Mitä teillä Tänään syödään?
Re: Mitä teillä Tänään syödään?
Itsetehtyjä jauhelihapihvejä, uusia pottuja, voissa paistettua sipulia, ite tehtyjä kaurasämpylöitä juustolla, jälkkäriks hedelmäsalaattia.
Erehdyin ostamaan Lapin Lihan poropyöryköitä kun tarjouksessa olivat 2e/300g, ja yritin syödä pari. En voi käsittää miten kyseinen pulju pysyy pystyssä, sillä kaikki noiden tuotteet ovat olleet järjestäen kauheaa paskaa. Ilmeisesti sitten mun kaltaisten satunnaisostajien vuoksi.
Kyseiset pullat eivät maistu pätkääkään porolle, ja 75% pullista (jotka ovat pieniä) omistaa jonkinlaisen syömäkelvottoman ruston joka täytyy sylkeä ulos. Lisäksi lihapitoisuutta ei ole mainittu, ja ilmeisesti syystä, koska epäilen sen olevan noin 20% (ne rustot). Muuten pullat maistuvat täydellisesti korppujauho-soijaproteiini-maissijauho-perunajauho -sekoitteelle.
Tähän mennessä olen siis Lapin Lihalta testannut noita poropullia, saksanhirvikäristystä ja jotain poron jerkymuotoista kuivalihaa, jotka ovat kaikki olleet täydellisen ala-arvoista sontaa.
Kyseiset pullat eivät maistu pätkääkään porolle, ja 75% pullista (jotka ovat pieniä) omistaa jonkinlaisen syömäkelvottoman ruston joka täytyy sylkeä ulos. Lisäksi lihapitoisuutta ei ole mainittu, ja ilmeisesti syystä, koska epäilen sen olevan noin 20% (ne rustot). Muuten pullat maistuvat täydellisesti korppujauho-soijaproteiini-maissijauho-perunajauho -sekoitteelle.
Tähän mennessä olen siis Lapin Lihalta testannut noita poropullia, saksanhirvikäristystä ja jotain poron jerkymuotoista kuivalihaa, jotka ovat kaikki olleet täydellisen ala-arvoista sontaa.
-
- Kitisijä
Tänään syön ulkona, intialaista ehkä.
Söin mun äidin tekemää ruokaa. ![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Yhyy, huomisesta alkaen pitää taas kokata itse
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Yhyy, huomisesta alkaen pitää taas kokata itse
-
- Kitisijä
Tää on nyt tosi noloa, mut just tulee pussillinen nuudeleita ja kylkeen pari siivua Oivallusta. En JAKSANUT käydä kaupassa... Ehkä huomenna.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitisijä
Ja paskat! Söin kuivattuja omenalastuja myyntiautomaatista, mansikka-raparperipiirakan palan ja smoothien. Ei tyytyväinen.Lolita kirjoitti:Tänään syön ulkona, intialaista ehkä.
-
- Kitisijä
^ Hyvä kun muistutit, mullahan on banaanilastuja!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitisijä
Uusia perunoita, siikaa ja salaattia.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
- Kitisijä
Voissa paistettuja maksakimpaleita käristetyllä sipulilla ja pavuilla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Parsakaali-kesäkurpitsa-sipuli-sinihomejuustokeittoa.
Muksulle toki jotain ihan muuta.
Muksulle toki jotain ihan muuta.
Uusia perunoita ja jauhelihamureketta missä on sisällä kasviksia ja juustoraastetta. Nam.
-
- Kitisijä
Voisi vaikka tehdä pekoni-kanttarelli piirakan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Lasagnea ilman lasagnea, eli pastalevyjen sijaan laitettu ohuita kesäkurpitsaviipaleita.
^Paaks ohjeen vaikka kitinän keittokirjaan, siis varsinkin jos teet ne soossit ite (minen osaa *nolo*) 

TokiStinky kirjoitti:^Paaks ohjeen vaikka kitinän keittokirjaan
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
-
- Kitisijä
Aargh, tää ois muuten hyvää! Pitää ehdottomasti kokeilla joskus. Kiitti Milli ideasta.milli kirjoitti:Lasagnea ilman lasagnea, eli pastalevyjen sijaan laitettu ohuita kesäkurpitsaviipaleita.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Sehän sopii enemmän kun mainiosti!milli kirjoitti:TokiStinky kirjoitti:^Paaks ohjeen vaikka kitinän keittokirjaanToi on sit karppiruokaa.
Kiinnostaisiko sua herkullisen karppimuussin reseptiStinky kirjoitti:Sehän sopii enemmän kun mainiosti!milli kirjoitti:TokiStinky kirjoitti:^Paaks ohjeen vaikka kitinän keittokirjaanToi on sit karppiruokaa.

-
- Elämätön Kitisijä
Mua ainakin kiinnostaisi.milli kirjoitti:Kiinnostaisiko sua herkullisen karppimuussin reseptiOon ihan itse keksinyt sen.
Loppuiko data & argumentit?
se on nyt tuolla kitinän keittikirjassaSleazoid kirjoitti:Mua ainakin kiinnostaisi.milli kirjoitti:Kiinnostaisiko sua herkullisen karppimuussin reseptiOon ihan itse keksinyt sen.
-
- Kitisijä
Söin juuri gasumgrillissä lämmitettyjä West Charkin(Pohja/Raasepori) hirvimakkaroita
:):) ja uusia perinoita, sienikastiketta ja salattia, juomana omenamehua..

Pyyhin Netikettiin..
Aloin juuri mietiskelemään viimeisen muutaman päivän ruokavaliotani, heittäkää jotain vinkkejä jos siitä vaikka löytyisi korjaamisen varaa.
Perjantai: aamupala, lounas klo. 15
Lauantai: puolikas sämpylä klo. 15
Sunnuntai: salaatti + 1,5 annosta lihapullia muusilla klo. 04, tunasandwich klo. 19, sienisalaatin jämät klo. 23.
Tänään: tonnikalaa nuudelilla äsken, nyt on taas nälkä...
Perjantai: aamupala, lounas klo. 15
Lauantai: puolikas sämpylä klo. 15
Sunnuntai: salaatti + 1,5 annosta lihapullia muusilla klo. 04, tunasandwich klo. 19, sienisalaatin jämät klo. 23.
Tänään: tonnikalaa nuudelilla äsken, nyt on taas nälkä...