Käyttäjien esittelyketju
-
- Elämätön Kitisijä
Re: Käyttäjien esittelyketju
Citystä taannoin lähtenyt ja tänne eri nimellä tullut naama.
Jengi tietää kenestä on kyse.
Jengi tietää kenestä on kyse.
-
- Wannabe-kitisijä
Oon ihan vasta rekistöitynnyn.. anteeks on niin vaikee kilroittaa vähän ottaneena..
oon wanha ja taitava ja itepäinen ja muista kiinnostunu ja....
arkisin vähän vakavampi.
arki mulla on harvoin kun... tuota... en tee niin monta tuntia töitä pävisin että naama olis norsunvitulla aina.
arkisin vähän vakavampi.
arki mulla on harvoin kun... tuota... en tee niin monta tuntia töitä pävisin että naama olis norsunvitulla aina.
Puhuisitko vaihteeksi suomea? Siis kyrpää tulit hakemaan?Lissupissu kirjoitti:Oon ihan vasta rekistöitynnyn.. anteeks on niin vaikee kilroittaa vähän ottaneena..
arkisin vähän vakavampi.
-
- Kitisijä
Ole hyvä!Herra Manala kirjoitti:Puhuisitko vaihteeksi suomea? Siis kyrpää tulit hakemaan?Lissupissu kirjoitti:Oon ihan vasta rekistöitynnyn.. anteeks on niin vaikee kilroittaa vähän ottaneena..
arkisin vähän vakavampi.
Mukavaa että tulee uusia perseitä tänne, mikähän muutoksen tuuli on taas pyyhkäissyt Emämunausalukseen?
Pyyhin Netikettiin..
-
- Wannabe-kitisijä
Tää on kun yhteen yhteen toiseen foorumiin kirjoittais...nimeä mainitsematta.
ihan samankaltaisia vastauksia sain.
kiinnostaa paljon muukin asia kun muna, sitä saan kyllä poikaystävältä...
Filosofisesti ajatellen niin uusien mollaaminen foorumeilla on sellainen juttu että haluaa yrittää olla kingi edes jollakin alalla.
Huonoa itsetuntoa siis.
Ollaan olevinaan supisuomalaisia kun ei muutakaan kieliä ymmärretä.
(puhuisitko suomea) ..
tällaiselle antaisin bänniä jos olisin mode.
ihan samankaltaisia vastauksia sain.
kiinnostaa paljon muukin asia kun muna, sitä saan kyllä poikaystävältä...
Filosofisesti ajatellen niin uusien mollaaminen foorumeilla on sellainen juttu että haluaa yrittää olla kingi edes jollakin alalla.
Huonoa itsetuntoa siis.
Ollaan olevinaan supisuomalaisia kun ei muutakaan kieliä ymmärretä.
(puhuisitko suomea) ..
-
- Kitisijä
-
- Wannabe-kitisijä
Ai munko?
vigumambumba eli:
Karvajalka.
vigumambumba eli:
Karvajalka.
Ei muuta kuin natsat tilaukseen vaan. Tixin, QD:n ja KK:n jälkeen täällä ei oikein olekaan ollut modeja joille viitsisi antaa vähän verbaalista bänniä.Lissupissu kirjoitti:(puhuisitko suomea) ..
Tämähän alkaa olla jännittävämpää kuin vekkulassa.
-
- Wannabe-kitisijä
Se oudoin hyypiö citystä, sen laidalta tosin. Ikää tällä hetkellä 27-vuotta.
-
- Elämätön Kitisijä
Onko tää niinkus slääm?CJTS kirjoitti:Se oudoin hyypiö citystä, sen laidalta tosin. Ikää tällä hetkellä 27-vuotta.
When I'm not lying I'm the most honorable man you'll know
-
- Wannabe-kitisijä
Ei oo...Newton kirjoitti: Onko tää niinkus slääm?
-
- Elämätön Kitisijä
No et sä kyllä sitten oudoin ole.CJTS kirjoitti:Ei oo...Newton kirjoitti: Onko tää niinkus slääm?
When I'm not lying I'm the most honorable man you'll know
-
- Wannabe-kitisijä
No en sitten...Newton kirjoitti: No et sä kyllä sitten oudoin ole.
-
- Kitisijä
Käyttäjien esittelyketju
Ikä: syntymän ja kuoleman välissä. Toivottavasti puoliväli on vielä kaukana edessä
Sukupuoli: Mies.
Koko: Nokian Kaira taitaa olla 47. Muutoinkaan tuuli ei heiluttele, jos trombit yms jätetään huomioitta.
Töissä: Juu.
Hiukset: Missä?
Sukupuoli: Mies.
Koko: Nokian Kaira taitaa olla 47. Muutoinkaan tuuli ei heiluttele, jos trombit yms jätetään huomioitta.
Töissä: Juu.
Hiukset: Missä?
-
- Kitinä paheena
Olen tympeä kukkahattutäti Etelä-Helsingistä.
