Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Sanoin just tytsälle tänään kun katteli yläetuhampaitaan, jotka tuota ovat aika femmat = hampaiden väli aika iso. Jotta yhdel kauneimmist suomalaisist naisist on femmat, joten dount vori. Tosin onko Anna laittanut välin umpeen.
RP kirjoitti:Sanoin just tytsälle tänään kun katteli yläetuhampaitaan, jotka tuota ovat aika femmat = hampaiden väli aika iso. Jotta yhdel kauneimmist suomalaisist naisist on femmat, joten dount vori. Tosin onko Anna laittanut välin umpeen.
En tiedä onko laittanu mut mäkin rakastan rakoa hampaissa.
Tätä Jennii kuuntelin kans äsken, hotti videossa...
Mayah kirjoitti:^ Kyllä Paavo on se komein noista jätkistä!
Panisin :h:
Pavessa on kyllä Tyyliä.
Mut en panis.
Mikkoo kyl tuhannesti! Siis siin Eican jälkeen... tai vaik välissäkin.... tai vaik vähä siin samalla :lääh: (Tiänpä taas mistä saan seuraavat runkkui-kicksini. =P)
Mayah kirjoitti:^ Kyllä Paavo on se komein noista jätkistä!
Panisin
Pavessa on kyllä Tyyliä.
Mut en panis.
Mikkoo kyl tuhannesti! Siis siin Eican jälkeen... tai vaik välissäkin.... tai vaik vähä siin samalla :lääh: (Tiänpä taas mistä saan seuraavat runkkui-kicksini. =P)
Kyllä toi Paavo on noista eniten munkin makuun. Mut hei, Lappari, täähän on vaan hyvä juttu et ei jouduta keskenään tappelemaan noista