Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Kai Nalo

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Lilo kirjoitti: (Ja huomaa kyllä ettei ukot oo itse joutunut niissä seksihepeneissä keikistelemään, enimmältä osalta kun ne on päällä ihan saatanan epäkäytnnöllisiä ja epämukavia.)
No en ole en. Enkä totta puhuen ole edes sellaisia päässyt kenekään päältä riisumaan koskaan. Tosin en niistä lämpeäkään. Mun fetissini kun on enemmän tuonne korkkari/saapas-suuntaan :oops:
nowaysis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

IMO jos siihen haluamiseen liittyy oleellisesti joku esine ihmisen lisäksi, tai joku osa ihmisestä korostuu tosi vahvasti, kyse on fetissistä. Toki nyt 99% miehistä pitää naisesta seksikkäissä vaatteissa, mutta ongelma onkin, jos nainen ilman niitä vaatteita EI ole seksikäs ja haluttava.

Asiahan on ongelma, jos toinen osapuoli sen ongelmaksi kokee, oli sitten kuinka tavallista tai ei.
Prepare for the worstest.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kai Nalo kirjoitti:Ainakin minä olen. Tunnustaaako muut miehet olevansa toista?
Silmille syötävää, kyllä. Onneks vaan mua ei vaatteet kiinnosta yhtään, enempi mitä sieltä alta paljastuu :D Tosin jos nainen haluis parisuhetta piristää ja ite-ostaa-itelleen jotkut sexyt hepenet, niin en kyllä laittais pahakseni. Ja jos tahtois joka kerta niihin pukeutua, niin fine, kyllä ne otetaan pois päältä kohtuu_nopsaa.
nowaysis
Kitisijä

Masa oletettavasti naisesi kelpaa sulle myös ilman niitä kenkiä?
EvaPeron

Viesti Kirjoittaja EvaPeron »

Kai Nalo kirjoitti:
EvaPeron kirjoitti:
Tarkoittaako avioliitto sinusta velvollisuutta tehdä kaiken niinkuin toinen haluaa?
Ei, mutta fakta on kuitenkin tuo edellä kirjoittamani.

Se fetissi ei haihdu minnekään, ennen kuin siitä saa tarpeekseen. Ja jos sitä ei kotoa saa, sitä haetaan mualta.

Aika pieni ja harmiton fetissi IMO. Mitäs jos miehesi halauaisi kolmannen pyörän sänkyynne. Miehen tai naisen, tai vaikkapa ponin. Mitä siitä sanoisit?
Nämä sinun vastauksesi eivät toivottavasti ole tosissaan kirjoitettuja? Jos ilmoittaisi haluavansa sänkyyn toisen henkilön tai ponin, sanoisin että saa etsiä toisen sängyn.

Kun sinä nyt kovasti kyselet, niin teetkö sinä omalle kumppanillesi kaiken niinkuin hän haluaa vai ajatteletko ja toteutatko myös omia halujasi ja tarpeitasi?
Kai Nalo

nowaysis kirjoitti:Masa oletettavasti naisesi kelpaa sulle myös ilman niitä kenkiä?
No tottakai. Luuletkos että meillä on aikaa leikkiä hepenien kanssa, jos 53 neliön kaksiossa saadaan hetki omaa rauhaa kun juniori nukkuu. Siinä hommassa ei paljon esileikkejä tarvitse ajatella :D
Viimeksi muokannut Kai Nalo, 21.10.2009 11:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
martza
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja martza »

Kai Nalo kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Kyllä minusta se on fetissi, jos kaunis nainen ilman kauniita alusvaatteita ei kelpaa.
Niinno. Minun käsittääkseni mies on melkoisen paljon enemmän visuaalinen lämpeämisen suhteen kuin nainen. Siinä missä nainen tarvitseee helliä sanoja, kosketuksia ja suudelmia, mies tarvitsee syötävää silmilleen.

Ainakin minä olen. Tunnustaaako muut miehet olevansa toista?
Olen samaa mieltä!!

Erotiikkaan kuuluu kaikki osa-alueet. Naisilla ne painottuvat juuri mainitsemiisi asiohin, mutta varmasti nuo visuaaliset efektitkin ovat tärkeitä.

