Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
EveryWoman
Kitisijä

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Gat kirjoitti:Onpahan vaan tapoja, nättejä rituaaleja ja kirkkorakennuksia.
Mun mielestä kristilliset rituaalit ovat kyllä pääasiassa kaikkea muuta kuin nättejä. Esimerkiksi se, kuinka ihmiset pakotetaan jo lapsesta lähtien valehtelemaan (uskontunnustus). Ei minulta ainakaan kukaan ole kysynyt, uskonko tosiaan Jumalaan ja Jeesukseen, vaan se on oletusarvo, jonka mukaan toimitaan. Valehtele ääneen tai et kuulu meihin!! Eipä ollut ala-asteikäisenä vaikea valita.

Entäpä sitten virsien veisuu, joka on niin sävellysten, sovitusten kuin sanoitustenkin valossa kuin suunniteltu kurjistamaan ihmistä? Epätoivo, ahdistus, tuska ja kaikkinainen kurjuus on niissä esiintyvän narratiivin mukaan ainoa, mihin ihminen ilman Jumalaa kykenee. Minun mielentilaani ainakin sellaisen kuunteleminen (saati sitten siihen osallistuminen!) vaikuttaa lamaannuttavasti. Olisi mielenkiintoista päästä tutkimaan, kuinka tämän ns. käänteisen Obama-efektin täydellinen eliminointi yhteiskunnasta vaikuttaisi mm. masennustilastoihin.

Lapsen nimenantojuhlat, hautajaiset ja muut elämän käännekohtiin liittyvät ritualistiset tavat ovat mielestäni muuten ok, mutta niihinkään en kyllä kaipaa mitään sadunkertojia messuamaan. Kirkkorakennukset hiljentymispaikkoina taitavat olla uskontomme ainoa piirre, jonka olemassaoloa lämpimästi kannatan, mutta toisaalta niidenkin antaminen hihhulien kontrolloitaviksi vituttaa raskaasti.
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

Ann kirjoitti:
Gat kirjoitti:Ja uskothan, kun Paavi sanoo, että vain Katolisessa Kirkossa on "pelastus", mitälieneekään. Me muut käristymme ikuisesti Helvetissä?
Ainakin toivon niin..
Ja minä todella toivon, että tuossa lasket leikkiä.
Muutenhan toivot, että ei-katolisia ystäviäsi ja myös Mylwiniä kidutetaan ikuisesti. Jos taas ajattelet, että Helevettiin joudutaan kumminkin , josta katolisen kirkon avulla pääsee pois... niin sekin että Helevettiin joudutaan kuuluu siihen uskontoosi, jota TOIVOT.
Taidat olla pahempi ihminen kuin luulinkaan.

(No, onneksi PetriFB:n mukaan Katolinen Kirkko on Ilmestyskirjan Babylonin Portto, ja kaikki katoliset joutuu Helvettiin :D )
Ann kirjoitti:
Gat kirjoitti:Ei vaan.. joissakin ns. uskiksissa tykkään, että mitä "uskovat" onkin vain leikkiä.. kunhan vain myöntäisivät että se on leikkiä.. muuten menee liian pahaksi.
Tähän pätee sama kuin muiden paneskeluihin: ei kuulu minulle mitä jumalaa tai kenen kullia palvot.
Minusta sinun tulisi ei noin elää omissa maailmoissasi ja antaa muidenkin elää (vaikka se niin modernin humaanilta kuulostaa) .. vaan tunnustaa, että uskontosi on vain LEIKKIÄ. Jos sitä ei sanota, on ollut nähtävissä aika rumaa jälkeä.
Viimeksi muokannut Gat, 27.01.2009 1:45. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

Yllä Annalle.
Ja EW: aikaisemmalla sivuilla laitoin jo vastauksen ND:n ihmettelyihin kirkkoon kuulumisestani, näitkö sen?
EveryWoman kirjoitti:
Gat kirjoitti:Onpahan vaan tapoja, nättejä rituaaleja ja kirkkorakennuksia.
Mun mielestä kristilliset rituaalit ovat kyllä pääasiassa kaikkea muuta kuin nättejä. Esimerkiksi se, kuinka ihmiset pakotetaan jo lapsesta lähtien valehtelemaan (uskontunnustus). Ei minulta ainakaan kukaan ole kysynyt, uskonko tosiaan Jumalaan ja Jeesukseen, vaan se on oletusarvo, jonka mukaan toimitaan. Valehtele ääneen tai et kuulu meihin!! Eipä ollut ala-asteikäisenä vaikea valita..
Ihan totta tuokin.
Tosin ala-asteikäisenä en paljoa kelaillut. Eikä uskonnon kirjoissa silloin ollut kunnon dogmatiikaakaan, vaan lässynlässyn moraalisia kertomuksia Raamatun tarinoista ammentaen (Jättäen ne massamurhat pois :D )

