Ketä sitten panisisit?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
daddykillkill

Re: Ketä sitten panisisit?

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Duck kirjoitti:Eva Walhström = hot
Pikapuoliin "milf". Eikös hää oo pieniin päin?
Duck

Viesti Kirjoittaja Duck »

bedlam kirjoitti:^ pantavamman näkönen toi melkeen on. Tai oli, ennenkuin huomasin vasemman jalkansa, mitä siinä tapahtuu?
Epätasaisesti levitetty rasva kiiltää?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Aiheeseen liittyvää:

Yle Teksti-TV Sivu 207/1
SPORTMAGASINET FST5 klo 21.00

Ainakin 50 000 suomalaista douppaa

Jos huippu-urheilija kärähtää dopingin
käytöstä, saa tapahtuma paljon
näkyvyyttä. Samaan aikaan kuitenkin
"mattimeikäläiset" käyttävät Suomessa
paljon dopingia, eikä asiasta puhuta.

Illan Sportmagasinet pureutuu tähän
tikittävään kansanterveyspommiin.
Miksi tavallinen kansalainen on
valmis purkin kautta hakemaan
niin sanottua "musiikkivideovartaloa"?

Ääneen pääsevät niin anonyymikäyttäjä
kuin italialainen huippututkija,
suomalainen asian ekspertti kuin
urheiluministeri Stefan Wallinkin, joka
mm. pohtii pitäisikö dopingaineiden
käyttökin kriminalisoida Suomessa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Aiheeseen (isoihin naisiin) liittyvää:

Yle Teksti-TV Sivu 207/1
SPORTMAGASINET FST5 klo 21.00

Ainakin 50 000 suomalaista douppaa

Jos huippu-urheilija kärähtää dopingin
käytöstä, saa tapahtuma paljon
näkyvyyttä. Samaan aikaan kuitenkin
"mattimeikäläiset" käyttävät Suomessa
paljon dopingia, eikä asiasta puhuta.

Illan Sportmagasinet pureutuu tähän
tikittävään kansanterveyspommiin.
Miksi tavallinen kansalainen on
valmis purkin kautta hakemaan
niin sanottua "musiikkivideovartaloa"?

Ääneen pääsevät niin anonyymikäyttäjä
kuin italialainen huippututkija,
suomalainen asian ekspertti kuin
urheiluministeri Stefan Wallinkin, joka
mm. pohtii pitäisikö dopingaineiden
käyttökin kriminalisoida Suomessa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Onkos kellään palstalla kokemusta kehonaisesta? Itseni kaltaisella vinkuheinällä nyt ei tietenkään ole, mutta urbaanit legendat kertovat, että ainakin testokuurit nostaisivat libidoa?
Duck

Viesti Kirjoittaja Duck »

NuoriDaavid kirjoitti:Onkos kellään palstalla kokemusta kehonaisesta?
Mulla oli yks lyhytaikainen tuttavuus joka harrasti kuntonyrkkeilyä, mutta hänellä oli jotain henkisiä ongelmia. Eli otos on liian pieni tilastojen tekoon. Otan toki mielelläni lisää näytteitä.

Kerraan kun oltiin porukalla menossa Zetoriin siellä oli portsarina aika lailla ton Hellgan näköinen nainen, mutta hoikempi. Olin ihan lääpälläni, mutta ujostutti liikaa lähteä pokaamaan. Eikä poken pokaaminen nyt muutenkaan taida olla niitä ideoista parhaimpia. :)
Monsieur Manala

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

NuoriDaavid kirjoitti:Mutta lähtisin siitä ajatuksessa, että jos mennään kolminumeroisiin lukemiin, niin se on naiselle liikaa.

Nuo gladiaattorithan pesevät suurimman osan kitymiehistä mennen tullen. Muistan esim. että aikoinaan suomi-gladiaattoreista varsin hotin näköinen Barbi laittoi 130kg.
Naisilla noi heppahormonit vaan vaikuttavat aika merkittävästi tohon lihaksenkasvuun ja voimantuottokykyyn. Veikkaisin että loppupeleissä aika pirun harvassa on ne äänensä puolesta naiselta kuulostavat naiset jotka kolminumeroisia lukemia penkiltä punnertavat ilman mitään kreatiinia vahvempaa. Jo 50 kiloa penkiltä on normaalikokoiselle naiselle varsin komea tulos. Nää luonnostaan 90-kiloset amatsonit on tietty sitten jo vähän eri asia.
daddykillkill

NuoriDaavid kirjoitti:Onkos kellään palstalla kokemusta kehonaisesta? Itseni kaltaisella vinkuheinällä nyt ei tietenkään ole, mutta urbaanit legendat kertovat, että ainakin testokuurit nostaisivat libidoa?
Mikä nyt sitten on "kehonainen".

