Ketä sitten panisisit?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
NegaDuck

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

RolloTomasi kirjoitti:Tämäkin tukisi sitä, että olen lesbo.
Monihan mies vitsailee olevansa lesbo miehen ruumiissa.
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

asiasta kukkaruukkuun, bongasitko Aarne viikko-pari sitten hesarista jutun rintaliiviostoksilla käymisestä. Jutun kuvituksena ollut suomalaisnainen oli ollut Jumalien suosiossa.
RolloTomasi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

NegaDuck kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Tämäkin tukisi sitä, että olen lesbo.
Monihan mies vitsailee olevansa lesbo miehen ruumiissa.
Joo, mut Setan testin mukaan mä oon nainen.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
NegaDuck

NuoriDaavid kirjoitti:asiasta kukkaruukkuun, bongasitko Aarne viikko-pari sitten hesarista jutun rintaliiviostoksilla käymisestä. Jutun kuvituksena ollut suomalaisnainen oli ollut Jumalien suosiossa.
No nyt harmittaa että missasin. :doh: Ku en meinaan tilaa hesaria.

(rintaliivimerkit huomioonottaen eikö hän pikemminkin ollut Jumalatarten suosiossa?)
NuoriDaavid

^Suositan käymään kirjastossa :wink:

Oli nimittäin HOTTI reilu 30v nainen, joka sovitteli eri rintaliivejä. Mä en muista, mikä hänen rintaliivien kokonsa oli, meni jossain J:ssä (jos sellaisia edes on) tjsp.
Lilo
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lilo »

NuoriDaavid kirjoitti:^Suositan käymään kirjastossa :wink:

Oli nimittäin HOTTI reilu 30v nainen, joka sovitteli eri rintaliivejä. Mä en muista, mikä hänen rintaliivien kokonsa oli, meni jossain J:ssä (jos sellaisia edes on) tjsp.
No vähän liiottelua, musta se oli kyllä E, joissakin toisissa liiveissä muistaakseni H. :roll:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
NuoriDaavid

Lilo kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:^Suositan käymään kirjastossa :wink:

No vähän liiottelua, musta se oli kyllä E, joissakin toisissa liiveissä muistaakseni H. :roll:
No en mä nyt miehenä noista ymmärrä. Kaikki yli D:n menevät on Tosi Isoja.
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

exPertti kirjoitti:Eli sellaiset "Maria Lund" siedettävät. Pertti muistaa tärkeät asiat, kuten sen että Marian kuppikoko on H. 8)
Muistakaa myös se, että on eri asia olla 70H kuin 85H.
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Voisin tähän ketjuun mainita, että eilisillä messuilla (joo-o, täällä tuppukylässä) tuli bongattua pari hyvin håttia palomiestä ja megahåttis mp-poliisi. Luulen, että olis saanu Bettynkin silmät räpsymään :wink:
BettyB.

Bliss kirjoitti:Voisin tähän ketjuun mainita, että eilisillä messuilla (joo-o, täällä tuppukylässä) tuli bongattua pari hyvin håttia palomiestä ja megahåttis mp-poliisi. Luulen, että olis saanu Bettynkin silmät räpsymään :wink:
No miks et soittanu!!11 Olisin kiihdyttänyt punaisen salamani uusiin ennätyksiin!
Bliss

BettyB. kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Voisin tähän ketjuun mainita, että eilisillä messuilla (joo-o, täällä tuppukylässä) tuli bongattua pari hyvin håttia palomiestä ja megahåttis mp-poliisi. Luulen, että olis saanu Bettynkin silmät räpsymään :wink:
No miks et soittanu!!11 Olisin kiihdyttänyt punaisen salamani uusiin ennätyksiin!
Olin täysin toimintakyvytön yllättävästä näystä :?
BettyB.