Sitten rippikoulussa meillä oli monta jotka oli ihan ateisteja. Minä en, mutta toisaalta enpäs kiinnittänyt huomiota teologiaan, kunhan opettelin rämpsyt ulkoa ja ujostelin yhtä nättiä misua. En huomioinut eroa, että olen ehkä joku mystis-panteisti mutten oikea kristitty.

Lukiossa sitten kiinnostavinta oli muiden uskontojen osuus. Tietty kirkkohistoriallakin oli sivistysarvoa, mutta ihmettelin, että esim. kerettelläisten ja noitien vainoista ei paljon kirjoissa ollut.
EveryWoman kirjoitti: Entäpä sitten virsien veisuu, joka on niin sävellysten, sovitusten kuin sanoitustenkin valossa kuin suunniteltu kurjistamaan ihmistä? Epätoivo, ahdistus, tuska ja kaikkinainen kurjuus on niissä esiintyvän narratiivin mukaan ainoa, mihin ihminen ilman Jumalaa kykenee. Minun mielentilaani ainakin sellaisen kuunteleminen (saati sitten siihen osallistuminen!) vaikuttaa lamaannuttavasti. Olisi mielenkiintoista päästä tutkimaan, kuinka tämän ns. käänteisen Obama-efektin täydellinen eliminointi yhteiskunnasta vaikuttaisi mm. masennustilastoihin..
Jeesus, enhän minä nyt sentään sunnuntaisin jumalanpalveluksissa ole käynyt! Rippikoulun edellä pakosta muutaman kerran jouduin ja huomasin että tylsää oli. Sitten Davelle mainitsemani joulu- ja pääsiäiskirkko oli vain tunnelmointia ja perinnettä. Enhän minä tiedä ortodoksien opeista paljon mitään, mutta juhlava tapahtuma se pääsiäisyön palvostelu.

Siis otan nuo ihan väljästi.
EveryWoman kirjoitti: Lapsen nimenantojuhlat, hautajaiset ja muut elämän käännekohtiin liittyvät ritualistiset tavat ovat mielestäni muuten ok, mutta niihinkään en kyllä kaipaa mitään sadunkertojia messuamaan. Kirkkorakennukset hiljentymispaikkoina taitavat olla uskontomme ainoa piirre, jonka olemassaoloa lämpimästi kannatan, mutta toisaalta niidenkin antaminen hihhulien kontrolloitaviksi vituttaa raskaasti.
Kirkkorakennuksia tykkään katsella historiallisista ja arkkitehtonisista syistä.

Enon hautajaisissa vähän huvitti, miten naispappi ei kirkossa vaan muistotilaisuudessa luki Ilmestyskirjasta, mitä Taivaan Iloja "meille kristityille" on kuoleman jälkeen. Eipä lukenut kohtaa samasta kirjasta, että avionrikkojat ja valehtelijat heitetään tuliseen järveen käristymään. Siis nimenomaan se enoni :D

Elikkä hassua rusinat-pullasta -mössöä. Hyvähän oli olla sekin rituaali, mutta toisaalta en ymmärrä miksi papit haluavat olla pappeja.

Ja on kyllä niinkin kuten vihjaat, että karisma- sekä fundishihhulit lisäävät vaikutustaan luterilaisessa kirkossa. Ja nykykirkko sitten tasapainoilee näiden "tosiuskovien" ja paljon maallisempien ihmisten, joita suurin osa kirkon jäsenistä on, välillä.
-KB
Ann
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ann »

