Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Info tulevista miiteistä
KisSandra
Kitisijä

Re: Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Huh huh.. jopa tästä nyt vääntö tuli.

Toivottavasti varausta ei nyt siis ole peruttu kuitenkaan, mulle nyt jäi vähän epäselväksi et miten jutussa on nyt käynyt..

Omalta kohdaltani ilmoitan, että edelleen olen aikonut sanojeni ja varaukseni takana seistä ja olen saapumassa paikalle. Voin tarvittaessa myös maksaa etukäteen. Ja jos joku major este yllättäin ilmaantuu niin olen kyllä täysin valmis oman osuuteni maksamaan. Tämän nyt kyllä mielestäni tulisi olla kaikille ihan itsestään selvyys IMO.

Patzille edelleen ihanaiseja haleja ja jaksuja jos vain edelleen jaksat muutamista höpertäjä kommentaattoreista huolimatta tilausta meille pitää yllä. Olet mahtava! :h:
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

KGrilli kirjoitti:alkaa etoa tämä suunnittelu ja etkoilu ja jatkoilu jne. varsinkin tietysti, koska itse erehdyin jotain ehdottamaan ja sain pahasti korvilleni. on se kumma kun edes yhdestä ravintolasta ei päästä sopuun ilman kamalaa kävenvääntöä. mutta joo, mä taidan käydä cantinassa syömässä jossain pikkuisessa pöydässä jonkun nurkan takana ja höpistä juttuni sitten lähimmälle alle 40-v:lle ja lähteä sitten kotiin. sillähän niistä pileistä päästään. perujaksi minusta ei ole, vaikka mieli tekisi. toisaalta, ainahan voi tehdä oharit jos oikein vituttaa ja kyllästyttää.

haloo. mä nyt tarkoitin sitä että oletetaan että ilmoittautuneita on 40 kpl. ihan satasen varmasti kaikki eivät tule paikalle. me muut sitten maksellaan vai? good planning, sanoisin.
Jos joku kuvittelee olevansa kovakin kaveri kusipäisyydessä, sinä kyllä vedät maton alta ja näytät ihan uudet levelit idioottimaisuudessa, vittumaisuudessa ja kiittämättömyydessä. Sinulla ei saatana vieköön ole mitään arvosteltavaa järjestelyjen huonoudesta. Sinulla, joka vaan keksit perustaa jonkun ketjun, ja ilmoittaa suoraan että SINÄ OLET PÄÄTTÄNYT että kityn pikkujoulut vietetään jossain X rossossa aikaan Y, sen jälkeen itse kadoten sanaakaan sanomatta koko palstalta, kiinnostuneena paskaakaan itse käytännön järjestelyistä.

Patsyn kaltaisia ihmisiä todella tarvitaan, että asiat sujuvat niinkuin pitää. Sinun kaltaisia vitun marmattajia ei sen sijaan tarvita lainkaan, joten tekisit kaikista parhaimman vaikutuksen pitämällä suusi visusti kiinni. Kuten sanottu, on paljon parempi antaa ihmisten pitää sinua typeränä kuin että avaat suusi ja todistat sen järjestelyjen arvosteluinesi ja kasaririntanappiesi kanssa. Näissä hommissa mennään niiden pelisääntöjen mukaan, jotka on sovittu. Jos ne eivät sinulle sovi - niinkuin eivät minulle sopineet - voi aina jättää itsensä pois listoilta. Turhaa, vittumaista, idioottimaista, infantiilia, itsekeskeistä ja typerää on sen sijaan kitistä että sääntöjä pitää muuttaa itsensä takia, tai että voi aina vaikka tahallisesti tehdä oharit.
KGrilli kirjoitti:hei ihan tosi. eikö kellekään muulle tullut mieleen että porukkaa jättää taatusti tulematta, sairastuu, tulee viime hetken AITOJA esteitä jne. yksi heitto ohareista ei voi olla syy siihen että patz peruu, tai sitten on ehkä syytä ottaa hermoloma miittivastaavan toimesta burn outiin vedoten.
Samalla tavalla viime hetkellä ilmestyy ihmisiä, jotka sittenkin pääsisivät ja haluaisivat mukaan, ja kompensoivat tilannetta. Moni täällä osaa arvostaa Patsyn työpanosta sen verran reilusti, että ovat hänelle valmiita tarjoamaan tuopposen jos toisenkin vaivannäöstä. Eiköhän ihmiset ole valmiita saman rahan maksamaan siinä tilanteessa, jos ne 5+5 ihmistä jättävät tulematta vaikka ovat ilmoittautuneet, ja vaikka heiltä ei saisi rahoja pois. Tämä kymmenen poisjäänyttähän on erittäin epätodennäköistä, ja jos nämä 10 ihmistä jättävät tulematta ja maksamatta ilmoittautumisesta ja "paikkaajista" huolimatta, lopuille jää maksettavaksi ainoastaan reilut 3.5 euroa ylimääräistä. Tuskin kukaan on niin mulkku - sinut poislukien - että yrittäisi Patsylle yksinään tuota maksua langettaa.
KGrilli kirjoitti:tosi törkeesti sanottu! tässä kohtaa mun mielestä mennään aika pitkälle jos aletaan ehdottelemaan itsemurhaa.

