Näin se juuri menee. Mä en ole koskaan ymmärtänyt tätä muuten kuin oman profiilin nostamisella. Usein pääsanoma on, että minähän en tuollaista sietäisi sekuntiakaan. Näissä kommenteissa ei nyt vaan ole mitään kosketuspintaa todellisuuden kanssa. Vielä se, että nämä tuomitsijat hyvin harvoin itse tuovat omista parisuhteistaan yhtään mitään ongelmia esiin.NuoriD kirjoitti: Sehän se on kitinän parisuhdeneuvojen kiteymä. Kaikkiin ongelmiin on neuvona "jätä se sika". Lapsellista.
Ihmissuhdepaskanjauhantaketju
-
- Kitisijä
Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Hmph. Tuntuu siltä että aika tehokkaasti tyrehdytän keskustelun kuin keskustelun. Hmph.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Jos internetissä on loukattu aikuista ihmistä, se on ollut perinteisesti noin 93,6% todennäköisyydellä muniva siivekäs.prosessi kirjoitti:nyt puolestaan se taas vaivaa, että ketä ja miten minä olen noin pahasti onnistunut loukkaamaan. Mutta siihen tuskin saan vastausta, sillä täytyyhän loukatun itse saada päättää, tarvitseeko asiasta kertoa minulle yhtään mitään.

-
- Kitisijä
...Lapitii kirjoitti:Hmph. Tuntuu siltä että aika tehokkaasti tyrehdytän keskustelun kuin keskustelun. Hmph.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
-
- Kitisijä
Asiahan on sitten kunnossa. HIENOA!!EvaPeron kirjoitti:Minä nyt yritän tässä tehdä kompromissin, joka tyydyttäisi molempia. Niinä iltoina kun ei itseä kauheasti innosta, niin laitan ukon iloksi vetimet. Ainakin toinen on sitten innoissaan ja muina iltoina sitten saan toivon mukaan nauttia seksistä omassa lempiasussani eli Eevan asussa. Minä kun nyt muutenkin olen harvemmin sillä tuulella kuin mies. Jos sitten ne omat illat säästyisi painostavilta hetkiltä ja mies saa mitä haluaa.
Toivotaan, että pääsette hyvään kompromissiin tässä asiassa ja kumpainenkin saa haluamansa ja nimenomaan se, että tämä asia ei rassaa suhdettanne jatkossa vaan voitte nauttia toistenne seurasta vapautuneesti.
Zemppiä sinne.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
-
- Kitisijä
Valitettavasti ylläoleva kuulostaa kaikelta muulta kuin vapautuneelta ja minkäänlaiselta ratkaisulta, ehkä pikemminkin välirauhalta jossa yritetään vielä sietää toisen "omituisuuksia". Mutta kaiketi tuokin on parempi kuin ei mitään. Onhan se hyvä uutinen että molemmilla puolilla tuntuu olevan halua joustaa.martza kirjoitti:Asiahan on sitten kunnossa. HIENOA!!EvaPeron kirjoitti:Minä nyt yritän tässä tehdä kompromissin, joka tyydyttäisi molempia. Niinä iltoina kun ei itseä kauheasti innosta, niin laitan ukon iloksi vetimet. Ainakin toinen on sitten innoissaan ja muina iltoina sitten saan toivon mukaan nauttia seksistä omassa lempiasussani eli Eevan asussa. Minä kun nyt muutenkin olen harvemmin sillä tuulella kuin mies. Jos sitten ne omat illat säästyisi painostavilta hetkiltä ja mies saa mitä haluaa.
