Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Info tulevista miiteistä
1108

Re: Ketkut sotkitte mun ketjun. *pyllyhymiö*

Viesti Kirjoittaja 1108 »

SingleMalt kirjoitti:Noh noh. Älähän nyt pelihousujasi revi. Heittele taas vähän sytämmiä välillä niin rauhoitut.
Olet :h: kusipää :h: ja :h: en :h: ymmärrä :h: vitun :h: saatanan :h: perseennuolentaasi :h:
SingleMalt

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

1108 kirjoitti:Olet..
Ei jumalauta. Sähän olet ukko ihan sekaisin.
1108

SingleMalt kirjoitti:Ei jumalauta. Sähän olet ukko ihan sekaisin.
Tapani mukaan.
Ja kokeilin laittaa sydämiä, ei rauhoittanut sitten pätkääkään. Paska idea alunperinkin...
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

M-ojo kirjoitti:
safi kirjoitti:No tule ihmeessä mun kyydissä. Auton voit turvallisesti jättää tänne mun asumuksen pihalle. Takisin tullaan heti, kun olen ajokunnossa eli ihan ihmisten ajoissa. Mihin olet muuten majoittumassa?
Mä taas en välttämättä ole ihmisten aikoihin edes herännyt :? Mutta ei se idea siihen kaadu. Onhan ihmeparantumisia ennekin nähty. Enkä ole varma vielä majoittautumisesta. Ninni tuossa toisessa ketjussa huuteli "hep" uteluihini ken kivaa turkulaista huolii. Mutta oishan se, jos yhteisautolla mennään, viisainta majoittautua samaan huusholliin... tuo on pakko katella lähemmin.
Edelleen, welcome, Safi myös.
Enthu

Viesti Kirjoittaja Enthu »

ninnithequeen kirjoitti:
M-ojo kirjoitti:
safi kirjoitti:No tule ihmeessä mun kyydissä. Auton voit turvallisesti jättää tänne mun asumuksen pihalle. Takisin tullaan heti, kun olen ajokunnossa eli ihan ihmisten ajoissa. Mihin olet muuten majoittumassa?
Mä taas en välttämättä ole ihmisten aikoihin edes herännyt :? Mutta ei se idea siihen kaadu. Onhan ihmeparantumisia ennekin nähty. Enkä ole varma vielä majoittautumisesta. Ninni tuossa toisessa ketjussa huuteli "hep" uteluihini ken kivaa turkulaista huolii. Mutta oishan se, jos yhteisautolla mennään, viisainta majoittautua samaan huusholliin... tuo on pakko katella lähemmin.
Edelleen, welcome, Safi myös.
Ähäh ninnillä sitte jatkot...niin suuri lukaali että eiköhän useampi kityrunkkari mahu nukkumaan lattioille,sohville ja sängyille :P
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

KGrilli kirjoitti:mutta sen takia että en halua tavata Sinua, olen tulematta. saat siis mitä tilasit.
Kiitos!
kesseli kirjoitti:vihjaustasi samassa veneessä olemisesta en ymmärrä. puhu suoraan jos jotain puhuttavaa on, älä vihjaile. ja kaimoja kyllä olemme.

Sinua Manala olen pitänyt älykkäänä keskustelijana ja hyvänä argumentoijana. ylläoleva postauksesi veti kuitenkin pohjat.
Sanos muuta. Pohjat todellakin. Jos ninnithequeenkin huomaa 3 sekunnissa että koko postaus on ainoastaan hyväntahtoinen läppä, mutta sinä vedät 15 kiloa hernemaissipaprikaa nenääsi jostain "törkeästä vihjailusta", joka on selvää varmasti hiekkalaatikko-ikäisillekin, muttei sitten kuitenkaan sinulle, on kyseessä varmastikin oltava jonkin sortin ääriesimerkki.

Pystyin kyllä odottamaan noin yksioikoista sekä itsetuntovammaista palautetta 1108:lta, joka raivoaa omassa pienessä maailmassaan kuin perseeseen nussittu kusiainen, jos joku menee vahingossakaan kyseenalaistamaan kaverin 130%-äijä-vittu-heteroutta. Mutten sentään herranjestas sinulta.
Herra Manala

