OletSingleMalt kirjoitti:Noh noh. Älähän nyt pelihousujasi revi. Heittele taas vähän sytämmiä välillä niin rauhoitut.

OletSingleMalt kirjoitti:Noh noh. Älähän nyt pelihousujasi revi. Heittele taas vähän sytämmiä välillä niin rauhoitut.
Ei jumalauta. Sähän olet ukko ihan sekaisin.1108 kirjoitti:Olet..
Tapani mukaan.SingleMalt kirjoitti:Ei jumalauta. Sähän olet ukko ihan sekaisin.
Edelleen, welcome, Safi myös.M-ojo kirjoitti:Mä taas en välttämättä ole ihmisten aikoihin edes herännytsafi kirjoitti:No tule ihmeessä mun kyydissä. Auton voit turvallisesti jättää tänne mun asumuksen pihalle. Takisin tullaan heti, kun olen ajokunnossa eli ihan ihmisten ajoissa. Mihin olet muuten majoittumassa?Mutta ei se idea siihen kaadu. Onhan ihmeparantumisia ennekin nähty. Enkä ole varma vielä majoittautumisesta. Ninni tuossa toisessa ketjussa huuteli "hep" uteluihini ken kivaa turkulaista huolii. Mutta oishan se, jos yhteisautolla mennään, viisainta majoittautua samaan huusholliin... tuo on pakko katella lähemmin.
Ähäh ninnillä sitte jatkot...niin suuri lukaali että eiköhän useampi kityrunkkari mahu nukkumaan lattioille,sohville ja sängyilleninnithequeen kirjoitti:Edelleen, welcome, Safi myös.M-ojo kirjoitti:Mä taas en välttämättä ole ihmisten aikoihin edes herännytsafi kirjoitti:No tule ihmeessä mun kyydissä. Auton voit turvallisesti jättää tänne mun asumuksen pihalle. Takisin tullaan heti, kun olen ajokunnossa eli ihan ihmisten ajoissa. Mihin olet muuten majoittumassa?Mutta ei se idea siihen kaadu. Onhan ihmeparantumisia ennekin nähty. Enkä ole varma vielä majoittautumisesta. Ninni tuossa toisessa ketjussa huuteli "hep" uteluihini ken kivaa turkulaista huolii. Mutta oishan se, jos yhteisautolla mennään, viisainta majoittautua samaan huusholliin... tuo on pakko katella lähemmin.
Kiitos!KGrilli kirjoitti:mutta sen takia että en halua tavata Sinua, olen tulematta. saat siis mitä tilasit.
Sanos muuta. Pohjat todellakin. Jos ninnithequeenkin huomaa 3 sekunnissa että koko postaus on ainoastaan hyväntahtoinen läppä, mutta sinä vedät 15 kiloa hernemaissipaprikaa nenääsi jostain "törkeästä vihjailusta", joka on selvää varmasti hiekkalaatikko-ikäisillekin, muttei sitten kuitenkaan sinulle, on kyseessä varmastikin oltava jonkin sortin ääriesimerkki.kesseli kirjoitti:vihjaustasi samassa veneessä olemisesta en ymmärrä. puhu suoraan jos jotain puhuttavaa on, älä vihjaile. ja kaimoja kyllä olemme.
Sinua Manala olen pitänyt älykkäänä keskustelijana ja hyvänä argumentoijana. ylläoleva postauksesi veti kuitenkin pohjat.
Sinun mielestäsi ei siis ollut asiallista kyseenalaistaa KGrillin tarpeetonta pikkujoulujärjestelyjen vaikeuttamista, ja Patzille aiheuttamaa mielipahaa, joka itse on valmis venymään lähes uskomattomiin suoritukseen itselleen puoliksi täysin tuntemattoman porukan puolesta?safi kirjoitti:Äläs nyt KGrilli hermostu Manalan hölmöilystä.
