Autoilu 2

Tietokonejutut, pelit ja muu nörtismi; autot, kaasupullot ja muut lelut
Duck

Re: Autoilu 2

Viesti Kirjoittaja Duck »

Monsieur Manala kirjoitti:Etpä taaskaan kerran ymmärtänyt vittujakaan, mikä ei yllättänyt.
Haaskaat aikaasi, sillä tiesin tasan tarkkaan mitä tarkoitat, mutta jos virtuaalipippeliisi koskoo niin kovasti niin päästä kaikki ulos vaan. :paijaa:

Ihminen on siitä mukautuvainen otus että se oppii lukemaan hallintaan liittyviä merkkejä esmes bensiinimoottorin äänestä. Tai hevosen liikkeistä. Tai polkypyörän kahvoista. Tai vaikkapa sähköauton äänistä.
Kyllähän ne molemmat teknologiat taitavat olla 1800-luvulta peräisin.
Niin? Kumpaa teknologiaa on kehitelty pidempään isommilla tuotekehityskustannuksilla ja ihmistyövoimalla? Missä sähköautot olisivatkaan nyt, jos ne olisivat saaneet yhtä paljon paukkuja. Onneksi kännykät ovat ajaneet akkuteknologiaa eteenpäin.
...Vai se hybridi, jolle lässynlää...
Sanoinhan että hybridi on vain väliaskel.
Voitit. Ei tarvitse tutkia enempää:
http://blog.wired.com/cars/2008/09/weve-got-some-b.html
Ymmärrän hyvin miksi sijoitit Jaggeen. You need all the help you can get.
Duck

exPertti kirjoitti:Tämä tuntuu kyllä sinun sanomanasi aikamoiselta asiantuntijalausunnolta.
Kuka tässä mistään vitun asiantuntijuudesta on puhunut? Tää ketju on pelkkää kikkelimiekkailua jos et oo tajunnut. Mene vaikka leikkimään marmorikuulilla, nyt on aprillipäivä.
Monsieur Manala

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Duck kirjoitti:
Monsieur Manala kirjoitti:Etpä taaskaan kerran ymmärtänyt vittujakaan, mikä ei yllättänyt.
Haaskaat aikaasi, sillä tiesin tasan tarkkaan mitä tarkoitat, mutta jos virtuaalipippeliisi koskoo niin kovasti niin päästä kaikki ulos vaan. :paijaa:
Jos kerran tiedät tasan tarkkaan mitä tarkoitan, mikä sinun ongelmasi on sisäistää tämä asia ja sen tärkeys?
Ihminen on siitä mukautuvainen otus että se oppii lukemaan hallintaan liittyviä merkkejä esmes bensiinimoottorin äänestä. Tai hevosen liikkeistä. Tai polkypyörän kahvoista. Tai vaikkapa sähköauton äänistä.
Tai vaikkapa runkkaamaan vuosi toisensa perään kun ei aitoakaan saa. Kaikki eivät valitettavasti kuitenkaan ole valmiita tyytymään kyseisen kaltaiseen kohtaloon ilman vastarintaa.
Niin? Kumpaa teknologiaa on kehitelty pidempään isommilla tuotekehityskustannuksilla ja ihmistyövoimalla?
Kyllä sähkötekniikan, akkutekniikan ja elektroniikan alalla ymmärtääkseni pyörii isommat massit, työvoimat ja monimuotoisempi kehitys kuin autoteollisuudessa/polttomoottoritekniikassa.
Duck kirjoitti:
Monsieur Manala kirjoitti:Voitit. Ei tarvitse tutkia enempää:
http://blog.wired.com/cars/2008/09/weve-got-some-b.html
Ymmärrän hyvin miksi sijoitit Jaggeen. You need all the help you can get.
Viimeksi olen revennyt internetissä näin kovaa silloin, kun luin kirjoittamiasi ohjeistuksia Gattacalle sosialisoitumisen ja saamisen helppoudesta ja yksinkertaisuudesta.

