Tosin, meillä taitaa olla erilainen makukin
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Höh, joko tökkii? Eikös sulla ollut joku suhde just hiljattain, vai kuvittelinko vain?BettyB. kirjoitti:^ Ei kannata. Been there, done that.
Tosin, meillä taitaa olla erilainen makukin
No en mä oikeastaan edes tiedä, tuli vaan sellanen fiilisQuinevere kirjoitti:Mistä muuten meinasit, että meillä on erilainen maku? Vaikka toki varmaan jkv erilaisia ollaan.
Ei nettideittailu toimi.Quinevere kirjoitti:Viestittelin just yhden miehen kanssa (ei kitinäläisen), jonka ajatukset olivat kuin omiani. Nähdessä ei sitten kiinnostanut.
Hmmmmm. Oon käynyt kaksilla "nettideiteillä". Molemmista vaaakkava suhre. Toki jotain säätöjä on ollut enempiki aikoinaan, mutta ne kosahtaneet ennen tapaamista (kuvat tjmv.). Mitä kahdella sitten yhteistä? Molemmat ärsytti aluksi (aika pitkään) niin maan vitusti (nettimaailmassa).NegaDuck kirjoitti: Ei nettideittailu toimi.
Me kitinämiehet haluamme varmastikin tietää mistä mielestäsi kiikasti. Pyörittelikö hän vaivautuneena käsiään kuin vanha pyykkärimuija, pälyilikö ympärilleen, kohotteliko silmälasejaan idioottimaisen näköisenä nyrpistämällä nenäänsä tms.?Quinevere kirjoitti:Viestittelin just yhden miehen kanssa (ei kitinäläisen), jonka ajatukset olivat kuin omiani. Nähdessä ei sitten kiinnostanut.
Potentiaalisia kitinäsuhteita saattaisivat tuolla perusteella siis olla:Rouva Pupu kirjoitti: Hmmmmm. Oon käynyt kaksilla "nettideiteillä". Molemmista vaaakkava suhre.
...
Mitä kahdella sitten yhteistä? Molemmat ärsytti aluksi (aika pitkään) niin maan vitusti (nettimaailmassa).
Valikoitko treffattavat naisten tyypillisesti saamista yli viidestäkymmenestä vastaajasta, vai oletko vain helppo?Rouva Pupu kirjoitti:Hmmmmm. Oon käynyt kaksilla "nettideiteillä". Molemmista vaaakkava suhre. Toki jotain säätöjä on ollut enempiki aikoinaan, mutta ne kosahtaneet ennen tapaamista (kuvat tjmv.). Mitä kahdella sitten yhteistä? Molemmat ärsytti aluksi (aika pitkään) niin maan vitusti (nettimaailmassa).NegaDuck kirjoitti: Ei nettideittailu toimi.
Millä tavoin olet yrittänyt vakuuttaa kohteesi? Luulisin että peli on siinä vaiheessa jo yleensä menetetty jos pitää ryhtyä vakuuttelemaan ketään mistään, ainakin jos ollaan päästy tapaamisasteelle. Oikean ihmisen suusta kaikki sammakot ovat täyttä hunajata.Gat kirjoitti:Nettitreffiskenessä on ihan naisten markkinat. Ollapa siinä viidestäsadasta vastaajasta neidon armeliaasti treffeille vailtsemien kymmenen joukossa, ja yritäpä siinä vakuuttaa, että jus mulle kantsis antaa pillua tai herkemmin lovee.
Nii no.Frederik Krueger kirjoitti:Millä tavoin olet yrittänyt vakuuttaa kohteesi? Luulisin että peli on siinä vaiheessa jo yleensä menetetty jos pitää ryhtyä vakuuttelemaan ketään mistään, ainakin jos ollaan päästy tapaamisasteelle. Oikean ihmisen suusta kaikki sammakot ovat täyttä hunajata.Gat kirjoitti:Nettitreffiskenessä on ihan naisten markkinat. Ollapa siinä viidestäsadasta vastaajasta neidon armeliaasti treffeille vailtsemien kymmenen joukossa, ja yritäpä siinä vakuuttaa, että jus mulle kantsis antaa pillua tai herkemmin lovee.
Olen useasta suusta kuullut ettei omaisuudella mahtailu toimi (suomalaisiin) naisiin, joten muista mainita perintötilastasi vain sivulauseessa, esim. "en mä paljoa mitään harrasta, mitä nyt yritän joskus pitää perintötilaa kunnossa...".
No sitten taas toisaalta.. mullehan tää sopii kuin nenä päähän. Kun se toinen ei mun pärstää näe, saa toisen luulemaan ihan mitä vaan. Kun sitten on tarpeeksi "höpöttänyt mukavia", ei sillä pärställä enää olekaan mitään väliä? Vai onkoHerra Manala kirjoitti:Nettideiteissä on sellanen ongelma ..."no oisko toi nyt niin pantava kun ajattelin...
Näkeekö toisesta enää pintaa, jos on umpirakastunut toisen luonteeseen? Mulle ehkä pahempi juttu olisi se, että epäilisin toisen koko ajan olevan kaksi erillistä henkilöä: nettiperson - IRLNegaDuck kirjoitti:^ Tai sitten, sitä isompi shokki...
No ei tohon voi sitten enää oikein suositella muuta kuin viiden vuoden pelkkää nettitutustumista ja sitten sitä tapaamisyritystä.Mirkku kirjoitti:Näkeekö toisesta enää pintaa, jos on umpirakastunut toisen luonteeseen? Mulle ehkä pahempi juttu olisi se, että epäilisin toisen koko ajan olevan kaksi erillistä henkilöä: nettiperson - IRLNegaDuck kirjoitti:^ Tai sitten, sitä isompi shokki....
Voi. Se, minkä verran välittyy, riippuu viestintätaidoista.NegaDuck kirjoitti:Voiko toisen luonteeseen edes rakastua netissä? Netin kautta välittyy niin vähän yhtään mitään toisen olemuksesta.
Tai sitten ei.EveryWoman kirjoitti:Voi. Se, minkä verran välittyy, riippuu viestintätaidoista.
Toki viestinnästä suuri osa on muuta kuin verbaalista, mutta lahjakas verbaalinen viestijä saa ihan tarpeeksi välitettyä pelkällä tekstilläkin. Eli: se, minkä verran välittyy, riippuu viestintätaidoista.1108 kirjoitti:Tai sitten ei.EveryWoman kirjoitti:Voi. Se, minkä verran välittyy, riippuu viestintätaidoista.
Kai olen outo mutta pidän 80% viestintätaidosta visuaalisena ilmiönä.
"Haista paska" ja "Haista paska" voi merkitä jotakin mysteeristä kuultuna IRL.