Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Dumis

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Dumis »

EvaPeron kirjoitti:Mies pyysi anteeksi ja lähetti kukkia työpaikalle. Vähän nolotti saada niitä tänne, vaikka kiva ele olikin. Sovittiin, että ei inahdakaan mistään alusvaatteista tänä vuonna eikä varsinkaan ostele niitä. Minä lupasin vastineeksi käyttää aina oma-aloitteisesti silloin kun minusta tuntuu siltä, että ei mene omat fiilikset. Katumuksissaan myöntyi, mutta saa nähdä miten sana pitää.
Hieno ele ja hyvä että pyysi anteeksi, mutta tekikö sen vain sen takia että on "rauha maassa". Koska oikean ongelman puiminenhan nyt ohitettiin kukilla, joten tuskin jää tähän. Taikka näin lyylisin.
Viimeisen kerran toitotan sitä puhumista, ennenkuin musta tulee kulunut sarana :D Ehkä kandee kysästä sittenkun pöly on laskeutunut, että voiko alkkareiden sijaan joku muu sytyttää.

Eniweis, hyvää jatkoa ja onnellista yhessäoloa 8)
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vielä noista asusteista. Jos vaimo haluaisi mun pukeutuvan esim. turkkilaiseksi pitsalähetiksi, pistävän tummaa ihoväriä, tai islamilaiseksi partaradikaaliksi, niin kyllähän se häiritsisi. Se viestittäisi, että hän haluaisi jotain muuta kuin olen.
nowaysis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

exPertti kirjoitti: Auttaako se oikeasti yhtään mitään?

Kostaminen on nyt yleensäkin täysin turhaa touhua. Poislukien se jos näkee vaivaa ja keksii jonkin tosi nerokkaan jutun.
Kyllä mä ainakin saan tyydytystä siitä, kun loukkaan mua loukannutta ihmistä takaisin. Tasaa tilit, case closed. Ja kyse voi olla ihan jostain sanomisesta vaikka kavereidenkin kesken. Näin suurin osa ihmisistä käsittääkseni toimii? Tai sit olen vain poikkeuksellisen sadistinen yksilö.
Prepare for the worstest.
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

NuoriD kirjoitti:Se viestittäisi, että hän haluaisi jotain muuta kuin olen.
Entä jos hän haluaisi sinun pukeutuvan Indiana Jonekseksi?
martza
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja martza »

exPertti kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Hieno ele ja hyvä että pyysi anteeksi, mutta tekikö sen vain sen takia että on "rauha maassa". Koska oikean ongelman puiminenhan nyt ohitettiin kukilla, joten tuskin jää tähän. Taikka näin lyylisin.
Viimeisen kerran toitotan sitä puhumista, ennenkuin musta tulee kulunut sarana :D Ehkä kandee kysästä sittenkun pöly on laskeutunut, että voiko alkkareiden sijaan joku muu sytyttää.

Eniweis, hyvää jatkoa ja onnellista yhessäoloa 8)
Uskotko karhuseni, että joskus asiat on ihan sama vain jättää sikseen. Asioihin palataan tietty vielä, mutta jos parisuhdetta ajattelee "henkilökohtaisen itsekkyyden näyttämönä" kuten järkevää on niin nyt Eva osti itselleen rauhaa hetkeksi.
Veit jalat suustani.

Olen ihan samaa mieltä.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Kai Nalo kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Se viestittäisi, että hän haluaisi jotain muuta kuin olen.
Entä jos hän haluaisi sinun pukeutuvan Indiana Jonekseksi?
No se ei haittaisi :)
Kai Nalo

NuoriD kirjoitti:
No se ei haittaisi :)
Sitä minäkin. Et ole loukkaantunut siitä että et kelpaa omana itsenäsi vaimollesi, vaan siitä että se käy guumana johonkin helvetin karvaranteeseen!
martza
Kitisijä

Pitäisiköhän vaimoa pyytää pukeutumaan Pochahontasiksi?
Vaimoni on kylläkin blondi, joten värjäyksen saisi tehdä myös.

