Täydellinen vartalo

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Gat
Kitisijä

Re: Täydellinen vartalo

Viesti Kirjoittaja Gat »

exPertti kirjoitti:
Tix kirjoitti:
Gat kirjoitti:Häh? Hyvää hyvyyttäni sanoin. Jos ei hyvä kelpaa niin ei sitten. Oma vahinkosi.
Päivän toinen huutonauru. Ensin laksatiivia ja nyt tämä .. sairaslomaksi harvinaisen viihdyttävää!
Jep, hyvää hyvyyttäsi ja vain toisen hyvää ajatellen. Gattagan pitäisi vaihtaa nimimerkiksi Isä Teresa. :lol:
Tämä nyt lievästi vituttaa. Mitä loukkaavaa siinä on, että kehaisen naisen älyäkin (ajattelin mun teorioita vastaavia eläinälyteorioita), ja jos naamansa on niin peikonnätti kuin avassaan ja vielä kroppansakin itsekehumansa... että laupeasti ehdotan palkita hänet orgasmeilla? Sekö että juuri minä tarjoan? Laittaa vaan valot pois niin gutaa tekee tai rahat takaisin! :D
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Gat kirjoitti:Tämä nyt lievästi vituttaa. Mitä loukkaavaa siinä on, että kehaisen naisen älyäkin (ajattelin mun teorioita vastaavia eläinälyteorioita), ja jos naamansa on niin peikonnätti kuin avassaan ja vielä kroppansakin itsekehumansa... että laupeasti ehdotan palkita hänet orgasmeilla? Sekö että juuri minä tarjoan? Laittaa vaan valot pois niin gutaa tekee tai rahat takaisin! :D
Äläs nyt. Sinulla on selvästi rahastressiä. Ehdotan että kuudestilaukaiset rahastressisi tekemällä minulle pienen rahansiirron, vaikkapa vain 500.000 €. Ihan hyvää hyvyyttäni ehdotan.
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Ai niin, unohdin omani kokonaan. Kaulasta alaspäin, siis? Kylkien ja alaselän jenkkakahvat vähän ärsyttävät (ovat tosin hupenemassa), ja epämuodostunut rintakehäni - lievä pectus excavatum johon en voi vaikuttaa liikunnalla mitenkään - saisi puolestani suoristua ilman tuskallista luukirurgiaa (kukaan ei tosin huomaa sitä ellei oikein katsomalla katso, paitsi että nyt tiedätte kun kerroin...).

Muuten alan olla ihan sinut kroppani kaa. Tosin, tiätty, just sen kroppaan tyytymättömyyden takiahan mä oon liikuntaa harrastanutkin, koska loppujen lopuksi urheilu on kuitenkin aika tylsää verrattuna esmes videopeleihin. Paitsi sähly, joka on kivaa. Ja joku hapkidon tapainenkin voisi olla ihan kivaa, jos vain saisin semmoisen aloitettua.

Mutta jos uuden kropan saisi tosta vaan tilaamalla, niin miksei vaikka Peter North vuosimallia -95. Lihaksikas, muttei liian. Tytökin ovat näyttäneet tykkäävän. Tai ainakin ovat esittäneet tykkäävänsä. :)
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

Tix kirjoitti: Äläs nyt. Sinulla on selvästi rahastressiä. Ehdotan että kuudestilaukaiset rahastressisi tekemällä minulle pienen rahansiirron, vaikkapa vain 500.000 €. Ihan hyvää hyvyyttäni ehdotan.
:roll: Tuossa on se oletus, että naisille seksuaaliyhdyntä kanssani olisi yhtä epämiellyttävää ja yksipuolista heille kuin minulle olisi rahan antaminen sinulle. Minulle antavat naiset saattaisivat Saadakin. Ilman rahansiirtoakin.
Geep

Viesti Kirjoittaja Geep »

Sussa on Gat se vika, että sä oot ihan kauhee lutka. Antaisit ihan kelle tahansa, noin about. Onkohan täällä Kitinässäkään ketään naista, jota et kelpuuttais alles? Sulle kelpaa kaikki, joten sä et saa ketään tuntemaan itseään kovin spessuksi ja heruttamiseen vaaditaan spessuutta. :wink:
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Geep kirjoitti:Sulle kelpaa kaikki, joten sä et saa ketään tuntemaan itseään kovin spessuksi ja heruttamiseen vaaditaan spessuutta. :wink:
Ei kai Gattaca täällä ole koskaan ketään oikeasti heruttanut, ainakaan minä en näe tuollaista tekstiä minään heruttamisena, vaan pyrkimyksenä aiheuttaa epämukava olo kohteelle. Jo muihin kohdistuvana nuo Gattacan ilkeilyt ovat aiheuttaneet minussa vastenmielisyyttä, ei Gattacan persoonasta johtuen, vaan noista ilkeistä tarkoitusperistä, ja itseeni kohdistettuna tietenkin teho moninkertaistuu. Gattacan suurin ongelma naisten suhteen taitaa olla se, että hänellä on suurempi tarve kostaa koko naiskunnalle menneisyytensä saamattomuus kuin todella saada.
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