safi kirjoitti:Äläs nyt KGrilli hermostu Manalan hölmöilystä.
Sinun mielestäsi ei siis ollut asiallista kyseenalaistaa KGrillin tarpeetonta pikkujoulujärjestelyjen vaikeuttamista, ja Patzille aiheuttamaa mielipahaa, joka itse on valmis venymään lähes uskomattomiin suoritukseen itselleen puoliksi täysin tuntemattoman porukan puolesta?
Tottakai sinä tulet mukaan, etkä anna muutaman komppaavan hölmöläisen pilata hommaa. Manalalla on aina ollut tarve haukkua milloinkin ketäkin ja lähes mistä syystä tahansa ja totta helvetissä vetää persetta lipovan fanijoukkonsa milloin mihinkin hömpötykseen mukaan
Luulen että komppaavat hölmöläisetkin olisivat kiinnostuneita kuulemaan sinulta pari perustetta, miksi mielestäsi KGrillin käytös oli asianmukaista ja arvosteluvapaata, ja miksi eri mieltä ajattelevat ovat ainoastaan persettä lipovia typeryksiä.
mutta kuten tiedät homma muuttuu naamatusten ihan joksikin muuksi. :twisted:
Ai. Miksi? Livenä kukaan ei nuolekaan mun pyllyä? Hmm. Ihan tosi?
1108

Herra Manala kirjoitti:Pystyin kyllä odottamaan noin yksioikoista sekä itsetuntovammaista palautetta 1108:lta, joka raivoaa omassa pienessä maailmassaan kuin perseeseen nussittu kusiainen, jos joku menee vahingossakaan kyseenalaistamaan kaverin 130%-äijä-vittu-heteroutta. Mutten sentään herranjestas sinulta.
Notta ristus! Loistava analyysi, oletko ikinä harkinnut uraa psykologina?

Neiti itsehän ei ikinä raivoa/kiukuttele? Ei... Ei todellakaan. :jee:
safi

Viesti Kirjoittaja safi »

Herra Manala kirjoitti: Sinun mielestäsi ei siis ollut asiallista kyseenalaistaa KGrillin tarpeetonta pikkujoulujärjestelyjen vaikeuttamista, ja Patzille aiheuttamaa mielipahaa, joka itse on valmis venymään lähes uskomattomiin suoritukseen itselleen puoliksi täysin tuntemattoman porukan puolesta?

Luulen että komppaavat hölmöläisetkin olisivat kiinnostuneita kuulemaan sinulta pari perustetta, miksi mielestäsi KGrillin käytös oli asianmukaista ja arvosteluvapaata, ja miksi eri mieltä ajattelevat ovat ainoastaan persettä lipovia typeryksiä.
Hohoijaa sä se vaan aina jaksat jankata. Älyä edes joskus lopettaa!
Tuskin yksi ihminen nyt sentään onnistuu kaatamaan koko pikkujoulujärjestelyä?
Sinulla on vaan käsittämätön tarve päästä haukkumaan ja sättimään tyyppejä täällä heti, kun siihen tarjoutuu pienikin tilaisuus.
Mieti joskus edes kaks kertaa ennen, kun painat sitä läheta nappia.

Komppavat hölmöläiset osaavat varmaan kirjoittaa ihan omin sanoin ruudulle tekstiä tai jos edes siihen ei kykene kannattaa olla puuttumatta koko asiaan. Siinä sitä perustetta.
Herra Manala

safi kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: Sinun mielestäsi ei siis ollut asiallista kyseenalaistaa KGrillin tarpeetonta pikkujoulujärjestelyjen vaikeuttamista, ja Patzille aiheuttamaa mielipahaa, joka itse on valmis venymään lähes uskomattomiin suoritukseen itselleen puoliksi täysin tuntemattoman porukan puolesta?

Sinulla on vaan käsittämätön tarve päästä haukkumaan ja sättimään tyyppejä täällä heti, kun siihen tarjoutuu pienikin tilaisuus.
Esitin sinulle ihan asiallisia kysymyksiä. Aiotko vastata asiallisesti, vai aiotko ainoastaan pysyä henkilökohtaisuuksissasi? No et tietenkään aio vastata asiallisesti, koska et osaa etkä pysty perustelemaan ainoastaan puznuz-ollaankavereita linjaustasi, ja ihmisten jakamistasi leireihin.
Komppavat hölmöläiset osaavat varmaan kirjoittaa ihan omin sanoin ruudulle tekstiä tai jos edes siihen ei kykene kannattaa olla puuttumatta koko asiaan. Siinä sitä perustetta.
Eli sinä saat olla jonkun toisen ihmisen kanssa samaa mieltä ilman että se on perseennuolentaa, turhaa puznuzzia ja hölmöläisten komppaamista, mutta jos joku on samaa mieltä kuin sinun kanssasi eri mieltä oleva taho, se on typerää ja turhaa komppausta ja perseennuolentaa? Johan oli taas perustetta oikein kotitarpeiksi. Vai sanoisinko ennemminkin lannoitetta.

