Päivän uutiskatsaus

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kuva

Vajaa 18 kilonen vavalla. Ei paha. Itse lähden huomenna aamulla Porkkalaan, jossa ylläripylläri maajoukkuemiesten kanssa heitteleen. Ei mökkireissua ilman kireitä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

NuoriD kirjoitti:Mites se menee, eikös nimismies voi omalla päätöksellään takavarikoida rikoksentekovälineen? Oikeushan sitten lopulta tuomitsee sen valtiolle menetetyksi, mutta lehdestä olen saanut sen käsityksen, että poliisi voi ottaa auton takavarikkoon jo ennen oikeudenkäyntiä.
Nimismies... ei niitä enää ole, hassu setä 8) siis poliisi toki aina ensiksi takavarikoi auton ja käräjäoikeus sitten päättää tuomitaanko auto rikoksentekovälineenä valtiolle menetetyksi. Tai konstaapeli tarkalleen ottaen aluksi haltuunottaa auton, jonka komisario hyväksyy, jolloin takavarikko astuu voimaan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Mulli75

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Aluksi otsikko huvitti kun työkaveri luki sen ääneen.

http://www.taloussanomat.fi/tyo-ja-koul ... /139?pos=0
Onslow

Viesti Kirjoittaja Onslow »

NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Mites se menee, eikös nimismies voi omalla päätöksellään takavarikoida rikoksentekovälineen? Oikeushan sitten lopulta tuomitsee sen valtiolle menetetyksi, mutta lehdestä olen saanut sen käsityksen, että poliisi voi ottaa auton takavarikkoon jo ennen oikeudenkäyntiä.
Nimismies... ei niitä enää ole, hassu setä 8)
Mihin tämä maailma on mennyt :paavi:

Mikäs se nimismiehen nykynimitys on?

No eniveis poliisisetä siis ottaa auton pois heti eikä 2:n vuoden kuluttua.
Onslow

NuoriD kirjoitti: Mikäs se nimismiehen nykynimitys on?
Jos vaikka femakot on vieneet sen pois ja sitä kutsutaan nyt pelkäksi "nimis" -asiaksi. Tai vaikka nimishenkilöksi?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Nykyään on erikseen poliisipäällikkö, ulosotto ja syyttäjä.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Näinhän se menee. Ennen oli kunnanlääkäri, nykyään ovat sairaanhoitopiirit...
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

prosessi kirjoitti:
Näinhän se menee. Ennen oli kunnanlääkäri, nykyään ovat sairaanhoitopiirit...
Joo. Ennen oli kylähulluja ja niille hullujenhuone, nykyään on RKP:n puoluetoimisto.
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

Hei, spede, pistä välillä uutisia vaikka Vanhasen naisseikkailuista, Pekkarisen tupeesta, puoluesihteerin (mikä sen nimi nimi nyt taas olikaan?) aikanaan vaatimasta puoluesihteerin erosta kun kannatus oli 22, Karpelan avioliitosta/-erosta, Timo "Your man go we go room" Järvilahden eurooppaedustuksesta, Hyssälöinnistä jne.
Onslow

Olisipa kiva nähdä Suomen muuttavan lakejaan maan myymisen suhteen, mutta taitaa olla turha toive. Korkeintaan asettavat ruskit etusijalle..

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009042 ... 2_uu.shtml
elco

Onslow kirjoitti:Olisipa kiva nähdä Suomen muuttavan lakejaan maan myymisen suhteen, mutta taitaa olla turha toive. Korkeintaan asettavat ruskit etusijalle..
Olisit eittämättä heti ostamassa mökkitonttia Itä-Karjalasta, jos vain saisi?
Onslow

elco kirjoitti: Olisit eittämättä heti ostamassa mökkitonttia Itä-Karjalasta, jos vain saisi?
Öh, en ja miksi olisin jos minua vituttaa Suomesta maan myyminen ryssille?

