Päivän uutiskatsaus

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
NuoriD

Re: Päivän uutiskatsaus

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Onslow kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: Mikä ongelma siinä on, jos veli venäläinen latoo pöytään muovikassillisen euroja ja ostaa tontin pois?
Kysy Virolaisilta kuinka mukaavaa on kun ryssä on läsnä.
Häh??

Viron venäläiset eivät tulleet rahakassin kanssa vaan panssarivaunulla.
Onslow

Viesti Kirjoittaja Onslow »

NuoriD kirjoitti: Viron venäläiset eivät tulleet rahakassin kanssa vaan panssarivaunulla.
No jos nyt tulist tälle vuosituhannelle sen rahasäkkisi kanssa edes.
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

exPertti kirjoitti: Toisaalta en ole kyllä nähnyt sinun postaavan uutisia kokkareitten vaalirahakuvioistakaan, joten... Pata ja kattila ja silleen.
En minä täällä mitään monologeja keskustaa vastaan ole pitänyt kuten sinä. Keskusta ja keskustalaiset ovat kaikista puolueista vastenmielisintä porukkaa, minkä muut lopultakin ovat onneksi tajunneet.
elco

NuoriD kirjoitti: Itse taidat olla homofoobikko eli kaappihomo, kun et voi asiaa myöntää.
Toivot vaan!

Mutta ei minulle tuota mitn ongelmia myöntää, että esim. Prad Bitt on komia mies. Olli Saarela ei vaan minusta ole, mutta se ehkä vain johtuu siitä, etten ole kosketuksissa feminiiniin puoleeni.

Kuten aiemminkin tänne jo postasin niin en vaan tajua, miten kukaan nainen voi syttyä tälläiseen starbaan?
Onslow

elco kirjoitti: Kuten aiemminkin tänne jo postasin niin en vaan tajua, miten kukaan nainen voi syttyä tälläiseen starbaan?
Sillä saa lööppien palstoilta tilaa ja naamaa tutuksi. Kun naama on tuttu, saa Saarela kenkää.
Lilo
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lilo »

elco kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: Itse taidat olla homofoobikko eli kaappihomo, kun et voi asiaa myöntää.
Toivot vaan!

Mutta ei minulle tuota mitn ongelmia myöntää, että esim. Prad Bitt on komia mies. Olli Saarela ei vaan minusta ole, mutta se ehkä vain johtuu siitä, etten ole kosketuksissa feminiiniin puoleeni.

Kuten aiemminkin tänne jo postasin niin en vaan tajua, miten kukaan nainen voi syttyä tälläiseen starbaan?
ND taitaa olla nyt ainoa jonka harjantuneeseen silmään Saarelassa on jotakin komeaa. Tai sitten mäkään en vaan ole kosketuksissa feminiiniseen puoleeni.

Ja jos nyt pitää uran edistäjä valita, niin olis Jenni varmaan kyennyt valitsemaan paremminkin. Mut ehkä se alotti helpoimmasta?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Onslow

Lilo kirjoitti: Ja jos nyt pitää uran edistäjä valita, niin olis Jenni varmaan kyennyt valitsemaan paremminkin. Mut ehkä se alotti helpoimmasta?
Jos se panee itselleen päärooliin Saarelan uudesta leffasta?
NuoriD

Lilo kirjoitti: ND taitaa olla nyt ainoa jonka harjantuneeseen silmään Saarelassa on jotakin komeaa. Tai sitten mäkään en vaan ole kosketuksissa feminiiniseen puoleeni.
Jaa jaa. Mustassa kirjassa lukee, että kauniit pojat ovat enemmän sun juttu. Saarelahan ei ole kaunis (à la Brad Pitt) vaan rujon näköinen. Kuitenkin maskuliinisella tavalla. En ollenkaan sano, että olisi erityinen komistus, mutta kuitenkin hiukan paremman näköinen kuin aivan Mr keskiverto.