Toistan edelleen kysymykseni, ja toivon että saan siihen tällä kertaa asiallisen vastauksen sinulta: Sinun mielestäsi ei siis ollut asiallista kyseenalaistaa KGrillin tarpeetonta pikkujoulujärjestelyjen vaikeuttamista, ja Patzille aiheuttamaa mielipahaa, joka itse on valmis venymään lähes uskomattomiin suoritukseen itselleen puoliksi täysin tuntemattoman porukan puolesta?
1108

Herra Manala kirjoitti:KGrillin tarpeetonta pikkujoulujärjestelyjen vaikeuttamista, ja Patzille aiheuttamaa mielipahaa.
Ja koet olevasi oikea ihminen puhumaan ihmisille mielipahan tuottamisesta?

Taisi KGrill mainita olevansa loukkaantunut Patz:n "etsi rasvattu köysi" heitoista.

Aivan sama, huvittaa tämä teidän oman egon pönkittämis yritelmä. Patz, Manala, KGrill... Ei aiheeseen palaamattomuus ole pilkahtanut silmien takana?
KGrilli

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

Herra Manala kirjoitti:
safi kirjoitti:

Esitin sinulle ihan asiallisia kysymyksiä. Aiotko vastata asiallisesti, vai aiotko ainoastaan pysyä henkilökohtaisuuksissasi? No et tietenkään aio vastata asiallisesti, koska et osaa etkä pysty perustelemaan ainoastaan puznuz-ollaankavereita linjaustasi, ja ihmisten jakamistasi leireihin.
Eli sinä saat olla jonkun toisen ihmisen kanssa samaa mieltä ilman että se on perseennuolentaa, turhaa puznuzzia ja hölmöläisten komppaamista, mutta jos joku on samaa mieltä kuin sinun kanssasi eri mieltä oleva taho, se on typerää ja turhaa komppausta ja perseennuolentaa? Johan oli taas perustetta oikein kotitarpeiksi. Vai sanoisinko ennemminkin lannoitetta.

Toistan edelleen kysymykseni, ja toivon että saan siihen tällä kertaa asiallisen vastauksen sinulta: Sinun mielestäsi ei siis ollut asiallista kyseenalaistaa KGrillin tarpeetonta pikkujoulujärjestelyjen vaikeuttamista, ja Patzille aiheuttamaa mielipahaa, joka itse on valmis venymään lähes uskomattomiin suoritukseen itselleen puoliksi täysin tuntemattoman porukan puolesta?

A) pikkujoulujärjestelyjen vaikeuttamisesta:

toin esille epäkohdan JOKA vaikeuttaa pikkujoulujärjestelyjä. en siis vaikeuttanut pikkujoulujärjestelyjä. kerroin vain että minusta on hölmöä olla perimättä rahaa etukäteen ja luottaa siihen että kaikki ilmoittautuneet tulevat paikalle.

B) mielipahaa:

jos jollekulle tuottaa mielipahaa se, että joku toinen tuo esiin jonkun omasta mielestään selkeän epäkohdan tai asian joka on jätetty huomiotta ja se tuottaa mielipahaa niin so be it.

C) venymään lähes uskomattomiin suorituksiin:

puhelinsoittoja, keskusteluja ravintolahenkilökunnan kanssa, postauksia palstalle. luuletko että tämä on patzille jotenkin yltiöpäinen suoritus tai merkittävästi rasittaa hänen kapasiteettiaan. patz on tomera, fiksu, ammattinsa osaava nainen joka käsittääkseni toistuvasti järjestää isoja tapahtumia ja organisoi tilaisuuksia työssään, ilmeisesti myös kouluttaa ja kantaa vastuuta alaisistaan. millä eväillä luulet hänen menestyneen ammatissaan jos tällainen pikkujoulu olisi "venyminen uskomattomaan suoritukseen". kyllä mä luotan patzin lahjoihin pikkuisen enemmän.
safi

Viesti Kirjoittaja safi »

Herra Manala kirjoitti: Esitin sinulle ihan asiallisia kysymyksiä. Aiotko vastata asiallisesti, vai aiotko ainoastaan pysyä henkilökohtaisuuksissasi? No et tietenkään aio vastata asiallisesti, koska et osaa etkä pysty perustelemaan ainoastaan puznuz-ollaankavereita linjaustasi, ja ihmisten jakamistasi leireihin.

