Ketä sitten panisisit?
-
- Kitisijä
Re: Ketä sitten panisisit?
Liian pienet nännit noin isoihin rintoihin.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Aaa, niinpäs muuten onkin. En ensin edes vaivautunut klikkaamaan kuvalinkkejä, kun luulin että ne tähdet olisivat niissä täysikokoisissakin kuvissa.
Mä olin sanomassa melkeen samaa tosta harituksesta...bedlam kirjoitti:Vaikka muuten ois minkänkönen nainen, niin tuollaset muovitissit tuhoaa täysin koko kuvan. Hyi.Rouva Pupu kirjoitti:Jee, uusia kuvia suuresta rakkaudestani:
http://www.egotastic.com/entertainment/ ... ico-004500
Onhan toi hottis nainen, mutta silmät ja katse ovat kyllä seksikkäintä naisessa. Jos toinen silmä katsoo jatkuvasti vieraisiin, tulen hieman epäluuloiseksi.
Nännit vai pihat vai molemmat?Vesper kirjoitti:Liian pienet nännit noin isoihin rintoihin.
-
- Kitisijä
On teillä vaikeeta. Panisitte kuitenkin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
Puhun niistä lähes poikkeuksetta kokonaisuutena.Monsieur Manala kirjoitti:Nännit vai pihat vai molemmat?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Hyvä vaan jos eivät, mulla on silloin enemmän mahiksia <3Bluntly kirjoitti:On teillä vaikeeta. Panisitte kuitenkin.
Mut suahan pannaan jo.Rouva Pupu kirjoitti:Hyvä vaan jos eivät, mulla on silloin enemmän mahiksia <3
Tarkoitin kyllä sitä, että enemmän mahiksia panna Carmenia.Duck kirjoitti:Mut suahan pannaan jo.Rouva Pupu kirjoitti:Hyvä vaan jos eivät, mulla on silloin enemmän mahiksia <3
Ja mulle ollaan kuittailtu omanarvontunnon puutteesta.Rouva Pupu kirjoitti:Tarkoitin kyllä sitä, että enemmän mahiksia panna Carmenia.
Mulle voisi kyllä ennemminkin kuittailla liiasta omanarvontunnosta, jos niinQ oikeasti uskon mahiksiini päästä panemaan Carmenia. Mutta hei, pitää asettaa tavoitteet hiukan korkeammalle.Duck kirjoitti:Ja mulle ollaan kuittailtu omanarvontunnon puutteesta.Rouva Pupu kirjoitti:Tarkoitin kyllä sitä, että enemmän mahiksia panna Carmenia.
Täähän on kauheeta pokemonia! Tuota, tuota. Tuo äijä on kyllä kuuminta hottia. Nuuh. Mieluusti heittäisin sängylle. Siis jos en olisi naimisissa (puss muzzu).
-
- Kitisijä
En nyt tiiä, jos pidät niitä huonompina kuin Kitinän ukkeleiden mahiksia päästä panemaan Carmenia.Rouva Pupu kirjoitti:Mulle voisi kyllä ennemminkin kuittailla liiasta omanarvontunnosta, jos niinQ oikeasti uskon mahiksiini päästä panemaan Carmenia.
Nääh. Vesper, Manala ja Bedlam on sen verran hottiksia tapauksia, että voin pienen kilpailun mahdollisuuden myöntää. Panisin niitä kaikkia itsekin. Nuuh.Duck kirjoitti:En nyt tiiä, jos pidät niitä huonompina kuin Kitinän ukkeleiden mahiksia päästä panemaan Carmenia.Rouva Pupu kirjoitti:Mulle voisi kyllä ennemminkin kuittailla liiasta omanarvontunnosta, jos niinQ oikeasti uskon mahiksiini päästä panemaan Carmenia.
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Enpäs muista oonko joskus aiemminkin tän laittanu, mut nyt ois semmonen olo et voisin käydä nusauttamassa erkkiä

Me transmitte sursum, Caledoni!
-
- Kitisijä
Erick Elias, the Syy katsoa sarjaa Zorro: espada y la rosa. Aiheutti sponttaania kirkumista kun pyörähti ekaa kertaa tv-ruudulleRouva Pupu kirjoitti:^Kuka toi on?

Me transmitte sursum, Caledoni!
Jos pääsisin Carmenin kanssa samoihin kekkereihin small talkkaamaan, niin panisin sitä parissa tunnissa. Helposti!Duck kirjoitti:En nyt tiiä, jos pidät niitä huonompina kuin Kitinän ukkeleiden mahiksia päästä panemaan Carmenia.Rouva Pupu kirjoitti:Mulle voisi kyllä ennemminkin kuittailla liiasta omanarvontunnosta, jos niinQ oikeasti uskon mahiksiini päästä panemaan Carmenia.
-
- Kitisijä
Runkkasitko?exPertti kirjoitti:Joku muukin oli siis pannut asian merkille.
Mä olen ihmetellyt samaa. Jos se on ihastunut suhun?exPertti kirjoitti:^^ Yleisesti ottaen en tiedä missä kohtaa tarkalleen kusin puuroosi, mutta hieman se kohta kiinnostaisi.
Eiköhän tässä ole pikemminkin kyse kuolemasta lukuisista pienistä haavoista johtuvaan verenhukkaan kuin yhdestä ratkaisevasta iskusta elintärkeälle alueelle.exPertti kirjoitti:^^ Yleisesti ottaen en tiedä missä kohtaa tarkalleen kusin puuroosi, mutta hieman se kohta kiinnostaisi.
Tarkoitus ei ollut.