Luulen että komppaavat hölmöläisetkin olisivat kiinnostuneita kuulemaan sinulta pari perustetta, miksi mielestäsi KGrillin käytös oli asianmukaista ja arvosteluvapaata, ja miksi eri mieltä ajattelevat ovat ainoastaan persettä lipovia typeryksiä.Tottakai sinä tulet mukaan, etkä anna muutaman komppaavan hölmöläisen pilata hommaa. Manalalla on aina ollut tarve haukkua milloinkin ketäkin ja lähes mistä syystä tahansa ja totta helvetissä vetää persetta lipovan fanijoukkonsa milloin mihinkin hömpötykseen mukaan
Ai. Miksi? Livenä kukaan ei nuolekaan mun pyllyä? Hmm. Ihan tosi?mutta kuten tiedät homma muuttuu naamatusten ihan joksikin muuksi.
Notta ristus! Loistava analyysi, oletko ikinä harkinnut uraa psykologina?Herra Manala kirjoitti:Pystyin kyllä odottamaan noin yksioikoista sekä itsetuntovammaista palautetta 1108:lta, joka raivoaa omassa pienessä maailmassaan kuin perseeseen nussittu kusiainen, jos joku menee vahingossakaan kyseenalaistamaan kaverin 130%-äijä-vittu-heteroutta. Mutten sentään herranjestas sinulta.
Hohoijaa sä se vaan aina jaksat jankata. Älyä edes joskus lopettaa!Herra Manala kirjoitti: Sinun mielestäsi ei siis ollut asiallista kyseenalaistaa KGrillin tarpeetonta pikkujoulujärjestelyjen vaikeuttamista, ja Patzille aiheuttamaa mielipahaa, joka itse on valmis venymään lähes uskomattomiin suoritukseen itselleen puoliksi täysin tuntemattoman porukan puolesta?
Luulen että komppaavat hölmöläisetkin olisivat kiinnostuneita kuulemaan sinulta pari perustetta, miksi mielestäsi KGrillin käytös oli asianmukaista ja arvosteluvapaata, ja miksi eri mieltä ajattelevat ovat ainoastaan persettä lipovia typeryksiä.
Esitin sinulle ihan asiallisia kysymyksiä. Aiotko vastata asiallisesti, vai aiotko ainoastaan pysyä henkilökohtaisuuksissasi? No et tietenkään aio vastata asiallisesti, koska et osaa etkä pysty perustelemaan ainoastaan puznuz-ollaankavereita linjaustasi, ja ihmisten jakamistasi leireihin.safi kirjoitti:Hohoijaa sä se vaan aina jaksat jankata. Älyä edes joskus lopettaa!Herra Manala kirjoitti: Sinun mielestäsi ei siis ollut asiallista kyseenalaistaa KGrillin tarpeetonta pikkujoulujärjestelyjen vaikeuttamista, ja Patzille aiheuttamaa mielipahaa, joka itse on valmis venymään lähes uskomattomiin suoritukseen itselleen puoliksi täysin tuntemattoman porukan puolesta?
Luulen että komppaavat hölmöläisetkin olisivat kiinnostuneita kuulemaan sinulta pari perustetta, miksi mielestäsi KGrillin käytös oli asianmukaista ja arvosteluvapaata, ja miksi eri mieltä ajattelevat ovat ainoastaan persettä lipovia typeryksiä.
Tuskin yksi ihminen nyt sentään onnistuu kaatamaan koko pikkujoulujärjestelyä?
Sinulla on vaan käsittämätön tarve päästä haukkumaan ja sättimään tyyppejä täällä heti, kun siihen tarjoutuu pienikin tilaisuus.
Mieti joskus edes kaks kertaa ennen, kun painat sitä läheta nappia.
Eli sinä saat olla jonkun toisen ihmisen kanssa samaa mieltä ilman että se on perseennuolentaa, turhaa puznuzzia ja hölmöläisten komppaamista, mutta jos joku on samaa mieltä kuin sinun kanssasi eri mieltä oleva taho, se on typerää ja turhaa komppausta ja perseennuolentaa? Johan oli taas perustetta oikein kotitarpeiksi. Vai sanoisinko ennemminkin lannoitetta.Komppavat hölmöläiset osaavat varmaan kirjoittaa ihan omin sanoin ruudulle tekstiä tai jos edes siihen ei kykene kannattaa olla puuttumatta koko asiaan. Siinä sitä perustetta.
Ja koet olevasi oikea ihminen puhumaan ihmisille mielipahan tuottamisesta?Herra Manala kirjoitti:KGrillin tarpeetonta pikkujoulujärjestelyjen vaikeuttamista, ja Patzille aiheuttamaa mielipahaa.