Tottakai minä pystyn vastamaan asiallisesti ja perustelemaan kantani, jos katsoisin sen edes tarpeelliseksi. Tässä kohtaa olen kuitenkin puuttunut vain sinun ja perskärpästen tapaan keskustella ja kantani aiheesta on varmasti tullut hyvin selväksi.
Missään kohtaa en ole nähdäkseni ottanut kantaa itse pikkujoulun järjestelyyn jo ihan siitä syystä, ettei minua kiinnosta edes tapella yhdentekevästä pikkujutusta ja siihen sinunkin on vaan tyytyminen. Halusit tai et.
SingleMalt

safi kirjoitti:perskärpästen
Jaa, että sitäkö on perskärpänen, jos on samaa mieltä jonkun kanssa? Ihmeellinen näkemys. Nostat haloon toisen piikitttelystä ja itse teet samaa takavasemmalla.
Herra Manala

KGrilli kirjoitti:A) pikkujoulujärjestelyjen vaikeuttamisesta:

toin esille epäkohdan JOKA vaikeuttaa pikkujoulujärjestelyjä. en siis vaikeuttanut pikkujoulujärjestelyjä. kerroin vain että minusta on hölmöä olla perimättä rahaa etukäteen ja luottaa siihen että kaikki ilmoittautuneet tulevat paikalle.
Sinä tahallisesti mm. lietsoit ihmisiä ohareihin, sekä aivan tarkoituksenmukaisesti nostit maksupaineet patzin niskoille typerän ja huonon koordinoimisen takia. Sinun asenteesi oli, että jos ihminen on noin tyhmä, ettei tajua ottaa rahaa etukäteen, silloin voi ihan hyvin kärsiäkin oharit lompakossaan.
B) mielipahaa:

jos jollekulle tuottaa mielipahaa se, että joku toinen tuo esiin jonkun omasta mielestään selkeän epäkohdan tai asian joka on jätetty huomiotta ja se tuottaa mielipahaa niin so be it.
Asiaan ei varmasti vaikuta myös se tapa jolla tuot asian esille, eikä se, että halvennat sekä patzin panostusta, että organisointikykyä asian suhteen.

C) venymään lähes uskomattomiin suorituksiin:

puhelinsoittoja, keskusteluja ravintolahenkilökunnan kanssa, postauksia palstalle. luuletko että tämä on patzille jotenkin yltiöpäinen suoritus tai merkittävästi rasittaa hänen kapasiteettiaan. patz on tomera, fiksu, ammattinsa osaava nainen joka käsittääkseni toistuvasti järjestää isoja tapahtumia ja organisoi tilaisuuksia työssään, ilmeisesti myös kouluttaa ja kantaa vastuuta alaisistaan. millä eväillä luulet hänen menestyneen ammatissaan jos tällainen pikkujoulu olisi "venyminen uskomattomaan suoritukseen". kyllä mä luotan patzin lahjoihin pikkuisen enemmän.
Ei helvetti. Sinulle ei vain mene kaaliin yksinkertaisetkaan asiat. Vaikka patsyliini osaisi tehdä tuplavoltin taaksepäin kerien, olisi suoranainen ihme, sekä aivan uskomattomiin suorituksiin venymistä, että hän viitsisi tehdä edes kuperkeikan puolestasi. Ymmärrätkö? Sinä et vain osaa arvostaa paskaakaan sinun eteesi tehtyä työtä, kun se ei kerran ole sinun mielestäsi sitä tasoa mitä kuka tahansa ei osaisi tehdä. Kumma kyllä, en ole nähnyt mm. sinulta saman tason panostuksia, vaikka odottaisit patzilta kovasti enemmän. Sinulta sen sijaan sai nähdä jo edellämainitun "olen päättänyt että kityn pikkujoulut pidetään kaisaniemen rossossa" tms. aloituksen, jonka jälkeen katosit palstalta sanaakaan sanomatta, mitään ilmoittamatta. Lievästi sanottuna ettäs vittu kehtaatkin aukoa vielä päätäsi siitä, miten luotat patsyn lahjoihin pikkusen enemmän, kun oma organisointikykysi jo nähtiin asian tiimoilta. Se oli täysin pyöreä nolla.

safi kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: Esitin sinulle ihan asiallisia kysymyksiä. Aiotko vastata asiallisesti, vai aiotko ainoastaan pysyä henkilökohtaisuuksissasi? No et tietenkään aio vastata asiallisesti, koska et osaa etkä pysty perustelemaan ainoastaan puznuz-ollaankavereita linjaustasi, ja ihmisten jakamistasi leireihin.

