteen taitaa olla se, että hänellä on suurempi tarve kostaa koko naiskunnalle menneisyytensä saamattomuus kuin todella saada.

Ei mitään ilkeetä!! Puhtaasti henkisesti pidän sinusta, ja siitä ajatus, että saattaisimme tulla toimeen "kaikilla" tasoilla. Miten niin olisi ilkeilyä mitä sanoin? No muuta en tiedä kuin jotain ajatuksistasi ja onko suurikin synti sanoa, että avassa on nätti peikkotyttö? Tai että joo.. mikäs ettei muukin nättiä.. Muiden sanomana olisi kohteliaisuus, minun ei?
KOMMENTOIKAA JOKU KOKO VIESTI ETTÄ MUT NORANNUT PROSESSI NÄKEE.