Toivotaan, että pääsette hyvään kompromissiin tässä asiassa ja kumpainenkin saa haluamansa ja nimenomaan se, että tämä asia ei rassaa suhdettanne jatkossa vaan voitte nauttia toistenne seurasta vapautuneesti.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
-
- Kitisijä
Pitää kuitenkin valaa uskoa heille ja ajatella asiaa positiivisesti. Kaikkea ei voi saada, joten siedettävä kompromissi on parempi kuin ...........Frederik Krueger kirjoitti:Valitettavasti ylläoleva kuulostaa kaikelta muulta kuin vapautuneelta ja minkäänlaiselta ratkaisulta, ehkä pikemminkin välirauhalta jossa yritetään vielä sietää toisen "omituisuuksia". Mutta kaiketi tuokin on parempi kuin ei mitään. Onhan se hyvä uutinen että molemmilla puolilla tuntuu olevan halua joustaa.martza kirjoitti:Asiahan on sitten kunnossa. HIENOA!!EvaPeron kirjoitti:Minä nyt yritän tässä tehdä kompromissin, joka tyydyttäisi molempia. Niinä iltoina kun ei itseä kauheasti innosta, niin laitan ukon iloksi vetimet. Ainakin toinen on sitten innoissaan ja muina iltoina sitten saan toivon mukaan nauttia seksistä omassa lempiasussani eli Eevan asussa. Minä kun nyt muutenkin olen harvemmin sillä tuulella kuin mies. Jos sitten ne omat illat säästyisi painostavilta hetkiltä ja mies saa mitä haluaa.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
-
- Kitisijä
Ja joskus rauha(llinen) tauko antaa tilaa asian ajattelulle itsenäisesti. Jos aihe on kokoajan vireillä, sitä jää helposti puolustuskannalle tai ahdistuu nurkkaan.
The great club outshines the individual, always and forever.
^ Mulle on häiritsevästi tullu jo viikkotolkulla sinä tosta mieleen. VAIKKA kerta vuodessa on hippa eri ja noin.
-
- Kitisijä
Itseäni ärsyttävät suunnattomasti ihmiset, jotka pyytävät koko ajan anteeksi sitä ja tätä. Jos jotain sanoo, on sitä pyydettävä anteeksi ja varsinkin jos jotain tekee. Jos joku loukkaantuu jostain täysin neutraalista kommentista, niin haiskakoon paskan. Ja AssBook on erityisen ärsyttävä, ketä wattua kiinnostaa toisen tekemiset niin paljon, että pitää koko ajan olla tietoinen ja joka helvetin paskareissusta?
Ja mikä ihme siinä ylenmääräisessä anaalisoinnissa on niin hienoa? Älkää miettikö liikaa älkääkä varsinkaan toisten tunteita. Jokaisella on oikeus olla itsekäs ja saada niitä asioita, jotka kokee tärkeiksi. Jos niitä ei joltain saa edes pitkien anaalisointien jälkeen, niin ei niitä koskaan tule saamaan, joten on vain ratkaistava, tyytyykö eioohon vai meneekö muualle.
Btw jos joku pitää nyrkin työntämisestä ruumiinonkaloon, niin voiko sellainen ihminen olla herkkä? No ei voi.
Ja mikä ihme siinä ylenmääräisessä anaalisoinnissa on niin hienoa? Älkää miettikö liikaa älkääkä varsinkaan toisten tunteita. Jokaisella on oikeus olla itsekäs ja saada niitä asioita, jotka kokee tärkeiksi. Jos niitä ei joltain saa edes pitkien anaalisointien jälkeen, niin ei niitä koskaan tule saamaan, joten on vain ratkaistava, tyytyykö eioohon vai meneekö muualle.
Btw jos joku pitää nyrkin työntämisestä ruumiinonkaloon, niin voiko sellainen ihminen olla herkkä? No ei voi.
Paras päivä ikinä.
Mielestäni kannattaa mielummin pyytää anteeksi hiukan liian usein, kuin hiukan liian harvoin.
No voi lässynlää.Riemumieli kirjoitti:Btw jos joku pitää nyrkin työntämisestä ruumiinonkaloon, niin voiko sellainen ihminen olla herkkä? No ei voi.
Sitä paitsi! Kaiken perseeseen sullomisen jäljiltä sitä voi kyllä olla hyvinkin herkkänä. Voisin jopa väittää, että perseeseen ottajat ovat herkempiä kuin persettään vain tavaran ulkoistamiseen käyttävät.
-
- Kitisijä
Juuri näin. Mutta olemassaoloani en pyytele koko ajan anteeksi.exPertti kirjoitti:Vai pyydät jos on mielestäsi oikeasti aihetta?
