Ketä sitten panisisit?
-
- Kitisijä
Re: Ketä sitten panisisit?
Yhdyn edellisiin, kummallinen naama.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Cityssähän tuolla oli tosiaan kuvia joskus. Tai siis kaverit kerto että oli.
Viimeksi muokannut bedlam, 04.02.2009 11:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Kitisijä
Kevyesti.Onslow kirjoitti:Päivän iltatyttö. Maistuiskos?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ei. En pidä naamasta. Löytyy Citystä nimimerkillä estgirl.Onslow kirjoitti:Päivän iltatyttö. Maistuiskos?
-
- Kitisijä
Hyvä kroppa, shame about the horrendous face.Onslow kirjoitti:Päivän iltatyttö. Maistuiskos?
Näyttää jollekulle kuitenkin kelvanneen, vaikkei täällä kenellekään. Ihmeen nirsoa porukkaa.Monsieur Manala kirjoitti:Ei. En pidä naamasta. Löytyy Citystä nimimerkillä estgirl.Onslow kirjoitti:Päivän iltatyttö. Maistuiskos?
Ainahan se näin täällä menee... Baarissa kun tuo kävelis kivassa hymyssä ja tilassa vastaan niin toki saattais kelvata monelle (selväpäisellekin). Tai nauravaisena pulkkamäessä meikittömänä. Ei voi tietää. Eri tilanteet niin ku. Aina ei maistu.Duck kirjoitti:Näyttää jollekulle kuitenkin kelvanneen, vaikkei täällä kenellekään. Ihmeen nirsoa porukkaa.
-
- Kitisijä
Joo, taisi olla vapaalla jalalla koetettavissa vielä vähän aikaa sitten?Duck kirjoitti:Näyttää jollekulle kuitenkin kelvanneen, vaikkei täällä kenellekään. Ihmeen nirsoa porukkaa.Monsieur Manala kirjoitti:Ei. En pidä naamasta. Löytyy Citystä nimimerkillä estgirl.Onslow kirjoitti:Päivän iltatyttö. Maistuiskos?

Pyyhin Netikettiin..
Joo, kyllä tommonen mulle varmaan kelpais viiskymppisenä liikemiehenä (tai Nibana).Duck kirjoitti:Näyttää jollekulle kuitenkin kelvanneen, vaikkei täällä kenellekään. Ihmeen nirsoa porukkaa.Monsieur Manala kirjoitti:Ei. En pidä naamasta. Löytyy Citystä nimimerkillä estgirl.Onslow kirjoitti:Päivän iltatyttö. Maistuiskos?
Mun mielestä se Kuningaskuluttajan juontaja on tosi söpö. Silleen kodikkaalla tavalla. Katsoo kivasti kameraan. Ja sillä on kiva tukkakin. Panisin. Jos tässä ketjussa pitää olla kauhean kriittinen niin sanon nyt sitten varmuuden vuoksi että huomaan kyllä hänen vatsamakkaransa, eikä hänellä ole missitason veistoksellisia piirteitä muutenkaan. Mut ei se haittaa.
Toinen samalla tavalla söpö on muuten Katti Matikainen. Eiku siis Silja Sillanpää. Panisin. Kissapuku päällä. Miau. (Manala voi etsiä mahdollisimman kamalan näköisen kuvan Siljasta Matikais-puku päällä jotta kaikki, tai ainakin hän, voi nauraa)
Tämä tietenkin vain ajatustasolla, sillä käsittääkseni molemmat ovat jo vietyjä ja varattuja.
Toinen samalla tavalla söpö on muuten Katti Matikainen. Eiku siis Silja Sillanpää. Panisin. Kissapuku päällä. Miau. (Manala voi etsiä mahdollisimman kamalan näköisen kuvan Siljasta Matikais-puku päällä jotta kaikki, tai ainakin hän, voi nauraa)
Tämä tietenkin vain ajatustasolla, sillä käsittääkseni molemmat ovat jo vietyjä ja varattuja.
-
- Kitisijä
Turskatti sentään, Katti Matikainen on isien ja lasten suosikki ja onhan esittäjä Frans Emil Sillanpään lapsenlapsi.Duck kirjoitti:Toinen samalla tavalla söpö on muuten Katti Matikainen. Eiku siis Silja Sillanpää. Panisin. Kissapuku päällä. Miau.
Paras päivä ikinä.
Katti Matikainen on ällö mut katon sen ohjelman aina. Ja sit toinen on tää maailman paras TuttiRitari. Hauskuutensa takia varmaan nussin toisinaan unissani Leistin ruttuun.

Lisää. Meenkin samantien kattelee boxille tallentuneet Lifen jaksot. Namnam!

-
- Kitisijä
^ Pakko yhtyä! Ja kyllä toi Pushing Daisies-heppukin on omalla söpöllä tavallaan melko hottis. En panis mut rrrrrrrakastelisin!
Äh, se on kuvissa ihan urpån näköinen paksuine kulmakarvoineen
Äh, se on kuvissa ihan urpån näköinen paksuine kulmakarvoineen
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitisijä
Patsy Kensit. Tappava Ase 2:sen aikaisella ulkonäöllä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
- Kitisijä
Kiss Kiss Bang Bang naispääosan näyttelijä, hieno hymy ja helmeilevä nauru. Epäusko hiipi munaskuihini kun hänen roolihahmonsa ilmaisi elokuvassa olevansa 34 vuotias, koska näytti raikkaalta parikymppiseltä. Tarkistin IMDB:stä, ilmeisesti neiti oli kuvaushetkellä 28 tai 29 v.
http://www.imdb.com/name/nm1157358/
http://www.imdb.com/name/nm1157358/
Onko joku pissinyt mun muroihin?
-
- Kitisijä
Nii-in. Maanantait on niin vaikeita. Eka antasin sille Lifen ihanan höpsykälle poliisisedälle, sen jälkeen kummiski HankyPankylle(se on vaan semmonen ihkureppana vaikka välillä ällö mut säälistä siis anyway) ja sitten vielä WEedsin Silakselle).
Eipä siis ihme, ettei paljon noiden lisäksi tuu muita sarjoja seurattua!1
Eipä siis ihme, ettei paljon noiden lisäksi tuu muita sarjoja seurattua!1
Prepare for the worstest.
*allekirjoittaa kaunokirjaimin*Onslow kirjoitti:Ja tietenkin Joy:lle
Ainut syy miksi tuota sarjaa tulee katsottuaMGandhi kirjoitti:*allekirjoittaa kaunokirjaimin*Onslow kirjoitti:Ja tietenkin Joy:lle

-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Tätä:

Ja heti perään tätä:

Aika samiksii

Ja heti perään tätä:

Aika samiksii