Mites, paljonkos luulisit noin itse tarvitsevasi apua tähän saamisongelmaasi? Riittäneekö SI-järjestelmässä mittayksiköt?
Duck

Monsieur Manala kirjoitti:Jos kerran tiedät tasan tarkkaan mitä tarkoitan, mikä sinun ongelmasi on sisäistää tämä asia ja sen tärkeys?
Minulla ei ole mitään vaikeuksia sisäistää asia ja sen tärkeys. Eikä myöskään pitää mieltäni avoimena muille mahdollisuuksille. Sinulle bensa-autoilu taas tuntuu olevan jonkinlainen mieheyden väline, kainalosauva niin sanoakseni. Miksi sitä muuten noin ponnekkaasti puolustaisit?
Tai vaikkapa runkkaamaan vuosi toisensa perään kun ei aitoakaan saa. Kaikki eivät valitettavasti kuitenkaan ole valmiita tyytymään kyseisen kaltaiseen kohtaloon ilman vastarintaa.
Koska tämä ei liity aiheeseen, luulen että yrität viitata sillä johonkin. Mitä todennäköisimmin johonkin henkilökohtaiseen, jolla yrität heruttaa reaktiota. Säälittävimmilläsi oletkin aina juuri silloin kun joku toinen tekee saman sinulle, ja kyynelsilmin lätkäiset "ad hom" -kortin pöytään.
Kyllä sähkötekniikan, akkutekniikan ja elektroniikan alalla ymmärtääkseni pyörii isommat massit, työvoimat ja monimuotoisempi kehitys kuin autoteollisuudessa/polttomoottoritekniikassa.
Kuinka suurta osaa akkuteknologia edustaa koko sähkötekniikan ja elektroniikan alasta? Entä polttomoottoriteknologia autoteollisuudesta?
Mites, paljonkos luulisit noin itse tarvitsevasi apua tähän saamisongelmaasi? Riittäneekö SI-järjestelmässä mittayksiköt?
Mihin saamisongelmaan?
Monsieur Manala

Duck kirjoitti:
Monsieur Manala kirjoitti:Jos kerran tiedät tasan tarkkaan mitä tarkoitan, mikä sinun ongelmasi on sisäistää tämä asia ja sen tärkeys?
Minulla ei ole mitään vaikeuksia sisäistää asia ja sen tärkeys. Eikä myöskään pitää mieltäni avoimena muille mahdollisuuksille. Sinulle bensa-autoilu taas tuntuu olevan jonkinlainen mieheyden väline, kainalosauva niin sanoakseni. Miksi sitä muuten noin ponnekkaasti puolustaisit?
Sinulla taitaa olla jotain oikeita ongelmia tuon luetun ymmärtämisen kanssa, kun ei perustelut ole vieläkään uponneet käkättimeen? Tässä on nyt puhuttu ns. feedbackin tärkeydestä, joka sähkömoottoriautosta samalla tavalla puuttuu. Tässä on myös puhuttu tieteellisistä tutkimuksista jotka todistavat moottorinäänien aiheuttamien hyvänolontunteiden syntymistä ihan elimistön välittäjäainetasolla.

