Ne muuttuu pantaviksi vai?Ann kirjoitti:[
Mitä helvettiä noille HarryPotter-skideille oikein tapahtuu?
Ketä sitten panisisit?
Re: Ketä sitten panisisit?
-
- Kitisijä
Voisin mä katsoa vierestä kun Harry ja mikävittutonniminytsiinäkirjassasitonkaan painii leikkisästi.Onslow kirjoitti: Ne muuttuu pantaviksi vai?
Rotan aivot valtasivat pääni.
Lisätään listaan eilisen Shoot em' up:n jälkeen ihana Monica Bellucci. Taas. On se vaan niin helvetin hyvännäköinen ja kroppainen nainen että tekis mieli ihan mulkkua vatkata.

Paskat. Narttu se on ja kyrpää vailla siinä missä ne kaikki muutkin.Duck kirjoitti:Korkealuokkaista, erittäin kallista laatulihaa:
http://www.thepromotionpeople.ca/client ... va%20.html
En taitais edes uskaltaa panna. Vähän kuin sika pökkisi helminauhaa.
-
- Kitisijä
Re: No Misa Campoa tietenkin
Se o vaan se ku Niballa on niin varaa valita ja olla ronkeli.Monsieur Manala kirjoitti:Taitaa kyllä mielisairaalassa onnistua Niballa paremmin. Anoreksiapotilaillakin kun monesti on omanarvontunto ja edes yksi kriteeri täytettävänä miesvalinnassa.exPertti kirjoitti:WAT? 168cm, 54kg.Niba kirjoitti:Vähän on läski.
Anoreksiasairaalaa suosittelen sinulle deitinhakupaikaksi.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
-
- Kitisijä
Great attitude! Winner big time!Duck kirjoitti:En taitais edes uskaltaa panna. Vähän kuin sika pökkisi helminauhaa.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
-
- Kitisijä
Kyl sille Samuli Vauramolle joutuis ehkä antautuun, tai ehkä se haluais antautua mulle. Se vaikuttaa ihan hirveen lutuselta ja maailman kilteimmältä. Taidan olla vähän rakastunu. Pitäisköhän ihan kattoo se tyttö sinä olet täti(hahaa), jota tosin oon vältelly koska aattelen ettei se voi olla kuin paska. Sori ihqu-Samppa, sorisori!11
Prepare for the worstest.
-
- Kitisijä
Sinne oli eksynyt yksi Suomalainenkin mukaan:exPertti kirjoitti:Ohhoijaa.

-
- Kitisijä
Rumille kengille?exPertti kirjoitti:what was the exhibition devoted to?"
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Oot vaan kateellinen läski!Vesper kirjoitti:Rumille kengille?exPertti kirjoitti:what was the exhibition devoted to?"
Ite katoin kans, et onks noi jostain 80-luvun Miami Vicesta tms.
En kyl tajuu mikä noissa venakoissa tökkii mua, kun muut noita aina kuolaa. Eivät pääosin hotsita, eivät niinku yhtään. Oli siellä pari nättiä tätiä joukossa, kuten se loppupuolen morsio, mutta muuten noiden russkinaisten piirteet on pääosin jotenkin niin kolhoja ja kylmiä mun silmään, ettei aiheuta mitään viboja vaippahousuissa.
-
- Kitisijä
Olen nähnyt paljon kauniita (ja rumiakin) venäläisiä naisia, mutta nuo kuvien naiset olivat mielestäni jopa epätavallisen paljon suomalaisen näköisiä, vaikka eivät lähellä Suomea asuvat vaaleat venakot tietenkään alunperinkään niin erinäköisiä meistä ole. Silleen perusnättejä, suomalaisella tavalla. Melkein kuin siskoa panisi.Monsieur Manala kirjoitti:En kyl tajuu mikä noissa venakoissa tökkii mua, kun muut noita aina kuolaa.
Olisi ainakin minuun mennyt täydestä jos kuvien olisi väitetty olleen jostain suomalaisesta näytöksestä.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
-
- Kitisijä
Mä katsoin ihan samaaVesper kirjoitti:Rumille kengille?exPertti kirjoitti:what was the exhibition devoted to?"