prosessi kirjoitti:
Geep kirjoitti:Sulle kelpaa kaikki, joten sä et saa ketään tuntemaan itseään kovin spessuksi ja heruttamiseen vaaditaan spessuutta. :wink:
Ei kai Gattaca täällä ole koskaan ketään oikeasti heruttanut, ainakaan minä en näe tuollaista tekstiä minään heruttamisena, vaan pyrkimyksenä aiheuttaa epämukava olo kohteelle. Jo muihin kohdistuvana nuo Gattacan ilkeilyt ovat aiheuttaneet minussa vastenmielisyyttä, ei Gattacan persoonasta johtuen, vaan noista ilkeistä tarkoitusperistä, ja itseeni kohdistettuna tietenkin teho moninkertaistuu. Gattacan suurin ongelma naisten suhteen taitaa olla se, että hänellä on suurempi tarve kostaa koko naiskunnalle menneisyytensä saamattomuus kuin todella saada.
Miten muuten tuo gattacan vakiolaini alakäyrä jne käytännössä sinua hetkauttaa? Sehän on vähän kuin automaattinen allekirjoitus.
Vadim
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Henkilökohtaista, liian henkilökohtaista.
NegaDuck

Vadim kirjoitti:Henkilökohtaista, liian henkilökohtaista.
Siis mikä? Se mitä mä kerroin, se mitä Gat & Prossu tuossa käyvät läpi, vai se mitä sinä et tahdo kertoa?
Vadim
Kitisijä

NegaDuck kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Henkilökohtaista, liian henkilökohtaista.
Siis mikä? Se mitä mä kerroin, se mitä Gat & Prossu tuossa käyvät läpi, vai se mitä sinä et tahdo kertoa?
Kuinka haluatte!
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

Geep kirjoitti:Sussa on Gat se vika, että sä oot ihan kauhee lutka. Antaisit ihan kelle tahansa, noin about. Onkohan täällä Kitinässäkään ketään naista, jota et kelpuuttais alles? Sulle kelpaa kaikki, joten sä et saa ketään tuntemaan itseään kovin spessuksi ja heruttamiseen vaaditaan spessuutta. :wink:
Kyllä täällä on naisia, joita en kelpuuttaisi. Ja e-herutuksenikin on kohdistuneet vain naisiin, joiden kanssa olisi edes jotain henkistä yhteyttä. Tosin sua Geep en ole heruttanut vaikka olet hassu, fiksu ja kaunis.. johtuneeko siitä, että olet aina paksuna tai varattu? :D

Mutta ihan ultimatespessu nainen? Vaikeeta.. vain yhden sellaisen olen tavannut ja menettänyt. Lopuista vain että suht. koht jotkut. Ja takuudella baarileijonat ei todellisuudessa pidä saamiaan naisia spessuina, kunhan puhuvat paskaa jonka nainen uskoo tai on uskovinaan.

Minä itse taas.. se riippuu ulkonäöistä huolimatta siitä, saanko naiseen jotain yhteyttä ihan muuten.
prosessi kirjoitti:Ei kai Gattaca täällä ole koskaan ketään oikeasti heruttanut, ainakaan minä en näe tuollaista tekstiä minään heruttamisena, vaan pyrkimyksenä aiheuttaa epämukava olo kohteelle. Jo muihin kohdistuvana nuo Gattacan ilkeilyt ovat aiheuttaneet minussa vastenmielisyyttä, ei Gattacan persoonasta johtuen, vaan noista ilkeistä tarkoitusperistä, ja itseeni kohdistettuna tietenkin teho moninkertaistuu. Gattacan suurin ongelma naisten suhteen taitaa olla se, että hänellä on suurempi tarve kostaa koko naiskunnalle menneisyytensä saamattomuus kuin todella saada.
:shock: Ei mitään ilkeetä!! Puhtaasti henkisesti pidän sinusta, ja siitä ajatus, että saattaisimme tulla toimeen "kaikilla" tasoilla. Miten niin olisi ilkeilyä mitä sanoin? No muuta en tiedä kuin jotain ajatuksistasi ja onko suurikin synti sanoa, että avassa on nätti peikkotyttö? Tai että joo.. mikäs ettei muukin nättiä.. Muiden sanomana olisi kohteliaisuus, minun ei?