Se miten löytää yhteinen sävel erotiikan alueella, on taito. Tai ei välttämätt taito, jos kumapinenikin on heti samalla aaltoaluuelle niin se menee sitten ihan itsekseen.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Kai Nalo

EvaPeron kirjoitti: Nämä sinun vastauksesi eivät toivottavasti ole tosissaan kirjoitettuja? Jos ilmoittaisi haluavansa sänkyyn toisen henkilön tai ponin, sanoisin että saa etsiä toisen sängyn.
Kyllä ne vaan ovat. Idean pointti oli se, miehillä on olemassa paljon pahempiakin fetissejä, joten olisit onnellinen että sinun miehesi fetissi on noinkin pieni. Odotappa vaan. Hetken päästä se haluaa itse pukeutua niihin hepeniin ja vaatii sinua piiskaamaan persiille.
EvaPeron kirjoitti: Kun sinä nyt kovasti kyselet, niin teetkö sinä omalle kumppanillesi kaiken niinkuin hän haluaa vai ajatteletko ja toteutatko myös omia halujasi ja tarpeitasi?
Kyllä ja niin paljon kuin mahdollista.

Tosin minä olen niin perverssi etten edes kaikkea uskalla ehdottaa. :P
Viimeksi muokannut Kai Nalo, 21.10.2009 11:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Pimeässä kaikki kissat on kauniita, mutta kaikki eivät ole halattavia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
martza
Kitisijä

EvaPeron kirjoitti:
Kai Nalo kirjoitti:
EvaPeron kirjoitti:
Tarkoittaako avioliitto sinusta velvollisuutta tehdä kaiken niinkuin toinen haluaa?
Ei, mutta fakta on kuitenkin tuo edellä kirjoittamani.

Se fetissi ei haihdu minnekään, ennen kuin siitä saa tarpeekseen. Ja jos sitä ei kotoa saa, sitä haetaan mualta.

Aika pieni ja harmiton fetissi IMO. Mitäs jos miehesi halauaisi kolmannen pyörän sänkyynne. Miehen tai naisen, tai vaikkapa ponin. Mitä siitä sanoisit?
Nämä sinun vastauksesi eivät toivottavasti ole tosissaan kirjoitettuja? Jos ilmoittaisi haluavansa sänkyyn toisen henkilön tai ponin, sanoisin että saa etsiä toisen sängyn.

Kun sinä nyt kovasti kyselet, niin teetkö sinä omalle kumppanillesi kaiken niinkuin hän haluaa vai ajatteletko ja toteutatko myös omia halujasi ja tarpeitasi?
Erotiikanhan pitäisi olla vuorovaikutteista. Kumpainenkin pyrkii omalta taholtaa tyydyttämään toisensa halut, himot ja ehkä fetismitkin ja samalla saa itsekkin siitä tyydytyksen ja nautinnon. Jos jokin asia ei toista miellytä niin silloin kypsät ihmiset juttelvat siitä, ilman että mennään mykkäkouluun. Miehesi ei ole ilmeisesti valmis juttelemaan sinulle tärkeästä ongelmasta, joten kyllä sulla on nyt vastuu siitä, miten suhteenne jatkuu. Jos hyväksyt nykyisen tilanteen vaikka kuinka olet yrittänyt ehdottaa erillaisia ratkaisuja tässä sinua vaivaavassa ongelmassa, niin sitten tyydyt tähän ja urputus pois. Mutta sinulla on myös mahdollisuus tehdä omiakin ratkaisuja.
Jenny Daa-aah! ling

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Katoin Dr Philini nauhalta just. Eilisessä jaksossa tiesi kertoa, että parit, jotka riitelevät satuttamistarkoituksellisin sanoin (nimenomaan noin, itse riitely kuuluu kaikille) eroavat 95%:n todennäköisyydellä 5 vuoden sisään.

Siinä meille häh.
Kai Nalo

martza kirjoitti: Olen samaa mieltä!!

nuo visuaaliset efektitkin ovat tärkeitä.

Juu, ja kuitenkin. Ei Tukiasesta tai Tapolasta saa pantavan näköistä vaikka ne pukisi timanteista tehtyihin tangoihin. Paketin sisältö on se joka ratkaisee ja kaikki muu on vaan pientä blingblingiä.
nowaysis
Kitisijä

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Katoin Dr Philini nauhalta just. Eilisessä jaksossa tiesi kertoa, että parit, jotka riitelevät satuttamistarkoituksellisin sanoin (nimenomaan noin, itse riitely kuuluu kaikille) eroavat 95%:n todennäköisyydellä 5 vuoden sisään.