Tottakai minä pystyn vastamaan asiallisesti ja perustelemaan kantani, jos katsoisin sen edes tarpeelliseksi. Tässä kohtaa olen kuitenkin puuttunut vain sinun ja perskärpästen tapaan keskustella ja kantani aiheesta on varmasti tullut hyvin selväksi.
Missään kohtaa en ole nähdäkseni ottanut kantaa itse pikkujoulun järjestelyyn jo ihan siitä syystä, ettei minua kiinnosta edes tapella yhdentekevästä pikkujutusta ja siihen sinunkin on vaan tyytyminen. Halusit tai et.
Eli et kykene asialliseen keskusteluun, koska et katso sitä tarpeelliseksi? Eikö silloin kannattaisi pitää alunperin turpansa kiinni, eikä alkaa neuvomaan miten muiden tulisi keskustella aiheesta. Varsinkin kun ainoat perusteesi ovat ne, että samaa mieltä minun kanssani olevat ovat perskärpäsiä ja perseennuolijoita, mutta samaa mieltä sinun kanssasi olevat ovat oikeamielisiä ja keskustelussa sen verran ylimystöä, ettei teiltä vaadita edes perusteluja typeriin kaksinaismoralistisiin laukaisuihinne.

Onnistuneiden juhlien järkkääminen 50:lle ei muuten ole yhdeltä ihmiseltä mikään yhdentekevä pikkujuttu edes organisoinnin puolelta, vaikka kuinka kuvittelisit muuta.

Turhaan sinä siinä sitä KGrillin persettä nuolet ja itket kädet ristissä että hän saapuisi pikkujouluihin. Sitä palstan suurin dramaqueen juurikin haluaa, ja 100% varmasti myös pikkujouluihin ilmestyy. Sekä etkoille että jatkoille, ja ruokailuunkin ehkä, jos vielä kehtaa.

Tapahtuu seuraavassa numerossa: KGrill ilmoittaa että aikoo sittenkin tulla pikkujouluihin, vaikka dramaqueenina sanoi ettei tule, koska Manala oli ilkeä. Syyksi KGrill kertoo, että kyllä hän muuten olisi jättänyt tulematta, mutta kun hänellä oli niin monta empaattista ystävää, jotka kädet ristissä itkien toivoi hänen tulemistaan.

Ja sinä tulet vittu puhumaan minulle perskärpäsistä? BZZZZ-BZZZZZ-BZZZZZT-*SLÄP*
Herra Manala

kesseli kirjoitti:eniten mua vituttaa se, että mun kavereita sotketaan näihin homoherjoihin. MINÄ itse olen valmis ottamaan mitä tahansa paskaa niskaani jonkun vitun homouden takia, mutta mun kaverit saa jättää sen ulkopuolelle. ok?
Olen ehkä elänyt väärässä uskossa, että 1108 pystyy vielä puolustamaan itse itseään infantiileissa keskustelusolvauksissa. Luuletko että 1108:n äijäitsetunto kestää sen, että tulee homoseksuaalin puolustamaksi?

Pahoittelut joka tapauksessa.
EveryWoman
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Voi miksi pitikin tulla lurkkimaan tällaiseen ketjuun, jonka varsinainen aihe ei oikeastaan minulle edes kuulu, ja törmätä Manalan kaksinaamaiseen ääliöintiin täydessä turpeudessaan? Ärsyttävää tässä on se, että Manala on viihdearvoltaan niin epätasalaatuinen. Tasokas verbaliikka, halukas paneutuminen aiheeseen, terrierimäinen aiheiden käsittelyn loppuunvienti ja sosiaalisesta hymistelystä eroon pyrkivä asenne olisivat kaikki pelkkää plussaa, jos niitä osattaisiin soveltaa oikein.

Nykyisellään Manalalta voi odottaa joko loistavaa ja viihteellistä argumentointia Hyvien Asioiden puolesta, tai säälittävää hiekkalaatikkokingeilyä, jossa toisia suomitaan samoista synneistä joihin itse rynnitään pää kolmantena jalkana syyllistymään. Viihdearvoa laskeva tekijä on näiden kahden viihdemuodon täysin satunnainen vaihtelu. Koskaan ei tiedä mitä tuleman pitää. Itselläni ainakin on tapana mussuttaa moraaliargumentointia seuratessani popkornia, kun taas tahattoman komiikan äärellä natustaisin mieluummin sipsejä. Kauhean hankalaa! Vaadin Manalaa tästedes toimittamaan ennakkovaroituksen tyylilajista heti jokaisen postauksen alussa.
Herra Manala kirjoitti:Asiaan ei varmasti vaikuta myös se tapa jolla tuot asian esille...
Samat sanat itsellesi, arvon herra.

Vaikka olisi kuinka aiheellista kritisoida KGrillin tekemisiä ja sanomisia, niitä ei ole aiheellista arvostella noin ilkeästi ja epärakentavasti kuin sinä teit. Ei, vaikka KG olisi tehnyt niin ekaks (mitä en sano että hän olisi, kun en ole keskustelua seurannut).

