Bluntly kirjoitti:No paljonkos tämän käypä arvo on arvovaltaisen kityraadin mielestä?
Puolet.
Bluntly kirjoitti:No paljonkos tämän käypä arvo on arvovaltaisen kityraadin mielestä?
JOS olisin ostamassa, saattaisin maksaa 250k€.Bluntly kirjoitti: tämän käypä arvo
Ja työmatka olisi alle viiden minuutin kävely.exPertti kirjoitti:Hieno on ja _mielestäni_ loistosijainnilla. Suosikkikaupunginosani.
Vaikea uskoa tuosta yli 250k heruvan. Kämppää ei ole edes pimpattu vimpan päälle toimivaksi. Krunikasta saa samankokoisia kämppiä halvemmalla paremmalla pohjalla ilman matalaa tilaa:Bluntly kirjoitti:No paljonkos tämän käypä arvo on arvovaltaisen kityraadin mielestä?
Jotain tuollaista ajattelinkin, mutta pimppaus ei ole edes tarpeellinen kun teen sen itse koskapa oma makuni on jotain aivan muuta.sivustahuutaja kirjoitti:Vaikea uskoa tuosta yli 250k heruvan. Kämppää ei ole edes pimpattu vimpan päälle toimivaksi.
Jotkut ostaa lompakolla, toiset järjellä ja minä tunteella. Kumpikin putoaa asteikossa melkoisesti jo siinä etteivät ole ylimmän kerroksen kämppiä ja sijainnit on karvan verran huonompia. Myöskin oma sauna tekee melkoisesti plussaa tuohon ihastukseeni.sivustahuutaja kirjoitti:Krunikasta saa samankokoisia kämppiä halvemmalla paremmalla pohjalla ilman matalaa tilaa:
http://www.etuovi.com/kohde/189404
http://www.etuovi.com/kohde/31085
Tuo kämppä (+ 013) voisi päästää sisälläni piileksivän Mellerin esiin. Tai sitten ei. Tosin en kylläkään tule ostamaan tuota kun tällä hetkellä on pikkuriikkisen hankalaa päästä eroon edellisistä.sivustahuutaja kirjoitti: Lamassa eivät juhli kalliit ja erikoiset.
Tässä sellainen, mitä 300k pikkukämpän pitää olla. Sinulle ilmeisesti huonompi sijainti kuin krunikka.Bluntly kirjoitti:Jotain tuollaista ajattelinkin, mutta pimppaus ei ole edes tarpeellinen kun teen sen itse koskapa oma makuni on jotain aivan muuta.
Ei paha, mutta melkoisesti bonusta hintaan sijainnista.sivustahuutaja kirjoitti:Tässä sellainen, mitä 300k pikkukämpän pitää olla. Sinulle ilmeisesti huonompi sijainti kuin krunikka.Bluntly kirjoitti:Jotain tuollaista ajattelinkin, mutta pimppaus ei ole edes tarpeellinen kun teen sen itse koskapa oma makuni on jotain aivan muuta.
http://www.crape.fi/pages/index.php?type=3&ap_id=874#
Kiesus oikeasti mitä hintoja makuuhuoneettomista yksiöistä.sivustahuutaja kirjoitti:Tässä sellainen, mitä 300k pikkukämpän pitää olla. Sinulle ilmeisesti huonompi sijainti kuin krunikka.Bluntly kirjoitti:Jotain tuollaista ajattelinkin, mutta pimppaus ei ole edes tarpeellinen kun teen sen itse koskapa oma makuni on jotain aivan muuta.
http://www.crape.fi/pages/index.php?type=3&ap_id=874#
Makuuhuoneellisena 44m2 kämppä todennäköisesti maksaisi vähemmän. Linkkaamani kaltaiset kämpät ovat aika rajuja lifestyle-valintoja. Itse en esim. keksi missä tuon kämpän omistaja säilyttää kenkänsä ja ulkovaatteensa? Ilmeisesti tarkoitus on hakea aina joka vuodenaika pari asukokonaisuutta Kenzolta ja heittää vanhat uffille.Monsieur Manala kirjoitti:Kiesus oikeasti mitä hintoja makuuhuoneettomista yksiöistä. :shock:
Sido 1 kk euriboriin, tai jos pankkisi ei sitä tarjoa niin 3 kk euriboriin. Seuraa perässä. Maailmanloppu tulee. Joo. Nyt meillä on euro. Ihmisen psykologiaa, eripuraisuuden tunne esiintyy usein päätösten, erityisesti isojen päätösten yhteydessä. Juh.Quinevere kirjoitti:Hyvät asiantuntijat!
Mihin korkoon toi asuntolaina nyt sitten kantsii sitoa? Ilmeisesti Euriboriin, mutta mikä kk-määrä, eli kauanko ne korot vielä voi laskea? Eikös ameriikoissa just vedetty joku ohjurikorko lähelle nollaa, sitä EKP ja euribori sitten perässä vai? Vai onko tässä nyt kyseessä vaan se kauan povattu maailmanlopun alku vai mikä?
Ja mikä hemmetti tässä touhussa nyt ylipäätään on vikana, eikös taantumassa/lamassa ennen ole korot ollu pilvissä? Miksi nyt näin päin? Miksi musta tuntuu että mua kusetetaan kuitenkin tein niin tai näin? Häh?
Älä valita vaan osta!exPertti kirjoitti:Ovatko nuo kaikkien omakotitalojen myyntihinnat yhteen jaettuna määrällä? Outo tilasto.
No en minä tiedä. Kunhan liekitän vaan.exPertti kirjoitti:
Ovatko nuo kaikkien omakotitalojen myyntihinnat yhteen jaettuna määrällä? Outo tilasto.
Oulu, kaksiot = +10%. Nnggh.masa kirjoitti:Järvenpää, omakotitalot = -18% Ekselenzio!
Tuumailtiin tätä vähän lounaalla, ja yksi mahdollisuus voisi olla että sijoitusasuntojen - yksiöiden, kaksioiden - kysyntä on noussut aika reippaasti näissä olosuhteissa. Rahastot yms. eivät ehkä enää tunnu niin houkuttelevilta kohteilta kuin tavalliset kerrostaloasunnot Oulun keskustasta.aasi kirjoitti: Oulu, kaksiot = +10%. Nnggh.
Tuon tilaston perusteella kiinteistösijoittajat ovat keventäneet kaksiosalkkujaan Imatralla ja Kemissä sekä ostaneet lisää kaksioita Oulussa ja Rovaniemellä. On ne aikamoisia.aasi kirjoitti:Tuumailtiin tätä vähän lounaalla, ja yksi mahdollisuus voisi olla että sijoitusasuntojen - yksiöiden, kaksioiden - kysyntä on noussut aika reippaasti näissä olosuhteissa. Rahastot yms. eivät ehkä enää tunnu niin houkuttelevilta kohteilta kuin tavalliset kerrostaloasunnot Oulun keskustasta.aasi kirjoitti: Oulu, kaksiot = +10%. Nnggh.
Liekö noissa kommunistikaupungeissa yksityishenkilöitä kiinteistösijoittajina.Chap kirjoitti: Tuon tilaston perusteella kiinteistösijoittajat ovat keventäneet kaksiosalkkujaan Imatralla ja Kemissä sekä ostaneet lisää kaksioita Oulussa ja Rovaniemellä. On ne aikamoisia.
Ylläripylläri hinnat ovat laskeneet aikas lailla pikkupaikkakunnilla joissa on suljettu tehtaita.aasi kirjoitti:Liekö noissa kommunistikaupungeissa yksityishenkilöitä kiinteistösijoittajina.Chap kirjoitti: Tuon tilaston perusteella kiinteistösijoittajat ovat keventäneet kaksiosalkkujaan Imatralla ja Kemissä sekä ostaneet lisää kaksioita Oulussa ja Rovaniemellä. On ne aikamoisia.
Lähelle meni, eli muistaakseni kyse oli samasta hinnasta. Tämä oli kuitenkin alkumetreillä, jolloin talouskriisi oli juuri puhjennut ja tilanne ei niin toivoton.exPertti kirjoitti: Muistanko oikein, että kieltäydyit jossakin kohtaa kaupanteosta tuota ylemmällä hinnalla?
Joudun kuitenkin poikkeamaan konttorilla pyytämässä lisää rahoituslainaa, vaikka saisin 120k. Tuo ei enää edes harmita. Mutta ihan vakavissaan, olen jopa harkinnut heikkona hetkenä myyntiä jopa 115k:lla.exPertti kirjoitti:Toivottavasti nyt kuitenkin tärppää niin voit kipata sen "läheltä piti" oluen. Se maistuu hyvältä.