Päivän uutiskatsaus

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Rouva Pupu

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Onslow kirjoitti:Mission impossible? Onneksi ne ei hakeneet bootseja käyttävää IFK-fania

http://www.vartti.fi/artikkeli/3604e49e ... 905ceefdad
Höhö. Joku rakentaa selvästi kisastudioo.
Onslow

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Rouva Pupu kirjoitti:
No ei se sit IFK:n fani voi olla. Niille kun ei paljoo matseja ole tarjolla 8)
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Lilo kirjoitti:Jos valmiiksi alipainoinen/sen rajamailla keikkuva laihtuu muutamankin kilon lisää niin tekeehän se helposti vielä ihan suht terveen näköisestä aika paljonkin vähemmän terveen näköisen.
Tuo on totta. Kun ihminen on riittävän laiha tai tarpeeksi lihava, niin kilon parin muutos ei kokonaisuutta muuta miksikään. Ehkä joku cööruus tai iivsaanlaroo huomaa eron, muttei tavis.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Onslow kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:
No ei se sit IFK:n fani voi olla. Niille kun ei paljoo matseja ole tarjolla 8)
ehhehhee
öhhöhhöö
hahhahhahhaa

Toisaalta voisi kokeilla Mussolini-tyylistä voitto tai kuolema -strategiaa, jossa hävinnyt joukkue teloitetaan kentälle ottelun jälkeen. Olisi jännää peliä.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

Heh!
:D

Onko hyvännäköiset naiset jotenkin kivenalla Lahdessa.. vai ..
Vesper
Kitisijä

^ Tottakai on koska mä muutin sieltä pois jo -95.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

^Selittää sit kaiken :)
Onslow

Tsih. Pitäkää tunkkinne perkele!

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009031 ... 7_uu.shtml
Viimeksi muokannut Onslow, 13.03.2009 12:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vesper
Kitisijä

MGandhi

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Vesper kirjoitti:Tunnustakaa!!
Tästä kehkeytyy melko varmasti vielä sellainen 'Lumiukko maailmalla'-sketsi, jossa varkaat kuvauttavat ukkoa eri paikoissa poseeraamassa eri tilanteissa. Palauttavat sitten lumiukon oikealle omistajalleen valokuvien ja matkakertomuksen kera.
Onslow

Taas kuolema Pietarsaaressa keisarinleikkauksen yhteydessä. Voiko tämä olla enää huonoa tuuria?

Fcuk

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

^ Lukiessa mietin montakohan leikkausta mahtunu tolle ajalle ja jännästi kyllä sitäkin oliko työntekijät samat. Tuskinpa. Paska juttu...
Rouva Pupu

Onslow kirjoitti:Taas kuolema Pietarsaaressa keisarinleikkauksen yhteydessä. Voiko tämä olla enää huonoa tuuria?

Nii-i. Aika harvinaisia nuo kuolemat taitaapi olla tai näin olen ymmärtänyt, mitään tietoa ei asiasta ole. Olikohan tuo iso sairaala? Nimittäin olen jotain mutinaa kuullut että pienissä sairaaloissa kun ei paljon synnytetä niin henkilökunnan taidot ruostuu. Itse käännyn kuitenkin sinne suuntaan että vain heletin paskaa tuuria. Isää käy sääliksi, todella.

Pikaisesti löysin jotain tämmöstä: Kuoleman vaara. Raskaana olevan, synnyttävän tai enintään kuusi viikkoa aiemmin synnyttäneen naisen kuolema on kehittyneissä maissa hyvin harvinainen. Kuoleman riski on tuoreen, yli kaksi miljoonaa synnytystä käsittäneen brittiaineiston mukaan noin kolminkertainen ennalta suunnitellussa ja lähes yhdeksänkertainen päivystyskeisarileikkauksessa alatiesynnytykseen verrattuna (Hall ja Bewley 1999). Äitikuoleman vaara oli kyseisessä aineistossa noin 1/17 000 synnytystä. Alatiesynnytyksissä riski oli 1/49 000, ennalta suunnitelluissa keisarileikkauksissa 1/17 000 ja päivystyskeisarileikkauksissa 1/5 500. Suomessa äitikuolleisuus on 6/100 000 eli 1/17 000 synnytystä ja yleisimmät kuolinsyyt hallitsematon verenvuoto ja tromboemboliset komplikaatiot (Erkkola 1997).

Vesper
Kitisijä

Ja eikös tosta uutisesta voisi päätellä, että kuolema olis varmaan tullut ilman tota leikkaustakin?
Rouva Pupu

Vesper kirjoitti:Ja eikös tosta uutisesta voisi päätellä, että kuolema olis varmaan tullut ilman tota leikkaustakin?
Tuo uutinen oli vielä päiällä kovin lyhyt, eikä sisältänyt juuri mitään tietoja. Tuohan sitten jo selittääkin ettei johtunut itse leikkauksesta.

Edit: ittu mun V-kirjain on hajoomassa!
Onslow

Onko kylmän sodan aika taas ovella?

linkki
Stevie Ray

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

Onslow kirjoitti:Onko kylmän sodan aika taas ovella?

linkki
Vievät valohoitoon? Tai joku herra iso herra on keksinyt oivan tavan sijoittaa itsensä ja kaverinsa aurinkoisille hiekkarannoille?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tämän järjenvastaisuuden jälkeen Suomen on turha kummastella ja arvostella muiden maiden "outoja" ja "epäreiluja" linjasta poikkeamisia. Koko EU kaatuu kohta omaan mahdottomuuteensa, koska tuntuu, ettei kukaan ajattele EU:n kollektiivista etua vaan oman maansa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Stevie Ray

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

Keksin tähän ratkaisun saman tien kuin uutisissa se uutisoitiin. Ei kasteta lapsia! Problem solved.

Ja urheiluruudun uutisoinnista on sanottava, että jopas oli Hanna-Maria timmissä kunnossa. Uh!
Frederik Krueger
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Vitun elitistiset kusipäät. Ampua ne pitäisi.

Onneksi heidän mielipidettään ei kuitenkaan kysytä.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Clay
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Clay »

Nyt penikseni on fantastinen!
Teraslilja_m
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Teraslilja_m »

Katsokaa palaako minun tekemää softaa komeana, mutta kalliina ilotulituksena...

Tällä hetkellä web castauksen alkuun aikaa 56 minuuttia...

Watch the GOCE [satellite] launch live

edit: Laukaisu on tietenkin hieman myöhemmin ...

edit: Keskeytettiin 7 sekunttia ennen laukaisua :)
Viimeksi muokannut Teraslilja_m, 16.03.2009 16:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Life is complex, it has real and imaginary parts.