Ennen kuin päätät kohdentaa seuraavan avoimen hatemail-pupelluksesi minuun, sanon saman asian vielä toisella tavalla: Jos pidät itseäsi kykenevänä määrittelemään kattavasti, milloin epärakentavuus on suotavaa ja milloin ei, käyttäydy ihmeessä arviointikykysi mukaisesti. Tai lisää Tahatonta komiikkaa -varoitus ensimmäiselle riville.
Herra Manala

EveryWoman kirjoitti:Voi miksi Manala soveltaa kykyjään ihan väärin
Olen pahoillani. En tiennyt osallistuneeni kykykilpailuun, jossa yritetään luoda mahdollisimman kovaa läpimenevä hypokriittinen minäkuva.
törmätä Manalan kaksinaamaiseen ääliöintiin täydessä turpeudessaan?
Tarkoitat tässä varmaan tuplastandardeja? Eli minä olen ihan yhtä ilkeä kuin muutkin, ja se on mielestäsi kaksinaamaista ääliöintiä?
Ärsyttävää tässä on se, että Manala on viihdearvoltaan niin epätasalaatuinen.

Nykyisellään Manalalta voi odottaa joko loistavaa ja viihteellistä argumentointia Hyvien Asioiden puolesta, tai säälittävää hiekkalaatikkokingeilyä, jossa toisia suomitaan samoista synneistä joihin itse rynnitään pää kolmantena jalkana syyllistymään. Viihdearvoa laskeva tekijä on näiden kahden viihdemuodon täysin satunnainen vaihtelu.
En minä ole väittänyt olevani mikään hyväntahdonlähettiläs. Sanon asiat juuri niinkuin ne itse näen, enkä puolustele tekstejäni millään "best intentions" -asenteella, mitä täällä näkyy leijuvan ilmassa nyt sinunkin osaltasi. Säälittävää kyllä, en ole täällä myöskään pitämässä viihdettä sinulle.
Koskaan ei tiedä mitä tuleman pitää. Itselläni ainakin on tapana mussuttaa moraaliargumentointia seuratessani popkornia, kun taas tahattoman komiikan äärellä natustaisin mieluummin sipsejä. Kauhean hankalaa! Vaadin Manalaa tästedes toimittamaan ennakkovaroituksen tyylilajista heti jokaisen postauksen alussa.
Hehhehhee, nokkelaa! Olipahan syvää ja monisäikeistä ironiaa, EW-ystäväiseni! Eikun hetkinen, eipäs ollutkaan. Ei edes yhtään viihteellistä. Olen pettynyt sinuun. Yritä nyt edes vähän viihdyttää minua. Sillä jos sinä et siihen pysty, niin kuka sitten?
Vaikka olisi kuinka aiheellista kritisoida KGrillin tekemisiä ja sanomisia, niitä ei ole aiheellista arvostella noin ilkeästi ja epärakentavasti kuin sinä teit. Ei, vaikka KG olisi tehnyt niin ekaks (mitä en sano että hän olisi, kun en ole keskustelua seurannut).
Etpä tietenkään ole. Ethän tullut tänne keskustelemaan aiheesta, vaan kertomaan miten keskustelupalstoilla kuuluu keskustella. Ajattelit myös kertoa, mikä on kaksinaamaista turpeaa ääliöintiä - niin tietenkin - tutustumatta itse keskusteluun.

Teistä hyväntahdonlähettiläistä onkin aina pulaa. Teistä, jotka lisäätte puujunaan aina yhden vaunun lisää. Sen vaunun jossa lukee "Tämä on henkilökohtaisuus joka kertoo miten sinä olet typerä ja keskustelet typerästi, kaksinaismoralistisesti ja idioottimaisesti. Silleen, miten minä en keskustelisi." Ja sitten jäädään odottamaan seuraavaa, joka lyö samanlaisen vaunun brio-junan perään. Sellaisen hyvin valkoisen vaunun, joka on lähetetty "best intentions" -periaatteella, ja joka ei siksi kuulu yhtä alhaiseen kaksinaamaiseen kastiin.

Olen paha ihminen. Lyön brio-junan perään vaunuja ihan ilman "best intentions" -mainoslauseita. Tiedän myös avoimesti sanovani ilkeästi. Sanon myös että kirjoituksesi on aivan yhtä perseestä, kaksinaismoralistinen ja henkilökohtainen kuin muutkin vaunut brio-junassa, sen lisäksi, että se on tekopyhyydessään aivan omaa luokkaansa. Ilkeää ja epärakentavaa, eikö?
Ennen kuin päätät kohdentaa seuraavan avoimen hatemail-pupelluksesi minuun, sanon saman asian vielä toisella tavalla: Jos pidät itseäsi kykenevänä määrittelemään kattavasti, milloin epärakentavuus on suotavaa ja milloin ei, käyttäydy ihmeessä arviointikykysi mukaisesti. Tai lisää Tahatonta komiikkaa -varoitus ensimmäiselle riville.
Likewise. Jos pidät itseäsi kykenevänä määrittelemään kattavasti, milloin keskusteluun osallistuminen meta-tasolla on suotavaa ja milloin ei, käyttäydy ihmeessä arviointikykysi mukaisesti. Tai lisää Tahatonta komiikkaa -varoitus ensimmäiselle riville.
KGrilli