Siinä meille häh.
Mielestäni riidellä voi vain satuttamistarkoituksella(oot loukannu mua, nyt loukkaan takas). Muuten se on keskustelua asioiden muuttamiseksi. Tähän keskusteluun ei kuulu ilkeitä sanoja. Onko täällä joku, joka EI KOSKAAN halua sanomisillaan satuttaa toista? Minä ainakin haluan 8)
martza
Kitisijä

Kai Nalo kirjoitti:
martza kirjoitti: Olen samaa mieltä!!

nuo visuaaliset efektitkin ovat tärkeitä.

Juu, ja kuitenkin. Ei Tukiasesta tai Tapolasta saa pantavan näköistä vaikka ne pukisi timanteista tehtyihin tangoihin. Paketin sisältö on se joka ratkaisee ja kaikki muu on vaan pientä blingblingiä.
Olet näköjään ihan samoilla linjoilla kuin minäkin.

Paketti on kokonaisuus henkisistä asioista, erotiikkaan asti.

Todella, Tukiaisesta ja Tapolasta ei saa seksikästä saatikka pantava näköistä ja himoittavaa, ei sit millään.

Itse kerran eronneena ymmärrän kyllä tavallaan EvaPeronia, että luopuminen toisesta ihmisestä on todella vaikeaa. Heillä ilmeisesti ei ole vielä lapsia ja ovat myös aika nuoria, joten nämä asiat eivät ole rasitteena tässä. Totta kai sitä haluaisi, että toinen hiukan muuttuisi tällä ongelma-alueella, mutta mitä Evan kirjoituksista voi päätellä niin siitä ei ole toivoa.
Pitäisi vaan ottaa se rohkea askel, ihan itsensä takia. Kyllä hyviä miehiä on tuolla vapaan pilvin pimein. Tai ainakin luulen niin. :)
Jenny Daa-aah! ling

nowaysis kirjoitti:Onko täällä joku, joka EI KOSKAAN halua sanomisillaan satuttaa toista? Minä ainakin haluan 8)
Oon hullu mielestänne kun sanon nyt joo.
edit: ei ku kyllä mäkin koitin olla ilkee paris väännös.
nowaysis
Kitisijä

Nääh, must toi on vaan liian jeesusmaista toisen posken kääntämistä ja yliymmärtämistä :wink: Musta on normaalimpaa puolustaa omaa minää ja haluta satuttaa takaisin, tietyissä tilanteissa siis.
nowaysis
Kitisijä

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Onko täällä joku, joka EI KOSKAAN halua sanomisillaan satuttaa toista? Minä ainakin haluan 8)
Oon hullu mielestänne kun sanon nyt joo.
edit: ei ku kyllä mäkin koitin olla ilkee paris väännös.
No puhun nyt vaikka semmosista tilanteista kun toisen teot on isosti satuttanu. Etkö sillonkaan halua sanoa jotain ilkeetä takas?
Jenny Daa-aah! ling

nowaysis kirjoitti:Nääh, must toi on vaan liian jeesusmaista toisen posken kääntämistä ja yliymmärtämistä :wink: Musta on normaalimpaa puolustaa omaa minää ja haluta satuttaa takaisin, tietyissä tilanteissa siis.
Normaalia se voi olla joo. Täysin ymmärrettävää. Mulla henkkoht nää ittenisyyllistämiset ja suoranaiset piäksemiset jälkimorkkiksissa ei ookaan ihan normaaleja, niitä vältelläkseni sitten mennään riidoissakin eri linjalla...
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

martza kirjoitti:Itse kerran eronneena ymmärrän kyllä tavallaan EvaPeronia, että luopuminen toisesta ihmisestä on todella vaikeaa. Heillä ilmeisesti ei ole vielä lapsia ja ovat myös aika nuoria, joten nämä asiat eivät ole rasitteena tässä. Totta kai sitä haluaisi, että toinen hiukan muuttuisi tällä ongelma-alueella, mutta mitä Evan kirjoituksista voi päätellä niin siitä ei ole toivoa.
Mä en kyllä voi olla vielä tässä vaiheessa samaa mieltä, kerran kunnollista puheyhteyttä ei ole saatu vielä luotua. Sitten kun asiasta on aikuisten oikeasti puhuttu ja todettu ettei halut kohtaa, niin sittenhän on kakka tuulettimessa. Mutta tähän asti ei olla vielä käsittääkseni tultu.
nowaysis
Kitisijä

