Ketä sitten panisisit?
Re: Ketä sitten panisisit?
Onkohan mulle iskenyt joku mammanhakuvillitys päälle kun noi hoikat naiset (kuten kreitsun ja pertsan yläpuolella olevat) ovat alkaneet näyttämään jotenkin epäseksikkäiltä?
-
- Kitisijä
Wanha virtuaaliheilani on raskaana.

Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
Uskotko, et muistin sun herkuttaneen myös? Voi olla homoa muistaa tuonlainen detalji, mut Tiffany on myös sun suosion ansainnut tjsp.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
Jenni oli eilen Muodin Huipulle ohjelmassa tuomarina.

-
- Wannabe-kitisijä
Nå kaikkia tietenkinexPertti kirjoitti:Kun täällä on ollut varikkopimujen kuvia maailmalta (taitaa olla allekirjoittaneen heiniä ainakin osittain) niin kyllä suomestakin löytyy:
Niin kuka noista?

Jonna Kosonen oli eilen "Tartu Mikkiin" -ohjelmassa, ja olipas håttis

still-kuva ei tee oikeutta.
Rokkikissa!

still-kuva ei tee oikeutta.
Rokkikissa!
Jonna Kosonen "Tartu Mikkiin -ohjelmassa"
http://areena.yle.fi/video/566706
Eighteen and life 25:00 alkaen
Duetto Veeti Kallion kanssa kohdasta 35:30 alkaen. Naiset voivat kostutella pikkareitaan Veetiä katsomalla.
http://areena.yle.fi/video/566706
Eighteen and life 25:00 alkaen
Duetto Veeti Kallion kanssa kohdasta 35:30 alkaen. Naiset voivat kostutella pikkareitaan Veetiä katsomalla.
-
- Kitisijä
Nuuh.

Piti kirjautua Kitinään koska Ylermi kirjottaa panoketjuun. Ooh! Kevät on kai tuloillaan!
Aika noloa ja huomionhakuista postata pitkässä parisuhteessa olevana tähän ketjuun. Odottaisin ehkä teini-ikäisiltä tämmöst käytöst. Paheksun, paheksun kovasti.
-
- Kitisijä
Ei taida tytöillä olla seksiasiat kunnossa, kun riittää energiaa puuttua muiden setteihin.
Mä panisin tota Ärpeetä, vähän niinq hyväntekeväisyytenä junousnamzpoks.
Tämmöstä hyväntekeväisyyttä kannatan! Mies kyllä totesi, ettet ole mun tyyppiä panoakselilla, se kun tietää nämä panomieltymykseni sen verta hyvin. Mut siis muuten kyllä niin silläkin olisi enemmän aikaa paneutua muihin hommiin!SikaMika kirjoitti:Mä panisin tota Ärpeetä, vähän niinq hyväntekeväisyytenä junousnamzpoks.
Viimeksi muokannut RP, 30.11.2009 16:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Me ollaan vaan huolissaan sun seksielämästä kun sullakin on aikaa puuttua muiden aka martzan setteihin. Jotta onko siellä peiton heilutuksessa nyt koviakin ongelmia ja silleen. Me ei vaan haluta muille samaa kohtaloa, juunous.Ylermi Ylihankala kirjoitti:Ei taida tytöillä olla seksiasiat kunnossa, kun riittää energiaa puuttua muiden setteihin.
Ööää? Mistä se tietää sen? Täällä kun mittari ei värähdä karvaakaan alle 130%:n, joten omakohtaista kokemusta hän ei omaa!RP kirjoitti:Mies kyllä totesi, ettet ole mun tyyppiä panoakselilla, se kun tietää nämä panomieltymykseni sen verta hyvin.
^Se oli kyllä ihan vittuilua Ylermille martzaepisodista, väännetään nyt rautalangasta jos ei muuten uppoa niinku.
-
- Kitisijä
Joanna K, nuuuh

Ja tämä nainen, ken lieneekään. Kerrassaan uskomattoman kaunis..hrr..
Photoshop huutanu hoosiannaa.Ylermi Ylihankala kirjoitti:Joanna K, nuuuh
-
- Kitisijä
Kainalo, son Kira A Leblanc 

The great club outshines the individual, always and forever.
Kaunis nevahööd.Elppis kirjoitti:Kainalo, son Kira A Leblanc
-
- Kitisijä
Kukahan on valinnut noin nätille tytölle noin mauttomat kengät :/Elppis kirjoitti:Kainalo, son Kira A Leblanc
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.