Pointti oli se, että jos Suomalainen ei saa ostaa ryssistä maata, niin miksi ihmeessä ryssä saa ostaa Suomesta maata?
Paha Keisari

Viesti Kirjoittaja Paha Keisari »

Käsittämätöntä.

http://www.iltalehti.fi/viihde/200904219443919_vi.shtml

Aivan käsittämätöntä. Daami joka saisi melkein kenet vain. Mikä noissa ohjaajissa oikein viehettää?
Frederik Krueger
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Paha Keisari kirjoitti:Käsittämätöntä.
Minusta tuossa ei ole mitään käsittämätöntä että näyttelijä katsoo olevan hyvä siirto alkaa seurustella tunnetun ohjaajan kanssa. Voi tietenkin olla että Saarela on kyseisen näyttelijättären mielestä muutenkin mukava mies, mikä on aina lisäplussaa. Olisi se voinut valita varmaan paljon huonomminkin.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
NuoriD

Paha Keisari kirjoitti:Käsittämätöntä.

http://www.iltalehti.fi/viihde/200904219443919_vi.shtml

Aivan käsittämätöntä. Daami joka saisi melkein kenet vain. Mikä noissa ohjaajissa oikein viehettää?
Noo. Kyllähän tuo Saarela on ihan OK näköinen mies ja ohjaajalla on valtaa taideproduktiossa, ja sekös naista aina kostuttaa.
elco

Onslow kirjoitti: Pointti oli se, että jos Suomalainen ei saa ostaa ryssistä maata, niin miksi ihmeessä ryssä saa ostaa Suomesta maata?
Eiköhän pointtisi kuitenkin ole, että mielestäsi venäläisten ei tulisi saada ostaa maata Suomesta. En ymmärrä, miksi kukaan ulkomaalainen haluaisi ostaa maata Venäjältä.
Onslow

elco kirjoitti: Eiköhän pointtisi kuitenkin ole, että mielestäsi venäläisten ei tulisi saada ostaa maata Suomesta.
Hyvä elco. Tajusit! :jee:
elco

NuoriD kirjoitti:
Noo. Kyllähän tuo Saarela on ihan OK näköinen mies ja ohjaajalla on valtaa taideproduktiossa, ja sekös naista aina kostuttaa.
Olet ilmiselvästi sinut feminiinin puolesi kanssa, koska minä en pysty sitten millään ilveellä näkemään Ollissa mitään OK:ta - ulkonäössä nyt ainakaan.

Kai sillä on jotain maagisia zeksuaalisia kykyjä?
NuoriD

elco kirjoitti:
Onslow kirjoitti: Pointti oli se, että jos Suomalainen ei saa ostaa ryssistä maata, niin miksi ihmeessä ryssä saa ostaa Suomesta maata?
Eiköhän pointtisi kuitenkin ole, että mielestäsi venäläisten ei tulisi saada ostaa maata Suomesta. En ymmärrä, miksi kukaan ulkomaalainen haluaisi ostaa maata Venäjältä.
Jos joku (vaikka ryssäkin) tulee tänne rahatukon kanssa ja haluaa ostaa maata, niin mikäs sen mukavampaa. Raha ei haise!

Mikä ongelma siinä on, jos veli venäläinen latoo pöytään muovikassillisen euroja ja ostaa tontin pois?
Onslow

Paha Keisari kirjoitti:Aivan käsittämätöntä. Daami joka saisi melkein kenet vain.
Täh. Kuka toi tuntematon pimu oikein on?
Onslow

NuoriD kirjoitti: Mikä ongelma siinä on, jos veli venäläinen latoo pöytään muovikassillisen euroja ja ostaa tontin pois?
Kysy Virolaisilta kuinka mukavaa on kun ryssä on läsnä.
Viimeksi muokannut Onslow, 21.04.2009 9:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NuoriD

elco kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Olet ilmiselvästi sinut feminiinin puolesi kanssa, koska minä en pysty sitten millään ilveellä näkemään Ollissa mitään OK:ta - ulkonäössä nyt ainakaan.

Kai sillä on jotain maagisia zeksuaalisia kykyjä?

Itse taidat olla homofoobikko eli kaappihomo, kun et voi asiaa myöntää.

Kaippa tästä pitää loihtia galluppi.