Pappailu?

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Vesper
Kitisijä

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

MGandhi kirjoitti:Juu, tääl o ollu meno päällä ja mä olen jäänyt lapsellisten jyrän alle. :) Tämä asia niitä yhdistää vaikka kaikesta muusta olisivat eri mieltä.
Mä en viitsi edes aloittaa, mulla ei kestä pinna sitäkään vähää mitä sulla :D
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:Mun mielestäni parempi kysymys olisi, jos jonkun pitäisi kuolla

1)Sinun
2)Lastesi
3)Puolisosi

Niin kuka se olisi. Mn vastaus ei olisi ainakaan lasten.
En pysty kuvittelemaan muuta vastausta kuin itseni. Muunlaisen valinnan jälkeinen elämä ei olisi elämisen arvoista.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
MGandhi

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Mun mielestäni parempi kysymys olisi, jos jonkun pitäisi kuolla

1)Sinun
2)Lastesi
3)Puolisosi

En pysty kuvittelemaan muuta vastausta kuin itseni. Muunlaisen valinnan jälkeinen elämä ei olisi elämisen arvoista.
Kuinka ihanan runollista! <3 :laatta:
Onslow

Viesti Kirjoittaja Onslow »

MGandhi kirjoitti:Tämä asia niitä yhdistää vaikka kaikesta muusta olisivat eri mieltä.
Ei vaan kyseessä on salaliitto. Se solmitaan synnärillä verivalana ja missiona on aina dissata lapsettomia vaikka olisivat oikeassa. Ihan sama mikä asia on kyseessä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

MGandhi kirjoitti:Kuinka ihanan runollista! <3 :laatta:
Itse valitsisit luonnollisesti lapsesi?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
MGandhi

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:Kuinka ihanan runollista! <3 :laatta:
Itse valitsisit luonnollisesti lapsesi?
Muijan tietenkin. Mutta en silti tulisi tänne siirappia vuotavana kertomaan siitä, jos valitsisin itseni. Te vaan ootte niin... niin... *keksi halveksumista kuvaava sana*
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

MGandhi kirjoitti:Te vaan ootte niin... niin... *keksi halveksumista kuvaava sana*
Ai tämä olikin siirappitesti. Voi vittu, taas mua viilattiin.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Riemumieli kirjoitti:
Onslow kirjoitti:Näin dokkarin jossa avustettua itsemurhaa suunnittelevan miehen vaimo oli päättänyt itsemurhata itsensä miehensä kanssa samaan aikaan vaikka oli täysin terve.
Kuulostaa lähinnä mielisairaudelta, ei rakkaudelta.
Joo, komppaan tätä, sillä erotuksella, että mielisairausmääritelmää en käyttäisi virallisessa merkityksessään, mutta mielenterveysongelmainen kuitenkin.
Onslow

Zeb kirjoitti:Joo, komppaan tätä, sillä erotuksella, että mielisairausmääritelmää en käyttäisi virallisessa merkityksessään, mutta mielenterveysongelmainen kuitenkin.
Hulluinta asiassa oli se, että niiden lapset tuki äitiään täydellisesti.

Perintoä odotellessa?
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

1)Sinun
2)Lastesi
3)Puolisosi

Ihanan skitso kysymyksen asettelu eli mielenkiintoista. Onneksi ei ikinä (kai) tarvitse tehdä tuollaista valintaa. Valitsisin ensin itseni, mikäli voisin olettaa, että lapseni pärjäisivät puolisoni hoidossa yhtä lailla kuin minun. Sitten meneekin vaikeammaksi, saattaisin kieltäytyä valitsemasta, kuten siinä Sofian jutussa vaimikäseoli kun piti valita kumpi lapsista tapetaan, tai tapetaan molemmat. Mut ei lapsia ainakaan ikinä voisi valita, niitähän puolustetaan vielä viimeisen hengenvedon jälkeenkin.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Onslow kirjoitti:Hulluinta asiassa oli se, että niiden lapset tuki äitiään täydellisesti.

