Höhö. Joku rakentaa selvästi kisastudioo.Onslow kirjoitti:Mission impossible? Onneksi ne ei hakeneet bootseja käyttävää IFK-fania
http://www.vartti.fi/artikkeli/3604e49e ... 905ceefdad
Päivän uutiskatsaus
Re: Päivän uutiskatsaus
No ei se sit IFK:n fani voi olla. Niille kun ei paljoo matseja ole tarjollaRouva Pupu kirjoitti:
Höhö. Joku rakentaa selvästi kisastudioo.

-
- Kitisijä
Tuo on totta. Kun ihminen on riittävän laiha tai tarpeeksi lihava, niin kilon parin muutos ei kokonaisuutta muuta miksikään. Ehkä joku cööruus tai iivsaanlaroo huomaa eron, muttei tavis.Lilo kirjoitti:Jos valmiiksi alipainoinen/sen rajamailla keikkuva laihtuu muutamankin kilon lisää niin tekeehän se helposti vielä ihan suht terveen näköisestä aika paljonkin vähemmän terveen näköisen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
ehhehheeOnslow kirjoitti:No ei se sit IFK:n fani voi olla. Niille kun ei paljoo matseja ole tarjolla 8)Rouva Pupu kirjoitti:
Höhö. Joku rakentaa selvästi kisastudioo.
öhhöhhöö
hahhahhahhaa
Toisaalta voisi kokeilla Mussolini-tyylistä voitto tai kuolema -strategiaa, jossa hävinnyt joukkue teloitetaan kentälle ottelun jälkeen. Olisi jännää peliä.
-
- Kitisijä
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitisijä
^ Tottakai on koska mä muutin sieltä pois jo -95.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Viimeksi muokannut Onslow, 13.03.2009 12:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Kitisijä
Tästä kehkeytyy melko varmasti vielä sellainen 'Lumiukko maailmalla'-sketsi, jossa varkaat kuvauttavat ukkoa eri paikoissa poseeraamassa eri tilanteissa. Palauttavat sitten lumiukon oikealle omistajalleen valokuvien ja matkakertomuksen kera.Vesper kirjoitti:Tunnustakaa!!
Taas kuolema Pietarsaaressa keisarinleikkauksen yhteydessä. Voiko tämä olla enää huonoa tuuria?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009031 ... 7_uu.shtml
^ Lukiessa mietin montakohan leikkausta mahtunu tolle ajalle ja jännästi kyllä sitäkin oliko työntekijät samat. Tuskinpa. Paska juttu...
Nii-i. Aika harvinaisia nuo kuolemat taitaapi olla tai näin olen ymmärtänyt, mitään tietoa ei asiasta ole. Olikohan tuo iso sairaala? Nimittäin olen jotain mutinaa kuullut että pienissä sairaaloissa kun ei paljon synnytetä niin henkilökunnan taidot ruostuu. Itse käännyn kuitenkin sinne suuntaan että vain heletin paskaa tuuria. Isää käy sääliksi, todella.Onslow kirjoitti:Taas kuolema Pietarsaaressa keisarinleikkauksen yhteydessä. Voiko tämä olla enää huonoa tuuria?
Pikaisesti löysin jotain tämmöstä: Kuoleman vaara. Raskaana olevan, synnyttävän tai enintään kuusi viikkoa aiemmin synnyttäneen naisen kuolema on kehittyneissä maissa hyvin harvinainen. Kuoleman riski on tuoreen, yli kaksi miljoonaa synnytystä käsittäneen brittiaineiston mukaan noin kolminkertainen ennalta suunnitellussa ja lähes yhdeksänkertainen päivystyskeisarileikkauksessa alatiesynnytykseen verrattuna (Hall ja Bewley 1999). Äitikuoleman vaara oli kyseisessä aineistossa noin 1/17 000 synnytystä. Alatiesynnytyksissä riski oli 1/49 000, ennalta suunnitelluissa keisarileikkauksissa 1/17 000 ja päivystyskeisarileikkauksissa 1/5 500. Suomessa äitikuolleisuus on 6/100 000 eli 1/17 000 synnytystä ja yleisimmät kuolinsyyt hallitsematon verenvuoto ja tromboemboliset komplikaatiot (Erkkola 1997).
-
- Kitisijä
Ja eikös tosta uutisesta voisi päätellä, että kuolema olis varmaan tullut ilman tota leikkaustakin?
Tuo uutinen oli vielä päiällä kovin lyhyt, eikä sisältänyt juuri mitään tietoja. Tuohan sitten jo selittääkin ettei johtunut itse leikkauksesta.Vesper kirjoitti:Ja eikös tosta uutisesta voisi päätellä, että kuolema olis varmaan tullut ilman tota leikkaustakin?
Edit: ittu mun V-kirjain on hajoomassa!
Vievät valohoitoon? Tai joku herra iso herra on keksinyt oivan tavan sijoittaa itsensä ja kaverinsa aurinkoisille hiekkarannoille?
-
- Kitisijä
Tämän järjenvastaisuuden jälkeen Suomen on turha kummastella ja arvostella muiden maiden "outoja" ja "epäreiluja" linjasta poikkeamisia. Koko EU kaatuu kohta omaan mahdottomuuteensa, koska tuntuu, ettei kukaan ajattele EU:n kollektiivista etua vaan oman maansa.prosessi kirjoitti:Ehkä Suomessa kuitenkin on liian vähän lääkäreitä...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Keksin tähän ratkaisun saman tien kuin uutisissa se uutisoitiin. Ei kasteta lapsia! Problem solved.
Ja urheiluruudun uutisoinnista on sanottava, että jopas oli Hanna-Maria timmissä kunnossa. Uh!
Ja urheiluruudun uutisoinnista on sanottava, että jopas oli Hanna-Maria timmissä kunnossa. Uh!
-
- Kitisijä
Onko joku pissinyt mun muroihin?
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Katsokaa palaako minun tekemää softaa komeana, mutta kalliina ilotulituksena...
Tällä hetkellä web castauksen alkuun aikaa 56 minuuttia...
Watch the GOCE [satellite] launch live
edit: Laukaisu on tietenkin hieman myöhemmin ...
edit: Keskeytettiin 7 sekunttia ennen laukaisua
Tällä hetkellä web castauksen alkuun aikaa 56 minuuttia...
Watch the GOCE [satellite] launch live
edit: Laukaisu on tietenkin hieman myöhemmin ...
edit: Keskeytettiin 7 sekunttia ennen laukaisua

Viimeksi muokannut Teraslilja_m, 16.03.2009 16:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Life is complex, it has real and imaginary parts.