Gat kirjoitti: Ja minä todella toivon, että tuossa lasket leikkiä.
En ikinä. Tämä postailu on ryppyotsaista touhua, joskus myös -reikäistä.
Gat kirjoitti:Muutenhan toivot, että ei-katolisia ystäviäsi ja myös Mylwiniä kidutetaan ikuisesti.
Kova käännytystyö on käynnissä, eli TOIVO elää.
Gat kirjoitti:Taidat olla pahempi ihminen kuin luulinkaan.
..ja sinä olet niitä ihmisiä joiden hyvä-laatuluokitusta en edes tavoittele. Eli sovitaan näin.
Gat kirjoitti: Minusta sinun tulisi ei noin elää omissa maailmoissasi ja antaa muidenkin elää.. vaan tunnustaa, että uskontosi on vain LEIKKIÄ. Jos sitä ei sanota, on ollut nähtävissä aika rumaa jälkeä.
Jos leikin vastakohtana on muiden tekemisten tarkkailu, arvostelu ja kivien nakkelu, niin kyllä: leikkiähän tämä on. Ryppyotsainen tuomitsijahan se Jeesuskin oli.
Rotan aivot valtasivat pääni.
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

NuoriDaavid kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Nimeltä mainitsematon maailman suurin IT-alan palveluyritys IBM on nyt tällä viikolla kaksi kertaa tehnyt mulle oharin.

Service deskistä on pitänyt kaksi kertaa tulla henkilö asentamaan mulle uusi työasema, mutta kummallakaan kertaa ei ole ko. hemmoa näkynyt sovittuna aikana, vaikka ajan olen henk. koht. sopinut hänen kanssaan.

Hiukan kyllä ihmetyttää, että sama mies voi kaksi kertaa unohtaa tulla asentamaan konetta.
Kolmas kerta todensanoo? Taas sovittu treffit.
No nyt tärppäsi. Sain jopa 24´´ litun, melkein huimaa kun tätä katsoo.

Pistin silti asiakastyytyväisyyskyselyyn huonoimman arvosanan, eihän sitä muuta voi, kun kaksi kertaa jään odottamaan miestä ja ketään ei näy.
NuoriDaavid

Gat kirjoitti: Kuulunhan minä valtioonkin. Pakosta toki.
Mutta että eroaisin kaikesta, joka ei ihan täysin miellytä?
En minä niin kiihkoilija sentään ole.

--
Tutkimatta, kuten useimmat ihmiset, paljoa mitään välittämättä..
totta kai voi kuulua kirkkoon yleisenä perinteenä. Just niiden rituaalien ja kirkkorakennusten ylläpidon ym hyväksi. Jo lapsesta asti olen kuulunut enkä aktiivisesti liittynyt, eikä kiinnosta aktiivisesti erotakaan.

Lisäksi minusta on parempi, että Suomessa kirkko ei ole irti valtiosta. Kuten USA:n teoriassa hyvänä mutta käytännössä huonona periaatteena on. Siellä sitten näkyy, että kun ei ole maltillista kansankirkkoa kanavoimassa, kaikki fundislahkot ja teevee-evankelistat vievät ihmisiä kuin pässiä narussa.
Toki saat kuulua kirkkoon, eihän se ole minulta pois. En vain ymmärrä logiikkaasi. Et ilmeisimmin usko kristinuskon opetuksiin, mutta silti maksat prosentin tuloistasi instituutiolle, jonka tehtävä nimenomaan on levittää tuota taikauskoa ihmisten mieliin.

Valtioonkuulumiskommenttisi on huono, koska - kuten itsekin toteat - valtiosta et voi erota, jos aiot asua Suomessa.

Viimeinen kappale tuo mieleen ajatuksen jonkinlaisesta suojelurahan maksusta, mutta tuskin sitä tarkoitat.

Kirkkorakennuspuolen periaatteessa ymmärrän, mutta melkoinen arkkitehtuurin ystävä olet, jos olet valmis lahjoittamaan prostentin tuloistasi pelkästään tuota varten.

Oletko ajatellut, että eroaisit kirkosta ja lahjoittaisit vastaavan summan johonkin, johon uskot? Esim. eläinsuojeluun?
Lilo
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Vaihdan nimekseni kohta Nakki-piika. Juokse, etsi, hae, hoida. Prkl.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