Mutta oleellista tietysti naisen kaadon kannalta, että on ohjaaja ja julkkis.
NuoriD

Iltalehden photoshoppaaja on venyttänyt kykynsä äärimmilleen:

Kuva
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Työ- ja elinkeinoministeriö joutuu palauttamaan noin 20 miljoonaa euroa EU-tukia. Hufvudstadsbladetin mukaan tukirahat pitää palauttaa, koska niille ole löydetty sopivia kohteita.

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Suom ... 5245333223
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
elco

NuoriD kirjoitti:Saarelahan ei ole kaunis (à la Brad Pitt) vaan rujon näköinen. Kuitenkin maskuliinisella tavalla. En ollenkaan sano, että olisi erityinen komistus, mutta kuitenkin hiukan paremman näköinen kuin aivan Mr keskiverto.
Toivoisitko pääseväsi Iltalehden kanteen Olli Saarelan kanssa?
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Mun mielestä Saarela on aika naisellisen näköinen mies ts. miehen joka on tehnyt sukupuolenvaihdosleikkauksen.
elco

Rouva Pupu kirjoitti:Mun mielestä Saarela on aika naisellisen näköinen mies ts. miehen joka on tehnyt sukupuolenvaihdosleikkauksen.
Ehkä se on se juttu joko vetoaa Daveen, ministerimisseihin ja näyttelijöihin?
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Saarela ei ole miltään kantilta haluttava mies. Piste.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Saarelalla on saatnan ruma alapurenta, hus! hammaskirurgille ja kirurgille, vois lähteä kirurgille?
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ei tuo Saarelan uusi setti sinänsä pahemmin hätkäytä. Mutta mitä vittua on tapahtunut tämän näyttelijäpariskunnan kohdalla? Ja miksi?

Kuva
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
NuoriD

Vesper kirjoitti:Saarela ei ole miltään kantilta haluttava mies. Piste.
Jos se olisi kalju?
Rouva Pupu

NuoriD kirjoitti:
Jos se olisi kalju?
Edes kaljuus ei pysty pelastamaan jos naama on kuin petolinnun perse :)
Vesper
Kitisijä

NuoriD kirjoitti:
Jos se olisi kalju?
Juu ei. Kaljuus itsessään ei ole oikotie onneen. Eikä varsinkaan enää mun kohdalla, mähän olen vaihtanut lajia. Sulla on selkeesti päivitysaukkoja mustassa kirjassa...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
NuoriD

Vesper kirjoitti:[
. Eikä varsinkaan enää mun kohdalla, mähän olen vaihtanut lajia. Sulla on selkeesti päivitysaukkoja mustassa kirjassa...
:shock:

Mihin tässä enää voi luottaa.
elco

Vesper kirjoitti: Juu ei. Kaljuus itsessään ei ole oikotie onneen. Eikä varsinkaan enää mun kohdalla, mähän olen vaihtanut lajia. Sulla on selkeesti päivitysaukkoja mustassa kirjassa...
Näinköhän kissa karvoistaan pääsee? Tai siis eiku karvattomuuksistaan,
Vesper
Kitisijä

elco kirjoitti:Näinköhän kissa karvoistaan pääsee? Tai siis eiku karvattomuuksistaan,
Viimeiset 4 olleet hiuksellisia!!
NuoriD

Vesper kirjoitti:
elco kirjoitti:Näinköhän kissa karvoistaan pääsee? Tai siis eiku karvattomuuksistaan,
Elco tuli turhaan takaisn :(
Rouva Pupu

Vesper kirjoitti:
Mää hualestuisin jos kertoisit että ne on olleet kunnon pitkälettei? Mut joo, mulla on kyllä pieni ihastus esmes Hynyseen ja Joutseneen, joten perässä tullaan.
Vesper
Kitisijä

Rouva Pupu kirjoitti:Mää hualestuisin jos kertoisit että ne on olleet kunnon pitkälettei?
Ei ku sellasia armeijamittasia, ei mitään geelihipsijöitä tai liuhulettejä.