Päivän uutiskatsaus
Re: Päivän uutiskatsaus
Mun motiivini Halliksen äänestämiselle ovat
1)Haluan ärsyttää vihervasemmistoa (ja siinä sivussa rkp:tä)
2)Astrid Thorsin kaltaisen maahaanmuuttoministerin vastapainoksi.
3)Vastustan ajatuspoliiseja
2)Astrid Thorsin kaltaisen maahaanmuuttoministerin vastapainoksi.
Kulta! Oot niin samis että voisin vaikka antaa.NuoriD kirjoitti:Mun motiivini Halliksen äänestämiselle ovat
2)Astri Thorsin kaltaisen maahaanmuuttoministerin vastapainoksi.
Jos saisin euron joka kerta kun kuulen tuon!Paha Keisari kirjoitti:
Kulta! Oot niin samis että voisin vaikka antaa.
Niin sinulla olisi 1 €?NuoriD kirjoitti:Jos saisin euron joka kerta kun kuulen tuon!Paha Keisari kirjoitti:
Eurossa on miljoonan alku.Paha Keisari kirjoitti:Niin sinulla olisi 1 €?NuoriD kirjoitti:Jos saisin euron joka kerta kun kuulen tuon!Paha Keisari kirjoitti:
-
- Kitisijä
No tää on nyt sitä kuumaakin kuumempaa zexuaalienergiaa! Uuh! Pikkarit vaihtoon taas.Paha Keisari kirjoitti:Kulta! Oot niin samis että voisin vaikka antaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitisijä
Aikaisemman tokaisuni saa toki ymmärtää kontekstissa, eli "ketkä tällä palstalla". Molemmat ratsastavat lähinnä mamuvastaisuudellaan, joten ei ole kovin vaikea hakea yhtymäkohtia äänestäjäkunnissa.Paha Keisari kirjoitti:Eli kirjoituksellasi "nyt tiedetään mistä.." viittasitkin pienituloisiin Itä-Helsinkiläisiin? Tämä selvä. Minä kun erehdyin luulemaan, että viittasit tämän ketjun kirjoittajiin!Frederik Krueger kirjoitti:Ja Halla-aho sai kunnanvaltuustokannatuksensa jostain muualta?
Opettele sinäkin lukemaan. En sanonut "vain yksi", vaan lähinnä yksi. Ilmeisesti väität edelleen tätä vastaan? Mitkä muut Halla-ahon mielipiteet esim. sinua kiehtoivat mamuvastaisuuden lisäksi? Mistä aiheesta Halla-ahon kannattajat eniten puhuvat turuilla ja toreilla?Puhut itseäsi pussiin. Äsken sanoit, että heillä on vain yksi yhteinen vihamielinen agenda. Nyt yhteistä onkin protestiäänien saaminen. Tekeekö protestiäänien saaminen henkilöistä poliittisina toimijoina samanarvoisia, identtisiä tai "misseilläkin on mielipiteitä" -kaliiberin kavereita?
Nähtyjen kannanottojen perusteella protestiäänet liittyivät juuri heidän (Jussi ja Tony) mamuvastaisuuteensa. Protestiääniksi tässä yhteydessä voitaneen laskea äänet normaalisti passiivisilta äänestäjiltä, ja niiltä jotka ilmoittavat etteivät muuten äänestäisi kyseistä ehdokasta, paitsi esim. kyseisten kannanottojen takia.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Äänestän Halla-ahoa, kirjoitin kannattajakortin ja myös keräsin niitä. Kirjoittajissa oli niin vihreitä, vasemmistolaisia maailmanparantajia kuin homoseksuaalejakin (eivät pelänneet päähän ampumista, mistä lie johtuu. Niinpä). Jokainen myös äänestää vaaliuurnilla. Moni sananvapauden puolesta, median toiminnan vuoksi sekä maahanmuuttopolitiikan. Uiui, taisivat vielä olla akateemisiakin kaikki :o
-
- Kitisijä
Ok, tämä selvitti. Keskustelimme aseiden luvanvaraisuudesta ja käytön/säilytyksen rajoituksista, en vakuuttunut sinun alakoulutyylisista mutku-mä-haluun-ammuskella-rajoittamatta-senkin idiootit-toisinajattelijat-argumenteistasi, niin vedät tästä asesäilytyserimielisyydestä sitten johtopäätöksen, että maahanmuuttoasioissa olen idiootti ja rasisti. Logiikkasi tuntuu sopivan yhä paremmin Halla-ahon äänestäjäkunnan pirtaan.Onslow kirjoitti:Tuosta voit kiittää ihan täysin omaa tapaasi vastailla minun esittämiini kysymyksiin tai ehdotuksiin. Olit kaikenkaikkiaan niin ylimielinen ja