Bliss kirjoitti:Olin täysin toimintakyvytön yllättävästä näystä :?
Sun tarttee tehdä puhelimeen valmiiks sellanen 112-pohja, jonka voit sitten lamaantuneena lähettää.
Bliss

BettyB. kirjoitti: Sun tarttee tehdä puhelimeen valmiiks sellanen 112-pohja, jonka voit sitten lamaantuneena lähettää.
*menee askartelemaan*
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

Anna Popplewell Prinssi Kaspianissa! On hottis tsiksi!
Ja hei, Anna on jo 19 wee, oikeastaan liian vanha osaansa. Tarkoittaa, että Namussa on karvoja ja vanha irstas setäkin saa laillisesti kuolata!

http://poifect.com/annapics/thumbnails. ... 382&page=2
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Crowbar
Kitinän uhri

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

Niin, unohtui se mainita kun tällä palstalla osataan kikkiä laittaa epäsäännölliseen ympyrään mut kukaan ei osaa nussia. Siksi tämän ketjun aikaisemmat ja tämä joka unohtui http://www.youtube.com/watch?v=ExyRMqX8eOA
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Kuva
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

On se vaan niin MILF

Kuva
NegaDuck

^ Tähän on yhdyttävä. Mutta Lex Karpela saa välttämään sitoutumista kuin ruttoa.
Aito_Johanna

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

masa kirjoitti:On se vaan niin MILF

Kuva
Nythän se taitaa olla vapaa taas, huomasin ruokakaupassa lööpistä mutten jaksa selata todistusaineistoa.
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

^ Toi eukko asuu tässä melkein naapurissa, ja vetelee aina tätä MUN rantabulevardia pitkin 40km/h-alueella melkoisia ylinopeuksia hirveänkokoisella jarruttomalla amerikkalaisella tila-lossillaan. Ihme ettei ole törmännyt vielä mihinkään/kehenkään. Aina sillä näyttäisi olevan jonnekin hirveä kiire kun auton on liikenteessä nähnyt.
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Herra Manala kirjoitti:^ Toi eukko asuu tässä melkein naapurissa, ja vetelee aina tätä MUN rantabulevardia pitkin 40km/h-alueella melkoisia ylinopeuksia hirveänkokoisella jarruttomalla amerikkalaisella tila-lossillaan. Ihme ettei ole törmännyt vielä mihinkään/kehenkään. Aina sillä näyttäisi olevan jonnekin hirveä kiire kun auton on liikenteessä nähnyt.
Mut ei sun luokse? :shock:
Laitat siihen tien varteen Espoossa jättimainoksen ja nuolen "Tähän suuntaan täällä asuu mies joka tietää kaiken ja osaa kaiken rakkauden vaativalta alalta!" Ei muuta kuin neonvalot välkkymään!
Kyllä mä voisin suolestaa tota Millffiä niin ei tarvis katsoa sen omahyväistä irvettä tossa naamalla toi tekohymy on perseestä ja toivottavasti syvältä!
Pyyhin Netikettiin..
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Tässä Pupulle vielä Anselmoa läähätettäväksi. Multa löyty vieläkin komeempi juliste tukka-ajoilta joskus, mutta ikävästi sen olen hävittänt.

Kuva

Kuva

Kuva
Vihtahousu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Täsä ND:lle vähän kuolattavaa.

Kuva
Bliss

^Jestas. Aiheutti hallitsemattoman naurukohtauksen :D

Mutta kyllä mä tän edessä pehmenisin. Vaikka onkin nainen. *lääh*
Kuva
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Beddis, oon kyllä kauheen otettu että muistit Pupua :h:

Tuossa ylimmässä kuvassa se on håthåthåt. Ihan Pupun pikkarit kostuu. Kyllä.

Nykyään sillä taitaa olla semmonen tumma polkkatukka eli ennen coitusta Pupu ottaisi koneen esiin.

Tosin (nyt seuraa järkyttävä paljastus) tuo on kaikkein håtein kun on sivuilta kalju ja sitten töyhtö päällä. Ne liikkeet millä heilauttelee..... huhhei.