exPertti kirjoitti: No en kyllä halua jos parisuhdekumppanista puhutaan. Mutta ilmiö on kyllä elämän varrella pistetty merkille.
Hienoa! Et siis koskaan edes huomauta mistään piikikkääseen sävyyn? Voihan näitäkin olla :)
Jenny Daa-aah! ling

nowaysis kirjoitti:No puhun nyt vaikka semmosista tilanteista kun toisen teot on isosti satuttanu. Etkö sillonkaan halua sanoa jotain ilkeetä takas?
En, kunnes yritän ja pakottaudun... Ensin iskee ihan muut fiilikset.
nowaysis
Kitisijä

^No ääh, ehkä sä siitä vielä korjaudut ;)

Tytsis on sitten käsittääkseni hieman pontevammin itseään puolustavaa sorttia? Ja poitsuskin hienosti handlas tilanteen :]

Joo, ei mun tapa suhtautua asioihin ole ainoa oikea. Mua vaan kiinnostaa muiden tavat ja syyt niiden takana.
martza
Kitisijä

Dumis kirjoitti:
martza kirjoitti:Itse kerran eronneena ymmärrän kyllä tavallaan EvaPeronia, että luopuminen toisesta ihmisestä on todella vaikeaa. Heillä ilmeisesti ei ole vielä lapsia ja ovat myös aika nuoria, joten nämä asiat eivät ole rasitteena tässä. Totta kai sitä haluaisi, että toinen hiukan muuttuisi tällä ongelma-alueella, mutta mitä Evan kirjoituksista voi päätellä niin siitä ei ole toivoa.
Mä en kyllä voi olla vielä tässä vaiheessa samaa mieltä, kerran kunnollista puheyhteyttä ei ole saatu vielä luotua. Sitten kun asiasta on aikuisten oikeasti puhuttu ja todettu ettei halut kohtaa, niin sittenhän on kakka tuulettimessa. Mutta tähän asti ei olla vielä käsittääkseni tultu.
Mun mielestä kakka on jo tuulettimessa ja tuuletin on lähtenyt hiljalleen käymään.

Mikäli osaan oikein tulkita Evan kirjoituksia niin hänen mies(poika)ystävänsä ei ole valmis kypsään keskusteluun ja tuskin on koskaan valmis. Jos mykkäkouluun aina pakenee, on tämä ihan varma merkki siitä, että hän ei halua keskustella koko asiasta vaan haukkuu toisen pihtariksi jne.

Hänen pitäisi ilmeisesti laittaa paperille hyvät asiat ja huonot asiat toisesta, pisteyttää ne tärkeysjärjestykseen ja katsoo sitten, mitä viivan alle jäi.
Jenny Daa-aah! ling

nowaysis kirjoitti:Tytsis on sitten käsittääkseni hieman pontevammin itseään puolustavaa sorttia? Ja poitsuskin hienosti handlas tilanteen :]
Mut ei nekään ilkeile! Ne vaan puolustautuu nostamalla ittensä hienosti ääliövastapuolen yläpuolelle. No eipä aina ei... :D

Kun tätä omaa suhdetta ja liittoa miettii niin parin vuoden sisään asiat on meidän kahden välillä kyllä melkosesti muuttuneet. On ne pelkoja, mitälie, mutta tuntuu aika toivottomalta poistaa niitä täydellisesti, käytös riitatilanteissa ja ongelmien edessä on melko... No hillittyä.

Eipä noita satuttavia juttuja onneksi montaa ja usein ole, eikä niihin oikein voi varautua. Tai siis valmistautua, ainakaan tämmönen pölö ku mä. Muuten ei kyllä mieskään ilkeile, oikeasti satuta, kevyempi vittuilu menee meillä ihan fine. Sen mä osaan kyllä...
EvaPeron

Viesti Kirjoittaja EvaPeron »

Mies pyysi anteeksi ja lähetti kukkia työpaikalle. Vähän nolotti saada niitä tänne, vaikka kiva ele olikin. Sovittiin, että ei inahdakaan mistään alusvaatteista tänä vuonna eikä varsinkaan ostele niitä. Minä lupasin vastineeksi käyttää aina oma-aloitteisesti silloin kun minusta tuntuu siltä, että ei mene omat fiilikset. Katumuksissaan myöntyi, mutta saa nähdä miten sana pitää.