exPertti kirjoitti:
Toisaalta en ole kyllä nähnyt sinun postaavan uutisia kokkareitten vaalirahakuvioistakaan, joten... Pata ja kattila ja silleen.
En minä täällä mitään monologeja keskustaa vastaan ole pitänyt kuten sinä. Keskusta ja keskustalaiset ovat kaikista puolueista vastenmielisintä porukkaa, minkä muut lopultakin ovat onneksi tajunneet.
NuoriD kirjoitti:
Itse taidat olla homofoobikko eli kaappihomo, kun et voi asiaa myöntää.
Toivot vaan!
Mutta ei minulle tuota mitn ongelmia myöntää, että esim. Prad Bitt on komia mies. Olli Saarela ei vaan minusta ole, mutta se ehkä vain johtuu siitä, etten ole kosketuksissa feminiiniin puoleeni.
Kuten aiemminkin tänne jo postasin niin en vaan tajua, miten kukaan nainen voi syttyä tälläiseen starbaan?
NuoriD kirjoitti:
Itse taidat olla homofoobikko eli kaappihomo, kun et voi asiaa myöntää.
Toivot vaan!
Mutta ei minulle tuota mitn ongelmia myöntää, että esim. Prad Bitt on komia mies. Olli Saarela ei vaan minusta ole, mutta se ehkä vain johtuu siitä, etten ole kosketuksissa feminiiniin puoleeni.
Kuten aiemminkin tänne jo postasin niin en vaan tajua, miten kukaan nainen voi syttyä tälläiseen starbaan?
ND taitaa olla nyt ainoa jonka harjantuneeseen silmään Saarelassa on jotakin komeaa. Tai sitten mäkään en vaan ole kosketuksissa feminiiniseen puoleeni.
Ja jos nyt pitää uran edistäjä valita, niin olis Jenni varmaan kyennyt valitsemaan paremminkin. Mut ehkä se alotti helpoimmasta?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Lilo kirjoitti:
ND taitaa olla nyt ainoa jonka harjantuneeseen silmään Saarelassa on jotakin komeaa. Tai sitten mäkään en vaan ole kosketuksissa feminiiniseen puoleeni.
Jaa jaa. Mustassa kirjassa lukee, että kauniit pojat ovat enemmän sun juttu. Saarelahan ei ole kaunis (à la Brad Pitt) vaan rujon näköinen. Kuitenkin maskuliinisella tavalla. En ollenkaan sano, että olisi erityinen komistus, mutta kuitenkin hiukan paremman näköinen kuin aivan Mr keskiverto.
Mutta oleellista tietysti naisen kaadon kannalta, että on ohjaaja ja julkkis.
Työ- ja elinkeinoministeriö joutuu palauttamaan noin 20 miljoonaa euroa EU-tukia. Hufvudstadsbladetin mukaan tukirahat pitää palauttaa, koska niille ole löydetty sopivia kohteita.
NuoriD kirjoitti:Saarelahan ei ole kaunis (à la Brad Pitt) vaan rujon näköinen. Kuitenkin maskuliinisella tavalla. En ollenkaan sano, että olisi erityinen komistus, mutta kuitenkin hiukan paremman näköinen kuin aivan Mr keskiverto.
Toivoisitko pääseväsi Iltalehden kanteen Olli Saarelan kanssa?
Vesper kirjoitti:Saarela ei ole miltään kantilta haluttava mies. Piste.
Jos se olisi kalju?
Juu ei. Kaljuus itsessään ei ole oikotie onneen. Eikä varsinkaan enää mun kohdalla, mähän olen vaihtanut lajia. Sulla on selkeesti päivitysaukkoja mustassa kirjassa...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vesper kirjoitti:
Juu ei. Kaljuus itsessään ei ole oikotie onneen. Eikä varsinkaan enää mun kohdalla, mähän olen vaihtanut lajia. Sulla on selkeesti päivitysaukkoja mustassa kirjassa...
Näinköhän kissa karvoistaan pääsee? Tai siis eiku karvattomuuksistaan,
elco kirjoitti:Näinköhän kissa karvoistaan pääsee? Tai siis eiku karvattomuuksistaan,
Viimeiset 4 olleet hiuksellisia!!
Mää hualestuisin jos kertoisit että ne on olleet kunnon pitkälettei? Mut joo, mulla on kyllä pieni ihastus esmes Hynyseen ja Joutseneen, joten perässä tullaan.