mulla ei ole mitään muuta lisättävää tähän ketjuun, kuin toteamus siitä että manalan teksti alkaa olla niin itseriittoista ja paksua, että jatkakoon sitä ihan omassa yksinäisyydessään. eihän tässä ole kenenkään vasta-argumentoijan teksteillä edes mitään merkitystä tai funktiota. niihin kun hän ei vastaa, eikä puutu. jauhaa vain omaa totuuttansa.

siinä vaiheessa kun minulle täysin tuntematon alkaa kertoa mitä minä olen minkäkin kirjoituksen aikana ajatellut ja mitkä ovat olleet motiivini ja mitä tekojeni tai sanojeni taustalla on, kyseessä on jo melkoinen napoleon-syndrooma.

kuvitteletko todellakin tietäväsi kaiken ja olevasi kaikissa asioissa oikeassa? kuvitteletko olevasi toisen ihmisen pään sisällä ja tietäväsi mitä toiset ihmiset "oikeasti ajattelevat"? minusta on todella pelottavaa, että joku antaa näin ymmärtää ja olisin vakavasti huolissani tämän henkilön tasapainoisuudesta, JOS hänestä välittäisin.

ja kun nyt olet jo laskujeni mukaan tuota rosso-asiaa heittänyt ilmaan kolmisen kertaa niin vastaan viimein siihen. tartun täkyysi vaikka tiedän sen jo turhaksi. lähinnä teen sen siksi, että ne jotka onnetonta rimpuiluasi seuraavat tietävät mistä on kysymys:

ehdotin että varaan pikkujoulupaikaksi hakaniemin rosson, koska tutustuin siellä kabinettiin ja tuli mieleen että se sopisi hyvin porukallemme. manala ja perskärpäset kertoivat, että rosson ruoka on valmisruokaa ja siellä tarjoillaan vain kotimaisia paskoja oluita. josta syystä he eivät paikalle saavu, vaan istuvat iltaa kadun toisella puolella olevassa juttutuvassa tai marco polossa. osa porukkaa oli sitä mieltä että rosson kabinetti kelpaa mainiosti. kerroin, että jos ehdotukseni ei ole riittävän hyvä, niin minulle ei tule mieleen muita mestoja. samaan syssyyn osui ihan toinen syy miksi poistuin reiluksi kuukaudeksi palstalta. josta myös mainitsin etukäteen monelle henkilölle. tällä aikaa sitten lähti nämä muut projektit käyntiin, mikä on sinänsä hyvä koska rosso ei olisi ollut edes hyväksytty mesta näiden todellisten vippien keskuudessa.

ja hei manala, dumarin järjestämille etkoille SINÄ et voi minua kieltää osallistumasta, etkä myöskään jatkamasta iltaa ainoassakaan helsingin kapakassa. se jos sinä tai perskärpäsesi satutte siellä olemaan, ei minua kiinnosta hiukkaakaan. yritä toipua siitä. sinun kanssasi minulla ei ole mitään mielenkiintoa aikaani viettää, joten cantinassa saat ahmia kupusi täyteen ihan ilman rasittavaa seuraani.

ja nyt ylennyn olemaan vastaamatta kurasotaan enää tämän enempää. hakkaa vaikka päätäsi seinään jos vielä vituttaa. puznuz vaan :)
SingleMalt

KGrilli kirjoitti:manala ja perskärpäset kertoivat, että rosson ruoka on valmisruokaa ja siellä tarjoillaan vain kotimaisia paskoja oluita.
Kovin on valikoiva muisti näköjään taas. Itse asiassa se oli minä joka sanoi että rosso on perseestä ja ruoasta mitään tajuamattomien junttien ravintola. Runkkis liittyi rintamaan sanoen että mikä tahansa mesta mielummin kuin "anna mulle rahat heti rosso"
Manala taisi tulla vasta viimeisenä ketjuun ilmoittamaan että mielummin joku muu paikka, kuin rosso. Eli Manala siis nuoli meidän persettämme?

todellisten vippien keskuudessa.