KOMMENTOIKAA JOKU KOKO VIESTI ETTÄ MUT NORANNUT PROSESSI NÄKEE.
Viimeksi muokannut Gat, 18.03.2008 12:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vadim
Kitisijä

Gat kirjoitti:KOMMENTOIKAA JOKU KOKO VIESTI ETTÄ MUT NORANNUT PROSESSI NÄKEE.
Emmä uskalla, joudun vielä itsekin noreen!
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Omaani olen varsin tyytyväinen vikoineen päivineen, joten miksi sitä toisten vartaloista haaveilemaan.
NuoriDaavid

Rouva Pupu kirjoitti:Omaani olen varsin tyytyväinen vikoineen päivineen, joten miksi sitä toisten vartaloista haaveilemaan.
Tylsä vastaus.
Vadim
Kitisijä

Gat kirjoitti::shock: Ei mitään ilkeetä!! Puhtaasti henkisesti pidän sinusta, ja siitä ajatus, että saattaisimme tulla toimeen "kaikilla" tasoilla. Miten niin olisi ilkeilyä mitä sanoin? No muuta en tiedä kuin jotain ajatuksistasi ja onko suurikin synti sanoa, että avassa on nätti peikkotyttö? Tai että joo.. mikäs ettei muukin nättiä.. Muiden sanomana olisi kohteliaisuus, minun ei?
En muista kovin monen muun tarjoilleen kuudestilaukeavaansa, ainakaan ihan noilla sanoilla.

Tarkemmin ajatellen: kyllähän jokainen kitinäviesti pitää sisällään parittelukutsun!
Viimeksi muokannut Vadim, 18.03.2008 12:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

NuoriDaavid kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Omaani olen varsin tyytyväinen vikoineen päivineen, joten miksi sitä toisten vartaloista haaveilemaan.
Tylsä vastaus.
Kyllä, olen suhteellisen tylsä ihminen. Noin niinQ oikeasti. Keskityn mieluummin haaveilemaan toisten vartaloista omani päällä tai alla. Tai sivulla, ihan miten vaan.
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

Vadim kirjoitti:
Gat kirjoitti::shock: Ei mitään ilkeetä!! Puhtaasti henkisesti pidän sinusta, ja siitä ajatus, että saattaisimme tulla toimeen "kaikilla" tasoilla. Miten niin olisi ilkeilyä mitä sanoin? No muuta en tiedä kuin jotain ajatuksistasi ja onko suurikin synti sanoa, että avassa on nätti peikkotyttö? Tai että joo.. mikäs ettei muukin nättiä.. Muiden sanomana olisi kohteliaisuus, minun ei?
En muista kovin monen muun tarjoilleen kuudestilaukeavaansa, ainakaan ihan noin sanoin.

Tarkemmin ajatellen: kyllähän jokainen kitinäviesti pitää sisällään parittelukutsun!
Tää on mulla itse asiassa ollut vakava ujostuttava esto nuoruudesta asti. Jos vaikka hakee naisen tanssimaan tai puhuttelee itseään kiinnostavaa naista vaikka ei ole pakko, kyllä se tarkoittaa: "Haluan työntää kyrpäni pilluusi". Jotka muuta väittävät, valehtelevat.

Ja kun tuon yhteyden niin salamanopeasti olen aina tajunnut, kaikki kiinnostavien naisten kanssa ei-ihan-pakko yhteydenotto on minusta ollut liian härskiä. Paitsi joo puolianonyymissä nettipelleilyssä.
Vadim
Kitisijä

Ööh...
NuoriDaavid

Palataas asiaan. Tämä on aika pårno runko

Kuva
NegaDuck

Rouva Pupu kirjoitti:Keskityn mieluummin haaveilemaan toisten vartaloista omani päällä tai alla.
Mutq ei niitä saa päälleen, alleen tai sivulleen ellei oma kroppa oo unelma. :(

(perään standard disclaimerit minäkuvasta, itsetunnosta, sisäisestä kauneudesta, jne)
Vadim
Kitisijä

:roll:
NuoriDaavid

Vadim kirjoitti::roll:
Sä panostat tänään sanattomaan kommunikaatioon. Ilmeisesti vartaloketjun innoittamana?
Vadim
Kitisijä

NuoriDaavid kirjoitti:
Vadim kirjoitti::roll:
Sä panostat tänään sanattomaan kommunikaatioon. Ilmeisesti vartaloketjun innoittamana?
:stfu:
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

NuoriDaavid kirjoitti:Miten muuten tuo gattacan vakiolaini alakäyrä jne käytännössä sinua hetkauttaa? Sehän on vähän kuin automaattinen allekirjoitus.
Se ärsyttää, koska sen kohdistaminen minulle viittaa siihen, että Gattaca virhearvioi minut pahasti. Tähän asti hän ei kylläkään ole tehnyt niin, joten voinen syyttää tuosta itseäni. Ei vain olisi nytkään pitänyt tulla kirjoittamaan mitään tällaisiin ketjuihin, olenhan ennenkin jättänyt moiset väliin.
Vadim
Kitisijä

Virhearvioi? Et olekaan "sellainen"?