Kity-Amorin palsta

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
BettyB.

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^ Ei kannata. Been there, done that.

Tosin, meillä taitaa olla erilainen makukin :]
Quinevere

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

BettyB. kirjoitti:^ Ei kannata. Been there, done that.

Tosin, meillä taitaa olla erilainen makukin :]
Höh, joko tökkii? Eikös sulla ollut joku suhde just hiljattain, vai kuvittelinko vain?

Sitä paitsi epäilen, että ainakin melkein kaikki joista voisin edes teoriassa olla kiinnostunut, ovat varattuja. Joten ei hätää...

Mistä muuten meinasit, että meillä on erilainen maku? Vaikka toki varmaan jkv erilaisia ollaan.
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Quinevere kirjoitti:Mistä muuten meinasit, että meillä on erilainen maku? Vaikka toki varmaan jkv erilaisia ollaan.
No en mä oikeastaan edes tiedä, tuli vaan sellanen fiilis :] Mietin vaan kenen kirjoituksista sä tykkäät, toisaalta sitten mun mielikuviin vaikuttaa vahvasti se, että olen tavannut suurimman osan kirjoittajista myös palstan ulkopuolella. Eikä me ehkä kuitenkaan niin kovin erilaisia oikeasti olla...
Quinevere

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

^Niin, ehkei. Ja live on aina live. Viestittelin just yhden miehen kanssa (ei kitinäläisen), jonka ajatukset olivat kuin omiani. Nähdessä ei sitten kiinnostanut. Voi tietty liittyä siihen, etten tosissani vielä ketään haluakaan.
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Quinevere kirjoitti:Viestittelin just yhden miehen kanssa (ei kitinäläisen), jonka ajatukset olivat kuin omiani. Nähdessä ei sitten kiinnostanut.
Ei nettideittailu toimi.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

NegaDuck kirjoitti: Ei nettideittailu toimi.
Hmmmmm. Oon käynyt kaksilla "nettideiteillä". Molemmista vaaakkava suhre. Toki jotain säätöjä on ollut enempiki aikoinaan, mutta ne kosahtaneet ennen tapaamista (kuvat tjmv.). Mitä kahdella sitten yhteistä? Molemmat ärsytti aluksi (aika pitkään) niin maan vitusti (nettimaailmassa).
Frederik Krueger
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Quinevere kirjoitti:Viestittelin just yhden miehen kanssa (ei kitinäläisen), jonka ajatukset olivat kuin omiani. Nähdessä ei sitten kiinnostanut.
Me kitinämiehet haluamme varmastikin tietää mistä mielestäsi kiikasti. Pyörittelikö hän vaivautuneena käsiään kuin vanha pyykkärimuija, pälyilikö ympärilleen, kohotteliko silmälasejaan idioottimaisen näköisenä nyrpistämällä nenäänsä tms.?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Frederik Krueger
Kitisijä

Rouva Pupu kirjoitti: Hmmmmm. Oon käynyt kaksilla "nettideiteillä". Molemmista vaaakkava suhre.
...
Mitä kahdella sitten yhteistä? Molemmat ärsytti aluksi (aika pitkään) niin maan vitusti (nettimaailmassa).
Potentiaalisia kitinäsuhteita saattaisivat tuolla perusteella siis olla:

Manala - Quinevere
Niba - BettyB
Fredi - exPertti

jne. ExPerttihän jo kutsui minua yhdessä keskustelussa itselleen sopivaksi "vaimomatskuksi". :shock: Be careful out there...
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 01.09.2008 16:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

Rouva Pupu kirjoitti:
NegaDuck kirjoitti: Ei nettideittailu toimi.
Hmmmmm. Oon käynyt kaksilla "nettideiteillä". Molemmista vaaakkava suhre. Toki jotain säätöjä on ollut enempiki aikoinaan, mutta ne kosahtaneet ennen tapaamista (kuvat tjmv.). Mitä kahdella sitten yhteistä? Molemmat ärsytti aluksi (aika pitkään) niin maan vitusti (nettimaailmassa).
Valikoitko treffattavat naisten tyypillisesti saamista yli viidestäkymmenestä vastaajasta, vai oletko vain helppo?