umpimielinen mulkku taannoin asekeskusuteluissa, että tulin siihen tulokseen että minun on turha yrittäää keskutella kanssasi mistään. Täten pidän sinua vaan rasistisena idioottina.urpiainen kirjoitti:Vaikka olenkin sitä mieltä, että yksi haukotuttavimmista nettikeskustelun muodoista on hokea sitä, että "näytä missä minä olen sanonut noin", en kuitenkaan voi olla hieman ihmettelemättä, missä ja millä perusteella olen edustanut "totaalista idioottimaisuutta" maahanmuuttopoliittisissa keskusteluissa. En oikein myöskään kykene keksimään, missä kirjoituksessani olisin edustanut "rasisimia suomalaisia kohtaan" edes kertaluonteisesti, saati sitten "jatkuvasti". Aika erikoista juttua, sanoisin. Sen kyllä myönnän, että kun niin moni tällä palstalla on puhunut niin koskettavan ihailevasti ja hyväksyvästi Halla-ahosta, niin Prosessin esimerkkiä seuraten vaivauduin kerran jopa analysoimaan edes hieman tarkemmin Halliksen kirjoituksia, eikä niistä analyysini mukana parhaimmillaankaan paljoa järkeä löytynyt. Tyypillistä kyllä, että ekspisiittisestä pyynnöstäni huolimatta et lähtenyt lainkaan selittämään, missä analyysini meni pieleen ja missä se minulta näkemättä jäänyt Halluahon nerokkuus piilee, vaan jatkat leimaamistani rasistiksi ja idiootiksi ilman minkäänlaisia perusteita. Vastaat asialliseen argumentaatioon perusteettomalla pilkkaamisella ja vihapuheella. Sinänsä kyllä varmasti hyvinkin osuva tausta päätökselle äänestää Hullu-uhoa.Onslow kirjoitti:Tiedätkö muuten freddie että sinulla ja urpiaisella on suuri ansio Hallan äänestämiselleni?
minua vituttaa Suomen mamupolitiikka ja sen kannattajien totaali idioottimaisuus. Sinä ja urpiainen vain toitte asian niin hyvin esiin.
Olen saanut tarpeeksi jatkuvasta rasismistanne Suomalaisia kohtaan.
Viimeksi muokannut urpiainen, 22.04.2009 11:32. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
- Kitisijä
Kappas, BMI-tix ei "yllättäen" alkanutkaan väitellä tästä sinun kanssasi. Sillä ei ole joillekin niinkään merkitystä mitä sanotaan, vaan kuka sanoo.Fcuk kirjoitti:Tästä kyllä niin samaa mieltä, en käsitä miten joku muuta mieltä oiskaan.Frederik Krueger kirjoitti:Halme ja Halla-aho kuitenkin keräävät ääniä lähinnä mamuvastaisuudellaan, ja tietävät itsekin sen.
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Auttaisi ainakin paljon jos se hymyilisi edes joskus. Se on aina jotenkin ummetuksesta kärsivän näköinen, silmät tapittavat psykona suoraan eteenpäin kuin pöllöllä.Miksei se hallis vois olla vähän komeempi?
Hankkisi edes peruukin niinkuin eräskin ministeri, tai kokokalju niinkuin eräs presidentti.
Vesper kirjoitti:Sen pitäs hommata vähän maskuliinisemmat silmälasit.

del*
Viimeksi muokannut Onslow, 22.04.2009 11:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Kitisijä
Hetkinen, yritätkö keskustella järkevästi masan kanssa? Tyypin kanssa joka jatkuvasti valehtelee mitä toiset ovat sanoneet ja mitä mieltä he ovat yhteiskunnallisista asioista?urpiainen kirjoitti:Vaikka olenkin sitä mieltä, että yksi haukotuttavimmista nettikeskustelun muodoista on hokea sitä, että "näytä missä minä olen sanonut noin", en kuitenkaan voi olla hieman ihmettelemättä, missä ja millä perusteella olen edustanut "totaalista idioottimaisuutta" maahanmuuttopoliittisissa keskusteluissa.Onslow kirjoitti:Tiedätkö muuten freddie että sinulla ja urpiaisella on suuri ansio Hallan äänestämiselleni?
minua vituttaa Suomen mamupolitiikka ja sen kannattajien totaali idioottimaisuus. Sinä ja urpiainen vain toitte asian niin hyvin esiin.