mä olen tosissani loukkaantunut ja surullinen patzin postista. voin myöntää että itkettää se, että kehoitetaan "etsimään rasvattu köysi".
Sinä se kyllä olet oikea kaksinaismoralismin kukka. Siis voi vittu mikä piloille hemmoteltu täysin itsekeskeinen kakara. Kehtaat vielä vetää tämän kaiken itseesi? Ei vittu, tämäntyyppiset kommentit edustavat kyllä sitä alhaisinta pohjasakkaa, mitä omasta luonteestaan voi lyhyesti ja ytimekkäästi kertoa.

Toivon että olet sen verran muka-loukkaantunut, että painut vittuun koko palstalta. Tai ainakin tuollaisilta listoilta, joiden hostaajat yrittävät hyvää hyvyyttään ihmisille mieluista pikkujoulua järjestää, samalla kun sinä työnnät kapuloita rattaisiin. Ihmettelen todella jos kehtaat naamaasi jossain pikkujouluruokailussa näyttää. Kanttura.

PS. Ettei vaan olisi sinunkin avautumisesi takana ollut iki-ihana katkeruus siitä, että MGandhi näyttää palstapuznuzzaavan nykyisin enemmän Patsyä kohtaan kuin sinua? Miksiköhän ihmeessä?
slam

Viesti Kirjoittaja slam »

Patz kirjoitti:
slam kirjoitti:Mul olis kans pientä kivaa tarjolla :lol:
Sori, mulla on jo kuponki isoon kivaan.
en olisi sulle antanutkaan... 8)
Exsat

Viesti Kirjoittaja Exsat »

HoundDog kirjoitti:
Exsat kirjoitti:Ja sitäpaitsi kuskeja taitaa olla ainakin neljä, joten "ravintolavaunuun" päässee heti oman ajo-osuutensa suoritettuaan.
Aivan! Siis juopuneet laitetaan sinne peräkoukkuun kiinnitettyyn Pellon Traileriin!
Mua alkoi just nyt vähän hirvittämään tämä suunnitelmiin tehty muutos siitä, että PE-TRA tulee auton vetokoukkuun kiinnitettynä koko matkan Oulusta Helsinkiin. :shock:
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Exsat kirjoitti: Mua alkoi just nyt vähän hirvittämään tämä suunnitelmiin tehty muutos siitä, että PE-TRA tulee auton vetokoukkuun kiinnitettynä koko matkan Oulusta Helsinkiin. :shock:
Aaahhahaa, päivän ensimmäinen repeämys :D
killkill

Viesti Kirjoittaja killkill »

Herra Manala kirjoitti:PS. Ettei vaan olisi sinunkin avautumisesi takana ollut iki-ihana katkeruus siitä, että MGandhi näyttää palstapuznuzzaavan nykyisin enemmän Patsyä kohtaan kuin sinua?
Tämän hevosen puolesta minäkin olisin ollut valmis totolapun täyttämään.
SingleMalt