Herra Manala kirjoitti:Esitin sinulle ihan asiallisia kysymyksiä. Aiotko vastata asiallisesti, vai aiotko ainoastaan pysyä henkilökohtaisuuksissasi? No et tietenkään aio vastata asiallisesti, koska et osaa etkä pysty perustelemaan ainoastaan puznuz-ollaankavereita linjaustasi, ja ihmisten jakamistasi leireihin.safi kirjoitti:Hohoijaa sä se vaan aina jaksat jankata. Älyä edes joskus lopettaa!Herra Manala kirjoitti: Sinun mielestäsi ei siis ollut asiallista kyseenalaistaa KGrillin tarpeetonta pikkujoulujärjestelyjen vaikeuttamista, ja Patzille aiheuttamaa mielipahaa, joka itse on valmis venymään lähes uskomattomiin suoritukseen itselleen puoliksi täysin tuntemattoman porukan puolesta?
Tuskin yksi ihminen nyt sentään onnistuu kaatamaan koko pikkujoulujärjestelyä?
Sinulla on vaan käsittämätön tarve päästä haukkumaan ja sättimään tyyppejä täällä heti, kun siihen tarjoutuu pienikin tilaisuus.
Mieti joskus edes kaks kertaa ennen, kun painat sitä läheta nappia.
Eli sinä saat olla jonkun toisen ihmisen kanssa samaa mieltä ilman että se on perseennuolentaa, turhaa puznuzzia ja hölmöläisten komppaamista, mutta jos joku on samaa mieltä kuin sinun kanssasi eri mieltä oleva taho, se on typerää ja turhaa komppausta ja perseennuolentaa? Johan oli taas perustetta oikein kotitarpeiksi. Vai sanoisinko ennemminkin lannoitetta.Komppavat hölmöläiset osaavat varmaan kirjoittaa ihan omin sanoin ruudulle tekstiä tai jos edes siihen ei kykene kannattaa olla puuttumatta koko asiaan. Siinä sitä perustetta.
Toistan edelleen kysymykseni, ja toivon että saan siihen tällä kertaa asiallisen vastauksen sinulta: Sinun mielestäsi ei siis ollut asiallista kyseenalaistaa KGrillin tarpeetonta pikkujoulujärjestelyjen vaikeuttamista, ja Patzille aiheuttamaa mielipahaa, joka itse on valmis venymään lähes uskomattomiin suoritukseen itselleen puoliksi täysin tuntemattoman porukan puolesta?
Tottakai minä pystyn vastamaan asiallisesti ja perustelemaan kantani, jos katsoisin sen edes tarpeelliseksi. Tässä kohtaa olen kuitenkin puuttunut vain sinun ja perskärpästen tapaan keskustella ja kantani aiheesta on varmasti tullut hyvin selväksi.Herra Manala kirjoitti: Esitin sinulle ihan asiallisia kysymyksiä. Aiotko vastata asiallisesti, vai aiotko ainoastaan pysyä henkilökohtaisuuksissasi? No et tietenkään aio vastata asiallisesti, koska et osaa etkä pysty perustelemaan ainoastaan puznuz-ollaankavereita linjaustasi, ja ihmisten jakamistasi leireihin.
Toistan edelleen kysymykseni, ja toivon että saan siihen tällä kertaa asiallisen vastauksen sinulta: Sinun mielestäsi ei siis ollut asiallista kyseenalaistaa KGrillin tarpeetonta pikkujoulujärjestelyjen vaikeuttamista, ja Patzille aiheuttamaa mielipahaa, joka itse on valmis venymään lähes uskomattomiin suoritukseen itselleen puoliksi täysin tuntemattoman porukan puolesta?
