Mitä teillä Tänään syödään?
-
- Kitisijä
Re: Mitä teillä Tänään syödään?
-myslipatukoita
-rölli -mehujäitä( harkiten suosittelen, vaikka naurettavan ylipakattu tuote onkin! hyviä!)
-ruikkaria ruohosipulilevitteellä(ja naudanpaistilla muksulle)
-ananaspaloja omassa liemessään
Illaksi vois heittää kehiin
-tricolore funghini pastaa,
- eilistä siikaa,
-persikkaa
-ja vaikkapa tomaattista kermakastiketta
-ja sallaattia.
-rölli -mehujäitä( harkiten suosittelen, vaikka naurettavan ylipakattu tuote onkin! hyviä!)
-ruikkaria ruohosipulilevitteellä(ja naudanpaistilla muksulle)
-ananaspaloja omassa liemessään
Illaksi vois heittää kehiin
-tricolore funghini pastaa,
- eilistä siikaa,
-persikkaa
-ja vaikkapa tomaattista kermakastiketta
-ja sallaattia.
Prepare for the worstest.
-
- Kitisijä
Maksa-pekoni-sipuli paistosta. Unohdin ostaa herneitä mukaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
En tiedä vielä, jännittää!11
Koska en vielä jaksanut kauppaan, tarjoan:
-kalapuikkoja
-pippurikastiketta
-kukkakaalia
Ehkä illaksi joku ehjempi kokonaisuus, sano.
Koska en vielä jaksanut kauppaan, tarjoan:
-kalapuikkoja
-pippurikastiketta
-kukkakaalia
Ehkä illaksi joku ehjempi kokonaisuus, sano.
-
- Kitisijä
Maksaa tekis kyllä ajatuksen tasolla joskus mieli, mutta irl ei vaan pysty.
Hannibalismini ei ole vielä puhjennut kukkaansa.
Hannibalismini ei ole vielä puhjennut kukkaansa.
Retroruokaa
Eli läskisoosia+muusia+porkkanaraastetta.
Ensin mainittu aidolla 60-luvun reseptillä (shoppailin wanhojen kirjojen kaupassa tänään...)
Eli läskisoosia+muusia+porkkanaraastetta.
Ensin mainittu aidolla 60-luvun reseptillä (shoppailin wanhojen kirjojen kaupassa tänään...)
-
- Kitisijä
Varsin onnistunut paistos olikin. Ruokajuomana ei kuitenkaan ollut chianti vaan Chilen herkku.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
Mun ruoka oli aika tai melkeinpä pahaa Onneks olin ainoo syömäri ni ei stressiä. Nyt juon glögiä ja tää on hyvää.
-
- Kitisijä
Meillä syötiin aamupala ja seuraavaksi syödään berliininmunkki. Työpaikka- ja kaupunkimiittiruuat oli erikseen.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Taidan olla rakastunut perunamuussiin ja jauhelihamurekkeeseen. Tuntuu että mulla on sitä viikottain.
^ I'm sure you'd love shepherd's pie dear.
Fileellinen kirjolohea livahti juuri uunin puolelle. Olen silloin tällöin ostanut uunivalmiin (valmiiksi maustetun ja ruodotetun), mutta tällä kertaa ostin ihan vaan pakatun fileen, riuhdoin siitä ihan itte ruodot Biltemasta ostetuilla peang-pihdeillä, ripautin sen päälle yrttisuolaa, sitruunapippuria ja tilliä (bläh, mutta menköön) ja pisin ugniin kypsymään. Eiköhän tolla viikonlopun lohikiintiö täyty.
Fileellinen kirjolohea livahti juuri uunin puolelle. Olen silloin tällöin ostanut uunivalmiin (valmiiksi maustetun ja ruodotetun), mutta tällä kertaa ostin ihan vaan pakatun fileen, riuhdoin siitä ihan itte ruodot Biltemasta ostetuilla peang-pihdeillä, ripautin sen päälle yrttisuolaa, sitruunapippuria ja tilliä (bläh, mutta menköön) ja pisin ugniin kypsymään. Eiköhän tolla viikonlopun lohikiintiö täyty.
Liidelissä poNppasi käteen paketti pakastekalkkunapiffejä (Solängen Turkey Escalopes). Muuten lienevät ihan jees, mutta jehna, ovatpas ne suolaisia.
Hitsi, alkoi ihan helskutisti tehdä mieli hornetteja. Oli ihan pakko ostaa.
Iso BBQ -hampurilainen ja 6 kappaletta Cheddartäytteisiä jalapenoja. Ihanan terveellistä.
-
- Kitisijä
ilta BJ, purkista.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Eilistä pitsaa minkä teki systeri ja sen mies. Päivän safka siis siinä. Pala pitsaa. Terveellistä tosiaan.
-
- Kitisijä
Ei ainakaan kiinalaisia Nuudeleita!
Vaaan... dumdudum!
Sisälmys galleriassa..
Lama-aikana kuulemma roskisruoka maistuu joko mäkkärin muovilautaselta tai suoraan takapihan tönnöristä!
Elkää olko niin helposti Laman jujutettavissa!
Älkää syökö skeidaa vaikka se hyvältä maistuisikin?
Vaaan... dumdudum!
Sisälmys galleriassa..
Lama-aikana kuulemma roskisruoka maistuu joko mäkkärin muovilautaselta tai suoraan takapihan tönnöristä!
Elkää olko niin helposti Laman jujutettavissa!
Älkää syökö skeidaa vaikka se hyvältä maistuisikin?
Pyyhin Netikettiin..
-
- Kitisijä
Blow job?Pulkannaru kirjoitti:ilta BJ, purkista.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
Ei kun eräiden palstalaisten aiemmin kehuma syötävä . Aina ei voi voittaa.Ylermi Ylihankala kirjoitti:Blow job?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen:
-
- Kitisijä
Tänään on tullut syötyä mm. porkkana- peruna ja lanttulaatikkoa sekä rehuja tietty. Olen lanttulaatikkofani!!!
-
- Kitinän väärinkäyttäjä
240 g koko liha hamppari 3:45
aamupalaksi menöö konvehteja
aamupalaksi menöö konvehteja
XXXXXXL - Painavaa sanaa v 1976
Siis koko lihahamppari, kokolihahamppari vai kokoliha hamppari? Ja onko se joku biisi jos se soi 3:45?Finn_Monster kirjoitti:240 g koko liha hamppari 3:45
Saatat hyvinkin pystyä itsekin päättelemään sen kontekstia hyödyntäen, jos oiiikein pinnistätponnistat. Yrittänyttä ei laiteta!Monsieur Manala kirjoitti:Siis koko lihahamppari, kokolihahamppari vai kokoliha hamppari? Ja onko se joku biisi jos se soi 3:45?
^ Suosittelen jotain kuitupitoisempaa, jotta saat runosuoleesi vipinää.
Juuri katosi kolmen munan munakas pois kuleksimasta. Kylmäpuristettu neitsytkookosöljy on ihan parasta parhautta paistoon, ei räisky eikä käryä, niiq, yhtään. Ja sisältää runsaasti hyödyllisiä keskipitkiä triglyseridejä. Mmm-mmm!
Juuri katosi kolmen munan munakas pois kuleksimasta. Kylmäpuristettu neitsytkookosöljy on ihan parasta parhautta paistoon, ei räisky eikä käryä, niiq, yhtään. Ja sisältää runsaasti hyödyllisiä keskipitkiä triglyseridejä. Mmm-mmm!