Mää en muista enää, jotain kolmellekymmenelle netin treffipalstoilla yritin, jotain yli kymmentä tapasin ja vain yhden näin indimisti nakuna.
Muuten kohteliata vastauksia, että sori, eipä nyt TÄLLÄ KERTAA ihan..

Nettitreffiskenessä on ihan naisten markkinat. Ollapa siinä viidestäsadasta vastaajasta neidon armeliaasti treffeille vailtsemien kymmenen joukossa, ja yritäpä siinä vakuuttaa, että jus mulle kantsis antaa pillua tai herkemmin lovee. Yhtä vittumainen juttu kuin työpaikkahaastattelu.

Vielä vittumaisempaa, että kun erehdyin pysymään meili"ystävänä" treffaamieni kanssa, neljä niistä kertoili minulle luottamuksella miten ihanaa seksiä tai joskus huonoa seksiä on ollut irtopanojen tai uuden vakipanon kaa. Go to Hell.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Noup. En oo laittanut treffi-ilmoa, enkä vastannut semmosiin.
NegaDuck

^ Hoidit siis homman vain palstakirjoittelun / tsätin / profiilin perusteella?
Mirkku
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Hhmm.. mulla ei ole kokemusta nettideittailusta, mutta luettuani tätä (ja joitakuita muita kokemusperäisiä kohtaloita) ei paljoa ehken enää kiinnostakaan... :lol:
Frederik Krueger
Kitisijä

Gat kirjoitti:Nettitreffiskenessä on ihan naisten markkinat. Ollapa siinä viidestäsadasta vastaajasta neidon armeliaasti treffeille vailtsemien kymmenen joukossa, ja yritäpä siinä vakuuttaa, että jus mulle kantsis antaa pillua tai herkemmin lovee.
Millä tavoin olet yrittänyt vakuuttaa kohteesi? Luulisin että peli on siinä vaiheessa jo yleensä menetetty jos pitää ryhtyä vakuuttelemaan ketään mistään, ainakin jos ollaan päästy tapaamisasteelle. Oikean ihmisen suusta kaikki sammakot ovat täyttä hunajata.

Olen useasta suusta kuullut ettei omaisuudella mahtailu toimi (suomalaisiin) naisiin, joten muista mainita perintötilastasi vain sivulauseessa, esim. "en mä paljoa mitään harrasta, mitä nyt yritän joskus pitää perintötilaa kunnossa...".
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

Frederik Krueger kirjoitti:
Gat kirjoitti:Nettitreffiskenessä on ihan naisten markkinat. Ollapa siinä viidestäsadasta vastaajasta neidon armeliaasti treffeille vailtsemien kymmenen joukossa, ja yritäpä siinä vakuuttaa, että jus mulle kantsis antaa pillua tai herkemmin lovee.
Millä tavoin olet yrittänyt vakuuttaa kohteesi? Luulisin että peli on siinä vaiheessa jo yleensä menetetty jos pitää ryhtyä vakuuttelemaan ketään mistään, ainakin jos ollaan päästy tapaamisasteelle. Oikean ihmisen suusta kaikki sammakot ovat täyttä hunajata.

Olen useasta suusta kuullut ettei omaisuudella mahtailu toimi (suomalaisiin) naisiin, joten muista mainita perintötilastasi vain sivulauseessa, esim. "en mä paljoa mitään harrasta, mitä nyt yritän joskus pitää perintötilaa kunnossa...".
Nii no.
Siihen aikaan osasin MEILEILLÄ vakuuttaa itse profiileistaan valikoimiani misuja, vaikka en treffeille kaikkien kanssa päätynytkään. Meileissä ns älyä, huumoria ja tarkkaan harkittuja pikkutuhmuuksia. Lisäksi minulla on hämmästyttävä kyky (tää on siis Cityä ja Kitinää, ei deittipalstoja) saada loukkaamani naiset syömään kädestä. Useamman. Mukaanlukien muuten Suvinen, joka leppyi alle tunnissa feikkikuvansa julkaistuani :D Mutta sekä deittipalstoilla että Citykitinässä se hyytyy siihen, kun fyysisen habitukseni ja livenä vähemmän pikkusukkelan minun oikeasti tapaavat :D
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Nettideiteissä on sellanen ongelma että niissä pitäisi nettikirjoittelun päälle panna ensin ja puhua vasta sitten. Kun ensin kirjoitellaan netissä deittitarkotuksella ja sitten yritetään livenä väkisin vääntää jotain juttua koko ajan semmonen ihme "no oisko toi nyt niin pantava kun ajattelin, haluisinks mä panna tota, mitä tässä nyt pitää ensin puhua" -ajatus päässä, kaikki kusee.