Jaa, että sitäkö on perskärpänen, jos on samaa mieltä jonkun kanssa? Ihmeellinen näkemys. Nostat haloon toisen piikitttelystä ja itse teet samaa takavasemmalla.safi kirjoitti:perskärpästen
Sinä tahallisesti mm. lietsoit ihmisiä ohareihin, sekä aivan tarkoituksenmukaisesti nostit maksupaineet patzin niskoille typerän ja huonon koordinoimisen takia. Sinun asenteesi oli, että jos ihminen on noin tyhmä, ettei tajua ottaa rahaa etukäteen, silloin voi ihan hyvin kärsiäkin oharit lompakossaan.KGrilli kirjoitti:A) pikkujoulujärjestelyjen vaikeuttamisesta:
toin esille epäkohdan JOKA vaikeuttaa pikkujoulujärjestelyjä. en siis vaikeuttanut pikkujoulujärjestelyjä. kerroin vain että minusta on hölmöä olla perimättä rahaa etukäteen ja luottaa siihen että kaikki ilmoittautuneet tulevat paikalle.
Asiaan ei varmasti vaikuta myös se tapa jolla tuot asian esille, eikä se, että halvennat sekä patzin panostusta, että organisointikykyä asian suhteen.B) mielipahaa:
jos jollekulle tuottaa mielipahaa se, että joku toinen tuo esiin jonkun omasta mielestään selkeän epäkohdan tai asian joka on jätetty huomiotta ja se tuottaa mielipahaa niin so be it.
Ei helvetti. Sinulle ei vain mene kaaliin yksinkertaisetkaan asiat. Vaikka patsyliini osaisi tehdä tuplavoltin taaksepäin kerien, olisi suoranainen ihme, sekä aivan uskomattomiin suorituksiin venymistä, että hän viitsisi tehdä edes kuperkeikan puolestasi. Ymmärrätkö? Sinä et vain osaa arvostaa paskaakaan sinun eteesi tehtyä työtä, kun se ei kerran ole sinun mielestäsi sitä tasoa mitä kuka tahansa ei osaisi tehdä. Kumma kyllä, en ole nähnyt mm. sinulta saman tason panostuksia, vaikka odottaisit patzilta kovasti enemmän. Sinulta sen sijaan sai nähdä jo edellämainitun "olen päättänyt että kityn pikkujoulut pidetään kaisaniemen rossossa" tms. aloituksen, jonka jälkeen katosit palstalta sanaakaan sanomatta, mitään ilmoittamatta. Lievästi sanottuna ettäs vittu kehtaatkin aukoa vielä päätäsi siitä, miten luotat patsyn lahjoihin pikkusen enemmän, kun oma organisointikykysi jo nähtiin asian tiimoilta. Se oli täysin pyöreä nolla.C) venymään lähes uskomattomiin suorituksiin:
puhelinsoittoja, keskusteluja ravintolahenkilökunnan kanssa, postauksia palstalle. luuletko että tämä on patzille jotenkin yltiöpäinen suoritus tai merkittävästi rasittaa hänen kapasiteettiaan. patz on tomera, fiksu, ammattinsa osaava nainen joka käsittääkseni toistuvasti järjestää isoja tapahtumia ja organisoi tilaisuuksia työssään, ilmeisesti myös kouluttaa ja kantaa vastuuta alaisistaan. millä eväillä luulet hänen menestyneen ammatissaan jos tällainen pikkujoulu olisi "venyminen uskomattomaan suoritukseen". kyllä mä luotan patzin lahjoihin pikkuisen enemmän.
Eli et kykene asialliseen keskusteluun, koska et katso sitä tarpeelliseksi? Eikö silloin kannattaisi pitää alunperin turpansa kiinni, eikä alkaa neuvomaan miten muiden tulisi keskustella aiheesta. Varsinkin kun ainoat perusteesi ovat ne, että samaa mieltä minun kanssani olevat ovat perskärpäsiä ja perseennuolijoita, mutta samaa mieltä sinun kanssasi olevat ovat oikeamielisiä ja keskustelussa sen verran ylimystöä, ettei teiltä vaadita edes perusteluja typeriin kaksinaismoralistisiin laukaisuihinne.safi kirjoitti:Tottakai minä pystyn vastamaan asiallisesti ja perustelemaan kantani, jos katsoisin sen edes tarpeelliseksi. Tässä kohtaa olen kuitenkin puuttunut vain sinun ja perskärpästen tapaan keskustella ja kantani aiheesta on varmasti tullut hyvin selväksi.Herra Manala kirjoitti: Esitin sinulle ihan asiallisia kysymyksiä. Aiotko vastata asiallisesti, vai aiotko ainoastaan pysyä henkilökohtaisuuksissasi? No et tietenkään aio vastata asiallisesti, koska et osaa etkä pysty perustelemaan ainoastaan puznuz-ollaankavereita linjaustasi, ja ihmisten jakamistasi leireihin.