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Herra Manala kirjoitti:.
:sir:
killkill

Havainto:
Jos Kity olisi bändi, meillä olisi enemmän komppikitaristeja kuin millään muulla bändillä ikinä :D
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

killkill kirjoitti:Havainto:
Jos Kity olisi bändi, meillä olisi enemmän komppikitaristeja kuin millään muulla bändillä ikinä :D
:komp:
martza
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja martza »

killkill kirjoitti: Havainto:
Jos Kity olisi bändi, meillä olisi enemmän komppikitaristeja kuin millään muulla bändillä ikinä
Se on muuten ihan kiva kompata, ihan oikeesti bändissäkin.
Yksi favourite komppauskappaleitani on Doobie Brothersin "Long train running"
Tätä biisiä on ihana kompata.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
killkill

martza kirjoitti:Tätä biisiä on ihana kompata.
Minä kun en osaa soittaa, niin luulisin että mikä tahansa "Live Wire"n bassottelua vaikeampi menee plörinäksi (dum-dum-dum-dum jne)
Starflare

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Herra Manala kirjoitti: Siis voi vittu mikä piloille hemmoteltu täysin itsekeskeinen kakara.
Tässähän tuo koko hässäkkä aika hyvin tiivistettynä :) .
safi

Viesti Kirjoittaja safi »

Enthu kirjoitti:Pikkujouluplääni:

1. Käväisen Kallion Etkoilla
2. Käväisen Ytimen Etkoilla
3. Syöpöttelemään&Juopottelemaan Cantinaan (ihmetellään lisää)
4. Jatkoille jonnekkin
5. Yritän "aikuisten oikeesti" iskeä jonkun kityrunkkuböönan
Kuulostaa siis siltä, että olen uutta majapaikkaa vailla. Syyt: Tulen autolla ja se pitäsi saada parkkiin minut majoittavan henkilön pihalle. Vieras paikkakunta, joten tarvitsen jonkun oppaaksi paikasta toiseen siirtymisissä tai muuten menee liian vaikeaksi.
En halua etkoilla tuntikausia etukäteen, koska juovuksissa masuun ei mahdu enää suurta määrää ruokaa.
Lisäksi en halua joutua tilanteeseen, että Enthun löytäessä kityrunkkuböönän joudun kuuntelemaan naimisesta aiheutuneita ääniä pienessä asunnossa ja minä en heruta kenellekkään, joten sen varaan on turha laskea.
Mylwin
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Jopas asiasta nyt hässäköidään. Miten tuosta syömisestä saadaan aina niin jeesuksen kova riita aikaan?
Mie tulen ehkä johonkin baariin jos ehdin katselemaan joitain ihmisiä. Sen kummempia suunnitelmia nyt on tässä vaiheessa ihan turha lyödä lukkoon, kunhan on päivämäärä ja kellonaikahaarukka noin-tasolla arvioitu. Toki, jos joku haluaa ottaa järjestelyyn ja muuhun osaa niin se on vaan plussaa. (peukalo pystyyn patsylle, että jaksoi ruveta asiaa järjestämään)
Nettijohtaminen on havaittu aika tehottomaksi tavaksi, pitäisi perustaa järjestelytoimikunta, jotka pitävät kokouksia ja siihenkin valita henkilöt konsensusperiaatteella ja sitten kerätä etukäteen rahat toimikunnan perustamalle tilille x, jonka jälkeen osallistuminen on sitova - no refunds-periaatteella. Muutenhan tämä leviää kohta käsiin kuin Jokisen eväät.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Gina

Viesti Kirjoittaja Gina »

Herra Manala kirjoitti:täysin asiaa
Kerrankin, mutta mä liityn komppikitaristien joukkoon :komp:
Enthu

Viesti Kirjoittaja Enthu »

safi kirjoitti:

4. Jatkoille jonnekkin
Kuulostaa siis siltä, että olen uutta majapaikkaa vailla. Syyt: Tulen autolla ja se pitäsi saada parkkiin minut majoittavan henkilön pihalle. Vieras paikkakunta, joten tarvitsen jonkun oppaaksi paikasta toiseen siirtymisissä tai muuten menee liian vaikeaksi.
En halua etkoilla tuntikausia etukäteen, koska juovuksissa masuun ei mahdu enää suurta määrää ruokaa.
Lisäksi en halua joutua tilanteeseen, että Enthun löytäessä kityrunkkuböönän joudun kuuntelemaan naimisesta aiheutuneita ääniä pienessä asunnossa ja minä en heruta kenellekkään, joten sen varaan on turha laskea.
ei etkot ala tuntikausia ennen...esim Kallion Etkot alkaa vasta noin klo 16 ja kestää jonnekkin kuuteen mistä siirrytään Cantinaan mikä muuttaa hieman tilannetta..... luusaa sitten :oops:
killkill

Mylwin kirjoitti: ...byrokratiakärpäisen purema...
Huomaa, että kaveri on tornilla töissä!
Tokihan miitistä voidaan tehdä sotilasoperaatio. Minua huolettaakin tarvittavan ilmasuojan puute baarista toiseen edetessä..
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

safi kirjoitti:

4. Jatkoille jonnekkin
Mulla on isohko asunto :jouden: :jouden: :jouden: :sir: "aina pertiolainen, aina partiolainen"
Pyyhin Netikettiin..
Dumari

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Häröilyvastaava Dumis suosittelee:
Etkot kalliossa :jouden:
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Herra Manala kirjoitti: Siis voi vittu mikä piloille hemmoteltu täysin itsekeskeinen kakara.
Vitut, herkkä ja väärin ymmärretty ihminen.

Tulee Manalasta mieleen ala-asteen kovis, jota isä lyö ja äiti laiminlyö. Tuloksena välituntisin patoutumia poistetaan hakkaamalla nörttejä. Kyllä olet hieno mies.
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

1108 kirjoitti:
Vitut, herkkä ja väärin ymmärretty ihminen.

Tulee Manalasta mieleen ala-asteen kovis, jota isä lyö ja äiti laiminlyö. Tuloksena välituntisin patoutumia poistetaan hakkaamalla nörttejä. Kyllä olet hieno mies.
Heruta lisää sankari, ehkä pääset liukkaille.
Patz

Viesti Kirjoittaja Patz »

Tällaista pamahti juuri sähköpostiini:

Kirjoitamme ravintola Iguana Kalevankadun puolelta.Jos vakuutatte meille 2000€ myynnin illan aikana,saatte koko ravintolan yksityiskäyttöön klo. 21:00-02:00 tai 03:00 ajaksi.

Ei taida kiinnostaa?
gullible

Viesti Kirjoittaja gullible »

Patz kirjoitti: Kirjoitamme ravintola Iguana Kalevankadun puolelta.Jos vakuutatte meille 2000€ myynnin illan aikana,saatte koko ravintolan yksityiskäyttöön klo. 21:00-02:00 tai 03:00 ajaksi.
Haluatko todella vakuuttaa? Jos paikalla on keskimäärin 40 henkilöä niin myynnin pitää olla 50€/henkilö. Tämä on etkot ja CW huomioiden IMO melko paljon - jengi kun on pääosin luultavasti ysiltä jo aikalailla päissään.

Ja haluaako jengi tosiaan olla tanssilattiattomassa ympäristössä koko illan?
Patz

Viesti Kirjoittaja Patz »

gullible kirjoitti:Haluatko todella vakuuttaa??
Juuri siksi yritinkin vaikuttaa mielipiteisiinne lauseella:

Ei taida kiinnostaa?
nypari

Viesti Kirjoittaja nypari »

Patz kirjoitti:
gullible kirjoitti:Haluatko todella vakuuttaa??
Juuri siksi yritinkin vaikuttaa mielipiteisiinne lauseella:

Ei taida kiinnostaa?
Kyllähän tässä jo uuden ketjun ainekset on jossei muuta.