Monsieur Manala kirjoitti:Tässä on myös puhuttu tieteellisistä tutkimuksista jotka todistavat moottorinäänien aiheuttamien hyvänolontunteiden syntymistä ihan elimistön välittäjäainetasolla.
Siis mitä helvettiä tässä nyt pitää ylipäätänsä puolustella?
Just totahan sä tossa puolustelet, ja neititiesmitähomottelet heitä jotka ajavat pienillä autoilla, taloudellisilla autoilla tai sähköautoilla, tai edes pitävät niitä mielenkiintoisina, tai ajattelevat että vaihtoehtoihinkin on mahdollisuus. Niin, jos aivan anaalitarkkoja ollaan niin sähän sanoi että
sähköautot ovat homoja kuin perseraiskaus, eivät niistä kiinnostuneet ihmiset, ja sen perään jotain pillunsaamiseen liittyvää, joten sekin oli varmaan "vain vertauskuva" - mutta eiköhän viestisi ollut aika selvä.
Whatever floats whoever's boat. Egojaanhan tässä kaikki viime kädessä puolustaa.
Sehän oli toki ainoastaan vertauskuva
Ihan vitun sama, jos on ilmiselvää mitä sillä yrität vihjailla. Yrität aina nuorallakävellä henkilökohtaisuuksien ja "toki ainoastaan vertauskuvien" rajamailla jotta voisit lopulta tilanteen lauetessa syyttää ihmisiä henkilökohtaisuuksiin menemisistä kun et niihin muka itse sorru. Haista nyt oikeesti vaan paska. Kierteellä. Ja vaihda taktiikkaa jos et halua että se kierre jatkuu.
Ja ihanko tosiaan meinaat että mm. samassa mittakaavassa sitä kehitetään autoteollisuuden ulkopuolella, kuin vaikkapa akkutekniikkaa? Äläs nyt viitsi.
Äkkiseltään autoteollisuuden ulkopuolelta tulevat mieleen ainakin aggregaatit, laivat ja veneet, potkurilentokoneet ja helikopterit sekä maatalous- ja työmaakoneet.
Duck kirjoitti:No, tota, niinku siihen pillunsaamisongelmaan?
Mihin "siihen pillunsaamisongelmaan"?
Tähänkö? Miten voit edes itse ottaa saamisongelmaan viittaamisen ("you need all help you can get") niin henkilökohtaisesti että se muka riittää ad homiksi - jos kerran olet kuitenkin niin kova saamaan ja kaikkee? Phony. Et sä sit saakaan pillua? Ihme skitsoilua irvailla toisille saamattomuudesta kun on itse ihan yhtä saamaton. Ota tosta nyt selvää.