Olen saanut tarpeeksi jatkuvasta rasismistanne Suomalaisia kohtaan.
Tietenkin silloin kun hän jää kiinni valheesta, menee hän heti provo-kortin taakse piiloon.
Kerro toki mitä sillä tarkoitit, jos et tätä palstaa. Jos taas olet sitä mieltä, että palstalla Halla-Ahoa äänestämään ilmoittautuneet olisivat pääosin äänestäneet Halmetta, teet oletuksia ja lienet väärässä siinäkin.Frederik Krueger kirjoitti:Aikaisemman tokaisuni saa toki ymmärtää kontekstissa, eli "ketkä tällä palstalla". Molemmat ratsastavat lähinnä mamuvastaisuudellaan, joten ei ole kovin vaikea hakea yhtymäkohtia äänestäjäkunnissa.
Halla-Ahon mielipiteet eivät minua kiehdo mitenkään erityisesti. Vaikka hän puhuukin minusta ihan järkeä tuossa kysymyksessä. Lähinnä kyse on siitä, että minusta on aivokuollutta rinnastaa saapastyhmä bodarinyrkkeilijä tohtorismieheen vain siksi, että heillä on yhdestä asiasta samansuuntainen mielipide. Se kertoo tietysti aika paljon siitä, millaisella vähättelymentaliteetillä vihervasemmistoblokki yrittää lakaista "väärää" mieltä olevat maton alle. Sinä mukaan lukien.Opettele sinäkin lukemaan. En sanonut "vain yksi", vaan lähinnä yksi. Ilmeisesti väität edelleen tätä vastaan? Mitkä muut Halla-ahon mielipiteet esim. sinua kiehtoivat mamuvastaisuuden lisäksi?
Kaikkien äänet eivät ole "protestiääniä" vain siksi, että he äänestävät ehdokasta, joiden poliittinen agenda on sinun mielestäsi vääränlainen. Vaikea uskoa, että ND, Elco ja Onslow olisivat passiivisia äänestäjiä jotka äänestäisivät muuten kirkkovenettä tai mustanaamiota. Oman äänestyspäätökseni taustalla on paljon suurempi kuvio kuin Jussi H-A tai hänen mamumielipiteensä. Sinä se taidat olla näistä kirjoittajista kaikken eniten takertunut siihen yhteen asiaan?Nähtyjen kannanottojen perusteella protestiäänet liittyivät juuri heidän (Jussi ja Tony) mamuvastaisuuteensa. Protestiääniksi tässä yhteydessä voitaneen laskea äänet normaalisti passiivisilta äänestäjiltä, ja niiltä jotka ilmoittavat etteivät muuten äänestäisi kyseistä ehdokasta, paitsi esim. kyseisten kannanottojen takia.
urpiainen kirjoitti:idiootti ja rasisti.
Niin. Se on kumma juttu että te tuomitsette kaikki aseharrastajat kahden hullun perusteella, mutta kun me tuomitsemme maahanmuutajia muutaman kymmenen raiskarin perusteelle, olemme rasisteja.
Kyllä ja meitä on monta kuten huomaat.urpiainen kirjoitti: Logiikkasi tuntuu sopivan yhä paremmin Halla-ahon äänestäjäkunnan pirtaan.
-
- Kitisijä
Ehkä ennemminkin näin.

Viimeksi muokannut Vesper, 22.04.2009 11:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Seuraavaksi varmaan kaivat kyynelsilmin esiin sen kohdan jossa tarjosit muijaasi aseman somaleille pantavaksi?Frederik Krueger kirjoitti: Tyypin kanssa joka jatkuvasti valehtelee mitä toiset ovat sanoneet ja mitä mieltä he ovat yhteiskunnallisista asioista?