Missään kohtaa en ole nähdäkseni ottanut kantaa itse pikkujoulun järjestelyyn jo ihan siitä syystä, ettei minua kiinnosta edes tapella yhdentekevästä pikkujutusta ja siihen sinunkin on vaan tyytyminen. Halusit tai et.
Olen ehkä elänyt väärässä uskossa, että 1108 pystyy vielä puolustamaan itse itseään infantiileissa keskustelusolvauksissa. Luuletko että 1108:n äijäitsetunto kestää sen, että tulee homoseksuaalin puolustamaksi?kesseli kirjoitti:eniten mua vituttaa se, että mun kavereita sotketaan näihin homoherjoihin. MINÄ itse olen valmis ottamaan mitä tahansa paskaa niskaani jonkun vitun homouden takia, mutta mun kaverit saa jättää sen ulkopuolelle. ok?
Samat sanat itsellesi, arvon herra.Herra Manala kirjoitti:Asiaan ei varmasti vaikuta myös se tapa jolla tuot asian esille...
Olen pahoillani. En tiennyt osallistuneeni kykykilpailuun, jossa yritetään luoda mahdollisimman kovaa läpimenevä hypokriittinen minäkuva.EveryWoman kirjoitti:Voi miksi Manala soveltaa kykyjään ihan väärin
Tarkoitat tässä varmaan tuplastandardeja? Eli minä olen ihan yhtä ilkeä kuin muutkin, ja se on mielestäsi kaksinaamaista ääliöintiä?törmätä Manalan kaksinaamaiseen ääliöintiin täydessä turpeudessaan?
En minä ole väittänyt olevani mikään hyväntahdonlähettiläs. Sanon asiat juuri niinkuin ne itse näen, enkä puolustele tekstejäni millään "best intentions" -asenteella, mitä täällä näkyy leijuvan ilmassa nyt sinunkin osaltasi. Säälittävää kyllä, en ole täällä myöskään pitämässä viihdettä sinulle.Ärsyttävää tässä on se, että Manala on viihdearvoltaan niin epätasalaatuinen.
Nykyisellään Manalalta voi odottaa joko loistavaa ja viihteellistä argumentointia Hyvien Asioiden puolesta, tai säälittävää hiekkalaatikkokingeilyä, jossa toisia suomitaan samoista synneistä joihin itse rynnitään pää kolmantena jalkana syyllistymään. Viihdearvoa laskeva tekijä on näiden kahden viihdemuodon täysin satunnainen vaihtelu.
Hehhehhee, nokkelaa! Olipahan syvää ja monisäikeistä ironiaa, EW-ystäväiseni! Eikun hetkinen, eipäs ollutkaan. Ei edes yhtään viihteellistä. Olen pettynyt sinuun. Yritä nyt edes vähän viihdyttää minua. Sillä jos sinä et siihen pysty, niin kuka sitten?Koskaan ei tiedä mitä tuleman pitää. Itselläni ainakin on tapana mussuttaa moraaliargumentointia seuratessani popkornia, kun taas tahattoman komiikan äärellä natustaisin mieluummin sipsejä. Kauhean hankalaa! Vaadin Manalaa tästedes toimittamaan ennakkovaroituksen tyylilajista heti jokaisen postauksen alussa.
Etpä tietenkään ole. Ethän tullut tänne keskustelemaan aiheesta, vaan kertomaan miten keskustelupalstoilla kuuluu keskustella. Ajattelit myös kertoa, mikä on kaksinaamaista turpeaa ääliöintiä - niin tietenkin - tutustumatta itse keskusteluun.Vaikka olisi kuinka aiheellista kritisoida KGrillin tekemisiä ja sanomisia, niitä ei ole aiheellista arvostella noin ilkeästi ja epärakentavasti kuin sinä teit. Ei, vaikka KG olisi tehnyt niin ekaks (mitä en sano että hän olisi, kun en ole keskustelua seurannut).
