Ylermi Ylihankala kirjoitti: ...samalla vois noukkia muija hääsormuksen pienennyksestä.
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Ylermi Ylihankala kirjoitti: ...samalla vois noukkia muija hääsormuksen pienennyksestä.
Sitruunahappoa. Apteekista parilla eurolla.Bluntly kirjoitti:Siivoamisesta puheenollen, heittäkääs hyvä keino pesukoneen puhdistamiseksi.
No jo on kumma. Mun mielestä keraaminen on huippuhelppo, ainakin perinteiseen verrattuna. Sitä ExPertin mainostamaa Beckmania vaan ajoittain eikä mitään ongelmaa. En ole edes sitä raaputinta juuri ikinä tarvinnut.Kai Nalo kirjoitti:Ja tästä syystä en itse enää huolisi keraamista liettä omaan keittiööni. Ne on niin perseestä pitää puhtaana.
Zeb kirjoitti: No jo on kumma. Mun mielestä keraaminen on huippuhelppo, ainakin perinteiseen verrattuna. Sitä ExPertin mainostamaa Beckmania vaan ajoittain eikä mitään ongelmaa. En ole edes sitä raaputinta juuri ikinä tarvinnut.
On on. Sen kyljestä nousee sellanen robottikäsi, joka sitten rappailee ja luutuaa pinnan puhtaaksi. Vittumainen siitä, että se ei tunnista kevyempiä astioita ja puhdistaessaan sitten kaatelee monesti keitokset lattioille. Joskus myös herättää keskellä yötä hirveellä metakalla, jos vaikka kissat sattuu kaatamaan jotain lieden pinnalle.Zeb kirjoitti:Onko tuo ND:n itsepuhdistuva oikeasti olemassa vaiko oliko kyseessä sovinistinen vitsi liittyen vaimoon?
Svante eller Göran?exPertti kirjoitti:Meillä kotoa löytyy maailman suurimman kodinkonehemmetin se ruåtsalaislähtöinen emomerkki.Kai Nalo kirjoitti:Tosin meidän liesi on joku helvetin Gorenje ja on jo itsesään niin tehoton ja surkea masiina, että ehkä paremmilla merkeillä fiilikset voisivat olla toisin..
Molempiin myöntävä vastausZeb kirjoitti: Onko tuo ND:n itsepuhdistuva oikeasti olemassa vaiko oliko kyseessä sovinistinen vitsi liittyen vaimoon?
On kyllä varsin laadukas merkki.Kai Nalo kirjoitti:Tosin meidän liesi on joku helvetin Gorenje ja on jo itsesään niin tehoton ja surkea masiina, että ehkä paremmilla merkeillä fiilikset voisivat olla toisin..
David Bowien Cat People?? Ei kyllä youtubesta löytynyt tuollaista videota.Vaola kirjoitti:80-luvulla (puolivälissä tai sen jälkeen, jos oikein muistan) pyöri MTV:llä musavideo, jossa oli joku semmoinen ihmiset muuttuu kissoiksi teema. Muistaakseni naisartistin esittämä biisi? Muistan siitä vaan sen, että lopussa tämä nainen muuttuu takaisin ihmiseksi, mutta sitten hänellä onkin vielä lopussa kissanhäntä... Oon nyt vuositolkulla koettanut miettiä ja kaivaa, että mikähän biisi ja esittäjä oli kyseessä? Muistaako kukaan?
http://www.ytv.fi/FIN/liikenne/liput_ja ... iainen.htmbliss kirjoitti:Paljo maksaa Espoon sisäisen liikenteen matkalippu?
Ei aukee sivut, josta ton tiedon sais. Kiitos metrohässäkän...?