Siis mitä helvettiä tässä nyt pitää ylipäätänsä puolustella? Käsittääkseni mun pitäisi verrannollisesti tässä yrittää puolustella asiaa, joka vastaa seksuaalisen kiihottumisen tärkeyttä, kiihottumiskyvyttömälle impotentille selitettynä. Kyllä, moottorinäänet saavat mut fiiliksiin. Kikkeli ei nouse, mutta se on iso osa sitä hyvänolontunnetta mitä AUTOILUSTA (ei siis pelkästä paikasta toiseen siirtymisestä) saa.
Duck kirjoitti:
Monsieur Manala kirjoitti:Tai vaikkapa runkkaamaan vuosi toisensa perään kun ei aitoakaan saa. Kaikki eivät valitettavasti kuitenkaan ole valmiita tyytymään kyseisen kaltaiseen kohtaloon ilman vastarintaa.
Koska tämä ei liity aiheeseen, luulen että yrität viitata sillä johonkin. Mitä todennäköisimmin johonkin henkilökohtaiseen, jolla yrität heruttaa reaktiota. Säälittävimmilläsi oletkin aina juuri silloin kun joku toinen tekee saman sinulle, ja kyynelsilmin lätkäiset "ad hom" -kortin pöytään.
Sehän oli toki ainoastaan vertauskuva, josta ei olisi ihan noin suurta itkua kannattanut alkaa nostamaan ottaen huomioon valitsemasi "You need all the help you can get" -linjan. Kyynelsilmät tässä tuntuvat olevan nyt jossain muualla "ad hom" -epäreiluuksista purkautuessasi.
Duck kirjoitti:
Monsieur Manala kirjoitti:Kyllä sähkötekniikan, akkutekniikan ja elektroniikan alalla ymmärtääkseni pyörii isommat massit, työvoimat ja monimuotoisempi kehitys kuin autoteollisuudessa/polttomoottoritekniikassa.
Kuinka suurta osaa akkuteknologia edustaa koko sähkötekniikan ja elektroniikan alasta? Entä polttomoottoriteknologia autoteollisuudesta? Tutkitaanhan polttomoottoreita muillakin teollisuudenaloilla, joten niputuksesi oli virheellinen.
Ja ihanko tosiaan meinaat että mm. samassa mittakaavassa sitä kehitetään autoteollisuuden ulkopuolella, kuin vaikkapa akkutekniikkaa? Äläs nyt viitsi.
Duck kirjoitti:
Monsieur Manala kirjoitti:Mites, paljonkos luulisit noin itse tarvitsevasi apua tähän saamisongelmaasi? Riittäneekö SI-järjestelmässä mittayksiköt?
Mihin saamisongelmaan?
No, tota, niinku siihen pillunsaamisongelmaan?
Frederik Krueger
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Riemumieli kirjoitti:Auto pilluilee taas. Tyhjäkäynnissä ei ole tehoja ja kone meinaa sammua, ajossa kaikki hyvin.
Identtiset oireet kuin mitä minulla oli Volkkarissani. Tosin, suostui yleensä pysymään tyhjäkäynnissä juuri ja juuri päällä kunhan moottori ehti lämmetä. Mutta ei valttämättä.
Eipä siinä mitään, autoja voidaan korjata, mutta saa nähdä, miten edellinen huoltamo suhtautuu siihen, että pitäisi korvata uuden lasku.
Olisit kuule sinäkin tehnyt viisaan teon ja myynyt nykyisen kaarasi heti vikojen ilmestyttyä, ja Toyota tilalle. Toyota Toimii!

Eips silti, Toyotani hajoaa nyt käsiin, yhyy. Toisen tuulilasinpyyhkijän kiinnitysmutterin suojakappale, sellainen peukalonkokoinen muovinpala, oli lähtenyt itsekseen irti! Kyseistä muovinpalasta mutterin päällä paikallaan pitäneet muoviliuskat olivat pikkaisen murtuneet ja antaneet periksi.

Sinänsä kyseinen pala tuskin kovin montaa senttiä maksaa valmistuskustannuksiltaan, mutta arvaan jo ettei pelkkää muovinpalaa saa vaihdettua, vaan pitäisi ostaa koko pyyhkimen varsi uusiksi, joka tietenkin maksaa. Jospa lykkäisen muovinpalan takaisin paikoilleen vaikka pikaliimalla? Kyllä sen siitä irti taas saa kun tulee aika ruuvata pyyhin pois.

Jarrut kitisevät edelleen vähän ja kuskinpuoleinen pissapojanruiskutin voisi olla vähän tehokkaampi tai suunnattu ylemmäs, mutta oh well.

Sähköauto kiinnostaisi muuten mutta nähdäkseni tekniikka ei ole vielä tarpeeksi kehittynyttä. 60 kilsaa yhdellä latauksella, yhhyh. Taitaisin jäädä usein tien päälle, ja hybridi puolestaan kuulostaa liian mutantilta. Vähän sama kuin joku toisi markkinoille auton joka kävisi sekä dieselillä että bensalla, olisi varustettu molemmilla moottoreilla. Hei, markkinarako!
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 01.04.2009 16:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Duck

Monsieur Manala kirjoitti:Tässä on myös puhuttu tieteellisistä tutkimuksista jotka todistavat moottorinäänien aiheuttamien hyvänolontunteiden syntymistä ihan elimistön välittäjäainetasolla.