Likewise. Jos pidät itseäsi kykenevänä määrittelemään kattavasti, milloin keskusteluun osallistuminen meta-tasolla on suotavaa ja milloin ei, käyttäydy ihmeessä arviointikykysi mukaisesti. Tai lisää Tahatonta komiikkaa -varoitus ensimmäiselle riville.Ennen kuin päätät kohdentaa seuraavan avoimen hatemail-pupelluksesi minuun, sanon saman asian vielä toisella tavalla: Jos pidät itseäsi kykenevänä määrittelemään kattavasti, milloin epärakentavuus on suotavaa ja milloin ei, käyttäydy ihmeessä arviointikykysi mukaisesti. Tai lisää Tahatonta komiikkaa -varoitus ensimmäiselle riville.
Kovin on valikoiva muisti näköjään taas. Itse asiassa se oli minä joka sanoi että rosso on perseestä ja ruoasta mitään tajuamattomien junttien ravintola. Runkkis liittyi rintamaan sanoen että mikä tahansa mesta mielummin kuin "anna mulle rahat heti rosso"KGrilli kirjoitti:manala ja perskärpäset kertoivat, että rosson ruoka on valmisruokaa ja siellä tarjoillaan vain kotimaisia paskoja oluita.
todellisten vippien keskuudessa.
Kiitos tästä. Minäkin olen paljon onnellisempi, kun tiedän ettet tule paikalle.joten cantinassa saat ahmia kupusi äyteen ihan ilman rasittavaa seuraani.
Vaikka kovasti lupasinkin itselleni olevani osallistumasta ulkopuolisena tähänkin kusemiskilpailuun, tasapuolisuuden nimissä todettakoon että itsekin olet syyllistynyt tuohon arvioidessasi esim. AA:n motiiveja aikaisemmille kirjoituksilleen. Ja niin olen minäkin tehnyt joskus jonkun toisen kirjoituksille, ei siinä mitään.KGrilli kirjoitti:siinä vaiheessa kun minulle täysin tuntematon alkaa kertoa mitä minä olen minkäkin kirjoituksen aikana ajatellut ja mitkä ovat olleet motiivini ja mitä tekojeni tai sanojeni taustalla on, kyseessä on jo melkoinen napoleon-syndrooma.
Eikö. Eikö vaik se ois karvaton.Herra Manala kirjoitti: Ai. Miksi? Livenä kukaan ei nuolekaan mun pyllyä? Hmm. Ihan tosi?
Mr päivittelylaitokselta; päiviäHebuli kirjoitti: Cosmon soluttautujille tiedoksi että on tää kuitenkin paljon mielenkiintoisempaa kuin teidän ylimoderoidut meikkikeskustelunne.
SingleMalt kirjoitti:Kovin on valikoiva muisti näköjään taas. Itse asiassa se oli minä joka sanoi että rosso on perseestä ja ruoasta mitään tajuamattomien junttien ravintola. Runkkis liittyi rintamaan sanoen että mikä tahansa mesta mielummin kuin "anna mulle rahat heti rosso"KGrilli kirjoitti:manala ja perskärpäset kertoivat, että rosson ruoka on valmisruokaa ja siellä tarjoillaan vain kotimaisia paskoja oluita.
Manala taisi tulla vasta viimeisenä ketjuun ilmoittamaan että mielummin joku muu paikka, kuin rosso. Eli Manala siis nuoli meidän persettämme?
todellisten vippien keskuudessa.
Todellisten vippien? Itse uikutat jouluketjussa että ruokalista on väärin valittu. Härkä on luuta ja kanaa pitäisi syödä. Me emme osaa valita mieleistämme ruokaa ja sinä tiedät mikä on parempi vaihtoehto. Sinä joka pidät rossoa laadukkaana ravintola, kun mutsisi on ollut ravontola-alalla töissä.
Kiitos tästä. Minäkin olen paljon onnellisempi, kun tiedän ettet tule paikalle.joten cantinassa saat ahmia kupusi äyteen ihan ilman rasittavaa seuraani.
Voitko osoittaa kohdan missä olen palannut aiheeseen?1108 kirjoitti: Aivan sama, huvittaa tämä teidän oman egon pönkittämis yritelmä. Patz, Manala, KGrill... Ei aiheeseen palaamattomuus ole pilkahtanut silmien takana?