Ex-vaimo oli melkoinen salirotta ja ehdin tuossa juoksuaikana seurustella tovin yhden vitness-harrastajankin kanssa. Sanotaanko näin, että molemmat olivat mutulla aika lailla """keskimääräistä aktiivisempia""".
NuoriDaavid

daddykillkill kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Onkos kellään palstalla kokemusta kehonaisesta? Itseni kaltaisella vinkuheinällä nyt ei tietenkään ole, mutta urbaanit legendat kertovat, että ainakin testokuurit nostaisivat libidoa?
Mikä nyt sitten on "kehonainen"
Tarkoitin nimenomaan anaboleja käyttäviä. Käyttikö vaimosi tai vitnes-kilpailija?
daddykillkill

^ Ei kumpikaan käsittääkseni.
NuoriDaavid

daddykillkill kirjoitti:^ Ei kumpikaan käsittääkseni.
Njoo, sittenhän sä olet saanut nukkua yösi rauhassa :wink:

Lueskelin joskus itse salilla rimpuillessani anaboleja käyttävien naisten kokemuksia ja niissä jäivät mies(parkojen?) yöunet vähiin, kun naiset yöllä miehen nukkuessa imuuttelivat ratsua kuntoon ja hyppäsivät satulaan.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriDaavid kirjoitti:Kiira näyttää kauniilta nukelta. Vähän niinQ Barbie.
Piiskaan itseäni illalla kun arvostelen toisen ulkomuotoa näin rumasti, mutta minusta Kiira näyttää vähän dilleltä tai kehitysvammaiselta, en tiedä onko se joku karsastus vai mikä, mutta sellainen dillevaikutelma mulle tulee sen kasvoista.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

NuoriDaavid kirjoitti:Mun mielestä nainen EI SAA nostaa penkistä enemmän kuin minä, eli minä asetan universaalit rajat naisen lihasmassalle.
Mitä jos se nostaa sinut penkistä?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Zeb kirjoitti: mutta sellainen dillevaikutelma mulle tulee sen kasvoista.
Kun en ihmismieltä paremmin tunne, en voi varmaksi sanoa, tuleeko tuo vaikutelma pelkästään kasvoista. Nimittäin haastattelutilanteissa hän myös höhöttää kuin dille.

Eli ei vapaudu energiaa täällä(kään) Richterin asteikolla.
nowaysis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Zeb kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Kiira näyttää kauniilta nukelta. Vähän niinQ Barbie.
Piiskaan itseäni illalla kun arvostelen toisen ulkomuotoa näin rumasti, mutta minusta Kiira näyttää vähän dilleltä tai kehitysvammaiselta, en tiedä onko se joku karsastus vai mikä, mutta sellainen dillevaikutelma mulle tulee sen kasvoista.
Joo, silmissä tai kulmakarvoissa se vika saattaa hyvinkin piillä. Joskus tätä on tosiaan vaikee määrittää..

Minna Kauppi muuten on parhaimmillaan aika ihku. Siis ehkä panisin, jos olisin vähintään 185cm pitkä mies. Ihkuutta lisää se, että se yleensä selittää ihan höpöjä ja sekoilee sanoissaan :) Oon fani.
Prepare for the worstest.
nowaysis
Kitisijä

No höhöttää Minnakin, muttei siitä dillevaikutelmaa tule, eihän? Enemmänkin vähän semmonen höpsö vaan, mikä on mun mielestä ihan söpistä ja suotavaa.
Monsieur Manala

Onpas tosiaan hot eikä yhtään dillen näkönen.

Kuva

Kuva

Alkaa se Kiira tuntumaan ihan hotsittavalta vaihtoehdolta jo... :roll:
NuoriDaavid

Zeb kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Mun mielestä nainen EI SAA nostaa penkistä enemmän kuin minä, eli minä asetan universaalit rajat naisen lihasmassalle.
Mitä jos se nostaa sinut penkistä?
Ei käy, vaikka en olekaan kolmenumeroisissa lukemissa :)
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

^Ihme nirsoilua!! Tää on kyllä muutenkin siitä hauska ketju että joka jannulla näyttää olevan valinnan varaa yllin kyllin :D
nowaysis
Kitisijä

No arvasin manala että joku kaivaa niitä juoksukuvia!1 siks laitoinkin _parhaimmilaan_. Linnan juhlissa on vähän eri lookki ja monissa mallikuvissakin ;-)
nowaysis
Kitisijä

Mitä valinnanvaraa? Kyllähän nyt maailmassa pantavia ihmisiä on yllin kyllin. Ei tässä mistään tsaansseista ollutkaan kyse ;-)
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

nowaysis kirjoitti:No arvasin manala että joku kaivaa niitä juoksukuvia!1 siks laitoinkin _parhaimmilaan_. Linnan juhlissa on vähän eri lookki ja monissa mallikuvissakin ;-)
Mut hei, kyl naisen tulee näyttää aina hyvältä. Muuten sortuu unelmat ja kaikki. Ei voi kato eikä pidä ottaa riskiä, et näyttää paskalta. Se on sitten sen naisen henkilökohtainen voivoi ja gudbai.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

No näillä on varaa dissata vaikka Wahlströmiä, Kiiraa ja sitä sun Kauppia ulkoisten avujen puutteen vuoksi. Olisi kiva nähdä mitä ne kotona panee :wink:
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mut hei, kyl naisen tulee näyttää aina hyvältä. Muuten sortuu unelmat ja kaikki. Ei voi kato eikä pidä ottaa riskiä, et näyttää paskalta. Se on sitten sen naisen henkilökohtainen voivoi ja gudbai.
Toisin sanoen ei saa ainakaan urheilla, syödä, juoda tai puhua kameran ollessa lähimaastossa. Mulla tosin toikaan ei auta, pitäis olla apinasuodatin.
Monsieur Manala

Zeb kirjoitti:Olisi kiva nähdä mitä ne kotona panee :wink:
Järjestäen seksikkäämpiä naisia, kiitos kysymästä.