Siis mitä helvettiä tässä nyt pitää ylipäätänsä puolustella?
Just totahan sä tossa puolustelet, ja neititiesmitähomottelet heitä jotka ajavat pienillä autoilla, taloudellisilla autoilla tai sähköautoilla, tai edes pitävät niitä mielenkiintoisina, tai ajattelevat että vaihtoehtoihinkin on mahdollisuus. Niin, jos aivan anaalitarkkoja ollaan niin sähän sanoi että sähköautot ovat homoja kuin perseraiskaus, eivät niistä kiinnostuneet ihmiset, ja sen perään jotain pillunsaamiseen liittyvää, joten sekin oli varmaan "vain vertauskuva" - mutta eiköhän viestisi ollut aika selvä.

Whatever floats whoever's boat. Egojaanhan tässä kaikki viime kädessä puolustaa.
Sehän oli toki ainoastaan vertauskuva
Ihan vitun sama, jos on ilmiselvää mitä sillä yrität vihjailla. Yrität aina nuorallakävellä henkilökohtaisuuksien ja "toki ainoastaan vertauskuvien" rajamailla jotta voisit lopulta tilanteen lauetessa syyttää ihmisiä henkilökohtaisuuksiin menemisistä kun et niihin muka itse sorru. Haista nyt oikeesti vaan paska. Kierteellä. Ja vaihda taktiikkaa jos et halua että se kierre jatkuu.
Ja ihanko tosiaan meinaat että mm. samassa mittakaavassa sitä kehitetään autoteollisuuden ulkopuolella, kuin vaikkapa akkutekniikkaa? Äläs nyt viitsi.
Äkkiseltään autoteollisuuden ulkopuolelta tulevat mieleen ainakin aggregaatit, laivat ja veneet, potkurilentokoneet ja helikopterit sekä maatalous- ja työmaakoneet.
Duck kirjoitti:No, tota, niinku siihen pillunsaamisongelmaan?
Mihin "siihen pillunsaamisongelmaan"? Tähänkö? Miten voit edes itse ottaa saamisongelmaan viittaamisen ("you need all help you can get") niin henkilökohtaisesti että se muka riittää ad homiksi - jos kerran olet kuitenkin niin kova saamaan ja kaikkee? Phony. Et sä sit saakaan pillua? Ihme skitsoilua irvailla toisille saamattomuudesta kun on itse ihan yhtä saamaton. Ota tosta nyt selvää.
Viimeksi muokannut Duck, 01.04.2009 16:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Frederik Krueger
Kitisijä

sivustahuutaja kirjoitti:Tuo sama ohjenuora pätee myös veneisiin, pyöriin, ynnä muihin. Mitä erikoisempi ja dekadentimpi, sitä parempia diilejä tässä suhdanteessa voi tehdä. Vastaavasti käytettyjen corollien hinnat _nousevat_.
Huh, onneksi ehdin ostaa omani!

Eräs toinen "asiantuntija" (Pertti nimeltään) taisi aiemmin arvella että taantumassa just nämä corollat jäisivät kauppaan, ja lähinnä kalliimpien/erikoisempien autojen ostajat ovat liikenteessä. Minäkin näkisin että taantumassa autonostossa tapahtuu sama kuin asuntokaupassa, eli ostopaine siirtyy yhä enemmän halvempiin autoihin. Kenkkuilevia ja alituiseen korjausta tarvitsevia Alfa-Roomeoita ostetaan lähinnä vain ökynousun aikana, aivan kuten shampanjavispilöitäkin.
sanctus

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Hattua nostattavaa asiantuntemusta täällä taas. Jos tuntemus tästä vielä tiivistyy, on vaarana aina kaikkeuden romahtaminen.