Se pitäis mennä niinpäin että eka nettijutut, sitten "No moi, nussitaan!" ja sitten vasta jutella. Juttelu sujuis paljon paremmin ja hommasta vois tullakin jotain!
NegaDuck

< Itse asiassa sen nettijuttuvaiheenkin voisi vielä jättää tosta pois tai siirtää sen post coitum. Ens hässitään ja sitten tsätätään. :napu:
Mirkku
Kitisijä

Herra Manala kirjoitti:Nettideiteissä on sellanen ongelma ..."no oisko toi nyt niin pantava kun ajattelin...
No sitten taas toisaalta.. mullehan tää sopii kuin nenä päähän. Kun se toinen ei mun pärstää näe, saa toisen luulemaan ihan mitä vaan. Kun sitten on tarpeeksi "höpöttänyt mukavia", ei sillä pärställä enää olekaan mitään väliä? Vai onko :??
NegaDuck

^ Tai sitten, sitä isompi shokki, ja sitä karseamman "apua, oonxmä pinnallinen ihminen?????????+" -sisäisen kamppailun toinen joutuu kokemaan.
Mirkku
Kitisijä

NegaDuck kirjoitti:^ Tai sitten, sitä isompi shokki...
Näkeekö toisesta enää pintaa, jos on umpirakastunut toisen luonteeseen? Mulle ehkä pahempi juttu olisi se, että epäilisin toisen koko ajan olevan kaksi erillistä henkilöä: nettiperson - IRL :?.
NegaDuck

Voiko toisen luonteeseen edes rakastua netissä? Netin kautta välittyy niin vähän yhtään mitään toisen olemuksesta.
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Mirkku kirjoitti:
NegaDuck kirjoitti:^ Tai sitten, sitä isompi shokki...
Näkeekö toisesta enää pintaa, jos on umpirakastunut toisen luonteeseen? Mulle ehkä pahempi juttu olisi se, että epäilisin toisen koko ajan olevan kaksi erillistä henkilöä: nettiperson - IRL :?.
No ei tohon voi sitten enää oikein suositella muuta kuin viiden vuoden pelkkää nettitutustumista ja sitten sitä tapaamisyritystä.
NegaDuck

^ Tuon nettiyhdessäolon ja tutustumisnettitapailun aikana on tietenkin oltava ehdottoman uskollinen eikä saa hässiä kenenkään muun kanssa, muutenhan se olisi pettämistä!
EveryWoman
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

NegaDuck kirjoitti:Voiko toisen luonteeseen edes rakastua netissä? Netin kautta välittyy niin vähän yhtään mitään toisen olemuksesta.
Voi. Se, minkä verran välittyy, riippuu viestintätaidoista.
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

EveryWoman kirjoitti:Voi. Se, minkä verran välittyy, riippuu viestintätaidoista.
Tai sitten ei.
Kai olen outo mutta pidän 80% viestintätaidosta visuaalisena ilmiönä.

"Haista paska" ja "Haista paska" voi merkitä jotakin mysteeristä kuultuna IRL.
EveryWoman
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

1108 kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:Voi. Se, minkä verran välittyy, riippuu viestintätaidoista.
Tai sitten ei.
Kai olen outo mutta pidän 80% viestintätaidosta visuaalisena ilmiönä.

"Haista paska" ja "Haista paska" voi merkitä jotakin mysteeristä kuultuna IRL.
Toki viestinnästä suuri osa on muuta kuin verbaalista, mutta lahjakas verbaalinen viestijä saa ihan tarpeeksi välitettyä pelkällä tekstilläkin. Eli: se, minkä verran välittyy, riippuu viestintätaidoista.

Terv. nimim. Ihastuin luettuani yksitoista sanaa