Perintoä odotellessa?
Ehkä niillä oli ollut tosi vittumainen lapsuus. Vanhempiaan voi kuulemma myös vihata.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Täällähän on niin mielenkiintoinen sota menossa, että täytyy heittää vähän bensaa liekkeihin ja näin lapsettomana väittää tietävänsä jo nyt mitä oma lapsi merkitsisi itselle. Oksupoksunärästys 4-5 tuntia on miniatyyriskenaario sen rinnalla mitä itse olen ehtinyt jo kuvitella siellä fantasiamaailmassani joka on todetusti kaikilla mittareilla mitattuna aika vilkas.
Onslow

exPertti kirjoitti:Onslowin joko provosoitui tai sitten provosoi.
No ei kyllä kumpikaan vaihtoehto osunut kohdalle. Mulla kun ei ole ollut mitään syytä provosoitua missään kohtaa.
MGandhi

exPertti kirjoitti:...
Älä iso mies itke noin paljon ja usein. Se ei ole herkistäkään miehistä pitävistä naisista sööttiä.

En jaksa tuohon satuusi nyt kommentoida. Kommentoin myöhemmin. Väärin se joka tapauksessa meni.
Onslow

exPertti kirjoitti:Ylermille. Tunsin halua kommentoida tekstiäsi vaikka sen poistitkin, mutta vastustin.
Ylli perkele. Paa se takas!
Onslow

exPertti kirjoitti:vanhemmuudesta. Haaveilinhan siitä
Minä taas en. En koskaan missään vaiheessa ollessani sinkku.
Vasta vakiinnuttuani annoin itselleni luvan ajatella vanhemmuutta. Ja se kokeminen iski kuin tuhat volttia*.Ei mikään aiemmin kokemani, kuvitelmani tai uskomani asia ole vetänyt sille kokemukselta vertoja, eikä vedä. Hyvä niin, sillä sitä hienommaksi se kokemus muodostuu, mitä vähemmän asiasta tiedän.

*) korkkarista tuttu

Hik ja kippis.
Onslow

exPertti kirjoitti:ultimaalisen sinkkuelämän sijaan
Minä taas uskallan väittä että tällä palstalla ei ole ketään muuta, joka olisi viettänyt yhtä vauhdikkaan ja tapahtumia täynnä olevan sinkkuelämän kuin minä. Ja en todellakaan vaihtaisi sitä elämää takaisin. En mistään hinnasta.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

SikaMika saattanee olla kyllä ihan hyvä vastus.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mä pistäisin rahat KK:lle.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Onslow

Mikähän olisi mittari?

- pantujen naisten määrä?
- ryypättyjen rahojen määrä?
- ryypättyjen viikonloppujen ja päivien määrä?
- munattujen ihmissuhteiden määrä?
- poikamiehenä vietetyn ajan määrä?
- seksikokemusten erikoisuus, kokemukset?

veikkaan KK:n olevan vahva haastaja, mutta sikahan on vasta ihan amatööri!
Rouva Pupu

Jos puhuttais mielenkiintoisesta, avartavasta ja jännittävästä elämästä niin Elco veis voiton ja vielä pariutuneena!!
Onslow

Rouva Pupu kirjoitti:Jos puhuttais mielenkiintoisesta, avartavasta ja jännittävästä elämästä niin Elco veis voiton ja vielä pariutuneena!!

Varmasti, jos pitää matkailua kaiken aana ja oona. Minä en pidä.
Rouva Pupu

^En pidä minäkään, en ole matkustellut kuin kerran ulkomaille töihin! Mutta se on sitä silti!!
Onslow

Rouva Pupu kirjoitti:Mutta se on sitä silti!!
No ei o. Mä ottaisin mielummin lämpimän 50m2 autotallin, kuin kuukauden loman papuavanhagalileassa.
MGandhi

Onslow kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Jos puhuttais mielenkiintoisesta, avartavasta ja jännittävästä elämästä niin Elco veis voiton ja vielä pariutuneena!!

Varmasti, jos pitää matkailua kaiken aana ja oona. Minä en pidä.
Voittaako kisan vain niillä perusteilla, joissa sinä olet paras?
Onko muuten kukaan koskaan haukkunut sua ylimieliseksi tai itserakkaaksi?
Minä taas uskallan väittä että tällä palstalla ei ole ketään muuta, joka olisi viettänyt yhtä vauhdikkaan ja tapahtumia täynnä olevan sinkkuelämän kuin minä.
Aika rohkea väite.