Ann kirjoitti:
Gat kirjoitti: Ja minä todella toivon, että tuossa lasket leikkiä.
En ikinä. Tämä postailu on ryppyotsaista touhua, joskus myös -reikäistä.
Gat kirjoitti:Muutenhan toivot, että ei-katolisia ystäviäsi ja myös Mylwiniä kidutetaan ikuisesti.
Kova käännytystyö on käynnissä, eli TOIVO elää.
Gat kirjoitti:Taidat olla pahempi ihminen kuin luulinkaan.
..ja sinä olet niitä ihmisiä joiden hyvä-laatuluokitusta en edes tavoittele. Eli sovitaan näin.
Gat kirjoitti: Minusta sinun tulisi ei noin elää omissa maailmoissasi ja antaa muidenkin elää.. vaan tunnustaa, että uskontosi on vain LEIKKIÄ. Jos sitä ei sanota, on ollut nähtävissä aika rumaa jälkeä.
Jos leikin vastakohtana on muiden tekemisten tarkkailu, arvostelu ja kivien nakkelu, niin kyllä: leikkiähän tämä on. Ryppyotsainen tuomitsijahan se Jeesuskin oli.
Ironian tajuni ei toimi, mutta toivon taas, että vain pelleilet yllä.
Kyllä, lasken sinut perverrssiksi pahaksi, jos haluat uskoa oppiin, jonka mukaan kuolleita (siihen ei enää lähetystyökään auta) ei-katolisia kidutetaan ikuisesti. Kelaa ny itse miltä kuulostaa.

Muutenhan tuo vastauksesi lyhykäisyydessään vastaa kaikkien muidenkin huuhaalahkojen standardiselityksiä.

Ja vaikka ei sinulla tosissaan noin menisi... niin alan mahdollisesti oivaltaa jotain itselleni uutta uskovaisten ihmisten mentaliteetista. Tähän asti en ole voinut päätyä muuhun kuin epäkorrektiin oivallukseen, että uskovaiset ovat tietoisesti umpipahoja. Mikä olisi sillä lailla kunnioittavaa kuitenkin, että olettaisin heidän olevan sen verran tajuissaan, että pystyisivät muuttumaan.

Nyt sinustakin johtuen alkaa kajastaa, että entäs jos uskovaiset ja useimmat muutkin ihmiset elävät ihan viattomasti omissa maailmankuvissaan, miettimättä loppuun asti maailmanselityksiensä merkityksiä.. ja myöskään kokematta kipeästi kaikkia muita maailmanselityksiä, jotka minulla liiankin herkkänä tuntuvat ihan ylivyöryvinä.

Heitä sellainen ei kiinnosta, koska heillä ei ole kykyä kiinnostua.
Eräänlaisia ohjelmoituja robotteja. Ei edes varsinaisesti pahoja, jotka pystyisivät muuttumaan. Patologisen valehtelijan persoonallisuus, mutta sillä lailla viattomasti, että heistä ei ole muuta tajuamaan.

Hyväkin, jos sinäkin yhdistät siihen modernin monikulttuurisen suvaitsevaisuuden (ennenhän vierasaatteiset poltettiin roviolla), mutta toisaalta tuo suvaitsevaisuus on näppärä kikka taas elää vain omassa maailmassaan, perusteluna että antaa muidenkin elää. Mutta kun se leikki voi joskus tulla vaaralliseksi poliittisesti ja ihmisten mielien saastuttajana. Jotta saataisiin aikaan jotain, pitäisi myöntää, että leikkiähän minä vaan.

Sitten en tiedä oliko lopun Jeesus-juttusi piikki uskontojen arvostelua kohtaan vai ei. Jeesuksella muuten oli tapana solvata rumasti silloisen uskonnon hurskaita kannattajia :D
Mutta tyypillistä sekin, että kun uskonnot esittävät autöritäärisiä dogmejaan, aiheuttavat niillä paljon pahaa.. ja jos joku arvostelee uskontoja.. silloin uskovaiset alkavat parkua ahdasmielisyydestä ja vainosta! Ovela kikka! :D

Beam me up Scotty! :D
NuoriDaavid kirjoitti:Viimeinen kappale tuo mieleen ajatuksen jonkinlaisesta suojelurahan maksusta, mutta tuskin sitä tarkoitat.

Kirkkorakennuspuolen periaatteessa ymmärrän, mutta melkoinen arkkitehtuurin ystävä olet, jos olet valmis lahjoittamaan prostentin tuloistasi pelkästään tuota varten.