Kappas, runkkari-Freddie yrittää taas "yllättäen" vedota johonkin "mielipiteet vaihtuvat keskustelijan myötä" -harhakuvitelmaansa. Lueppa 11:14 kirjoittamani ihan huolella uudelleen ja löydä itsesi taas kerran pussisi pohjalta.Frederik Krueger kirjoitti:Kappas, BMI-tix ei "yllättäen" alkanutkaan väitellä tästä sinun kanssasi. Sillä ei ole joillekin niinkään merkitystä mitä sanotaan, vaan kuka sanoo.
No tohon on pakko kyllä sanoa se, mitä kaikki ajattelee eli mun kanssa on turha väitellä yhtään mistään koska en asioista tiedä ja muodostan mielipiteeni milloin minkäkin hormonaalisen syöksyn pohjalta.Frederik Krueger kirjoitti:Kappas, BMI-tix ei "yllättäen" alkanutkaan väitellä tästä sinun kanssasi. Sillä ei ole joillekin niinkään merkitystä mitä sanotaan, vaan kuka sanoo.
Piti vaan sanoa, ettette idiootiksi luule.
Mä en voi elämässäni juuri nyt sinnetännelaukoa näitä nerokkaita lainejani, joten kitinä on sopiva paikka. Täytyisi kyllä harjotella vähän kärkkäämpi tyyli...
Muutama nimimerkki tässä Halpa-Ahon kannattajalistassa yllätti. Jätkästä on näköjään tullut akateemisten piirien Halme, ilmeisesti osaa sanoa samat asiat älykkäämmin. Mutta ei se itse asiaa muuksi muuta. Enkä ihan tajua tätä aikuisten ihmisten murrosikäistä protestointi-intoa.
-
- Kitisijä
Onslow kirjoitti:Niin. Se on kumma juttu että te tuomitsette kaikki aseharrastajat kahden hullun perusteella
Keskustelu kanssasi, Onslow, on kyllä aika kivireen vetoa (tai mitä siitä juustoraastimen väärinkäytöstä nyt sanottiinkaan). Taas kerran minun on omien viestieni valossa kovin vaikea ymmärtää, mihin harhasi perustuvat.urpiainen kirjoitti:Vaikka olenkin sitä mieltä, että yksi haukotuttavimmista nettikeskustelun muodoista on hokea sitä, että "näytä missä minä olen sanonut noin", en kuitenkaan voi olla hieman ihmettelemättä, missä ja millä perusteella olen edustanut "totaalista idioottimaisuutta" maahanmuuttopoliittisissa keskusteluissa. En oikein myöskään kykene keksimään, missä kirjoituksessani olisin edustanut "rasisimia suomalaisia kohtaan" edes kertaluonteisesti, saati sitten "jatkuvasti". Aika erikoista juttua, sanoisin.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Halmeesta on jo aikaa, nyt on hieman enemmän kasvanut huoli muillakin kuin itästadilaisilla... Aika on niin ku kypsempi tai jotain?Zeb kirjoitti:-- Mutta ei se itse asiaa muuksi muuta. Enkä ihan tajua tätä aikuisten ihmisten murrosikäistä protestointi-intoa.
urpiainen kirjoitti:omien viestieni valossa kovin vaikea ymmärtää, mihin harhasi perustuvat.
Niihin moniin kysymyksiin ja ehdotuksiini joihin jätit vastaamatta, tai sitten vaihtoehtoisesti juoksit freddien mielipiteiden taakse, omaamatta itse ainuttakaan uutta mielipidettä tai ehdotusta. Siis sitä sellaista täysin sokeaa ja umpimielistä mantraa mitä tavan rasistikin harrastaa.
Mutta toistan nyt. Ole hyvä ja noraa minut. Sinä vitutat minua, ja minä sinua. Lupaan norata sinut myös? Onko diili?
Luulisi sinun aikuisena ihmisenä tietävän, että ainoa ja oikea tapa antaa palautetta yhteiskunnan toimimattomuudesta asiassa jos toisessakin on äänestäminen. Ilman sitä mikään ei muutu. Pätee ihan muuhunkin kuin Halla-ahoon. Toinen tapa on tietenkin lähteä kaduille säntäilemään, sitä en henk.koht. haluaisi nähdä, tuskin sinäkään.Zeb kirjoitti:Mutta ei se itse asiaa muuksi muuta. Enkä ihan tajua tätä aikuisten ihmisten murrosikäistä protestointi-intoa.