Harrastuksiini kuuluu bonsain paijaaminen, bataatin viljely, virkkaus, sarjakuvien tuhertaminen, elokuvien möllöttäminen, lukeminen ja kirjoittaminen.
Työhön kuuluu kahvin kittaus, päivälehtien silmäily, musiikin kuuntelu kuulokkeet päässä, facebookin statuksen päivittäminen, surffailu, mesetys ja epämääräiset wordit, notepadit, powerpointit ja jatkuva meilin tsekkaaminen. Ping! Ping! ping! (Ne tulee tosi paljon nopeammin perille jos lähetä/vastaanota namiskaa hakkaa neuroottisena)
Perheeseen kuuluu mies. Tietokone on mac. Nolanin Batman on surkea. Musiikki on kivaa. Ja viherkasvit. Ja matkustelu. Allergiat ei ole. Aamuisin on kiva juoda mansikkasmoothie.
Ja lopuksi vielä haluaisin tunnustaa, että olen joskus aikojen alussa, überlutkaillut cityssä, ja saa siis tervehtiä "Heil Precious!", jos tunnistaa.
Harrastuksiini kuuluu bonsain paijaaminen, bataatin viljely, virkkaus, sarjakuvien tuhertaminen, elokuvien möllöttäminen, lukeminen ja kirjoittaminen.
Työhön kuuluu kahvin kittaus, päivälehtien silmäily, musiikin kuuntelu kuulokkeet päässä, facebookin statuksen päivittäminen, surffailu, mesetys ja epämääräiset wordit, notepadit, powerpointit ja jatkuva meilin tsekkaaminen. Ping! Ping! ping! (Ne tulee tosi paljon nopeammin perille jos lähetä/vastaanota namiskaa hakkaa neuroottisena)
Perheeseen kuuluu mies. Tietokone on mac. Nolanin Batman on surkea. Musiikki on kivaa. Ja viherkasvit. Ja matkustelu. Allergiat ei ole. Aamuisin on kiva juoda mansikkasmoothie.
Ja lopuksi vielä haluaisin tunnustaa, että olen joskus aikojen alussa, überlutkaillut cityssä, ja saa siis tervehtiä "Heil Precious!", jos tunnistaa.
-
- Kitinän uhri
Heil Precious!!AnaisJune kirjoitti:Ja lopuksi vielä haluaisin tunnustaa, että olen joskus aikojen alussa, überlutkaillut cityssä, ja saa siis tervehtiä "Heil Precious!", jos tunnistaa.
Minen huuda mitään, mutta luulen tietäväni kenestä on kysymys
-
- Kitinä paheena
Totta ,
Ja lisäksi olen asunut Swirlin kanssa samoilla hoodeilla. (1 pisteen vihje.)
-
- Kitinän väärinkäyttäjä
Kai se pitää tänne vieraskirjaan nimi laittaa.
Olen nuoreksi mieheksi yllättävän vanha ikiopiskelija.
Naapuriojan lässytykseen ja spämmäykseen kyllästynyt paskanjauhaja,
saas kattoo miten täällä jaksellaan.
Hikoilu ja liikunta yleensäkin arkipäivää. Mennään näillä.
Olen nuoreksi mieheksi yllättävän vanha ikiopiskelija.
Naapuriojan lässytykseen ja spämmäykseen kyllästynyt paskanjauhaja,
saas kattoo miten täällä jaksellaan.
Hikoilu ja liikunta yleensäkin arkipäivää. Mennään näillä.
-
- Wannabe-kitisijä
Mutta minäpä oonnii Savolainen jäpäkyörä, en tosin Näläkämäeltä vaikka jotain syntyperältä yhteistä Näkymättömän Viänäsen kanssa mulla onkin.
Kertoilen siis hieman itsestäni: Olen varttivuosisadan vanha opiskelijan ketku, uskonlahkon varjossa kasvanut telaketjuateisti insinööriopiskelija ja valikoivasti frankofiili, happohuuruisen konemusiikin ja metalleja kevyempien räminämusiikkilajienkin ystävä joka ei myöskään sylje kuppiin, vaikken maltaita enkä kirkkaita voi sietääkään.
Kertoilen siis hieman itsestäni: Olen varttivuosisadan vanha opiskelijan ketku, uskonlahkon varjossa kasvanut telaketjuateisti insinööriopiskelija ja valikoivasti frankofiili, happohuuruisen konemusiikin ja metalleja kevyempien räminämusiikkilajienkin ystävä joka ei myöskään sylje kuppiin, vaikken maltaita enkä kirkkaita voi sietääkään.
Alle 25v, työelämässä oleva(pari duunia), liikunnallinen, eläimistä ja luonnosta pitävä naikkonen..ai niin ohan mulla avokki pari koiruutta ja sit heppa. Loput kai selvii myöhemmin tai sit ei.
No voi härreQuuD sentään!AnaisJune kirjoitti:Totta ,
En arvaa, kerro.