Hyvästi kylkiluut ja vatsanahka.
Mulla olis reilusti ylimääräistä vatsanahkaa. Paljonko laitetaan?Elppis kirjoitti:Voisko joku lainata vatsaansa?
Pistä 1,5 metriä.. maksan vaikka tuplasti takaisin sitten syssymmälläBliss kirjoitti:Mulla olis reilusti ylimääräistä vatsanahkaa. Paljonko laitetaan?Elppis kirjoitti:Voisko joku lainata vatsaansa?
On saanut tässä parin viikon sisällä lisänimen HYYPIÖ, liverpoolissa pelaavan esikuvansa mukaan.Geep kirjoitti:Liikkistä.
Meidän poika kuljettelee jo palloa sujuvasti. Tai no melko sujuvasti, kierimällä eteen päin ja sen sellast. Molarihan siitä sit varmaan!Elppis kirjoitti:On saanut tässä parin viikon sisällä lisänimen HYYPIÖ, liverpoolissa pelaavan esikuvansa mukaan.Geep kirjoitti:Liikkistä.
Niin kauan kun siitä ei tule sisustussuunnitelijaa tai kampaajaa, niin mä olen tyytyväinenGeep kirjoitti:
Oon kyllä aina ihmetelly aikuisia, jotka toivovat lapsistaan urheilijoita. Hitto ei kiitos. Jotain helpompaa ja terveellisempää meidän pojalle, saa sitä pimppiä muutenkin.
Mutta ammattikityilijä on ok?Elppis kirjoitti:Niin kauan kun siitä ei tule sisustussuunnitelijaa tai kampaajaa, niin mä olen tyytyväinen
Jos kitinä on vielä pystyssä kun tää rupee kirjottelemaan nettiin (eli ensi vuonna), niin mä syön hattuni.Bluntly kirjoitti:Mutta ammattikityilijä on ok?Elppis kirjoitti:Niin kauan kun siitä ei tule sisustussuunnitelijaa tai kampaajaa, niin mä olen tyytyväinen
Kity kuolee vasta kun astun avioon jonkun kitymisun kanssa. Muuten vaikka palkkaan Aasin pitämään homman kasassa.Elppis kirjoitti:Jos kitinä on vielä pystyssä kun tää rupee kirjottelemaan nettiin (eli ensi vuonna), niin mä syön hattuni.
Ei sais, mutta voi.Elppis kirjoitti:Ei tää nyt vielä sais tulla!
Ottakaa. Ottakaa. Ottakaa. Ottakaa. Ottakaa. Ottakaa. Ottakaa. Ottakaa. Ottakaa. Ottakaa. Ottakaa. Ottakaa.... jnemustaenkeli kirjoitti:Viikko aikaa pohtia, otetaanko Rota-rokote vai ei...
vähä niiQ fifty - sixty.
Ainut mikä tuossa askarruttaa on ne mahdolliset hirveät vatsakivut, joita rokotteesta saattaisi saada... vaikka toisaalta, pienempi paha se olisi kun se mahdollinen sairaalakeikka jos viruksen saisi...Bliss kirjoitti:Ottakaa. Ottakaa. Ottakaa. Ottakaa. Ottakaa. Ottakaa. Ottakaa. Ottakaa. Ottakaa. Ottakaa. Ottakaa. Ottakaa.... jnemustaenkeli kirjoitti:Viikko aikaa pohtia, otetaanko Rota-rokote vai ei...
vähä niiQ fifty - sixty.
No niinpä! Ja rokotteesta SAATTAA saada vatsakipuja - ei niitä kaikille tule.mustaenkeli kirjoitti: Ainut mikä tuossa askarruttaa on ne mahdolliset hirveät vatsakivut, joita rokotteesta saattaisi saada... vaikka toisaalta, pienempi paha se olisi kun se mahdollinen sairaalakeikka jos viruksen saisi...