Kiviäkin kiinnostaa

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Tix

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Tix »

elco kirjoitti:
Tix kirjoitti: Viikset kasvavat siinä parran ohella, ja viiksimieheksi vihkiytyminen onnistuu minuutissa. Jos joskus tarvitsen henkistä yliotetta sinusta, ajan vain parran ja jätän viikset.
Ai saatana! Näinköhän tässä tilanne eskaloituu ja pitää tehdä ennaltaehkäisevä ratkaiseva isku ryhtymällä itse viiksimieheksi.
Edessä on eeppinen kamppailudraama, kolme osaa. "Karvojen sota", "Viiksimiehen vastaisku" ja "Parran paluu."
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

^ Taitaa olla ihan kohta mun aika poistua kitinästä :shock:
Pelottavaa.
Lilo
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Geep kirjoitti:
huima kirjoitti:
Geep kirjoitti:Okei. Mä voisin sit blondata vaikka tukan. Blogata juurikasvusta. Tsemppii sinne!
Kasvata mieluummin vaikka joku erikoisempi kiitorata ja bloggaa kuvien kanssa.
Kuulostaa paremmalta. Ei tarttis ees meikata. Hmmh, harkintaan.
Nykysin sen alapäänkin saa blondattua, että voi senkin juurikasvusta raportoida.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Chap

Viesti Kirjoittaja Chap »

Lilo kirjoitti:Nykysin sen alapäänkin saa blondattua, että voi senkin juurikasvusta raportoida.
Onko tämä nykyään vakiopalvelu kampaajalla kuin kampaajalla?
Lilo
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Chap kirjoitti: Onko tämä nykyään vakiopalvelu kampaajalla kuin kampaajalla?
En oo käyny kampaajalla pitkään aikaan, mut hei lupaan toki kysästä kun meen seuraavan kerran ellei Geetsu ehdi ensin!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

^Keskiraskasta photoshoppausta havaittavissa.
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Enpäs tiennytkään että Jim Carrey on ottanut vaikuteita kanadalaiskoomikko Matt Freweristä, joka tuli tunnetuksi myös Max Headroomina, tuona "tietokoneanimoituna" 80-luvun lateksipäänä.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Väliraportti postitettu eilen, nyt pitäisi asennoitua töiden jatkamiseen, vaikka pääkoppa/laiskamato yrittää piipittää, että seuraavaa väliraporttia kaivataan vasta puolen vuoden kuluttua. Väliraportti saattaa kyllä olla niin radikaalia aineistoa, ettei rauha edes kestä puolta vuotta, vaikka vastaanottajina ovatkin valtion virkamiehet. Saas nähdä.
prosessi

Tää rupeis niinku pitään blogia. Ja tää ois niinku myyny idean, nii et kirjottamisest ei vois laistaa vaiks laiskottaiski. Nyt pitäs vaa hankkii free-verokortti ja ruveta hommii.
prosessi

prosessi kirjoitti:Nyt pitäs vaa ruveta hommii.
Rupesin. Viivästys ei ollut minun syytäni, sain tunnukset vasta tänään.
prosessi

prosessi kirjoitti:
Paniikki. Koska ne maksaa, niitten täytyy tehdä blogia tunnetuksi jollain haastattelulla. Pitäisi vissiin määritellä minkälaisen yksityisyyden tason haluan säilyttää, etenkin kun blogin aihe taiteilee siinä yksityisyyden rajapinnalla. Kitinässä asioitten kertominen on kuitenkin jollain tasolla eri juttu kuin valtamediassa omalla nimellä, vaikka täälläkin pärstäkerroin on näytillä.
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Omituista. Kännykkäni oli itsestään sammunut viime yönä, vaikka akku oli täynnä. Mitäs tää tämmönen? Blue screen?
Madonna
Elämätön Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Madonna »

Kännyköistä mieleen johti .. koira söi laturin :?
Onneks ei ollut ainoa mutta oliko jotenkin pakko .. huoh.
Ja tyhjensi sohvasta täytteitä :evil:
Tiedän, siinä oli se pieni repeämä sauman kohdalla mutta oliko silti pakko.
Ei jaksais alkaa etsiä mitään sohvia nyt eikä rahaakaan ja tykkäsin tuosta sohvan reuhkasta enkä ollut valmis siitä luopumaan, enkä kai luovukaan vaan annan olla.

Eikä ollut koira yksin kotona, on vaan sellanen vikkelä tekemään hauskoja käytännönpilojaan :roll:
Alisuorittava G

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

prosessi kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
Paniikki. Koska ne maksaa, niitten täytyy tehdä blogia tunnetuksi jollain haastattelulla. Pitäisi vissiin määritellä minkälaisen yksityisyyden tason haluan säilyttää, etenkin kun blogin aihe taiteilee siinä yksityisyyden rajapinnalla. Kitinässä asioitten kertominen on kuitenkin jollain tasolla eri juttu kuin valtamediassa omalla nimellä, vaikka täälläkin pärstäkerroin on näytillä.
Oon kivi ja haluaisin tietää nyt sen blogiossun, kiitos.
prosessi

Alisuorittava G kirjoitti:Oon kivi ja haluaisin tietää nyt sen blogiossun, kiitos.
:sir:
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Alisuorittava G kirjoitti: Oon kivi ja haluaisin tietää nyt sen blogiossun, kiitos.
Mä kans!
prosessi

bliss kirjoitti:
Alisuorittava G kirjoitti: Oon kivi ja haluaisin tietää nyt sen blogiossun, kiitos.
Mä kans!
Pahoin pelkään, että sinä taidat tunnistaa tekstin, kun kerran olet lukenut koko "blogin" jo ennen sen julkaisua...
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

^No ei se niin haittaa, en paa pahakseni lukea uudestaan :)
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mulle kans!
saira
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja saira »

Ja mulle!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
prosessi

:napu:
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Kehä III:lta tänä aamuna pongattu banderolli ja osoite.

http://www.avaasilmat.org/
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

^Taidan teipata silmäni kiinni.
Madonna
Elämätön Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Madonna »

Hah .. jäi pikkukoira heinälään tänään kun en huomannut sen tulleen perässä ja lähtiessä laitoin tietty oven salpaan tavalliseen tapaan.
No, laitoin siinä elikoille kaikki tarpeellisen ja lähdin sisälle, vähän ihmetellen että missäs seuralaiseni, mutta kun saa liikkua vapaasti missä tykkää niin ajattelin ojia olevan kaivelemassa :roll:
Tyhjäsin takasta tuhkatkin ja kiikuttelin roskat ym. tavan puuhaa, eikä hauvaa näy missään.
Toinen istuskeli kuistin rapulla ja oli hämmentyneen oloinen ja kulki eestaas ja aloin sitten huudella pikkukoiraa eikä tule vaikka monesti huusin :?
Sitten alkoi kuulua varsin epätoivoisen kuuloista haukuntaa lampolan suunnalta ja arvasin mitä oli tapahtunut :lol:
Siellähän tuo heinäisenä haukkui ja oli varsin iloinen kun päästin ulos.
Pöljä pikkuinen on hän :h: mutta toivottavasti vähän oppisi seuraamaan mukana eikä jäisi haahuilemaan omille puuhilleen silloin kun yhdessä hommia tehdään.