Frederik Krueger kirjoitti:En keksi tähän muuta nopeaa ratkaisua kuin että vaihdatte päittäin miehiänne, edes kokeeksi swingers-tyyliin. Suvinen saa konettaan illat näpyttelevän maccihomon ja milli jonkun ihme seksihurjastelijan.
Ruah tälle!
Itse aiheeseen, kyllä muakin kaivelisi olla jatkuvasti se, joka vonkaa. En kyllä muista kuin yhden lyhyen ajanjakson elämässäni, jolloin tuli vongattua, mikä lie hormonihäiriö oli. Mut olihan se kaameeta ellei toiselle käynytkään montaa kertaa päivässä!!1
Yleensä taidan itse olla se pihtari. Tai mulla vaihtelee innokkuus jotenkin kausittain ja varmaan liittyen hormonitasoihin, ihan kierron vaiheeseen ja tietty nyt raskausaikaan. Juu, ja raskaat elämäntapahtumat saattaa viedä intressit tehokkaasti. Välillä on siis kausia jolloin ei todella vaan kiinnosta koko seksi, eikä siinä ole mitään henkilökohtaista. Enkä silloin ala toista viihdyttääkseni väkisin yrittämään, kerron vaan että mikä fiilis on ja mistä kuvitellakseni on kyse. Hah, enpä just osaa edes kuvitella, että vaikka raskauspahoinvoinnissa olisin ryhtynyt joksikin blow job -senseiksi. Hyvin tuntuu ainakin toistaiseksi sujuneen niiden muiden asioidenkin varassa kuivien kausien yli.
Taidan olla sitten YY:n tapaan frigidi ainakin ajoittain, että voi voi vaan sitä miesparkaa joka minut riesakseen sai. Mun mielestä on vaan luonnollista että elämässä on vaiheita jolloin seksi ei tule ekana. Vierekkäin nukkumisesta sen sijaan en itse olisi valmis luopumaan edes väliaikaisesti. Niin, siis onhan sitä selvitty ennenkin ihan oman käden varassa pitkiä aikoja vaikkapa sinkkuaikoina. Kyllä uskoakseni itsekin vallan hyvin ymmärtäisin, jos miehen puolelta tulisi joku sellainen kuiva kausi, jonka pystyisi selittämään ohimeneväksi, ja sairauden vuoksi varmaan tosi pitkäkin kuiva kausi menisi. Mut edellyttäisi se varmaan jotain keskustelua kuitenkin, eikä mitään selittämätöntä lopahdusta.