Oletko ajatellut, että eroaisit kirkosta ja lahjoittaisit vastaavan summan johonkin, johon uskot? Esim. eläinsuojeluun?
Tavallaan suojelurahaa joo.
Mutta ei omaksi hyväkseni, vaan että Luterilainen kirko pysyisi pystyssä kaikenmaailman hihhulilahkojen korvaajana. Ja myös sitten oma perinne ja tavat. Prosenttia tuloistani en maksa, koska tuloveron alaista on pieni osa tuloistani.
Viimeksi muokannut Gat, 27.01.2009 12:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-KB
Homeboy65
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Eiköhän Gat Luterilainen kirkko sentään pysyisi pystyssä vaikka et antaisikaan sille "paalua". Ko. kirkon jäsenmäärä on vielä n. 80 % ja sillä on omaisuuttakin hitosti... :wink:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
nowaysis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

urpiainen kirjoitti:.
Kaiken tämän metafyysisen sanapaljouden ymmärsin niin, että minustakin oli mukava tietää kummieni(ei-kirkollisten haltijakummieni, isäni siskon ja hänen miehensä) huolehtivan minusta jos vanhempani kuolisivat. Esiteini-iässä raivon vallassa tätä joskus ääneen toivoinkin. Kyllä kummivanhempiin tai erityisesti tätiin suhde on edelleen läheinen, ja hän jos joku voisi olla ns. toinen äitini. Olin toisinaan serkulleni kade kun hänellä oli niin kiva äiti ja sitten voitiin leikkiä että oltiin sisaruksia.

Omalle lapselleni valittiin neljä kummia: setä, eno ja eräs elämästämme tippunut pariskunta, jotka ylpeä isukki paheellisessa humalatilassa oli pyytänyt kummeiksi tulevan kummilapsen kehitystilan ollessa raskausviikolla 13. Minulta lupaa kysymättä. Valitettavasti kumpikaan sukulaiskummi ei sen kummemmin ole rooliaan toteuttanut, ja asuvatkin pirun kaukana molemmat. Samoin oma (haltija)kummipoikani, joka ei jostain syystä tule oman muksuni kanssa toimeen ollenkaan(ehkä hieman vanhempana). Kummipoikani vauva-aikana samassa kaupungissa asuessamme tunsin kyllä suurta ylpeyttä sylitellessäni omaa kummilasta. Läheisempi koen kuitenkin olevani niiden kavereitten lapsien kanssa, joita näen useammin. Ehkä omatuntoni koki pienen pistoksen, ja voisin koittaa parantaa rooliani kummina.

Mistä hitosta tuo haltijakummi muuten tulee?
Prepare for the worstest.
nowaysis
Kitisijä

Lilo kirjoitti:Vaihdan nimekseni kohta Nakki-piika. Juokse, etsi, hae, hoida. Prkl.
Kuulostaa ihan Grimmin sadulta :P Nakki-piika ja pavunvarsii?
nowaysis
Kitisijä

NuoriDaavid kirjoitti: Valtioonkuulumiskommenttisi on huono, koska - kuten itsekin toteat - valtiosta et voi erota, jos aiot asua Suomessa.
Kaverini muuten kerran yritti. Postitti muistaakseni passinsa presidentin kansliaan kohteliaan ilmoituksen kera, mutta lähettivät mokomat takaisin.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Onko teille muuten tärkeää se, että kummit ovat molemmille vanhemmille läheisiä henkilöitä?
Kimmen
Kitinän uhri

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

nowaysis kirjoitti:
Lilo kirjoitti:Vaihdan nimekseni kohta Nakki-piika. Juokse, etsi, hae, hoida. Prkl.
Kuulostaa ihan Grimmin sadulta :P Nakki-piika ja pavunvarsii?
Tuo kuulosti kyllä enemmänkin aikuisviihteeltä.
Älä löi! En ole hurrit!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Rouva Pupu kirjoitti:Onko teille muuten tärkeää se, että kummit ovat molemmille vanhemmille läheisiä henkilöitä?
Hölmöltä tuntuisi, jos vaadittaisiin molempien läheisyys. Mielestäni kumpikin saa ensin valita omansa ja sitten yhdessä vielä kelataan, ovatko jomman kumman valinnat ehdottomia nounouta. Jos joku ei kertakaikkiaan toiselle kelpaa järkevin perustein, vaikka olisi tämän toisen ykkönen, niin en itse ainakaan väkisin vaatisi toista suostumaan valintaani.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
nowaysis
Kitisijä

Ei munkaan mielestä tarvi molemmille olla. Vaikkapa joku lapsuudenystävä voi olla sellainen, jota toinen ei ole koskaan nähnytkään, mutta on toiselle edelleen tärkeä.
Fcuk

