Ketä sitten panisisit?
-
- Kitisijä
Re: Ketä sitten panisisit?
Charlie Hunnam, Sons of Anarchy.
Håttis Charlie oli jo Queer as Folkissakin, tosin hyvin erinäköinen.
Håttis Charlie oli jo Queer as Folkissakin, tosin hyvin erinäköinen.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
-
- Kitisijä
UUUH!
Keira Knightley Tapaninpäivän "Arthur"-elokuvassa!
Harmi, etteivät pikkupystytisunsa ponnahtaneet tuosta asusta vapauteen taistelukohtauksissa!
(Miksi luuserinörtit himoitsevat amatsoni-tehotyttöhahmoja?)

Onhan sulla hyvä maku, mutta ei se oikeuta omimaan MUN haaremia!
Keira Knightley Tapaninpäivän "Arthur"-elokuvassa!
Harmi, etteivät pikkupystytisunsa ponnahtaneet tuosta asusta vapauteen taistelukohtauksissa!
(Miksi luuserinörtit himoitsevat amatsoni-tehotyttöhahmoja?)

Juliettekin on Minun Naiseni! Kuten myös Chisu ja Johanna Kurkela.Manaaja kirjoitti: Laitetaan tähän väliin tää mun wanha kestosuosikki kuitenki.
Onhan sulla hyvä maku, mutta ei se oikeuta omimaan MUN haaremia!
-
- Kitisijä
Vaikka mitä sanottu tuota haluaisitte tekin!

Tota pyllyvakoa katellessa tuntee ittensä jotenkin ihanan hetskumieheks... Kiva kuvakulma.
-
- Kitisijä
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Tota pyllyvakoa katellessa tuntee ittensä jotenkin ihanan hetskumieheks... Kiva kuvakulma.

-
- Kitisijä
Tää tuore unelmien sielunmessu...eiku poikamiestytsä hipoo pakettina täydellistä.

Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Et oo tainnut nähdä siitä kokovartalokuvaa? Sen perseen leveys on luokkaa vw golf.Ylermi Ylihankala kirjoitti:Tää tuore unelmien sielunmessu...eiku poikamiestytsä hipoo pakettina täydellistä.
Anne Hämäläinen. Hrrrrrrr mikä kissa!
http://halo.gym-space.fi/files/2009/09/2009-09-29-1.jpg
http://halo.gym-space.fi/?sivu=profile

http://halo.gym-space.fi/files/2009/09/2009-09-29-1.jpg
http://halo.gym-space.fi/?sivu=profile
Joo, ihan järkyttävä läskihän tuo näyttää olevan. Hyi helvetti!Kai Nalo kirjoitti:Et oo tainnut nähdä siitä kokovartalokuvaa? Sen perseen leveys on luokkaa vw golf.Ylermi Ylihankala kirjoitti:Tää tuore unelmien sielunmessu...eiku poikamiestytsä hipoo pakettina täydellistä.

bedlam kirjoitti: Joo, ihan järkyttävä läskihän tuo näyttää olevan. Hyi helvetti!
Huomaa before ja after -mahdollisuus.
Satuimme eukon kanssa katsomaan tota vimosta jaksoa pätkän, ja siinä kyseinen mamma oli kyllä sen luokan päärynä ettei ovesta mahtuisi kulkemaan. Tiedä sitten onko tuo kuva b vai a.
Ja tuossa kuvassa siis hottis, ei päärynä.
-
- Kitisijä
Eli otit takaisin, hyvä. Kyllä tuon verran kaarta saa olla, jopa melkein pitää. Teinipoikamaiset putkilokropat on ehkä isoimpia erotiikantappajia imo.Kai Nalo kirjoitti:Ja tuossa kuvassa siis hottis, ei päärynä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
Kä'vin katsomassa persjalkanen morsio, eli lyhyet sääret.
Lisäksi sormet kuin 70-vuotiaan mummelin, äyäks!
23?= 123!
-
- Kitisijä
Niba kirjoitti:Kä'vin katsomassa persjalkanen morsio, eli lyhyet sääret.
Lisäksi sormet kuin 70-vuotiaan mummelin, äyäks!
23?= 123!

http://halo.gym-space.fi/files/2009/10/2009-10-19-3.jpg
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Juu, mut töllössä sen perusta oli tuplaten ton kokonen. Tsekaappas tarkemmin seuraavan jakson kohdalla.Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kyllä tuon verran kaarta saa olla, jopa melkein pitää.
-
- Kitisijä
Laajakuvatöllö saattaa leventää persettä jos kuvasuhdesäädöt ovat viturallaan ja syö liikaa poppareita.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
-
- Kitisijä
Joo, en voi tajuta että kukaan väittäisi ton ihanan naisen persettä liian isoksi. Ja kyllä, olen seurannut sarjaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitisijä
Ehkä Kai Nalon standardit on vaan niin korkealla; oma muija riukumallin mitoissa jne.Vesper kirjoitti:Joo, en voi tajuta että kukaan väittäisi ton ihanan naisen persettä liian isoksi. Ja kyllä, olen seurannut sarjaa.

Tai no, ei se kattelis tollasia kuvia jos oma vaimo olis supersexy. En mä tiedä! Älkää multa kysykö!
Ette tainneet kysyäkään.
The great club outshines the individual, always and forever.
-
- Kitisijä
Eipä tuossa lantiossa mitään vikaa ole ellei sitten syvyyssuunta ole vaatimaton.
Mutta nuo olkapäät on kyllä melkoisen kapoiset ja luisevat.
Mutta nuo olkapäät on kyllä melkoisen kapoiset ja luisevat.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
No ei. Ton lantio näytti vaan niin järkyn isolta jaksossa, jossa silla oli semmonen beigen värinen tiukkalinjainen mekko päällä. Se tiimalasi oli ihan oikeasti mallia Jennifer Lopez + 209 Big Macia. Ehkä tosiaan töllön kuvasuhde liioittteli. Tai no. JLO:nkin perse on järkyttävä masuuni minun makuuni, joten sovitaan niin että preferoin pienempiä perseitä.Elppis kirjoitti:
Ette tainneet kysyäkään.
Mutta tuossa petilampaan kuvassa siis ei ole iso. Panisin.
-
- Kitisijä
Allison Stokke, nuuh!

-
- Kitisijä
Clooneyn uusin...ei paha.

^Photoshoppia taas käytetty tuhdista, mutta varmaan au naturelle myös ihan ok ilman paperipussiakin.
-
- Kitisijä
Myönnän, olen helppo. Mut onhan tossa fotaria sen verran käytetty, että tyhmempikin huomaa. Katsoin toki neidistä kuukkelilla pari sataa muutakin kuvaa, ei oikein ollut parempiakaan.