Toinen vaihtoehto olis ollut 40 den sukkahousut.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Eikö Miss Venäjäkään maistuisi?Monsieur Manala kirjoitti: En kyl tajuu mikä noissa venakoissa tökkii mua, kun muut noita aina kuolaa.
http://spb.kp.ru/photo/gallery/13079/
-
- Kitisijä
Olen myös sitä mieltä, että venäläinen nainen on tyypillisiltä kasvoinpiirteiltään, eli pitkä kotkamainen nenä, pieni ja kapea leuka sekä aikaisin rupsahtavana mielenkiinnoton. Tuo missi ei kyllä ollut sinnepäinkään, perussöpö. Mutta kyllähän se väkisin vaikuttaa negatiivisesti, jos naisen kansallisuus on venäjä. Se on syntiä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
? En muista tuollaista havainneeni näkemissäni näytekappaleissa, melkeinpä päinvastoin.Ylermi Ylihankala kirjoitti:aikaisin rupsahtavana
Sitä tapaa en tosin tajua että uima-altaaseen mentäisiin meikit naamalla. Usch!
Onko joku pissinyt mun muroihin?
No kyllähän tuo "maistuisi" mutta luulisin silti että keskiverto sedula sisältäisi puolisen tusinaa silmääni enemmän miellyttävää naista, vaikka tuo ei onneksi ihan perusvenakolta näytäkään.Onslow kirjoitti:Eikö Miss Venäjäkään maistuisi?Monsieur Manala kirjoitti: En kyl tajuu mikä noissa venakoissa tökkii mua, kun muut noita aina kuolaa.
http://spb.kp.ru/photo/gallery/13079/
-
- Kitisijä
En voi käsittää et toi on joku missi, luulis että itänaapurista löytyis tusina parempaakin.
t: kateellinen läski
t: kateellinen läski
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Juu ei tod. Huhhuh mitä säärilöitä. Ruynks!exPertti kirjoitti: Ei ole Sedubaarissa noita näkynyt..
-
- Kitisijä
Eikä näy, minäkin varmuuden vuoksi juhlin aina Pietarissa vain suomalaisnaisten kanssa, niin ei tule mitään turhia yllätyksiä..exPertti kirjoitti:Miss Russia 2009
http://englishrussia.com/?p=2335
Ei ole Sedubaarissa noita näkynyt...
Meinasi käydä köpelösti jo vuonna -86..
Pietarin tyttö näytti voittaneen kisan..
Pyyhin Netikettiin..
-
- Kitisijä
Sama juttu saksalaisien naisten kanssa. Siis rupsahtavat esmes suomalaista aikaisemmin.Frederik Krueger kirjoitti:Sitä tapaa en tosin tajua että uima-altaaseen mentäisiin meikit naamalla. Usch!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vaikka muuten ois minkänkönen nainen, niin tuollaset muovitissit tuhoaa täysin koko kuvan. Hyi.Rouva Pupu kirjoitti:Jee, uusia kuvia suuresta rakkaudestani:
http://www.egotastic.com/entertainment/ ... ico-004500
- Pitää olla melko sokea, jos luulee noita ilmapalloja aidoiksi.exPertti kirjoitti:- Mistä tiedät ovatko naisen rinnat aidot?bedlam kirjoitti:Vaikka muuten ois minkänkönen nainen, niin tuollaset muovitissit tuhoaa täysin koko kuvan. Hyi.
- ???
- Who cares?
- !!!
- Ne on rumat?
Kerros muuten millä lailla. Hyvin tehdyt silarit voi olla ihan nättejäkin. Onko noiden välissä mielestäsi liikaa rakoa?bedlam kirjoitti:- Ne on rumat?
Noi tähdet on kyllä aika muovisen näköiset ja rumat.