annepa kirjoitti:
Ja kuten urpiainen sanoi, tällä on korrelaatio korkeakoulutuksen kanssa. Öö hetkinen. Siis korkeakoulutettu ei voi olla köyhä, ruma, lihava, tyhmä, juntti ja työtön. Niinkö?
Okei, sori, piti tietenkin sanoa: köyhä, ruma, lihava, tyhmä, juntti, työtön ja oppimaton.
Taloustutkimus & Yle kirjoitti:Kun katsotaan kannattajakunnan koulutusta, kuva perussuomalaisista työväenpuolueena vahvistuu: puolueen kannattajista 53 prosenttia on käynyt ammattikoulun tai opistotason koulutuksen, ja 27 prosentilla opinnot ovat jääneet peruskoulun tai keski- tai kansakoulun suorittamisen jälkeen. Yliopistokoulutus on vain viidellä prosentilla perussuomalaisten kannattajista.
Tässä missataan se pointti, että mm. minä äänestän kolme kertaa maailman ympäri kiertäneenä, ~55 maassa vierailleena, kolmessa maassa asuneena,
diplomi-insinöörinä, palstalle kirjoittamastani päätellen pirun fiksuna, 001**-helsinkiläisenä, käytännössä velattomana, avaruusolennon näköisenä, hämähäkin ruumiinrakenteella, kovapalkkaisena ynnä urheiluaudimiehenä perussuomalaisia siksi, koska minua vituttaa suomalaisen politiikan yleinen munattomuus, minua vituttaa hallitsematon humanitäärinen maahanmuutto ja koska Halla-aho on niin kova jätkä.
Jos saman kapinaäänen voisi antaa kauniiden ja rohkeiden menestyjien, Esko Keisi-tyyppisten visionäärien humamu-vastaiselle kaupunkipuolueelle niin tokihan sen tekisin.