Vajaa 18 kilonen vavalla. Ei paha. Itse lähden huomenna aamulla Porkkalaan, jossa ylläripylläri maajoukkuemiesten kanssa heitteleen. Ei mökkireissua ilman kireitä.
Nimismies... ei niitä enää ole, hassu setäNuoriD kirjoitti:Mites se menee, eikös nimismies voi omalla päätöksellään takavarikoida rikoksentekovälineen? Oikeushan sitten lopulta tuomitsee sen valtiolle menetetyksi, mutta lehdestä olen saanut sen käsityksen, että poliisi voi ottaa auton takavarikkoon jo ennen oikeudenkäyntiä.
Mihin tämä maailma on mennytYlermi Ylihankala kirjoitti:Nimismies... ei niitä enää ole, hassu setäNuoriD kirjoitti:Mites se menee, eikös nimismies voi omalla päätöksellään takavarikoida rikoksentekovälineen? Oikeushan sitten lopulta tuomitsee sen valtiolle menetetyksi, mutta lehdestä olen saanut sen käsityksen, että poliisi voi ottaa auton takavarikkoon jo ennen oikeudenkäyntiä.
Jos vaikka femakot on vieneet sen pois ja sitä kutsutaan nyt pelkäksi "nimis" -asiaksi. Tai vaikka nimishenkilöksi?NuoriD kirjoitti: Mikäs se nimismiehen nykynimitys on?
Nykyään on erikseen poliisipäällikkö, ulosotto ja syyttäjä.NuoriD kirjoitti: Mikäs se nimismiehen nykynimitys on?
Näinhän se menee. Ennen oli kunnanlääkäri, nykyään ovat sairaanhoitopiirit...Ylermi Ylihankala kirjoitti:Nykyään on erikseen poliisipäällikkö, ulosotto ja syyttäjä.NuoriD kirjoitti: Mikäs se nimismiehen nykynimitys on?
Joo. Ennen oli kylähulluja ja niille hullujenhuone, nykyään on RKP:n puoluetoimisto.prosessi kirjoitti:Näinhän se menee. Ennen oli kunnanlääkäri, nykyään ovat sairaanhoitopiirit...Ylermi Ylihankala kirjoitti:Nykyään on erikseen poliisipäällikkö, ulosotto ja syyttäjä.NuoriD kirjoitti: Mikäs se nimismiehen nykynimitys on?
Olisit eittämättä heti ostamassa mökkitonttia Itä-Karjalasta, jos vain saisi?Onslow kirjoitti:Olisipa kiva nähdä Suomen muuttavan lakejaan maan myymisen suhteen, mutta taitaa olla turha toive. Korkeintaan asettavat ruskit etusijalle..
Öh, en ja miksi olisin jos minua vituttaa Suomesta maan myyminen ryssille?elco kirjoitti: Olisit eittämättä heti ostamassa mökkitonttia Itä-Karjalasta, jos vain saisi?
Minusta tuossa ei ole mitään käsittämätöntä että näyttelijä katsoo olevan hyvä siirto alkaa seurustella tunnetun ohjaajan kanssa. Voi tietenkin olla että Saarela on kyseisen näyttelijättären mielestä muutenkin mukava mies, mikä on aina lisäplussaa. Olisi se voinut valita varmaan paljon huonomminkin.Paha Keisari kirjoitti:Käsittämätöntä.
Noo. Kyllähän tuo Saarela on ihan OK näköinen mies ja ohjaajalla on valtaa taideproduktiossa, ja sekös naista aina kostuttaa.Paha Keisari kirjoitti:Käsittämätöntä.
http://www.iltalehti.fi/viihde/200904219443919_vi.shtml
Aivan käsittämätöntä. Daami joka saisi melkein kenet vain. Mikä noissa ohjaajissa oikein viehettää?
Eiköhän pointtisi kuitenkin ole, että mielestäsi venäläisten ei tulisi saada ostaa maata Suomesta. En ymmärrä, miksi kukaan ulkomaalainen haluaisi ostaa maata Venäjältä.Onslow kirjoitti: Pointti oli se, että jos Suomalainen ei saa ostaa ryssistä maata, niin miksi ihmeessä ryssä saa ostaa Suomesta maata?
Hyvä elco. Tajusit!elco kirjoitti: Eiköhän pointtisi kuitenkin ole, että mielestäsi venäläisten ei tulisi saada ostaa maata Suomesta.
Olet ilmiselvästi sinut feminiinin puolesi kanssa, koska minä en pysty sitten millään ilveellä näkemään Ollissa mitään OK:ta - ulkonäössä nyt ainakaan.NuoriD kirjoitti:
Noo. Kyllähän tuo Saarela on ihan OK näköinen mies ja ohjaajalla on valtaa taideproduktiossa, ja sekös naista aina kostuttaa.
Jos joku (vaikka ryssäkin) tulee tänne rahatukon kanssa ja haluaa ostaa maata, niin mikäs sen mukavampaa. Raha ei haise!elco kirjoitti:Eiköhän pointtisi kuitenkin ole, että mielestäsi venäläisten ei tulisi saada ostaa maata Suomesta. En ymmärrä, miksi kukaan ulkomaalainen haluaisi ostaa maata Venäjältä.Onslow kirjoitti: Pointti oli se, että jos Suomalainen ei saa ostaa ryssistä maata, niin miksi ihmeessä ryssä saa ostaa Suomesta maata?
Täh. Kuka toi tuntematon pimu oikein on?Paha Keisari kirjoitti:Aivan käsittämätöntä. Daami joka saisi melkein kenet vain.
Kysy Virolaisilta kuinka mukavaa on kun ryssä on läsnä.NuoriD kirjoitti: Mikä ongelma siinä on, jos veli venäläinen latoo pöytään muovikassillisen euroja ja ostaa tontin pois?
elco kirjoitti:Olet ilmiselvästi sinut feminiinin puolesi kanssa, koska minä en pysty sitten millään ilveellä näkemään Ollissa mitään OK:ta - ulkonäössä nyt ainakaan.NuoriD kirjoitti:
Noo. Kyllähän tuo Saarela on ihan OK näköinen mies ja ohjaajalla on valtaa taideproduktiossa, ja sekös naista aina kostuttaa.
Kai sillä on jotain maagisia zeksuaalisia kykyjä?