Paras päivä ikinä.
"Anteeksi, että pilluni on nyrkkisi tiellä"exPertti kirjoitti:Kuka sellaista mielestäsi tekee? Viittaatko fistaajiin?Riemumieli kirjoitti:Juuri näin. Mutta olemassaoloani en pyytele koko ajan anteeksi.exPertti kirjoitti:Vai pyydät jos on mielestäsi oikeasti aihetta?
-
- Kitisijä
Viittaa ihmisiin (99,99-prosenttisesti naisia), jotka ilmaistessaan mielipiteensä pyytävät sitä heti anteeksi. Anteeksi että yritän ajatella, sori vaan, tsorge ja muuta skeidaa.exPertti kirjoitti:Kuka sellaista mielestäsi tekee? Viittaatko fistaajiin?
Paras päivä ikinä.
-
- Kitisijä
Osaksi luonnollisesti kyllä. Onhan täälläkin (vai varsinkin täällä, koska kusi sukassa oleminen pistää pään pyörälle ja netissä töttöröö-ihmisistä ei ole pulaa) näitä itkijöitä ja selittelijöitä, jotka valittavat, miten kamalaa on, jos joku loukkaantuu jostain hänen sanomastaan, eivätkä tästä syystä sano mitään.exPertti kirjoitti:^ Jäi kuva, että ulostulosi mielipidekaapista oli suunnattu palstalaisia kohtaan. Siksi kysyin.
Paras päivä ikinä.
-
- Kitisijä
Ei kai sitä tarvitse jos fistaa rakkaudella ja hellästi ilman lubrikanttia 130-prosenttisella heteroudella. Toisaalta minunhan sitä nyrkkiä pitäisi saada kakkoseen, etten ihan ahdasmieliseksi leimautuisi.exPertti kirjoitti:Tuo kuulostaa kaverilta, joka ei anteeksi pyytele.Manaaja kirjoitti:Angerfist
Paras päivä ikinä.
Täytyy kyl komppia Ang... Riemumieltä tuossa että omien mielipiteidensä esilletuomista ei pidä pyytää anteeksi. Yleensä ihmiset harrastaa sitä kun pelkäävät että kuuntelija loukkaantuu kun hän voi olla eri mieltä ja sitten menee hyvä-veli/martta kerho poks, eikä voida olla enää kavereita.
Ja sitten kun ei ole kavereita, niin joudutaan kävelemään yksinään itkien ja kun yksinään itkee niin ei muista syödä ja kun ei syö niin kaikki kuolee... aaargh!
Ja sitten kun ei ole kavereita, niin joudutaan kävelemään yksinään itkien ja kun yksinään itkee niin ei muista syödä ja kun ei syö niin kaikki kuolee... aaargh!
-
- Kitisijä
Hah! Minusta on ihan ok pahoitella sitä, jos tulee loukanneeksi läheistään. Sitä tosin ei tarvitse pahoitella, että on eri mieltä. Mut oonki nainen, ja varmasti kuulun siihen naisten parhaimmiston tyypillisimpiin naisiin ainaki 99,9% eikä ees hävetä.
Prepare for the worstest.
-
- Kitisijä
Doh, osu ja uppos. Just äskön sanoin miehelle puhelimeen näin: "mä oon kyllä pahoillani, mutta sä olet väärässä".
The great club outshines the individual, always and forever.
-
- Kitisijä
Tuo on ihan tyypillistä kommunikaatiota, kun ei haluta pahoittaa vastaanottajan mieltä. Ei siinä oo mitään hävettävää. Mua taas inhottaa töksäyttelevät ihmiset, joille sitten loukkistelen piiloisesti, tosin tutuista(ja esim miehestä) tiedän, ettei ne vaan osaa ilmaista sitä ystävällisemmin. Kommunikointi tommosten elppojen kans onkin kivaa ja helppoa, kun kurjatkin asiat sanotan sillain pehmeästi ettei ala itkettään 
Ja sit on vielä eri asia, onko joku väärässä vai eri mieltä.

Ja sit on vielä eri asia, onko joku väärässä vai eri mieltä.
Prepare for the worstest.