Pitäisi testata vaikuttaisiko se Jorman jäykkyysasteeseen.
nowaysis
Kitisijä

On se kiva kun heteromies pitää tyypillistä naista jotenkin negatiivisena määritteenä :D Onneksi osaan olla ottamatta sanomaasi henkilökohtaisesti, kun minua et kuitenkaan tunne.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

nowaysis kirjoitti:Kyllä mä ainakin saan tyydytystä siitä, kun loukkaan mua loukannutta ihmistä takaisin.
Minusta tuntuu, että itse asiassa hyvin harvoin kukaan loukkaa muita tarkoituksella, ellei juuri kostaakseen. Ja kun ymmärtää, että alkuperäisen loukkauksen syy ehkä onkin jotain ihan muuta kuin tarkoituksellinen loukkaus (tai sitten ehkä jopa kosto jostain sellaisesta itse tekemästä, jota ei itse edes ole tajunnut loukkaukseksi), kostamisen tarve vähenee kummasti. Koston kierteen katkaiseminen on aina myös itselle voitoksi, vaikka sitten itseltä jäisikin lähes aina ne tilit tasaamatta, harvemmin silloin itsekään joutuu kostojen kohteeksi.

Minulla on taipumusta olla enemmän pahoillani niiden ihmisten puolesta, joilla jostain syystä on tarve loukata minua tarkoituksellisesti, kuin varsinaisesti pahoittaa mieleni niistä loukkauksista.
martza
Kitisijä

exPertti kirjoitti:
martza kirjoitti:Pitäisiköhän vaimoa pyytää pukeutumaan Pochahontasiksi?
Kerran naispuoleiset työkaverini pukeutuivat naamiaisissa Peppi Pitkätossuksi, punaiset peruukit ja kaikki. Elämäni ei ole ollut entisensä sen jälkeen. :oops:
Hyvä tietää. Harkitsen vielä tätä asiaani? :lol:
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

nowaysis kirjoitti:Mielestäni riidellä voi vain satuttamistarkoituksella(oot loukannu mua, nyt loukkaan takas). Muuten se on keskustelua asioiden muuttamiseksi. Tähän keskusteluun ei kuulu ilkeitä sanoja. Onko täällä joku, joka EI KOSKAAN halua sanomisillaan satuttaa toista? Minä ainakin haluan 8)
En halua sanomisillani loukata toista. En usko kostoon, vaikka toinen teoillaan satuttaisi minua, niin en silti lähde kostoretkellä.

Mietin asiat usein läpipuhki ja toisenkin näkövinkkelistä, ennen kuin otan jonkin minua vaivanneen asian esille. Avokin kanssa ei olla edes kertaakaan riidelty. Viimeviikolla keskustellessa puhuttiin tiukkaan sävyyn täälläkin puidusta asiasta, mutta kuitenkin ilman, että kumpikaan luokkaantui.

Kaipa siitä on vähän apuakin ollut.
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

martza kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
martza kirjoitti:Pitäisiköhän vaimoa pyytää pukeutumaan Pochahontasiksi?
Kerran naispuoleiset työkaverini pukeutuivat naamiaisissa Peppi Pitkätossuksi, punaiset peruukit ja kaikki. Elämäni ei ole ollut entisensä sen jälkeen. :oops:
Vaihda sänky kanoottiin ja menox!
The great club outshines the individual, always and forever.
nowaysis
Kitisijä

No, ehkä te mut tuntemattomat ymmärsitte asian hieman väärin. Tunnetustihan olen kovin vihattu, katkera ja ilkeämielinen ihminen :roll:
milli

Avokki ei suostu pukeutumaan jouluna pukiksi.. grah ..

Se ei syty roolijutuista, meinasin ostaa sellaisen ranskalaisen sisäkön asun, mutta sanottiin, että kelpaan erinomaisesti ilmankin :P
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

nowaysis kirjoitti:Tunnetustihan olen kovin vihattu, katkera ja ilkeämielinen ihminen :roll:
Kyllä! Todella vaikea ihan heti keksiä toista pahempaa :P

P.S. :h:
Kai Nalo

milli kirjoitti:Avokki ei suostu pukeutumaan jouluna pukiksi.. grah ..