Todellisten vippien? Itse uikutat jouluketjussa että ruokalista on väärin valittu. Härkä on luuta ja kanaa pitäisi syödä. Me emme osaa valita mieleistämme ruokaa ja sinä tiedät mikä on parempi vaihtoehto. Sinä joka pidät rossoa laadukkaana ravintola, kun mutsisi on ollut ravontola-alalla töissä.
joten cantinassa saat ahmia kupusi äyteen ihan ilman rasittavaa seuraani.
Kiitos tästä. Minäkin olen paljon onnellisempi, kun tiedän ettet tule paikalle.
Hebuli

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

KGrilli kirjoitti:siinä vaiheessa kun minulle täysin tuntematon alkaa kertoa mitä minä olen minkäkin kirjoituksen aikana ajatellut ja mitkä ovat olleet motiivini ja mitä tekojeni tai sanojeni taustalla on, kyseessä on jo melkoinen napoleon-syndrooma.
Vaikka kovasti lupasinkin itselleni olevani osallistumasta ulkopuolisena tähänkin kusemiskilpailuun, tasapuolisuuden nimissä todettakoon että itsekin olet syyllistynyt tuohon arvioidessasi esim. AA:n motiiveja aikaisemmille kirjoituksilleen. Ja niin olen minäkin tehnyt joskus jonkun toisen kirjoituksille, ei siinä mitään.

Muutenkin tätä koko keskustelua vaivaa vakava pata-kattilaa-soimaa-syndrooma puolin ja toisin, toisena esimerkkinä vaikkapa puheet siitä pitääkö puhua suoraan vai ei, jopa piikitellen (ilmeisesti pitää, kunhan suorat puheet eivät kohdistu itseensä). Tosin ei ole eka kerta Kity-keskustelujen historiassa.

En osaa päättää ovatko nämä "Mikä sä oikein luulet olevasi?"-keskustelut syy miksi pyrin viettämään yhä vähemmän aikaa Kityssä, tai miksi en pääse irti koko sotkusta. Oi voi.

Cosmon soluttautujille tiedoksi että on tää kuitenkin paljon mielenkiintoisempaa kuin teidän ylimoderoidut meikkikeskustelunne.
Yönmustaritari

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Herra Manala kirjoitti: Ai. Miksi? Livenä kukaan ei nuolekaan mun pyllyä? Hmm. Ihan tosi?
Eikö. Eikö vaik se ois karvaton.
slam

Viesti Kirjoittaja slam »

Hebuli kirjoitti: Cosmon soluttautujille tiedoksi että on tää kuitenkin paljon mielenkiintoisempaa kuin teidän ylimoderoidut meikkikeskustelunne.
Mr päivittelylaitokselta; päiviä

Olihan tämä aika tuimaa tavaraa luettavaksi näin aamutuimiin. haha. Meikkasi hymyn kasvonpiirteisiin.
KGrilli

SingleMalt kirjoitti:
KGrilli kirjoitti:manala ja perskärpäset kertoivat, että rosson ruoka on valmisruokaa ja siellä tarjoillaan vain kotimaisia paskoja oluita.
Kovin on valikoiva muisti näköjään taas. Itse asiassa se oli minä joka sanoi että rosso on perseestä ja ruoasta mitään tajuamattomien junttien ravintola. Runkkis liittyi rintamaan sanoen että mikä tahansa mesta mielummin kuin "anna mulle rahat heti rosso"
Manala taisi tulla vasta viimeisenä ketjuun ilmoittamaan että mielummin joku muu paikka, kuin rosso. Eli Manala siis nuoli meidän persettämme?

todellisten vippien keskuudessa.

Todellisten vippien? Itse uikutat jouluketjussa että ruokalista on väärin valittu. Härkä on luuta ja kanaa pitäisi syödä. Me emme osaa valita mieleistämme ruokaa ja sinä tiedät mikä on parempi vaihtoehto. Sinä joka pidät rossoa laadukkaana ravintola, kun mutsisi on ollut ravontola-alalla töissä.
joten cantinassa saat ahmia kupusi äyteen ihan ilman rasittavaa seuraani.
Kiitos tästä. Minäkin olen paljon onnellisempi, kun tiedän ettet tule paikalle.

mun mutsi ravintola-alalla töissä? hehehehehehe..... voi kun tietäisit.

uikutan???? sanon, että kannattaisi katsoa mitä maksaa kasasta luita ja jänteitä. tasan yksi posti. jeesus sunkin kanssasi.
Patz

Viesti Kirjoittaja Patz »

1108 kirjoitti: Aivan sama, huvittaa tämä teidän oman egon pönkittämis yritelmä. Patz, Manala, KGrill... Ei aiheeseen palaamattomuus ole pilkahtanut silmien takana?
Voitko osoittaa kohdan missä olen palannut aiheeseen?