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Rouva Pupu kirjoitti:Onko teille muuten tärkeää se, että kummit ovat molemmille vanhemmille läheisiä henkilöitä?
Meillä vain minä valitsin tytölle kummeja (siitä sattuneesta syystä, ettei mies oikeastaan ollut kuvioissa), mutta noista valitsemistani vain 1 oli miehelle uus tuttavuus. Muistan miettineeni oliko minullekin liian uus mut olin tavallaan kohtelias ja halusin pariskunnan molemmat kappaleet (erosivatkin jossain tässä välissä mut ei muuttanu kummitilannetta mitenkään, nyt taas yhdessä).

Poitsulle annoin lopulta miehen valita ihan kaikki mut eipä tuo yhtään itselleni tuntematonta edes ehdottanut. En usko, että olisin mitään ihan punttiskamua "kelpuuttanu" mut kyllä jonkun niistä vähän kaukasemmista nuoruudenkamuistaan, joita ei montaa kertaa vuodessa näe. Läsnäolopakkoa ei tavallaan ole. Eikä siitä Jeesuksestakaan nyt tartte kertoa. Eikä oikeutta lapsiin vanhempien kuollessa ole (siitä on omat paprunsa).

Kuhan nyt ei ihan sysirumia köyhiä haisevia hulluja valitse niin ihan sama onko vähän etäisemmän oloinen valintahetkellä ja tulevaisuudessa.
nowaysis
Kitisijä

Kimmen kirjoitti: Kuulostaa ihan Grimmin sadulta :P Nakki-piika ja pavunvarsii?
Tuo kuulosti kyllä enemmänkin aikuisviihteeltä.[/quote]

Kumpikin meistä oman suotimensa läpi näitä tulkitsee ;)
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Joo, ei mullekaan tärkeää onko molemmille läheiset. Kuitennii omalta puolelta tulee juuri ne lapsuudenystävät ja mahdollisesti mieheltäkin. Toki olen tavannut muutamia kertoja, mutta ei mitään "suhdetta" ole syntynyt. Toisaalta ei ole kokemusta sillasesta, että joku olisi niin nounou, että pitäisi pohtia sen enempää. En kieltäytyisi, jos mies ehdottaisi itselleen läheistä ihmistä, josta en jostain syystä pitäisi hirveästi tai kokisi sielujen sympatiaa. Eriasia olisi jos kyseessä kunnon vihasuhde. Samoin mieheltä vaatisin perusteluja jos ehdottaisi ehdokkaitteni hylkäämistä, kun ei kerran mitään vihasuhde sydeemiä sieltäkään puolelta ole.
NuoriDaavid

nowaysis kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Valtioonkuulumiskommenttisi on huono, koska - kuten itsekin toteat - valtiosta et voi erota, jos aiot asua Suomessa.
Kaverini muuten kerran yritti. Postitti muistaakseni passinsa presidentin kansliaan kohteliaan ilmoituksen kera, mutta lähettivät mokomat takaisin.
Tixulikin uhosi eroavansa Suomen valtiosta hoitajalakon päättäneen sopimuksen jälkeen.

Huhuu James B, onko nykyään Yhdistyneen Kuningaskunnan passi?
nowaysis
Kitisijä

Kuka James on?
NuoriDaavid

No yritäpäs selvittää, tuossahan se yllä on kerrottu!
nowaysis
Kitisijä

Ah jaa, en lukenut tarkkaan. Miks oot Lontoossa vai ootko?
daddykillkill

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Voi "#¤"#¤"#¤#¤ tätä supportin arkea taas yhden kerran.

Soittaja vaatii, että "fiksaan hänen tietokoneensa äänet, kun Flash-esityksessä ei kuulu ääni".

No millähän vitulla minä ne fiksaan, kun volakat ovat jo kaakossa eikä tietsikassa tai näytössä ole kaiuttimia ja Flashista itsestään on nostettu volat täysille ?!?! Pistänkö sähköpostin liitetiedostona kaapelia ja kaiutinelementtiä tulemaan?!? *setä-angst*
NuoriDaavid

nowaysis kirjoitti:Ah jaa, en lukenut tarkkaan. Miks oot Lontoossa vai ootko?
:D Nyt en kyllä pysty selvittämään oletko natural blonde vai esitätkö sellaista.