Frederik Krueger kirjoitti:Pink on valitettavasti kyllä Brigitte Nielsenin tavoin draq queenin näköinen mies.
Juu, ei toimi. Ihan liian äijä.
Vähän samaa kuin fergiessä. Naama on paikoitellen kiva ja paikoitellen nasu.
Ehkä vähän liian butch kuitenkin loppujen lopuksi, vaikka treenatussa kropassa ei sinänsä ole mitään vikaa.
Kai Evakin on sitten ihan nou nou teidän mielestä?
Jostain syystä mun on helpompi osoittaa naisista tyyli, jota jollain tavalla ehkä voisin suosia, johtuen ehkä siitä, että "eroottinen nainen" on nykyään muovinukke. Eli itse pidän tyylistä k.d lang nuorempana. Miehistä on ulkonäöllisesti vaikeampaa sanoa mitään, mutta ehkä heistäkin katson enemmän persoonallisen näköisiä kuin viimeisen päälle muodikkaita miehiä. Lisään kuvan jos sopivan löydän.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Tuoreimmissa kuvissa joku käskenyt ne ajaa, mut mulla on syöpynyt alkuhypetyksen aikaiset kuvat, joissa nuo tummat ja tuuheat kyynervarren villat kummittelevat. Sori, oon ehkä tässä herkkis, mut hämää.
Pyry-Matias kirjoitti:Tuoreimmissa kuvissa joku käskenyt ne ajaa, mut mulla on syöpynyt alkuhypetyksen aikaiset kuvat, joissa nuo tummat ja tuuheat kyynervarren villat kummittelevat. Sori, oon ehkä tässä herkkis, mut hämää.
Olet herkkis. Minä kun luulin olevani se nirso tapaus.
Pyry-Matias kirjoitti:Tuoreimmissa kuvissa joku käskenyt ne ajaa, mut mulla on syöpynyt alkuhypetyksen aikaiset kuvat, joissa nuo tummat ja tuuheat kyynervarren villat kummittelevat. Sori, oon ehkä tässä herkkis, mut hämää.
Olet herkkis. Minä kun luulin olevani se nirso tapaus.
1108 kirjoitti:
Kai Evakin on sitten ihan nou nou teidän mielestä?
Eva on kyl ihan eri asia. Nätti kasvoiltaan eikä keskikroppa ole miehekkään paksu.
Jepu, ja kaikenlisäksi on vain plussaa jos nainen pystyisi mätkäisemään sinua (tai siis minua) turpaan halutessaan. Ewa nyt vaan on jostain syystä enemmän naisen näköinen kuin kaksi aikaisempaa esimerkkiä, johtuu ehkä murtuneesta nenästä tms. Tai itseasiassa taitaa johtua siitä että se osaa hymyillä kauniisti, toisin kuin mainitut draq queenit ainakaan esitetyissä valokuvissa.
saira kirjoitti:Jostain syystä mun on helpompi osoittaa naisista tyyli, jota jollain tavalla ehkä voisin suosia, johtuen ehkä siitä, että "eroottinen nainen" on nykyään muovinukke. Eli itse pidän tyylistä k.d lang nuorempana.
Oliko TUO mies vai nainen? Naiset väittävät ihan oudon näköisiä naisia seksikkäiksi. Taitaa olla ns. oma "lehmä" proverbiaalisessa ojassa?
No vastaan sitten samalla mitalla. Saanko esitellä: maailman seksikkäin mies, jo ties kuinka monetta vuotta peräkkäin. Antaisin heti jos olisin Dave.
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 28.04.2008 12:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.