Edessä on eeppinen kamppailudraama, kolme osaa. "Karvojen sota", "Viiksimiehen vastaisku" ja "Parran paluu."elco kirjoitti:Ai saatana! Näinköhän tässä tilanne eskaloituu ja pitää tehdä ennaltaehkäisevä ratkaiseva isku ryhtymällä itse viiksimieheksi.Tix kirjoitti: Viikset kasvavat siinä parran ohella, ja viiksimieheksi vihkiytyminen onnistuu minuutissa. Jos joskus tarvitsen henkistä yliotetta sinusta, ajan vain parran ja jätän viikset.
Kiviäkin kiinnostaa
Re: Kiviäkin kiinnostaa
-
- Kitisijä
Nykysin sen alapäänkin saa blondattua, että voi senkin juurikasvusta raportoida.Geep kirjoitti:Kuulostaa paremmalta. Ei tarttis ees meikata. Hmmh, harkintaan.huima kirjoitti:Kasvata mieluummin vaikka joku erikoisempi kiitorata ja bloggaa kuvien kanssa.Geep kirjoitti:Okei. Mä voisin sit blondata vaikka tukan. Blogata juurikasvusta. Tsemppii sinne!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Onko tämä nykyään vakiopalvelu kampaajalla kuin kampaajalla?Lilo kirjoitti:Nykysin sen alapäänkin saa blondattua, että voi senkin juurikasvusta raportoida.
-
- Kitisijä
En oo käyny kampaajalla pitkään aikaan, mut hei lupaan toki kysästä kun meen seuraavan kerran ellei Geetsu ehdi ensin!Chap kirjoitti: Onko tämä nykyään vakiopalvelu kampaajalla kuin kampaajalla?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Enpäs tiennytkään että Jim Carrey on ottanut vaikuteita kanadalaiskoomikko Matt Freweristä, joka tuli tunnetuksi myös Max Headroomina, tuona "tietokoneanimoituna" 80-luvun lateksipäänä.
Väliraportti postitettu eilen, nyt pitäisi asennoitua töiden jatkamiseen, vaikka pääkoppa/laiskamato yrittää piipittää, että seuraavaa väliraporttia kaivataan vasta puolen vuoden kuluttua. Väliraportti saattaa kyllä olla niin radikaalia aineistoa, ettei rauha edes kestä puolta vuotta, vaikka vastaanottajina ovatkin valtion virkamiehet. Saas nähdä.
Tää rupeis niinku pitään blogia. Ja tää ois niinku myyny idean, nii et kirjottamisest ei vois laistaa vaiks laiskottaiski. Nyt pitäs vaa hankkii free-verokortti ja ruveta hommii.
Rupesin. Viivästys ei ollut minun syytäni, sain tunnukset vasta tänään.prosessi kirjoitti:Nyt pitäs vaa ruveta hommii.
Paniikki. Koska ne maksaa, niitten täytyy tehdä blogia tunnetuksi jollain haastattelulla. Pitäisi vissiin määritellä minkälaisen yksityisyyden tason haluan säilyttää, etenkin kun blogin aihe taiteilee siinä yksityisyyden rajapinnalla. Kitinässä asioitten kertominen on kuitenkin jollain tasolla eri juttu kuin valtamediassa omalla nimellä, vaikka täälläkin pärstäkerroin on näytillä.prosessi kirjoitti:Rupesin. Viivästys ei ollut minun syytäni, sain tunnukset vasta tänään.prosessi kirjoitti:Nyt pitäs vaa ruveta hommii.
Omituista. Kännykkäni oli itsestään sammunut viime yönä, vaikka akku oli täynnä. Mitäs tää tämmönen? Blue screen?
-
- Elämätön Kitisijä
Kännyköistä mieleen johti .. koira söi laturin
Onneks ei ollut ainoa mutta oliko jotenkin pakko .. huoh.
Ja tyhjensi sohvasta täytteitä
Tiedän, siinä oli se pieni repeämä sauman kohdalla mutta oliko silti pakko.
Ei jaksais alkaa etsiä mitään sohvia nyt eikä rahaakaan ja tykkäsin tuosta sohvan reuhkasta enkä ollut valmis siitä luopumaan, enkä kai luovukaan vaan annan olla.
Eikä ollut koira yksin kotona, on vaan sellanen vikkelä tekemään hauskoja käytännönpilojaan

