KGrilli kirjoitti:alkaa etoa tämä suunnittelu ja etkoilu ja jatkoilu jne. varsinkin tietysti, koska itse erehdyin jotain ehdottamaan ja sain pahasti korvilleni. on se kumma kun edes yhdestä ravintolasta ei päästä sopuun ilman kamalaa kävenvääntöä. mutta joo, mä taidan käydä cantinassa syömässä jossain pikkuisessa pöydässä jonkun nurkan takana ja höpistä juttuni sitten lähimmälle alle 40-v:lle ja lähteä sitten kotiin. sillähän niistä pileistä päästään. perujaksi minusta ei ole, vaikka mieli tekisi. toisaalta, ainahan voi tehdä oharit jos oikein vituttaa ja kyllästyttää.
haloo. mä nyt tarkoitin sitä että oletetaan että ilmoittautuneita on 40 kpl. ihan satasen varmasti kaikki eivät tule paikalle. me muut sitten maksellaan vai? good planning, sanoisin.
Jos joku kuvittelee olevansa kovakin kaveri kusipäisyydessä, sinä kyllä vedät maton alta ja näytät ihan uudet levelit idioottimaisuudessa, vittumaisuudessa ja kiittämättömyydessä. Sinulla ei saatana vieköön ole mitään arvosteltavaa järjestelyjen huonoudesta. Sinulla, joka vaan keksit perustaa jonkun ketjun, ja ilmoittaa suoraan että SINÄ OLET PÄÄTTÄNYT että kityn pikkujoulut vietetään jossain X rossossa aikaan Y, sen jälkeen itse kadoten sanaakaan sanomatta koko palstalta, kiinnostuneena paskaakaan itse käytännön järjestelyistä.
Patsyn kaltaisia ihmisiä todella tarvitaan, että asiat sujuvat niinkuin pitää. Sinun kaltaisia vitun marmattajia ei sen sijaan tarvita lainkaan, joten tekisit kaikista parhaimman vaikutuksen pitämällä suusi visusti kiinni. Kuten sanottu, on paljon parempi antaa ihmisten pitää sinua typeränä kuin että avaat suusi ja todistat sen järjestelyjen arvosteluinesi ja kasaririntanappiesi kanssa. Näissä hommissa mennään niiden pelisääntöjen mukaan, jotka on sovittu. Jos ne eivät sinulle sovi - niinkuin eivät minulle sopineet - voi aina jättää itsensä pois listoilta. Turhaa, vittumaista, idioottimaista, infantiilia, itsekeskeistä ja typerää on sen sijaan kitistä että sääntöjä pitää muuttaa itsensä takia, tai että voi aina vaikka tahallisesti tehdä oharit.
KGrilli kirjoitti:hei ihan tosi. eikö kellekään muulle tullut mieleen että porukkaa jättää taatusti tulematta, sairastuu, tulee viime hetken AITOJA esteitä jne. yksi heitto ohareista ei voi olla syy siihen että patz peruu, tai sitten on ehkä syytä ottaa hermoloma miittivastaavan toimesta burn outiin vedoten.
Samalla tavalla viime hetkellä ilmestyy ihmisiä, jotka sittenkin pääsisivät ja haluaisivat mukaan, ja kompensoivat tilannetta. Moni täällä osaa arvostaa Patsyn työpanosta sen verran reilusti, että ovat hänelle valmiita tarjoamaan tuopposen jos toisenkin vaivannäöstä. Eiköhän ihmiset ole valmiita saman rahan maksamaan siinä tilanteessa, jos ne 5+5 ihmistä jättävät tulematta vaikka ovat ilmoittautuneet, ja vaikka heiltä ei saisi rahoja pois. Tämä kymmenen poisjäänyttähän on erittäin epätodennäköistä, ja jos nämä 10 ihmistä jättävät tulematta ja maksamatta ilmoittautumisesta ja "paikkaajista" huolimatta, lopuille jää maksettavaksi ainoastaan reilut 3.5 euroa ylimääräistä. Tuskin kukaan on niin mulkku - sinut poislukien - että yrittäisi Patsylle yksinään tuota maksua langettaa.
KGrilli kirjoitti:tosi törkeesti sanottu! tässä kohtaa mun mielestä mennään aika pitkälle jos aletaan ehdottelemaan itsemurhaa.
mä olen tosissani loukkaantunut ja surullinen patzin postista. voin myöntää että itkettää se, että kehoitetaan "etsimään rasvattu köysi".
Sinä se kyllä olet oikea kaksinaismoralismin kukka. Siis voi vittu mikä piloille hemmoteltu täysin itsekeskeinen kakara. Kehtaat vielä vetää tämän kaiken itseesi? Ei vittu, tämäntyyppiset kommentit edustavat kyllä sitä alhaisinta pohjasakkaa, mitä omasta luonteestaan voi lyhyesti ja ytimekkäästi kertoa.
Toivon että olet sen verran muka-loukkaantunut, että painut vittuun koko palstalta. Tai ainakin tuollaisilta listoilta, joiden hostaajat yrittävät hyvää hyvyyttään ihmisille mieluista pikkujoulua järjestää, samalla kun sinä työnnät kapuloita rattaisiin. Ihmettelen todella jos kehtaat naamaasi jossain pikkujouluruokailussa näyttää. Kanttura.
PS. Ettei vaan olisi sinunkin avautumisesi takana ollut iki-ihana katkeruus siitä, että MGandhi näyttää palstapuznuzzaavan nykyisin enemmän Patsyä kohtaan kuin sinua? Miksiköhän ihmeessä?