Meillä sen sijaan koeajo lähestyy autolla, jonka vikalista näyttää pitenevän jokaisella googletuskerralla. Tosin joidenkin äänien, jotka perinteisesti saattaisivat olla merkkinä jostain tulevasta hajoamisesta, kohdalla puhutaan "ominaisuuksista".
Frederik Krueger
Kitisijä

Duck kirjoitti:Suurin este sähköautoille edelleen on akkuteknologia. Vaikka akkuihin saataisi tarpeeksi virtaa per kilogramma että ne ylittävät bensan energiatiheyden, ongelmana on edelleen hidas lataus. Bensapumpusta tulee aika lailla tehoa sekunnissa perussähkökaapeliin verrattuna.
Luulisi että puhtaasti sähköautoille "tankkaaminen" kävisi vähän samoin kuin kesämökin nestekaasusäiliön "tankkaus", eli jätetään tyhjä (säiliö/akku) asemalle ladattavaksi, ja tilalle jo valmiiksi ladattu. Vaihtoprosessi pitää vain hioa jouhevaksi, ja kaiketi eri automerkkien olisi hyvä alkaa käyttää samanmallisia akkuja, ettei jouduta arpomaan huoltiksella.

Tai en tiedä, voi olla että tuo olisi akkuteknologian kehityksen esteenä. Onneksi ei ole minun ongelmani ratkaista tuollaisia kysymyksiä, hoitakoot insinöörit asian.
Frederik Krueger
Kitisijä

Monsieur Manala kirjoitti:Vaikka se miten olisi tulevaisuutta, se ei silti kykene tarjoamaan minkäännäköisiä fiiliksiä.
Onko fiiliksiin merkitystä sillä öriseekö alla bensa- vai diisselikone? Kunhan pörisee?
Onslow

Viesti Kirjoittaja Onslow »

sanctus kirjoitti:.

Meillä sen sijaan koeajo lähestyy autolla,
No kerrohan nyt mikä auto se on ja vuosimalli kans..
Duck

Frederik Krueger kirjoitti:Onko fiiliksiin merkitystä sillä öriseekö alla bensa- vai diisselikone? Kunhan pörisee?
Syntikoita haukutaan siitä etteivät ne kuulosta samalta kuin aito, oikea Fender Stratocaster tai Stradivarius. Toisaalta, miksi syntikan edes pitäisi yrittää kuulostaa samalta? Tässä on vähän samanlainen ilmiö. On herkistynyt ja virittynyt yhdelle asialle, eikä tykkää vaihtaa toiseen.

Tää sama "ei oo autenttista" keskustelu on toistunut lukuisia kertoja milloin missäkin muodossa. Viineistä ja juustoista kiistellään ihan samalla tavalla. Puhdas makuasia.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Monsieur Manala

Duck kirjoitti:
Monsieur Manala kirjoitti:Tässä on myös puhuttu tieteellisistä tutkimuksista jotka todistavat moottorinäänien aiheuttamien hyvänolontunteiden syntymistä ihan elimistön välittäjäainetasolla.

Siis mitä helvettiä tässä nyt pitää ylipäätänsä puolustella?
Just totahan sä tossa puolustelet, ja neititiesmitähomottelet heitä jotka ajavat pienillä autoilla, taloudellisilla autoilla tai sähköautoilla, tai edes pitävät niitä mielenkiintoisina, tai ajattelevat että vaihtoehtoihinkin on mahdollisuus. Niin, jos aivan anaalitarkkoja ollaan niin sähän sanoi että sähköautot ovat homoja kuin perseraiskaus, eivät niistä kiinnostuneet ihmiset, ja sen perään jotain pillunsaamiseen liittyvää, joten sekin oli varmaan "vain vertauskuva" - mutta eiköhän viestisi ollut aika selvä.
Ruikuti-ruik. Kyllä, sähköautot ovat homoja kuin perseraiskaus hattarakioskin edessä, edelleen. Munattomia, fiiliksittömiä, värinättömiä. Ihan kuten vaikkapa raitiovaunutkin.
Duck kirjoitti:
Monsieur Manala kirjoitti:Sehän oli toki ainoastaan vertauskuva
Ihan vitun sama, jos on ilmiselvää mitä sillä yrität vihjailla. Yrität aina nuorallakävellä henkilökohtaisuuksien ja "toki ainoastaan vertauskuvien" rajamailla jotta voisit lopulta tilanteen lauetessa syyttää ihmisiä henkilökohtaisuuksiin menemisistä kun et niihin muka itse sorru. Haista nyt oikeesti vaan paska. Kierteellä. Ja vaihda taktiikkaa jos et halua että se kierre jatkuu.
Jaaha, että minun se tässä pitää taktiikkaa vaihtaa? Minähän ilmaisin tosiaan mielipiteeni sähköautoista (jollaista et tietääkseni omista) johon sinä nokkelana poikana keksit ilmaista mielipiteesi 6...8-sylinteristen henkilöautojen (jollaisia tietääkseni omistan kaksikin kappaletta) omistajien "edes etäisesti mieheltä vaikuttavuudesta" ja muista vastaavista proteesien ja apujen tarpeista.