Se ei syty roolijutuista, meinasin ostaa sellaisen ranskalaisen sisäkön asun, mutta sanottiin, että kelpaan erinomaisesti ilmankin :P
Sun ukkos on kyllä niin juusto kuin olla ja voi. Mitä jos annettais sille tunti turpaan ihan vaan opetukseksi?
Jenny Daa-aah! ling

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

milli kirjoitti:Se ei syty roolijutuista, meinasin ostaa sellaisen ranskalaisen sisäkön asun, mutta sanottiin, että kelpaan erinomaisesti ilmankin :P
Mä kelpaan kans mut jotenkin ton tietäminen ei silti hillitse. ;)
Rajoja kokeiltavaks...
Elppis
Kitisijä

milli kirjoitti:Avokki ei suostu pukeutumaan jouluna pukiksi.. grah ..

Mitä hittoa?! Miksei suostu, mitä vastaväitteitä sillä on itse pukeutua pukiksi?

ps. mulla oli remppamies kylässä tossa pari vk sitten, hippasen vaati ylipuhumista, mutta kun valaisin mitä tähän sisältyi, olikin ihan innoissaan.
milli

Kai Nalo kirjoitti: Sun ukkos on kyllä niin juusto kuin olla ja voi. Mitä jos annettais sille tunti turpaan ihan vaan opetukseksi?
Onneksi se diggaa kyl sit mun mielestä muista paljon roolileikkejä kinkyimmistä jutuista..
Helmillä kuristamisesta suikkaria antaessa jne.. fistauksesta.. leluista seksin aikana.. jne.
nowaysis
Kitisijä

milli kirjoitti: En halua sanomisillani loukata toista. En usko kostoon, vaikka toinen teoillaan satuttaisi minua, niin en silti lähde kostoretkellä.

Mietin asiat usein läpipuhki ja toisenkin näkövinkkelistä, ennen kuin otan jonkin minua vaivanneen asian esille. Avokin kanssa ei olla edes kertaakaan riidelty. Viimeviikolla keskustellessa puhuttiin tiukkaan sävyyn täälläkin puidusta asiasta, mutta kuitenkin ilman, että kumpikaan luokkaantui.

Kaipa siitä on vähän apuakin ollut.
Tässä on vain se huono puoli, että jos ei koskaan todella suivaannu niitä kohtaan joiden teot satuttavat pelätessään satuttavansa muita, satuttaa pidemmän päälle eniten itseään.

Itse olen todellakin koflikteja välttelevää tyyppiä, mutta jos toisen tekemiset tai sanomiset minua loukkaavat, saatan sen kyllä hänen tietoonsa(miehen kanssa, that is). Enimmäkseen ihan asialliseen sävyyn. Totta, että nais/mieskommunikaatioiden eroista johtuen viesti tulkitaan usein toisin kuin sen lähettäjä tarkoitti, mutta jos näitä ei oikaise niin ainakin itselläni ns. hampaankoloon jäävät asiat aiheuttavat sitten jotain muuta shaibaa jollain muulla elämän alueella.

Kaiken lisäksi tiedostan, että oma tapani kommunikoida on äärimmäisen pehmeä ja sovitteleva, ja kenpä ties siksi tulkitsen helposti muiden tavat tylyiksi. Tosin kun tiedostan tämän, ongelma ei ole niinkään suuri ;)
martza
Kitisijä

Elppis kirjoitti:
martza kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
Vaihda sänky kanoottiin ja menox!
Tai jos kuvittelisin, että Jormani olisi mela ja meloisin joen yläosassa eli vaimoni suussa ja sitten laskettelisin pitkin jokea(vaimoni vartaloa pitkin) kohti alajuoksua ja sitten meloisin niin julmattomasti joen alasuussa(vaimoni pimpissä).

Muuten, Elppis, mistä tuo liikanimi "Spermanenä"?

Nuuhkutteletko spermoja? :oops:
Elppis
Kitisijä

martza kirjoitti: Muuten, Elppis, mistä tuo liikanimi "Spermanenä"?
Jos kertoisin, se vähäinenkin rispekti mitä mulla täällä on (sanoin: vähäinen) katoaisi.
Jenny Daa-aah! ling

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Tänään naurattaa niin niin moni asia. Kiitos. 8)
martza
Kitisijä

Elppis kirjoitti:
martza kirjoitti: Muuten, Elppis, mistä tuo liikanimi "Spermanenä"?
Jos kertoisin, se vähäinenkin rispekti mitä mulla täällä on (sanoin: vähäinen) katoaisi.
Anna palaa vaan ja kerro. Mua alkoi kiinnostaa. :jouden: