No mutta minähän panisin kaikkea, että se on huono ohjenuora päätöksen tekoon.Fcuk kirjoitti:Sä nyt panisit ilman muuta niitä, ei me epäillä!
Ketä sitten panisisit?
Re: Ketä sitten panisisit?
-
- Kitisijä
ainakaan ei täytä noita pöksyjä kovin kehuttavasti!Rouva Pupu kirjoitti:Kuuleppas F, mahtaako tuo postaamasi kuva olla pojasta vai miehestä?
Prepare for the worstest.
En tiiä...Rouva Pupu kirjoitti:Kuuleppas F, mahtaako tuo postaamasi kuva olla pojasta vai miehestä?

Mutta koska tykkään tunnustella fiiliksiäni tän Calvin Kleinin kampanjan suhteen niin postaanpa panetuksen katoamisen riskilläkin loput kuvat tähän perään. Varikkomatskua hei tsiksit!

-
- Kitisijä
Musta nuo japsit on ihan aikuisen näkösiä, babyfaceja tosin, eikä mitenkään hottiksia kun on ainakin yhdellä noin näkyvä vyötärö, liian vähän lihasta ja vähän kalvakkaitakin ovat. Lucy Liu kyllä kelpais!
Tuo french connectionin postaama "poju" taas on niin luikero ettei oikein sytytä.
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Tuo french connectionin postaama "poju" taas on niin luikero ettei oikein sytytä.
Hei mzungukaka vois postata päivän panettajat nyt thanks. Ja onko kukaan kuule vielä kertonu, että Fringen kattelu tuo mieleen sut?
En tiiä Torv noin tässäkään mut telkussa kyl jossain kohtia niiiiin. Tiekkö sykkii!

En tiiä Torv noin tässäkään mut telkussa kyl jossain kohtia niiiiin. Tiekkö sykkii!

^ No eippä oo paljoa leuanalusrasvaa hänellä, ei, leuan kulma terävä, tarviikohan ton edes vetää kieltä kitalakeen koko ajan kuten jotkut mallit kuulemma tekevät.
-
- Kitisijä
Aah, en oo tosta kuullu mutta yhden viikon aikana kuulin neljästi muistuttavani Scarlett Johanssonia! Ei mul kyl oo possunenää!1
Ootas, tiedän ainakin yhden mut en ehkä osaa laittaa kuvaa tähän., koitan.
Ainakin on tommonen meitsin peruskärsivä ilme naamalla
Kiittis, hyvältä tuo näyttää, otan kohteliaisuutena 
Ootas, tiedän ainakin yhden mut en ehkä osaa laittaa kuvaa tähän., koitan.
Ainakin on tommonen meitsin peruskärsivä ilme naamalla

Viimeksi muokannut nowaysis, 16.01.2009 16:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Scarlett nyt on ihan selkee sinä mut aattelin et se tulis kaikille mieleen, tuo ei. ![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
-
- Kitisijä
ei ihan!
en osaa copyttää tästä kuvaa, en oo koskaan vaivautunu opetteleen
http://image.wetpaint.com/image/1/0LlSP ... /GW161H202
No käyhän se tollainki! Toi Weedsissä ja Failure to Launchissa oli aivan ihkupihku! Zooey Deschanel.
Viimeksi muokannut nowaysis, 16.01.2009 16:37. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
-
- Kitisijä
No jos aasia-tytsyjä halutaan niin Devon Aoki mustassa puvussa aiheutti pienen kuolauksen.
Huonolaatuinen kuva.
Huonolaatuinen kuva.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
Ei tänne saa postata pelkkiä naamakuvia, Facebook on sitä varten, kroppaa kehiin!nowaysis kirjoitti:No käyhän se tollainki! Toi Weedsissä ja Failure to Launchissa oli aivan ihkupihku! Zooey Deschanel.
Nyt penikseni on fantastinen!
-
- Kitisijä
No googlaa ite, mä en osaa liittää niitä. Tottakai se on hot!1
Kateltiin äsken subilta tyttösen kanssa jotain hollywood-kuraa. Hathaway jäi mieleen silleen kivasti... Nyt lähden kyllä hemaisevassa naisseurassani syöpöttelee ja leffailee, kotiudun sit heterosti myöhemmällä testopestoni vierelle. EHKÄ.

Ihanan teiniksiä jotenkin.

Ihanan teiniksiä jotenkin.

... Hitomi Tanaka! Ei hajuakaan kumpi noista on etu- ja kumpi sukunimi, mutta... joo. Aika ennalta-arvattava veto multa.Bluntly kirjoitti:No jos aasia-tytsyjä halutaan niin...
-
- Kitisijä
Ainakin mun joskus muinaisuudessa pitkähköllä ulkomaan reissulla tuntemaan oppimat japsi neidit olivat noita nuoremman näköisiä. Ja ne olivat silloin 18->21 vuoden ikäisiä.exPertti kirjoitti:Ohhoijaa...
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
- Kitisijä
Ei kyllä, Isot hinkit, mutta ilman puolen sentin meikkikerrosta naama aika sammakkomainen ja kroppa täysin treenamaton.Duck kirjoitti:... Hitomi Tanaka! Ei hajuakaan kumpi noista on etu- ja kumpi sukunimi, mutta... joo. Aika ennalta-arvattava veto multa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Hmm. Kyllä noi pertsan kuvat saa mullekin sellasen pedofiiliksen päälle. Kylkiluut paistaa rimpuloilla kuin 14-kesäsillä pikkupissiksillä jotka juoksevat koulussa ruokatunteja karkuun. Söpöjä tyttöjä kyllä, mutta jollain tapaa vaikea synnyttää sellasta "vittu mä haluaisin nussia tolta aivot pihalle" -fiilistä. Ehkä olen feministi, tai sitten yritän salaa lämmitellä Vermuttia ja kumppaneita, kuka tietää!
On outoa, että minusta tulee aina kunnollinen, kun astun tänne Kitinään. Ei kirjoitusvirheitä eikä negaatioita pahemmin. Naisin teitä kaikkia.
-
- Kitisijä
^Oikein sensuelli keissi. Tykit näyttää uljailta tossa kuvassa 

Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.

Mikä on, kun viisari ei värähdä?
Toki olisin valmis auttamaan, jos Kiira pyytäisi kauniisti ja olisin Mr. Single, mutta joku mättää.
Onko Kiira liian kunnollinen? Kertokkee!
Sama vika. Ei sitten värähdä mitenkään.NuoriDaavid kirjoitti:
Mikä on, kun viisari ei värähdä?
Veikkaan Tixin olevan toista mieltä?
No mä panisin sitten teidänkin edestä. Tai vaikka takaa, sitähän tää kuva kutsuu selkeesti:

bedlam kirjoitti:No mä panisin sitten teidänkin edestä.
Kyllähän Kiiralla kaunis ruoto on, mutta kasvot eivät miellytä minua lainkaan. Niissä kun ei ole nähtävissä minkäänlaista kinkyä, pervoa, syntiä, tuhmaa eikä himoa. Pelkkä tyhjä kuori vaan.
Niin mut ne kilteimmän ja ujoimman näköset ne vasta tuhmiksi monasti paljastuukin!Onslow kirjoitti:Kyllähän Kiiralla kaunis ruoto on, mutta kasvot eivät miellytä minua lainkaan. Niissä kun ei ole nähtävissä minkäänlaista kinkyä, pervoa, syntiä, tuhmaa eikä himoa. Pelkkä tyhjä kuori vaan.