Edit: Eikun, sinähän itse asiassa jo kättelyssä keksit ilmaista tuon mielipiteesi meistä 6...8-sylinteristen omistajista, ja minä vasta sen jälkeen mielipiteeni sähköautojen neitihomoudesta (jollaista et tietääkseni vieläkään edes omista itse).

Joten ihan suoraan sanottuna a(n)kkaseni: Haistahan sinä yksinäinen runkkari vittu, jos kykenet, ja lopeta tuo akkamainen vinkuminen siitä miten sua aina syyttä kiusataan ja mennään henkilökohtaisuuksiin, kun teet sen kuitenkin itse ensin noilla vinkuiitakierteilläsi ja alat sen jälkeen marttyyrina parkumaan kun tulee ukemina omaan otsaan reaaliteetit naamalle.
Duck kirjoitti: Mihin "siihen pillunsaamisongelmaan"? Tähänkö? Miten voit edes itse ottaa saamisongelmaan viittaamisen ("you need all help you can get") niin henkilökohtaisesti että se muka riittää ad homiksi - jos kerran olet kuitenkin niin kova saamaan ja kaikkee? Phony. Et sä sit saakaan pillua? Ihme skitsoilua irvailla toisille saamattomuudesta kun on itse ihan yhtä saamaton. Ota tosta nyt selvää.
Siis OMG, onks mun tehnyt mieli pillua joulukuussa? No kyllä mä sitten olen ihan yhtä saamaton kuin sinä. Mikä aukoton todiste.
Viimeksi muokannut Monsieur Manala, 01.04.2009 19:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Monsieur Manala

Frederik Krueger kirjoitti:
Monsieur Manala kirjoitti:Vaikka se miten olisi tulevaisuutta, se ei silti kykene tarjoamaan minkäännäköisiä fiiliksiä.
Onko fiiliksiin merkitystä sillä öriseekö alla bensa- vai diisselikone? Kunhan pörisee?
On toki. Useimmat dieselkoneet kuulostavat varsin järkyttäviltä.
Duck

Monsieur Manala kirjoitti:Edit: Eikun, sinähän itse asiassa jo kättelyssä keksit ilmaista tuon mielipiteesi meistä 6...8-sylinteristen omistajista, ja minä vasta sen jälkeen mielipiteeni sähköautojen neitihomoudesta (jollaista et tietääkseni vieläkään edes omista itse).
... koska sellaisen omistaminen olisi impotenttiuden julkista mainostamista, kuten taisit juuri sitä ennen ilmaista? Enhän mä nyt voi ostaa sähköautoa kun sehän olis impotenttia, byhyy! Kaiva nyt vaikka koko Kitinän koko viestiarkisto takaperin, niin eiköhän selviä kumpi oli eka ja kuka on viskellyt eniten paskaa. Ihan sama.
lopeta tuo akkamainen vinkuminen siitä miten sua aina syyttä kiusataan ja mennään henkilökohtaisuuksiin, kun teet sen kuitenkin itse ensin
Mähän just selitin että sä et muka mene henkilökohtaisuuksiin, sohit vaan siinä rajalla. Poskettoman ärsyttävää. Vittuilisit nyt edes suoraan etkä piiloutumalla "vain vertauskuvien" taakse.
Siis OMG, onks mun tehnyt mieli pillua joulukuussa? No kyllä mä sitten olen ihan yhtä saamaton kuin sinä. Mikä aukoton todiste.
Eli et siis ole saamaton? Ja sitten otat muka henkilökohtaisesti ja läiskit ad homia pöytään kun vinoilen että tarvitset apua saamisessa? Eihän semmoisen olis pitäny tuntua missään, jätkä hyvä, jos kerran saat saamasta päästyäsikin ja olet niin kuningasjätkä muutenkin. Mistä sä nyt oikeastaan edes meuhkaat?
Monsieur Manala