Onneks ei ollut ainoa mutta oliko jotenkin pakko .. huoh.
Ja tyhjensi sohvasta täytteitä

Tiedän, siinä oli se pieni repeämä sauman kohdalla mutta oliko silti pakko.
Ei jaksais alkaa etsiä mitään sohvia nyt eikä rahaakaan ja tykkäsin tuosta sohvan reuhkasta enkä ollut valmis siitä luopumaan, enkä kai luovukaan vaan annan olla.
Eikä ollut koira yksin kotona, on vaan sellanen vikkelä tekemään hauskoja käytännönpilojaan

Oon kivi ja haluaisin tietää nyt sen blogiossun, kiitos.prosessi kirjoitti:Paniikki. Koska ne maksaa, niitten täytyy tehdä blogia tunnetuksi jollain haastattelulla. Pitäisi vissiin määritellä minkälaisen yksityisyyden tason haluan säilyttää, etenkin kun blogin aihe taiteilee siinä yksityisyyden rajapinnalla. Kitinässä asioitten kertominen on kuitenkin jollain tasolla eri juttu kuin valtamediassa omalla nimellä, vaikka täälläkin pärstäkerroin on näytillä.prosessi kirjoitti:Rupesin. Viivästys ei ollut minun syytäni, sain tunnukset vasta tänään.prosessi kirjoitti:Nyt pitäs vaa ruveta hommii.
Alisuorittava G kirjoitti:Oon kivi ja haluaisin tietää nyt sen blogiossun, kiitos.

Mä kans!Alisuorittava G kirjoitti: Oon kivi ja haluaisin tietää nyt sen blogiossun, kiitos.
Pahoin pelkään, että sinä taidat tunnistaa tekstin, kun kerran olet lukenut koko "blogin" jo ennen sen julkaisua...bliss kirjoitti:Mä kans!Alisuorittava G kirjoitti: Oon kivi ja haluaisin tietää nyt sen blogiossun, kiitos.
-
- Kitisijä
Mulle kans!
-
- Kitisijä
Ja mulle!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
~Albert Einstein
-
- Elämätön Kitisijä
Hah .. jäi pikkukoira heinälään tänään kun en huomannut sen tulleen perässä ja lähtiessä laitoin tietty oven salpaan tavalliseen tapaan.
No, laitoin siinä elikoille kaikki tarpeellisen ja lähdin sisälle, vähän ihmetellen että missäs seuralaiseni, mutta kun saa liikkua vapaasti missä tykkää niin ajattelin ojia olevan kaivelemassa
Tyhjäsin takasta tuhkatkin ja kiikuttelin roskat ym. tavan puuhaa, eikä hauvaa näy missään.
Toinen istuskeli kuistin rapulla ja oli hämmentyneen oloinen ja kulki eestaas ja aloin sitten huudella pikkukoiraa eikä tule vaikka monesti huusin
Sitten alkoi kuulua varsin epätoivoisen kuuloista haukuntaa lampolan suunnalta ja arvasin mitä oli tapahtunut
Siellähän tuo heinäisenä haukkui ja oli varsin iloinen kun päästin ulos.
Pöljä pikkuinen on hän
mutta toivottavasti vähän oppisi seuraamaan mukana eikä jäisi haahuilemaan omille puuhilleen silloin kun yhdessä hommia tehdään.
No, laitoin siinä elikoille kaikki tarpeellisen ja lähdin sisälle, vähän ihmetellen että missäs seuralaiseni, mutta kun saa liikkua vapaasti missä tykkää niin ajattelin ojia olevan kaivelemassa

Tyhjäsin takasta tuhkatkin ja kiikuttelin roskat ym. tavan puuhaa, eikä hauvaa näy missään.
Toinen istuskeli kuistin rapulla ja oli hämmentyneen oloinen ja kulki eestaas ja aloin sitten huudella pikkukoiraa eikä tule vaikka monesti huusin

Sitten alkoi kuulua varsin epätoivoisen kuuloista haukuntaa lampolan suunnalta ja arvasin mitä oli tapahtunut

Siellähän tuo heinäisenä haukkui ja oli varsin iloinen kun päästin ulos.
Pöljä pikkuinen on hän