Duck kirjoitti:Mähän just selitin että sä "et mene henkilökohtaisuuksiin", sohit vaan siinä rajalla. Poskettoman ärsyttävää. Vittuilisit nyt edes suoraan etkä piiloutumalla "vain vertauskuvien" taakse.
Täähän ei koskaan mitenkään liity suhun millään tavalla? Vai mitäs nää sun vihjailusi taas sitten olivatkaan? Vittu että kehtaat itkeä ja inistä taas oma pää kattilassa. "Vain vertauskuvien" taakse piiloutuminen oli nimenomaan ironinen piikki omasta käytöksestäsi, jota ilmeisesti et - yllätys yllätys - taaskaan edes tajunnut.

Kato niin metsä vastaa kun sinne huudetaan, ja siinä vaiheessa sulla menee aina pasmat täysin sekaisin.
Duck

Monsieur Manala kirjoitti:Vittu että kehtaat itkeä ja inistä taas oma pää kattilassa. "Vain vertauskuvien" taakse piiloutuminen oli nimenomaan ironinen piikki omasta käytöksestäsi, jota ilmeisesti et - yllätys yllätys - taaskaan edes tajunnut.
Kuule ihan samat sulle. Tämähän on ihan uskomattoman ironista, koska olet näköjään vähintään yhtä sokea omalle käytöksellesi. Ja sitten huudat toisille "Cripple fight!" ja näpäyttelet muille ironiantajusta. Voihan lol.
Monsieur Manala

Voihan LOL. Miten tämä nyt taas voi olla näin vaikeaa? Ihan pelasin peliä samoilla säännöillä millä sinä sen aloitit 6...8-sylinterisillä jutuillasi, ja johan alkoi vinkuminen vertauskuvista. Kyllä, tarkoitin nimenomaan sinua sillä runkkarivertauskuvalla. Onnea nyt.

Yritä kestää.
Duck

Monsieur Manala kirjoitti:Kyllä, tarkoitin nimenomaan sinua sillä runkkarivertauskuvalla.
Jees, toi oli jo parempi! :twisted:

No niin, vaikuttaako palsta enää kuolleelta? Ootteks te kaikki nyt tyytyväisiä? Aploodeja!
Hyeena

Viesti Kirjoittaja Hyeena »

En tiennytkään, miten tärkeä polttomoottori on heteromiehelle. Nythän kysymys kuuluu, kuinka ennen sen keksimistä on edes lisäännytty?
Frederik Krueger
Kitisijä

Monsieur Manala kirjoitti:
Hyvä. Tiedänpähän olla ostamatta koskaan diisseliä, ja voinen haukkua kaikkia diisselin ostaneita tuttavia homokuvakkeiksi jotka eivät saa pillundeeria.
Monsieur Manala

Monsieur Manala kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti: Onko fiiliksiin merkitystä sillä öriseekö alla bensa- vai diisselikone? Kunhan pörisee?
Hyvä. Tiedänpähän olla ostamatta koskaan diisseliä, ja voinen haukkua kaikkia diisselin ostaneita tuttavia homokuvakkeiksi jotka eivät saa pillundeeria.
Oikein. Kyllä dieselillä on sen verran epäedullinen stigma erotiikka-asioissa, ettei sellaista kannata ostaa, jos pillua tarvitsee autolla kalastella.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Eikös sitten ankalle olisi uusi fiiun viissatanen optimaalinen kärry?

Ei liikaa pippeliarvoa ja ja jälkikäteen voisi tiirailla ajettujen reissujen ekologisuutta nettipalvelusta jos muistaa tyrkätä muistitikun holeen ennen reissua.

Ja ehkäpä paras fiiu tähän mennessä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.